;
coinex

مشخصات فنی ردمی K50‌ شیائومی افشا شد

مشخصات فنی ردمی K50‌ شیائومی اخیرا در یک از وب سایت‌های معتبر منتشر شده است. برای اطلاع از جزئیات مشخصات فنی این گوشی با ما باشید.

زیربرند ردمی شیائومی یکی از موفق‌ترین زیربرندهای کمپانی موفق چینی در سالیان اخیر بوده که تخصصا در حوزه تولید گوشی‌های هوشمند میان‌رده فعالیت دارد. در کنار پوکو، ردمی نیز در مدت اخیر توانسته به خوبی جای خود را در بازار بزرگ گوشی‌های هوشمند باز کند و طرفداران زیادی داشته باشد.

مشخصات فنی ردمی K50‌ شیائومی

در سالیان اخیر یکی از موفق‌ترین دسته گوشی‌های ردمی،‌ سری K آن بوده است. از ردمی کی 30 که فروش بالایی داشت تا گوشی قدرتمند ردمی K40 که در نتایج بنچمارک‌ها جتی عملکرد بهتری از شماری پرچمداران مهم بازار داشت.

این گوشی در حال حاضر از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات شیائومی در سال 2021 محسوب می‌شود و طرفداران کمپانی چینی انتظار رونمایی یک گزینه کاملا مناسب به عنوان جایگزین را برای آن دارند. اخیرا اما اطلاعاتی از نسخه جدید ردمی کی 50 منتشر شده است.

این اطلاعات درواقع رندرهایی است که یک طراح بر اساس اطلاعات موجود و حدسیات خود تهیه کرده است. اما اجازه دهید آن ها را بررسی کنیم. تفاوت چشمگیر در بخش پنل جلویی رندرهای مورد بحث به کمتر شدن حاشیه نمایشگر از طرفین و انتقال دوربین سلفی از مرکز نمایشگر به گوشه بالا سمت چپ است.

به نظر می رسد در محصول جدید حسگر اثرانگشت به جای فریم،‌ زیر نمایشگر تعبیه شود. ماژول دوربین اصلی نیز که در ردمی کی 40 طراحی مستطیل شکل داشت این بار به حالت دایره‌ای درآمده است.

این محصول احتمالا در سه نسخه مختلف ارائه می شود و بر اساس اطلاعات قبلی مجهز به نمایشگر AMOLED E5 با رفرش ریت ١٢٠ هرتزی، اسنپدراگون ٨٨٨ و شارژر ۶٧ واتی خواهد بود. دوربین اصلی آن نیز احتمالاً ۴٨ مگاپیکسلی باقی خواهد ماند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص مشخصات فنی ردمی K50 شیائومی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر