;
coinex

تاریخ معرفی بازی جدید جنگ ستارگان مشخص شد

جنگ ستارگان یکی از جذاب‌ترین و جدیدترین بازی‌هاست. اخیرا تاریخ معرفی بازی جدید جنگ ستارگان معرفی شده است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با تکراتو همراه باشید.

طبق اخبار و اطلاعات درج شده در سایت رسمی دیزنی، باید تا ماه دسامبر 2021 منتظر رونمایی این بازی دوست داشتنی باشیم. حالا در سایت رسمی Star Wars و صفحه‌ای که مربوط‌به رونمایی از محصولات جدید مرتبط با جهان جنگ ستارگان است. از این رو برای اطلاع از جزئیات بیشتر همراه ما باشید.

تاریخ معرفی بازی جدید جنگ ستارگان

همانطور که کمی قبل گفتیم در سایت رسمی Star Wars خبر رونمایی از بازی جدید جنگ ستارگان را پخش کرده‌اند. از الکترونیک آرتز و Aspyr تا یوبیسافت و وارنر مشغول ساخت بازی‌های جنگ ستارگان هستند. مثل این که در ۱۴ دسامبر (۲۳ آذر) با رونمایی از یک بازی Star Wars جدید روبه‌رو خواهیم شد.

اخیرا شایعات به ما گفته‌اند استودیو کوانتیک دریم، سازنده‌ی بازی Detroit: Become Human و بازی Beyond: Two Souls مشغول کار روی جنگ ستارگان مخصوص به خود است.

تاریخ معرفی بازی جدید جنگ ستارگان مشخص شد
بازی جنگ ستارگان / بازی جدید جنگ ستارگان

از طرفی بسیاری از گیمرها هر لحظه انتظار معرفی دنباله‌ی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order استودیو ریسپاون توسط شرکت EA را دارند. همیشه هم ممکن است که درنهایت محصول جدید یک بازی موبایلی کوچک یا ساخته‌ی دیگری باشد که آن‌چنان اکثر بازیکن‌ها را به هیجان نمی‌آورد.

به همین علت باید تا 14 دسامبر صبر کرد تا متوجه شد کدام شرکت راجع به استار وارز اعلام می‌شود. مراسم گیم اواردز امسال قبل از این تاریخ برگزار می‌شود. آیا به‌زودی رویداد ویدیوگیمی دیگری را خواهیم شناخت که بازی Star Wars جدید بخواهد به آن برود؟ شاید هم معرفی صرفا با پخش ناگهانی تریلر در یوتیوب انجام شود.

به هر حال هر کدام از شرکت‌هایی که توسط راجب استار اعلام شود، یکی از بهترین‌هاست و طبعا محصولی جذاب و هیجان انگیز را برای مخاطبان خود به بازار عرضه می‌کند.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص تاریخ معرفی بازی جدید جنگ ستارگان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر