;
coinex

بهترین سریال های کمدی خارجی ؛ این سریال ها را از دست ندهید!

اگر به سریال های طنز علاقه مند هستید اما انتخاب از میان گزینه های موجود برایتان سخت است با ما در بهترین سریال های کمدی خارجی همراه شوید.

چندتا از بهترین سریال های کمدی تاریخ را می‌شناسید؟ احتمالا خیلی از ما با سریال «دوستان» یا «فرندز» خاطره داریم. بعدها، شکست عشقی های متعدد «تد» در «آشنایی با مادر» و ماجراهای «استن» و «کایل» در «ساوت پارک» برای خیلی‌ها مایهٔ سرگرمی‌ بوده‌ است.

کمدی ـ موقعیت‌های سرگرم‌کننده و تحسین‌شده کم نیست؛ اما کمدی ژانری‌ است که در کنار سرگرم‌کنندگی، اغلب در قالب شوخی و کنایه، حرف‌های مهمی برای گفتن دارد.

دنیای سینما دنیایی پر از عجایب است. دنیایی پر از الهام‌ها، الگوبرداری‌ها و شخصیت‌هایی که ممکن است آینده یک بیننده را تغییر بدهند. یکی از ژانرهای محبوب این دنیای خیالی، کمدی است. ژانری که به بیان حقایق تلخ یک جامعه با زبانی طنز و لحنی خنده‌دار و بعضا مسخره می‌پردازد.

این ژانر محدود به موقعیت جغرافیایی خاص یا نژاد خاصی نیست و مخاطب آن هر گروه سنی می‌تواند باشد. قصد داریم در این مطلب بهترین سریال های کمدی خارجی را به شما معرفی کنیم. سریال‌ های این فهرست از دهه 70 گرفته تا سال 2018 همگی جزو پربیننده ترین سریال های طنز تاریخ هستند و توسط مردم و منتقدان بارها تحسین شده‌اند. در این مطلب، بهترین سریال های کمدی خارجی را به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین سریال های کمدی خارجی

کمدی یکی از محبوب‌ترین ژانرهاست اما اینکه بتوانیم فیلم و یا سریالی جذاب و قوی در این ژانر پیدا کنیم کار آسانی نیست. بسیاری از ما بارها فیلم و یا سریال کمدی را انتخاب و تماشا کرده ایم اما خیلی زود آن را نیمه کاره رها کرده ایم زیرا سریال نتوانسته بود کشش لازم را برای شما به عنوان مخاطب برای نشستن به پای تلوزیون ایجاد کند. من در این فهرست لیست بهترین سریال های کمدی خارجی را آورده‌ام.

دوستان (Friends)

بهترین سریال های کمدی خارجی
بهترین سریال های کمدی آمریکایی
  • سال ساخت: 1994
  • کارگردان: دیوید کرین، مارتا کافمن
  • بازیگران: جنیفر آنیستون، کورتنی کاکس، لیسا کودرو، مت له بلانک، متیو پری، دیوید شویمر

سریال فرندز را بدون شک می توان یکی از بهترین سریال های کمدی خارجی نامید. این سریال تا سالها مخاطبین خود را به دنبال خود کشاند و نه تنها بعد از هر فصل از جذابیت سریال کاسته نشد بلکه در هر فصل شما شاهد قسمت های جذاب تر و در عین افزایش مخاطب های آن هستید. این سریال بعد از سال ها از اتمام دوره ساخت آن هنوز هم مخاطبین بسیاری در سراسر دنیا دارد.

این سریال یک کمدی موقعیت است که برای اولین بار در سال 1994 از شبکه NBC آمریکا پخش شد. تمام ده فصل سریال کمدی فرندز در رده‌بندی 10 مجموعه برتر سریال‌های تلویزیونی قرار داشتند و در نهایت با انتشار فصل هشتم توانست رتبه اول را کسب کند.

قسمت پایانی این سریال در سال 2004 منتشر شد که حدود 52.2 میلیون بیننده آمریکایی داشت و به عنوان پربیننده‌ترین اپیزود دهه 2000 شناخته شد. شاید اغراق نباشد اگر بگوییم که فرزند محبوب ترین سریال آمریکایی در ژانر کمدی می باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های نتفلیکس 2022

بهترین سریال های 2022

آشنایی با مادر (How I Met Your Mother)

بهترین سریال های کمدی خارجی ؛ این سریال ها را از دست ندهید!
بهترین سریال های کمدی آمریکایی
  • سال ساخت: 2005
  • کارگردان: کارتر بیز، کریگ توماس
  • بازیگران: جاش ردنر، جیسون سیگل، کوبی اسمالدرز، نیل پاتریک هریس، آلیسون هانیگان، کریستین میلیوتی

سریال آشنایی با مادر عنوان بعدی در فهرست بهترین سریال های کمدی خارجی است که در زمان پخش محبوبیت بسیاری در میان مخاطبان داشت. این سریال نیز یک طنز موقعیت است که قسمت اول آن در سال 2005 از شبکه CBS آمریکا پخش شد.

این سریال به دلیل ساختار منحصر به فرد، طنزپردازی جذاب و ترکیب عناصر دراماتیک از سوی منتقدان به عنوان یکی از سریال های کمدی موفق و خوش ساخت در نظر گرفته شده است. این عنوان جوایز متعددی در طول سال‌های پخش خود در تلویزیون دریافت کرد و مخاطبان گسترده‌ای در تمام گروه‌های سنی داشت.

اداره (The Office)

بهترین سریال های کمدی خارجی ؛ این سریال ها را از دست ندهید!
بهترین سریال های طنز دنیا
  • سال ساخت: 2005
  • کارگردان: جی فرگوسون
  • بازیگران: استیو کرل، جان کرازینسکی، جینا فیشر، بی جی نواک، ملورا هاردین، دیوید دنمان، لسلی دیوید بیکر

سریال اداره نیز یکی از بهترین سریال های کمدی تاریخ محسوب می‌شود که در طول 9 سال انتشار توانست به یکی از محبوب‌ترین سریال های کمدی تبدیل شود. این سریال، طنز موقعیت و مستندنما است که برای اولین بار در سال 2005 از شبکه NBC آمریکا پخش شد.

سریال اداره اقتباسی از یک سریال بریتانیایی با همین نام است که با انتشار فصل اول نتوانست توجه مخاطبان را به خود جلب کند. اما با انتشار فصل دوم، این روند به یکباره تغییر پیدا کرد و سریال اداره توانست جایگاه ویژه‌ای در سریال‌های تلویزیونی بدست آورد.

این عنوان جوایز متعددی از جمله جایزه پیبادی، دو جایزه انجمن بازیگران فیلم و 4 جایزه امی دریافت کرد. قسمت آخر این سریال با واکنش‌های مثبتی از سوی مخاطبان مواجه شد و حدود 5.69 میلیون بیننده داشت.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ترکی 2022

بهترین سریال های 2021

پرورش شکست خورده (Arrested Development)

بهترین سریال های کمدی خارجی ؛ این سریال ها را از دست ندهید!
بهترین سریال های طنز دنیا
  • سال ساخت: 2003
  • کارگردان: میچل هرویتز
  • بازیگران: جیسون بیتمن، پورشه د روسی، ویل آرنت، مایکل سرا، آلیا شوکت، تونی هیل، دیوید کراس

پرورش شکست‌خورده یک سریال طنز موقعیت است که برای اولین بار در سال 2003 از شبکه FOX آمریکا پخش شد. این سریال از همان قسمت‌های ابتدایی توانست توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند و نقدهای مثبتی از سوی منتقدین دریافت کند. این عنوان در زمان پخش برنده 6 جایزه امی و یک جایزه گلدن گلوب شد و توسط نشریات مختلفی چون هفته‌نامه خبری تایم و انترتینمنت ویکلی به عنوان یکی از برترین مجموعه‌های تلویزیونی شناخته شد.

داستان سریال پرورش شکست‌خورده درباره خانواده «بلوث» است که هریک به نوعی شکست‌خورده هستند. در طول سریال نیز اتفاقات زندگی روزمره آنها در قالب کمدی روایت می‌شود که در نوع خود بسیار سرگرم‌کننده و جذاب است. پروژه شکست خورده یکی از بهترین سریال های کمدی خارجی از نظر بسیار از مجلات و منقدین معرفی شده است.

بی شرم (Shameless)

بهترین سریال های کمدی خارجی ؛ این سریال ها را از دست ندهید!
بهترین سریال های طنز دنیا
  • سال ساخت: 2012
  • کارگردان: پل ابوت
  • بازیگران: ویلیام اچ میسی، امی رسوم، جاستین چتوین، اتان کوتکوسکی، شانولا همتون، استیو هووی، اما کنی

سریال بی‌شرم نیز یکی دیگر از سریال های کمدی آمریکایی است که در طول سال‌های پخش مخاطبان بسیاری داشت. اولین فصل این سریال در سال 2011 از شبکه Showtime آمریکا منتشر شد و آخرین فصل آن نیز پس از گذشت 8 سال و با انتشار فصل دهم به پایان رسید.

این سریال اقتباسی از یک سریال بریتانیایی با همین نام است که در زمان انتشار توانست بسیار خوش بدرخشد و توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. این عنوان از سوی منتقدان نیز مورد تحسین قرار گرفت و نقدهای مثبتی از سوی آنان دریافت کرد. این سریال استحقاق قرار گرفتن در فهرست بهترین سریال های کمدی خارجی را دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های مشابه see

بهترین سریال های تاریخی

پارک ها و تفریحات (Parks and Recreation)

بهترین سریال های کمدی خارجی
بهترین سریال های طنز دنیا
  • سال ساخت: 2012
  • کارگردان: گرگ دنیلز، مایکل شور
  • بازیگران: امی پولر، رشیدا جونز، پل اشنایدر، عزیز انصاری، نیک آفرمن، آبری پلازا، کریس پرت، ادام اسکات، راب لو

سریال کمدی پارک‌ها و تفریحات نیز یکی دیگر از بهترین سریال های کمدی آمریکایی است که در طول 11 سال توانست توجه طیف وسیعی از مخاطبان را به خود جلب کند. قسمت اول این سریال در سال 2009 از شبکه NBC آمریکا پخش شد و از همان قسمت‌های ابتدایی توانست به یکی از سریال‌های پربیننده تلویزیون تبدیل شود.

سریال پارک‌ها و تفریحات نیز به گونه طنز موقعیت ساخته شده و در طول سال‌های پخش جوایز متعددی دریافت کرد. انتشار قسمت پایانی این سریال جذاب و پرطرفدار به دلیل شیوع ویروس کرونا مدتی به تعویق افتاد، اما سرانجام در تاریخ 30 آوریل 2020 (11 اردیبهشت 99) منتشر شد و پس از 11 سال به پایان رسید.

آتلانتا (Atlanta)

بهترین سریال های کمدی خارجی ؛ این سریال ها را از دست ندهید!
بهترین سریال های طنز دنیا
  • سال ساخت: 2016
  • کارگردان: دونالد گلاور
  • بازیگران: دونالد گلاور، برایان تایری هنری، کیت استنفیلد، زازی بیتز

چیزی که باعث موفقیت Atlanta شده این است که چطور بی‌سروصدا دیگران را خار و خفیف می‌کند. به‌راحتی می‌توان این نمایش را جزو بهترین سریال ‌های طنز تاریخ در هر ژانری دانست.

تأثیرگذارترین کار Glover نوعی سورئالیسم است که خود را در منظر واقع‌گرایانه سیاه‌پوست بودن جای داده و در همان شهری است که این سریال نام خود را از آن به ارث برده است.

Glover تلاش می‌کند تا یک هیستریک خسته‌کننده را کم کند تا مانند Earn شود، یک دانشجوی ترک تحصیلی که به تازگی فرصتی را برای مدیریت پسرخاله‌اش Alfred AKA مناسب دیده است.

مکمل نقش‌های اصلی، دو شخصیت در این سریال هستند؛ Van، مادر فرزند Earn که در مسئولیت بین دخترش و خودش گیر کرده است و دیگری دوست صمیمی ‌Alfred است که Darius نام دارد… فقط Darius. به‌طور خلاصه، آن‌ها در حوزه‌های گوناگونی گیر کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های سیتکام

بهترین سریال های خارجی

خانواده امروزی (Modern Family)

بهترین سریال های کمدی خارجی ؛ این سریال ها را از دست ندهید!
بهترین سریال های کمدی تاریخ
  • سال ساخت: 2010
  • کارگردان: کریستوفر لوید، استیون لویتان
  • بازیگران: اد اونیل، سوفیا ورگارا، جولی بوون، جس فرگوسن، تای بورل، اریک استون استریت، سارا هایلند، اریل وینتر

سریال خانواده امروزی یکی دیگر از سریال های کمدی آمریکایی است که در زمان پخش مخاطبان بسیاری داشت. این سریال به گونه مستندنما و طنز موقعیت ساخته شده است که اولین قسمت آن در سال 2009 از شبکه تلویزیونی ABC آمریکا به نمایش درآمد.

سریال خانواده امروزی با انتشار چندین فصل اول مورد تحسین و تمجید منتقدان قرار گرفت و بازخوردهای مثبتی از سوی مخاطبان دریافت کرد و همین نیز باعث شد که یکی از بهترین سریال های کمدی خارجی از نظر imdb انتخاب شود.

محبوبیت این سریال با انتشار هر فصل در میان بینندگان بیشتر از پیش می‌شد و می‌توان آن را جزء یکی از محبوب‌ترین سریال های کمدی این فهرست قلمداد کرد. جذابیت این سریال باعث شد تا در سال 2012 به عنوان دهمین سریال پردرآمد سال شناخته شود. قسمت آخر سریال خانواده امروزی نیز در 8 آوریل 2020 (20 فروردین 99) منتشر شد.

سریال خانواده امروزی روایتگر زندگی روزمره 3 خانواده از قشر مرفه جامعه است که با یکدیگر در ارتباط بوده و در هر اپیزود داستان جالبی از هر خانواده و کاراکترهای سریال در قالب طنز به تصویر کشیده می‌شود.

فلیبگ (Fleabag)

بهترین سریال های کمدی خارجی ؛ این سریال ها را از دست ندهید!
بهترین سریال های کمدی تاریخ
  • سال ساخت: 2016
  • کارگردان: هری برادبیر
  • بازیگران: فیبی والر-بریج، هیو اسکینر، شان کلیفورد، برت گلمن، بیل پترسون، الیویا کلمن، بن الدریج

سریال کمدی و درام فلیبگ نیز یکی از سریال های کمدی و پرطرفدار حال حاضر است که تنها با انتشار دو فصل، توجه طیف وسیعی از مخاطبان را به خود جلب کرده است. فصل اول این سریال جذاب در سال 2016 از شبکه BBC Three‎ بریتانیا پخش شد و فصل دوم آن نیز با سه سال تعویق در سال 2019 به نمایش درآمد.

این عنوان به دلیل فیلمنامه منسجم و اجرای فوق‌العاده بازیگران و منحصر به فرد بودن شخصیت و عنوان فیلم، به طور ویژه مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. سریال فلیبگ در فصل دوم برنده 6 جایزه امی در رشته‌های مختلف شد و در میان مخاطبان نیز از محبوبیت خاصی برخوردار است.

داستان سریال فلیبگ درباره زنی است که در لندن یک کافه دارد و تمام تلاش خود را می‌کند تا به زندگی در لندن خو بگیرد. اما اتفاقات بسیاری برای او رخ می‌دهد که این مسیر را برایش دشوار می‌سازد.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های سریالی 2020 

بهترین سریال های مارول 2021

سیلیکون ولی (Silicon Valley)

بهترین سریال های کمدی خارجی ؛ این سریال ها را از دست ندهید!
بهترین سریال های کمدی تاریخ
  • سال ساخت: 2014
  • کارگردان: مایک جاج، جان السچلر، دیو کرینسکی
  • بازیگران: توماس میددیچ، تی. جی میلر، جاش برنر، مارتین استار، کمیل نانجیانی، کریستوفر ایوان ولش، آماندا کرو، ژاک وودز

در «سیلیکون‌ولی» به عنوان یکی از بهترین سریال های کمدی خارجی با «ریچارد» همراه می‌شویم، برنامه‌نویسی در سیلیکون ولی که به‌دنبال سرمایه‌گذار برای نرم‌افزاری است که خودش طراحی کرده است. هم‌زمان داستانِ چهار برنامه‌‌نویس دیگر را دنبال می‌کنیم که هریک می‌خواهند در دنیای تکنولوژی به جایی برسند.

شخصیت‌های این سریال را احتمالا در رویدادها و گردهمایی‌های استارتاپ ها می‌بینیم؛ آدم‌هایی که هم بامزه‌اند و هم واقعی. سریال داستان آدم‌هایی است که قابلیت‌های لازم را برای موفقیت دارند؛ اما نمی‌دانند چطور با آن کنار بیایند.

تئوری بیگ بنگ (Big Bang Theory)

بهترین سریال های کمدی خارجی ؛ این سریال ها را از دست ندهید!
بهترین سریال های کمدی تاریخ
  • سال ساخت: 2007
  • کارگردان: چاک لوری، بیل پریدی
  • بازیگران: جانی گالکی، جیمز پارسونز، کیلی کوئوکو، سایمون هلبرگ، کونال نایر، ملیسا راوش، ماییم بیالیک، کوین سوسمن

سریال تئوری بیگ بنگ سریال کمدی دیگری در این فهرست است که یکی از سریال‌ های کمدی محبوب در سال‌های اخیر محسوب می‌شود. این سریال به صورت طنز موقعیت است که قسمت اول آن در سال 2007 از شبکه CBS آمریکا پخش شد و در سال گذشته با انتشار فصل دوازدهم به پایان رسید.

فصل اول سریال تئوری بیگ بنگ با نقدها و بازخوردهای مثبت و منفی از سوی منتقدان و مخاطبان مواجه شد، اما با انتشار فصل‌های دوم و سوم، این روند به کلی تغییر کرد و این مجموعه به یکی از سریال‌های پربیننده و محبوب تبدیل شد. این عنوان در طول سال‌های انتشار، موفق به دریافت جوایز متعددی شد و توانست در ذهن و قلب مخاطبان تثبیت شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ترکی عاشقانه

بهترین سریال های جم تی وی (GEMTV)

اجتماع (Community)

بهترین سریال های کمدی خارجی

  • سال ساخت: 2014
  • کارگردان: دان هارمون
  • بازیگران: جوئل مک‌هال، جیلیان جیکوبز، دنی پودی، یوت نیکول براون, الیسون بری

سریال اجتماع به جامعه‌ی دانشگاهی اشاره دارد، یکی از سریال‌های معتبر تاریخ است. جایگاهی که سریال «دن هارمون» به‌ دست آورد، هنوز هم جای تعجب دارد! موقعیت پیش‌بینی‌ناپذیر پشت‌صحنه باعث شکل‌گیری برخی از نقاط قوت سریال شد؛ اما همین دلیلی بود که به تقلای سریال برای ادامۀ پخش در شبکه‌های مختلف و کمک‌گرفتن از شبکه‌ی طرف‌دارانش منجر شد. با همه‌ی اینها، سریالی که بتواند زبان و شوخی‌های مخصوص خودش را خلق کند، شایسته‌ی تحسین است.

مینی سریال کبیر (The Great)

بهترین سریال های کمدی خارجی ؛ این سریال ها را از دست ندهید!
بهترین سریال های کمدی تاریخ
  • سال ساخت: 2020
  • کارگردان: تونی مک‌نامارا
  • بازیگران: ال فانینگ, نیکلاس هولت, فیبی فاکس, ساشا دوان, چریتی ویکفیلد, گولیم لی, آدام گادلی

مینی سریال کبیر نیز یکی از بهترین سریال های کمدی خارجی محسوب می‌شود که در ژانر تاریخی، کمدی و درام ساخته شده است. قسمت اول این سریال کوتاه در 15 مه 2020 (اردیبهشت 99) از پلتفرم Hulu پخش شد و در 10 قسمت به پایان رسید.

این مینی سریال تاریخی جذاب از همان قسمت‌های ابتدایی توانست توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند و بسیار خوش بدرخشد. سریال کبیر روایتگر داستان ظهور کاترین دوم روسیه است که حدود 34 سال بر روسیه حکومت کرده است. در دوران حکومت کاترین کبیر، اصلاحات و تحولات عظیمی در روسیه به وجود آمد و به همین دلیل یکی از شخصیت‌های تاریخی مهم روسیه به شمار می‌رود.

انسان در مقابل زنبور (Man vs. Bee)

بهترین سریال های کمدی خارجی

  • سال ساخت: 2022
  • بازیگران: Rowan AtkinsonJing LusiJulian Rhind-TuttIndica FlowerTom Basden

در سریال انسان در مقابل زنبور شاهد هنرنمایی رووان اتکینسون در نقش مردی بدشانس هستیم که حین نگهبانی از خانه بزرگ و مدرن یک زوج ثروتمند وارد جنگی عجیب و خطرناک با یک زنبور می‌شود. این سریال پس از انتشار نظرات مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد. پیشنهاد می‌کنیم تماشای این اثر را از دست ندهید.

 دو مرد و نصفی (Two and a Half Men)

بهترین سریال های کمدی خارجی

  • سال ساخت: 2015-2003
  • بازیگران: چارلی شین ، جان کریر، اشتون کوچر، آنگوس تی. جونز

داستان این سریال طنز خارجی درباره چارلی هارپر، موزیسین موفق و خوش گذرانی است که که در ویلای ساحلی خود کاملا آزادانه و بی هیچ قید و شرطی زندگی می‌کند.

وقتی برادرش الن و برادرزاده 10 ساله وی به خانه ساحلی او می‌آیند، زندگی آزاد او به یک آشفته بازار تبدیل می‌شود زیرا برادرش شخصیتی کاملا مخالف او دارد و بعد از اینکه همسرش سر او را کلاه گذاشته و همه چیزش را از او گرفته حالا آمده تا با چارلی زندگی کند.

این سریال کمدی خارجی به ماجراهای چارلی و الن، مادرشان و دختری که قصد دارد به چارلی نزدیک شود می‌پردازد. تماشای این عنوان که یکی از خنده دارترین سریالهای طنز خارجی است، از دست ندهید.

 جینی و جورجیا (Ginny & Georgia)

بهترین سریال های کمدی خارجی
بهترین سریال های کمدی خارجی
  • سال ساخت: 2021
  • بازیگران: برایان هووی، آنتونیا جنتری، دیزل لا توراکا، جنیفر رابرتسون، فلیکس ملارد

سریال کمدی خارجی معروف جینی و جورجیا اثر بعدی این لیست است. این اثر ابتدا در سال 2021 منتشر شد و در اوایل سال 2023 نیز فصل دوم آن در نتفلیکس قرار گرفت.

فصل دوم این اثر چندان پربیننده شد که توانست رکورد سریال محبوب ونزدی (Wednesday) را نیز بزند. داستان این اثر درباره جینی و جورجیا میلر مادر و دختر متفاوتی است که ماجراهایی جالب دارند. جینی تنها پانزده سال دارد و حس می‌کند که با این سن از مادر 30 ساله خود جورجیا بالغ‌تر است.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص بهترین سریال های کمدی خارجی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (15 نظر)

    Friends فوق العادست، جدا از اینکه برای ۳ فصل آخر، بازیگراش برای هر قسمت هرکدام ۱ میلیون دلار گرفتند و قسمت آخرش رکورد بالاترین تعداد بیننده رو تو آمریکا داشت، در کل دنیا بیشترین تعداد دانلود رو تا امروز داشته،
    اگه یکم انگلیسی رو متوجه بشید و با زیر نویس فارسی ببینید لذت می‌برید
    ازنظر من برای آموزش زبان انگلیسی هم بهترین راهه،

    پاسخ

    لطفا این پوستر ایی که توش پوشش درستی ندارن و درست کنین

    پاسخ

    لطفا هوس باز نباش و با دیدن عکس تحریک نشو…فرهنگ داشته باش..

    پاسخ

    واکنش صادقانه ساختمان پزشکان :i want to left the chat

    پاسخ

    سریال shameless واقعا طنزه؟ کجاش طنزه؟

    پاسخ

    سریال خانم مایزل شگفت انگیز رو به شدت پیشنهاد میکنم.

    پاسخ

    منم شدیدا خیلی قشنگهه

    پاسخ

    آفیس، ملاقات با مادر و مدرن فامیلی عالی هستن🤌

    پاسخ

    فرندز اونقدر جالب نیست و خیلی قدیمی هست

    پاسخ

    فرندز قدیمی هست و ساخت بالای ۱۰سال طول مشید اکثر این سریال ها چندین سال طول کشیده و فرندز به نظر من سریال خیلی خوبیه شلید شما دوبله دیدی که به نظر حذاب نیومده!

    پاسخ

    Parks… خدااا بود

    پاسخ

    پس من از اینجا پارکس رو پیدا کردم
    ممنون بخاطر معرفیش

    پاسخ

    گزینش سریال ها خوب بود تو این لیست وانتخاب فرندز در جایگاه یک درستبوده ولی آفیس قطعا میتونست دوم لیست باشد و به همه توصیه میکنم ببیننش. شیملس هم کمدی سیاه هستش و بیشتر به نقد اجتماعی آمریکا میپردازه و در نوع خودش یه شاهکار محسوب میشه. بیگ بنگ هم در سبک فرندز با درام کمتر و مدرن تر هستش و مخاطبش بیشتر قشر تحصیل کرده هستند و بیشتر میتونه اونا رو تحت تاثیر قرار بده و شخصیت پردازی جالبی داره. سیلیکون ولی فصلای ابتداییش خوبه ولی به مرور افت میکنه. آشنایی با مادر هم طنز موقعیت هستش و میتونه مخاطب جوون تر رو وادار به خنده کنه.

    پاسخ

    شیملس داستانش توی کاناداست و ربطی به آمریکا نداره!!!!!!

    پاسخ

    تد لاسو هم میتونست تو لیست باشه

    پاسخ