;
coinex

بازیگران سریال دکتر مغز (Dr. Brain) [+ داستان و تریلر]

دکتر مغز یکی از جدیدترین کیدراماهای 2021 بوده که قرار است از شبکه اپل تی وی پخش شود. برای اطلاع از بازیگران سریال دکتر مغز (Dr. Brain) همراه ما باشید.

پس از موفقیت برخی فیلم و سریال‌های کره‌ای، کیدراما بیش از قبل در بین مردم شناخته می‌شود و طرفداران این فیلم و سریال‌ها افزایش یافته است. یکی از این سریال‌های کره‌ای که به زودی شاهد پخش آن خواهیم بود، درام هیجان انگیز دکتر مغز است.

اپل تی وی تاریخ پخش سریال دکتر مغز را برای 12 آبان برنامه ریزی کرده است و قرار است هر چهارشنبه یک قسمت از آن در این شبکه پخش شود. این کیدراما که اولین سریال اورجینال کره ای شبکه اپل تی وی است، 6 قسمت خواهد داشت. در ادامه بازیگران سریال Dr. Brain را به شما معرفی کرده و سپس داستان سریال کره ای Dr. Brain 2021 را مرور می‌کنیم.

بازیگران سریال دکتر مغز (Dr. Brain)

سریال دکتر مغز 2021 یکی از جدیدترین سریال‌های کره‌ای بوده که در ژانرهای هیجان انگیز، معمایی، علمی تخیلی و پزشکی قرار می‌گیرد. این سریال از بازیگران مطرحی نیز برخوردار است.

یکی از بازیگرهای سریال دکتر مغز لی سون کیون (Lee Sun Kyun) است که قبلا در فیلم مشهور انگل، یکی از بهترین فیلم های کره ای بازی کرده است. این هنرپیشه از سال ۲۰۰۱ میلادی تاکنون در صنعت بازیگری در کره جنوبی فعالیت دارد و در کیدراماهای محبوبی همچون «کافه پرنس» و «آجوشی من» نقش آفرینی کرده است. لی سون کیون قرار است در کیدرامای جدید خود نقش دانشمندی به نام لی سه وون (Lee Se-Won) را بازی کند.

از دیگر بازیگران سریال Dr. Brain می‌توان به لی یو یانگ (Lee Yoo Young) اشاره کرد که نقش کاراکتر جونگ جه یی (Jung Jae-yi) را بازی خواهد کرد. وی قبلا در کیدراماهایی همچون «همشهری من» و «تونل» بازی کرده است.

بازیگران سریال دکتر مغز (Dr. Brain)

سو جی هه (Seo Ji Hye) از دیگر بازیگران سریال دکتر مغز (Dr. Brain) بوده که نقش ستوان چو را بازی می‌کند. این بازیگر شهرت خود را به‌خاطر نقش آفرینی در فیلم سینمایی «صدا» کسب کرده است. به علاوه وی قبلا در سریال‌های «هم‌شامی» و «سقوط بر روی تو» حضور داشته است.

پارک هی سون (Park Hee-Soon) نام یکی دیگر از بازیگرهای سریال دکتر مغز است. او قبلا در سریال‌های «نام من» و «وی آی پی» نقش آفرینی کرده است.

در بین بازیگران سریال دکتر مغز (Dr. Brain) نام لی جه وون (Lee Jae-won) نیز دیده می‌شود. لی جه وون یکی از بازیگران با سابقه کره‌ای است که از سال 2008 تاکنون در این صنعت فعالیت دارد. او در درام‌های مشهوری همچون «افسانه دریای آبی»، «آقای ملکه» و «ثبت جوانی» بازی کرده است.

علاوه بر بازیگران نام برده شده، در سریال کره ای Dr. Brain 2021 تئو یو (Teo Yoo)، اوم ته گو (Uhm Tae-goo) و سون سوک کو (Son Seok Ku) به عنوان بازیگران فرعی نقش آفرینی می‌کنند. حال در ادامه، داستان سریال Dr. Brain را مرور می‌کنیم.

داستان سریال کره ای Dr. Brain 2021

بازیگران سریال دکتر مغز (Dr. Brain)

داستان سریال کره ای دکتر مغز از وبتونی به همین نام اقتباس شده است. این کیدرامای هیجان انگیز درباره دانشمندی به نام لی سه وون است که بر روی ارزیابی مغز افراد مرده کار می‌کند. سه وون در دوران کودکی مادرش را در یک تصادف از دست می‌دهد و همانجا تصمیم می‌گیرد که یک دکتر مغز شود.

20 سال پس از مرگ مادرش، لی سه وون به یک دانشمند مشهور دکترا در زمینه علوم مغز تبدیل شده است. یک روز فردی مرموز با او تماس می‌گیرد و از او می‌خواهد که اطلاعاتی را از مغز مردی که خودکشی کرده است استخراج کند. لی سه وون این پیشنهاد را با روی باز می‌پذیرد.

وی پس از آزمایشات بسیار بر روی آن فرد متوفی، موفق به دستیابی به اطلاعات ذهن آن مرد نمی‌شود اما بعد از چند روز، دچار توهم می‌شود. در همین حال، خانواده او در یک حادثه دردناک کشته می‌شوند و زندگی او بار دیگر زیر و رو می‌شود.

سه وون با نا امیدی تلاش می‌کند تا از طریق برقراری ارتباط با ذهن همسر مرده‌اش، به خاطرات وی دسترسی پیدا کند و بتواند علت مرگ آنها را پیدا کند. حال باید دید که او موفق می‌شود راز پشت مرگ خانواده‌اش را متوجه شود یا خیر. با این حال، با توجه به داستان بسیار گیرای این سریال اورجینال اپل تی وی، انتظار می‌رود این سریال در رده بهترین سریال های کره ای 2021 قرار بگیرد.

برای تماشای تریلر سریال Dr. Brain اپل تی وی در یوتیوب اینجا کلیک کنید

بیشتر بخوانید:

.

منبع:

نظر شما در خصوص داستان و بازیگران سریال دکتر مغز (Dr. Brain) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر