;
coinex

بازیگران سریال بگذار من شوالیه تو باشم [+ داستان و تریلر]

سریال بگذار من شوالیه تو باشم به عنوان جدیدترین سریال کره ای 2021 شناخته می‌شود. در این مقاله قصد داریم به بازیگران سریال بگذار من شوالیه تو باشم بپردازیم.

سریال کره ای بگذار شوالیه تو باشم به عنوان یکی از جدیدترین سریال های کره ای 2021 شناخته می‌شود. کارگردانی این مجموعه تلوزیونی بر عهده Ahn Ji sook بوده و نویسندگی آن توسط Yoo So-won و Seo Jeong انجام شده است.

این سریال با بازی جونگ این سان به همراه اعضای گروه موسیقی ساختگی لونا لی جون یانگ، جانگ دونگ جو، کیم جونگ هیون، کیم دونگ هیون و یون جی سانگ داستان عاشقانه‌ای بین یک فرد معروف که ستاره جهانی است را که از راه رفتن در خواب رنج می برد و پزشکی که باید به طور مخفیانه این موضوع را درمان کند، به تصویر می‌کشد.

گفته شده که این سریال به زودی از شبکه SBS منتشر خواهد شد. در واقع با مدت زمان بسیار کمی تا پخش این سریال فاصله داریم و می‌توان گفت تا که طرفداران نیازی نیست مدت زمان طولانی را برای پخش این سریال منتظر بمانند زیرا که فقط چندین روز باید در انتظار این سریال رمانتیک بمانیم. در ادامه با معرفی بازیگران سریال بگذار من شوالیه تو باشم همراه شما خواهیم بود.

بازیگران سریال بگذار من شوالیه تو باشم

سریال کره ای بگذار من شوالیه تو باشم به دلیل داستان رمانتیک و هیجان انگیزش به عنوان یکی از جدیدترین و بهترین سریال های کره ای 2021 به شمار می‌رود. بسیاری از طرفداران سریال‌های کره‌ای از موضوع و داستان این سریال لذت برده و به طرفداران آن اضافه شده‌اند و مشتاق هستند که درباره تاریخ پخش این سریال اطلاع داشته باشند.

در ارتباط با تاریخ پخش این سریال دیدنی باید بگوییم که قرار بر این است که این درام برای اولین بار در تاریخ 7 نوامبر 2021 از شبکه SBS در ساعت 23:05 پخش شود.

بازیگران این سریال نیز افراد معروف و مشهوری هستند و قطعا این موضوع نیز باعث بالا رفتن تعداد طرفداران سریال Let Me Be Your Knight 2021 می‌شود. در ابتدا در این قسمت ما لیستی از بازیگر های سریال Let Me Be Your Knight را ارائه خواهیم داد و پس از آن به بیوگرافی بازیگر های سریال 2021 Let Me Be Your Knight خواهیم پرداخت.

  • لی جون یانگ در نقش یون تائه این
  • جانگ این سون در نقش این یون جو
  • JR در نقش لی شین
  • یون جی سانگ در نقش کیم یو چان
  • کیم دونگ هیون در نقش گا اون
  • جانگ دونگ جو در نقش سه وو یون
  • کیم کیون هو در نقش سانگ هون
  • شین ها یونگ در نقش چا جی یئون

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای 2021

بهترین سریال های چینی 2021

بیوگرافی بازیگر های سریال 2021 Let Me Be Your Knight

بازیگران سریال بگذار من شوالیه تو باشم
بازیگران سریال بگذار من شوالیه تو باشم

لیستی از بازیگران سریال Let Me Be Your Knight برای شما در قسمت قبلی نمایان شد. ما در این قسمت از مقاله قصد داریم به بیوگرافی برخی از بازیگر های سریال Let Me Be Your Knight بپردازیم.

لی جون یانگ (Lee Jun Young)، خواننده، رپر و بازیگر اهل کره جنوبی بوده که 22 ژانویه 1997 به دنیا آمده است. وی در حال حاضر 24 سال سن دارد. لی جون یانگ در این سن کم توانسته هم در عرصه موسیقی و هم بازیگری شهرت زیادی را به دست آورد.

وی در سال 2014 به عنوان اولین عضو گروه خوانندگی پسرانه U KISS شناخته شد و تا به الان در آن فعالیت دارد. لی جون یانگ در عرصه بازیگری خود در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی از جمله Goodbye to Goodbye ،More Painful than Sadness و 2017     Avengers Social Club بازی کرده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای

بهترین سریال های کره ای مدرسه ای 

بازیگران سریال بگذار من شوالیه تو باشم
بازیگران سریال Let Me Be Your Knight 2021

جانگ این سون (Jung In Sun)، بازیگر اهل که جنوبی بوده که 25 آوریل 1991 به دنیا آمده است. وی در حال حاضر 30 سال سن دارد. از فیلم های معروف این بازیگر می‌توان به چشمانت را باز کن، هان گونگ جو و خاطرات قتل اشاره کرد.

از طرفی این بازیگر علاوه بر بازی در این فیلم ها در سریال های زیادی نیز نقش آفرینی کرده است. از جمله این سریال‌ها می‌توان جواهری در قصر، در بستر گل، انسان در بحران و کودک جادویی ماسوری را نام برد.

یون جی سانگ (Yoon Ji Sung)، بازیگر و خواننده اهل کره جنوبی بوده و در حال حاضر 30 سال سن دارد. وی در 8 مارچ 1991 به دنیا آمده است. یون جی سانگ لیدر گروه سابق wanna one بوده و در ابتدا با عضویت در این گروه به شهرت رسیده است.

از آهنگ‌های معروف یون جی سانگ می‌توان به energetic ،boomerang ،never و spring breeze اشاره کرد. در ادامه با داستان سریال داستان سریال کره ای بگذار من شوالیه همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای نتفلیکس

بهترین سریال های کره ای کمدی

داستان سریال داستان سریال کره ای بگذار من شوالیه

بازیگران سریال بگذار من شوالیه تو باشم

تا به اینجا با معرفی بازیگران سریال Let Me Be Your Knight 2021 همراه ما بودید. در این قسمت قصد داریم به داستان این سریال بپردازیم. داستان سریال بگذار من شوالیه تو باشم که برخی از افراد آن را به عنوان بهترین سریال کره ای 2021 معرفی می‌کنند، داستان عاشقانه بین یک فرد معروف و یک دکتر را به نمایش می‌گذارد.

در واقع لیدر یک گروه ساختگی به اسم لونا فردی است که شهرت بسیار زیادی را به دست آورده و در موسیقی به عنوان یک نخبه شناخته می‌شود که طرفداران زیادی نیز هم دارد. این فرد که یون تائه نام دارد از یک بیماری راه رفتن در خواب زجر می‌کشد از همین رو یک فرد مشکوک به نام این یون جو که تظاهر می‌کند یک دکتر است وارد زندگی یون تائه می‌شود.

یون تائه به دلیل عادت خواب خود شب‌های زیادی را بیدار مانده و این وقت را برای نوشتن آهنگ‌هایش صرف می‌کند. این یون جو به عنوان دکتر وارد خوابگاه اعضای گروه شده و آنجا زندگی می‌کند تا بتواند به لیدر گروه کمک کرده و او را درمان کند. از همین جهت رابطه عاشقانه بین آن دو شکل می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

.

منابع: korean-drama-list , dramacool.news

نظر شما در خصوص بازیگران سریال بگذار من شوالیه تو باشم چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر