;
coinex

رابطه سحر قریشی و حمید گودرزی ؛ ماجرای بارداری دروغ است؟

در جدیدترین مطلب از سایت تکراتو رابطه سحر قریشی و حمید گودرزی را مورد بررسی قرار میدهیم، آیا بارداری سحر قریشی از حمید گودرزی صحت دارد؟ در ادامه با ما همراه باشید.

نام سحر قریشی هر روز در لیست خبرهای حاشیه‌ای دیده می‌شود؛ اما خبری که اکنون از او منتشر شده است با تمام خبرهای گذشته فرق می‌کند. این بار خبری مبنی بر رابطه سحر قریشی و حمید گودرزی منتشر شده است؛ این دو بازیگر هردو سابقه دوبار جدایی از دو همسر سابق خود را دارند و حالا ارتباط این دو افشا شده است. در ادامه درباره این موضوع بیشتر بخوانید.

رابطه سحر قریشی و حمید گودرزی

ماجرای بارداری دروغ است؟

سحر قریشی هنرپیشه پرحاشیه ایرانی است که با یک سریال تلویزیونی به نام (دلنوازان) مشهور شد. سحر قریشی بعد از آن درگیر حواشی بسیاری شد و شهرت او تماما منفی شد. سحر قریشی سابقه دوبار جدایی بعد از ازدواج و چندین رابطه که بعدها رسانه‌ای شد را دارد. حالا خبری حیرت آور از رابطه سحر قریشی و حمید گودرزی و همچنین بارداری سحر قریشی منتشر شده است که همه را متعجب کرده است. در ادامه درباره سحر قریشی و صحت این خبر بیشتر بخوانید.

ویدئو/ سحر قریشی: باید دستمزد بیشتری بگیرم! - وقت صبح

آیا ماجرا حقیقت دارد؟

خبری که در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر رابطه سحر قریشی و حمید گودرزی دو بازیگر سرشناس کشورمان که در برخی از پیج های اینستاگرامی دست به دست می شود این خبر شایعه بوده  و توسط پیج های اینستاگرامی و کانال های تلگرامی منتشر شده است.

برخی خبرهای منتشر شده مبنی بر بارداری سحر قریشی و یا رابطه اش با حمید گودرزی کاملاً کذب می باشد.

گفتنیست سحر قریشی متولد دی ماه ۱۳۶۶ در تهران بوده و با فیلم لجبازی به به دنیای بازیگری ورود پیدا کرد او یک برادر دارد که چندی پیش به عنوان مدافع حرم راهی سوریه شد و حضور او در سوریه جنجال فراوانی در رسانه های به وجود آورد سال گذشته تصاویری از سحر قریشی و مهدی طارمی در فضای مجازی دست به دست می شد سحر قریشی قبلا نیز با امید علومی یکی از خواننده‌های پاپ کشورمان در رابطه بود این بازیگر یک بار ازدواج ناموفق داشته است.

سحر قریشی سابقا همسر مهران اخوان ذاکری بود، این دو مدتی قبل طلاق گرفتند.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص رابطه سحر قریشی و حمید گودرزی چیست؟ نظرات خود را در کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر