;
coinex

شیائومی اولین خودروی برقی خود را به تولید انبوه می‌رساند

طبق گزارشات منتشرشده درباره غول فناوری چینی، شیائومی اولین خودروی برقی خود را به تولید انبوه می‌رساند. با ما همراه باشید تا درباره خودرو‌های برقی شیائومی اطلاعاتی را برایتان شرح دهیم.

شیائومی اوایل سال ۲۰۲۱ اعلام کرد که قصد دارد وارد صنعت خودرو‌های برقی هوشمند (EV) شود. به‌گزارش گیزموچاینا، غول فناوری چینی برای درک اهمیت تلاش برای عرضه‌ی خودروهای برقی خود از شرکت خودروسازی Xiaomi EV Company Limited رونمایی کرد و امیدوار است از طریق آن به تولید خودرو‌های الکتریکی دست پیدا کند.

احتمالا شیائومی به‌منظور پیشروی در این زمینه با قدرت زیاد، اکنون از دومین شرکت خودروسازی خود با نام شرکت فناوری خودرو شیائومی (Xiaomi Automobile Technology Co., Ltd) رونمایی کرده است.

گفته‌ می‌شود این شرکت در پکن با سرمایه‌ی یک میلیارد یوآن به‌ثبت رسیده. حیطه‌ی کسب‌وکار احتمالا، ساخت وسایل نقلیه انرژی جدید، تولید خودرو و توسعه فناوری را شامل می‌شود.

سرمایه‌ی ثبت‌شده یک‌دهم سرمایه شرکت خودروسازی شیائومی است که در ماه سپتامبر با سرمایه‌ی ثبت‌شده‌ی ۱۰ میلیارد یوآن شروع به‌کار کرد. بااین‌وجود، هنوز نمی‌توان با قاطعیت گفت که حیطه‌ی تجارت به‌ چه‌صورت خواهد بود؛ اما انتظار می‌رود این شرکت جدید درحالی‌که اولین شرکت تولید واقعی خود را برعهده خواهد داشت، به تولید به لوازم جانبی نیز بپردازد.

شیائومی اولین خودروی برقی خود را به تولید انبوه می‌رساند

«لی جون»، موسس شیائومی اخیرا اعلام کرده بود که این کمپانی انتظار دارد تولید انبوه اولین خودروی برقی خود را در نیمه نخست ۲۰۲۴ آغاز کند. این غول چینی ظاهرا تمام جنبه‌های تولید خودروی خود را برعهده گرفته و حتی طبق اعلام «لو ویبینگ»، مدیر ارشد شیائومی، وظیفه فروش و خدمات پس از فروش این محصولات را به فروشگاه‌های Xiaomi Home واگذار خواهد کرد.

شیائومی اولین خودروی برقی خود را به تولید انبوه می‌رساند

شیائومی فروردین امسال گفت می‌خواهد با سرمایه‌ای ۱۰ میلیارد دلاری وارد بازار خودروهای برقی شود. این سرمایه قرار است ظرف مدت ۱۰ سال به کسب و کارهای مربوطه تزریق شود.

این شرکت در سال‌های اخیر موفقیت زیادی در دنیای موبایل داشته و با سرمایه حاصل از این موفقیت به دنبال ورود به صنایع جدید است. از آن‌جایی که شایعات از سرمایه‌گذاری برخی رقبا از جمله اپل در این حوزه خبر می‌دهند، احتمالا در سال‌های آینده باید شاهد داغ‌تر شدن رقابت در بازار خودرو باشیم.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما درباره نوشتار ( شیائومی دومین شرکت تولید خودروی برقی خود را ثبت کرد ) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر