;
coinex

آینده و پیش بینی قیمت استکس (STX) در سال 2021، 2022 و سال‌های بعد

آینده و پیش بینی قیمت استکس و اطلاعات مربوط به این موضوع را قصد داریم مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید تا این رمز ارز را مورد بررسی قرار دهیم.

آینده و پیش بینی قیمت استکس از موضوعات جالب در زمینه ارزهای دیجیتال است که دانستن اطلاعات آن، برای علاقه‌مندان به این زمینه بسیار ضروری و کاربردی است. بیت کوین (BTC) اولین و موفق‌ترین رمز ارز در تاریخ ارزهای دیجیتال است.

این ارز دیجیتال، توانست از طریق امکانات منحصربه‌فردی که ارائه می‌دهد، دل کاربران را بدست آورد. این کوین باتوجه به بازده بالای قابلیت‌های اقتصادی که دارد، به پادشاه ارزهای دیجیتال تبدیل شده است. اگر چه که همچنان حفره‌هایی در شبکه آن وجود دارد که بسیاری از پروژه‌های بلاک چین از پس آن برآمده‌اند.

یکی از آن حفره‌ها و محدودیت‌های قابل توجهی که شبکه بیت کوین با آن روبه‌رو بود، مسائل مقیاس‌پذیری بود که ارائه می‌داد. این نواقص بزرگ موجب به‌وجود آمدن نگرانی‌های بسیاری در پروژه‌های بلاک چین شده بود.

همچنین موجب به‌وجود آمدن نوآوری‌های بسیاری نیز در این زمینه شده بود که این مشکلات را حل کنند. استکس (STX) یک پروژه بلاک چین یک لایه‌ای است که از پس چالش‌های مقیاس‌پذیری بیت کوین، برمی‌آید. امروز می‌خواهیم آینده و پیش بینی قیمت استکس را به شما ارائه دهیم.

استکس درحقیقت پلتفرمی است که استفاده از قراردادهای هوشمند و اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز را در شبکه، تسهیل می‌بخشد. این پلتفرم بلاک چین، قدرت خود را از بیت کوین تأمین می‌کند؛ چرا که برای امنیت و اجرای معاملات، به آن وابسته است.

به‌زبان دیگر، شبکه بیت کوین به‌عنوان لایه نهایی امنیتی قراردادهای هوشمندی عمل می‌کند که در بلاک چین استک (Stack Blockchain) وجود دارند و عملی می‌شوند. در عین حال، این نیز از طریق مکانیسم اثبات انتقالی که پلتفرم اتخاذ کرده است، امکان‌پذیر می‌شود.

رابطه میان بلاک چین استکس و ارز دیجیتال بیت کوین، امکان اجرای معاملات برروی شبکه استکس را به‌وجود می‌آورد. همچنین این ارتباط، موجب تأیید بلاک چین بیت کوین نیز می‌شود.

اما این تنها کارآیی استکس نیست و این ارز همچنان امکانات بسیاری برای عرضه دارد. اگر شما نیز دررابطه با آینده ارز STX و دیگر امکانات آن کنجکاو هستید، با ما همراه باشید این ارز و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال استکس را با هم بررسی کنیم.

آینده و پیش بینی قیمت استکس

در مقدمه به معرفی کلی این ارز دیجیتال پرداختیم و در این قسمت، تمام جزئیات مورد نیاز دررابطه با آن را خدمت شما ارائه خواهیم داد. استکس (Stacks) یک راه حل بلاک چین یک لایه‌ای است.

این پلتفرم، طراحی شده است تا قراردادهای هوشمند و همچنین اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز (DApps) را به شبکه بیت کوین (BTC) بیاورد. این قراردادهای هوشمند همچنین به‌گونه‌ای به بیت کوین می‌آیند که هیچ‌یک از امکانات نقطه قوت آنها نیز تغییر نکند.

امکاناتی نظیر امنیت و مقیاس‌پذیری، که به آنها قدرت می‌بخشد و دلیل استفاده گسترده مردم از این قراردادهاست. آوردن چنین قراردادهایی به بیت کوین است که آینده رمز ارز استکس را برای سرمایه‌گذاران، بسیار درخشان کرده است. آنها تصور می‌کنند که به‌همین دلیل در پیش بینی قیمت ارز دیجیتال استکس نیز افزایش قیمت بسیاری را در آینده مشاهده کنند.

اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز، تماما باز، آزاد و مدولار هستند. این بدان معناست که توسعه‌دهندگان می‌توانند پلتفرم‌های خود را برروی اپلیکیشن‌های یکدیگر بسازند. بدین‌ترتیب نیز امکاناتی را تولید می‌کنند که نمی‌توان آنها را به‌راحتی در اپلیکیشن‌های معمولی پیدا کرد.

از آنجایی که استکس از بیت کوین به‌عنوان لایه اصلی خود استفاده می‌کند، هر چیزی که در این شبکه اتفاق بیافتد، درواقع برروی ایمن‌ترین بلاک چین در حال استفاده بیت کوین نیز قرار می‌گیرد. این نکته نیز تأثیر بسیاری بر آینده و پیش بینی قیمت استکس دارد.

این پلتفرم از توکن استکس (STX) تغذیه می‌کند. از این توکن برای سوخت‌رسانی به اجرای قراردادهای هوشمند، استفاده می‌شود. توکن استکس این عمل را از طریق پردازش معاملات و ثبت دارایی‌های دیجیتال جدید برروی بلاک چین استکس 2.0، انجام می‌دهد. عملکرد کاملا علمی، منطقی و نوآورانه این پلتفرم نیز باعث امیدواری بیشتر کاربران به آینده رمز ارز استکس می‌شود.

جالب است بدانید که این پلتفرم، پیش‌تر به‌عنوان بلاک استک (Blockstack) شناخته می‌شد. اما بعدتر در ربع چهارم سال 2020 به استکس تغییر نام داد. این نیز به آن دلیل بود که بتواند «اکوسیستم و پروژه منبع باز خود را از Blockstack PBC، جدا کند». Blockstack PBC نیز نام شرکتی بود که پروتکل‌های اصلی را ساخت. شبکه اصلی Stacks 2.0 نیز در ژانویه سال 2021 راه‌اندازی شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین آلت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2021

بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021

مؤسسان ارز دیجیتال استکس

آینده و پیش بینی قیمت استکس (STX) در سال 2021
رمز ارز استکس

استکس در ابتدا توسط طیفی از صندوق‌های سرمایه ونچرز برجسته تأسیس شد. صندوق‌هایی نظیر: Y Combinator، Digital Currency Group و Winklevoss Capital. این پروژه توسط شرکت Blockstack PBC نیز توسعه یافت که دفتر مرکزی آن در نیویورک است. از مهم‌ترین قسمت‌ها در بررسی آینده و پیش بینی قیمت استکس نیز دانستن گذشته و مؤسسان آن است.

این شرکت، حالا تحت عنوان «Hiro Systems PBC» عمل می‌کند و به طیف گسترده‌ای از شرکت‌هایی ملحق شده است که پلتفرم استکس را توسعه داده‌اند. شرکت Blockstack PBC، توسط «مونیب علی» و «رایان شی» تأسیس شده است.

«مونیب علی» پس از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه «پرینستون» با مدرک دکتری، استکس را در سال 2013 تأسیس کرد. او همچنان همین امروز هم به‌عنوان مدیرعامل شرکت «Hiro Systems PBC» با این پلتفرم، کار می‌کند. «رایان شی» دومین بنیان‌گذار این پلتفرم نیز به‌عنوان مدیرعامل دیگری این پلتفرم بین سال‌های 2013 و 2018 کار کرده است.

درست پیش از آنکه از این پروژه کنار بکشد تا با دیگر ونچرز کار کند. برای مثال، وی بنیان‌گذار استارت‌آپ فناوری جدیدی شد که هم اکنون نیز به‌صورت مخفی، عمل می‌کند. همچنین «شی» قبل از ایفای نقش در استکس، به‌عنوان مهندس نرم‌افزار، کار می‌کرد. با ما همراه باشید تا در ادامه به بررسی آینده ارز STX و در آخر نیز به پیش بینی قیمت ارز STX خدمت شما عزیزان بپردازیم.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت ریپل در سال 2021

پیش بینی قیمت بیت کوین از سال 2022 تا 2030

چه چیزی باعث خاص بودن استکس (STX) می‌شود؟

آینده و پیش بینی قیمت استکس
رمز ارز استکس

استکس به‌دنبال هر چیزی است که ارز دیجیتال بیت کوین را بسیار قدرتمند کند. البته یافتن چنین چیزی کافی نیست، بلکه آن چیزی که در آینده و پیش بینی قیمت استکس نیز تأثیر می‌گذارد، ادامه ماجراست. پس از یافتن آن، ارز دیجیتال استکس آن را با عملکردهای بسیار بیشتر و بدون نیاز به فورک (fork) یا تغییر بلاک چین اصلی بیت کوین، گسترش می‌دهد.

شاید برای شما نیز سوال باشد که استکس چطور چنین کاری را انجام می‌دهد. باید بگوییم که این ارز دیجیتال، این عمل را با اتصال مستقیم به بلاک چین بیت کوین از طریق مکانیسم اجماع اثبات انتقال (PoX) انجام می‌دهد. این مکانیسم نیز دارای ماینرهایی است که توکن‌های بیت کوین را برای ضرب توکن‌های استکس (STX) جدید، خرج می‌کنند. به‌علاوه، دارندگان توکن STX همچنین توکن‌های خود را جمع می‌کنند تا بیت کوین را به‌عنوان پاداش بدست آورند.

استکس درحقیقت، یک زبان برنامه‌نویسی قرارداد هوشمند جدید را معرفی می‌کند که کلاریتی (Clarity) نام دارد. این زبان، طراحی شده است تا به‌لطف نحوه بیان بدون ابهام خود، هم ایمن باشد و هم به‌راحتی بتوان با آن چیزی را ساخت. این زبان برنامه‌نویسی که بر محور قراردادهای هوشمند قرار دارد، همچنین توسط بلاک چین آلگوراند (ALGO) نیز استفاده می‌شود.

مهم‌تر از این‌ها، استکس اولین ارز دیجیتالی بود که گواهی صلاحیت کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) را در سرتاسر ایالات متحده، بدست آورد. این گواهی در آینده و پیش بینی قیمت استکس نیز تأثیر به‌سزایی داشت. چرا که به آن اجازه داد تا ارائه نقد فروش Reg A+ 28 میلیون دلاری را برای توکن‌های STX خود در جولای 2019 راه‌اندازی کند.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت چین لینک در سال 2021 

پیش بینی قیمت ترون در سال 2021

توکن STX استکس

آینده و پیش بینی قیمت استکس
آینده ارز STX

توکن STX، توکن اختصاصی بلاک چین استکس است. تمام فعالیت‌ها با تکیه بر توکن‌های STX در این شبکه، انجام می‌شوند. توکن‌های STX اساسا اجرای قراردادهای هوشمند را در شبکه استکس، پرورش می‌دهند.

عملکرد این توکن به‌عنوان یک ابزار برای انتشار قراردادهای هوشمند جدید در این بلاک چین است. از این توکن همچنین برای روند‌های معاملاتی همچون پرداخت هزینه‌ها و دریافت پاداش‌ها نیز استفاده می‌شود. توکن STX نیز راه موفق شبکه بلاک چین خود را دنبال می‌کند.

به‌همین دلیل نیز تاکنون توانسته است نظر و علاقه تعداد قابل ملاحظه‌ای از کاربران را به خود جلب کند. مخصوصا کاربرانی که مشتاق قراردادهای هوشمند کلاریتی (Clarity) هستند. این توکن در شرکت‌های صرافی ارز دیجیتال پیشرو و قانونی، برای معامله موجود است.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2021

پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2021

موارد استفاده از استکس

آینده و پیش بینی قیمت استکس
توکن استکس / آینده ارز STX

استکس (STX) عملکرد فوق‌العاده‌ای را به اکوسیستم خود ارائه داده است؛ مخصوصا به شبکه بیت کوین. این پلتفرم، امکانات جدیدی را به شبکه بیت کوین، ارائه می‌دهد. از آنجایی که بیت کوین، از لحاظ تنظیمات، بسیار ساکن بوده و انعطاف‌پذیر نیست.

تا به اینجای بررسی آینده و پیش بینی قیمت استکس نیز از ویژگی‌های بسیار مفید این ارز دیجیتال برای بیت کوین نام برده‌ایم و می‌توان گفت که بیت کوین حقیقتا به این ارز دیجیتال، نیاز دارد. از طریق ادغام این ارز دیجیتال با بیت کوین، کاربران می‌توانند بدون تغییر خود بیت کوین، امکانات جدیدی را در شبکه ایجاد کنند.

علاوه بر آن، یک چالش بزرگ برای بیت کوین نیز همانطور که پیش‌تر گفتیم، مقیاس‌پذیری است. بنابراین بلاک چین استکس به‌دنبال حل مشکلات مقیاس‌پذیری بیت کوین است. استکس، ظرفیت معامله بیت کوین را گسترش می‌دهد؛ از آنجایی که بیت کوین، فضا را برای معاملات، محدود کرده است.

در کنار این ویژگی، استکس از امنیت کارآمد و نهایی بیت کوین برخوردار است تا از معاملات انجام‌شده در این اکوسیستم، محافظت کند. این شبکه از بیت کوین استفاده می‌کند تا معاملات را برای هر بلاکی که تولید می‌شود، برروی بلاک چین بیت کوین قرار دهد.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت پولکادات در سال 2021

پیش بینی قیمت تتر در سال 2021

مزایای ارز دیجیتال استکس

آینده و پیش بینی قیمت استکس
آینده قیمت استکس

آنچه که آینده ارز STX را درخشان می‌کند، مزایای فوق‌العاده آن است که تاکنون به آنها اشاره کرده‌ایم، اما مزایای این پلتفرم، بسیار بیشتر است. استکس برای کاربران ارزهای دیجیتال بسیار مفید است. مخصوصا برای اعضای انجمن استکس. در ادامه بررسی آینده و پیش بینی قیمت استکس نیز به این مزایا که موجب محبوبیت استکس شده است، می‌پردازیم.

بلاک چین استکس به کاربران، مزیت لذت بردن از امکانات ترکیب‌شده بلاک چین مجزا را در هر فعالیتی می‌دهد. اعضای فضای دیفای می‌توانند از امکانات گسترده بیت کوین در حالی لذت ببرند که قراردادهای هوشمند را اجرا می‌کنند.

به‌علاوه، استکس به کاربران، فرصت کسب بیت کوین را به‌صورت هم‌زمان نیز ارائه می‌دهد. همچنین برنامه‌های پاداش مشخصی که این شبکه ارائه می‌دهد نیز معمولا با بیت کوین به شما ارائه می‌شود. سهام‌داران بلاک چین استکس، فرصت کسب پاداش به‌صورت بیت کوین به‌جای هر توکن دیگری که بعدتر آنها را مجبور به تبدیل آن به بیت کوین کند را نیز دارند.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت بیت کوین کش 2021

پیش بینی قیمت بایننس کوین در سال 2021

استکس 2.0 چیست؟

آینده و پیش بینی قیمت استکس
آینده رمز ارز استکس / پیش بینی قیمت ارز دیجیتال استکس

از ابتدای مقاله تا به اینجا چندین بار نام استکس 2.0 را آوردیم. شاید شما نیز می‌خواهید بدانید که این استکس چیست. درحقیقت، استکس 2.0 یک ابتکار ارتقاء یافته از تیم استکس است. این نوآوری به آن دلیل به‌وجود آمده است تا اپلیکیشن‌ها و قراردادهای هوشمند ایمن را به بیت کوین بیاورد.

راه‌اندازی شبکه اصلی استکس 2.0 به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا از پروتکل استکس برای ساخت اینترنت متعلق به کاربر در بیت کوین استفاده کند. نکته حائز اهمیت در بررسی آینده و پیش بینی قیمت استکس نیز آن است که این پلتفرم به کاربران اجازه می‌دهد تا بیت کوین‌های بسیاری را بدست آورند.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت یونی سواپ در سال 2021

پیش بینی قیمت هدرا هش گراف در سال 2021

استکس (STX) را از کجا خریداری کنیم؟

آینده و پیش بینی قیمت استکس (STX) در سال 2021
آینده رمز ارز استکس / پیش بینی قیمت ارز دیجیتال استکس

این سوال از سوالات پرتکرار کاربران درباره این ارز دیجیتال است. STX در چندین پلتفرم صرافی برجسته برای معامله موجود است. پلتفرم‌هایی همچون بایننس (Binance) و کوکوین (KuCoin) از آن دسته هستند که شما می‌توانید ارز دیجیتال استکس را به‌راحتی در آنها معامله کنید.

همچنین، صرافی‌های بایننس و کوکوین از برترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال نیز هستند که خیال شما از معامله با آنها راحت است و نیازی نیست به‌دنبال دیگر گزینه‌های مناسب برای این ارز دیجیتال، بگردید.

البته نیازی نیست که برای خریداری این ارز دیجیتال عجله کنید. تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا در انتها، پیش بینی قیمت ارز دیجیتال استکس را نیز خدمت شما ارائه دهیم تا پس از آن بتوانید تصمیم درست‌تری را برای اموال خود بگیرید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت پای نتورک در سال 2021

پیش بینی قیمت چیا در سال 2021

چگونگی ایمنی شبکه استکس

آینده و پیش بینی قیمت استکس
قیمت رمز ارز استکس / پیش بینی قیمت ارز STX

استکس از برترین امنیت برای شبکه خود داراست و می‌توانید با خیال راحت در آن سرمایه‌گذاری کنید. درحقیقت این ارز دیجیتال از بلاک چین بیت کوین به‌عنوان لایه اصلی خود استفاده می‌کند. بیت کوین، یک بلاک چین بر مبنای اثبات کار (PoW) است.

در بخش‌های پیشین بررسی آینده و پیش بینی قیمت استکس نیز به نوع کار بیت کوین و استکس پرداختیم اما در این قسمت، جزئیاتی بیشتری از آن را خدمت شما عزیزان قرار می‌دهیم.

بیت کوین به‌عنوان چنین بلاک چینی، از تلاش‌های ترکیب‌شده هزاران ماینر و نود استفاده می‌کند تا بدین‌وسیله بتواند شبکه را در برابر حمله‌های هکرها، محافظت کند. چرا که بدین‌صورت، می‌توان براندازی شبکه را هم از لحاظ محاسباتی و هم از لحاظ اقتصادی، غیرممکن کرد.

علاوه بر این، استکس همچنین مدل اجماع خود را به شما معرفی می‌کند. این مدل نیز به‌نام اثبات انتقال (PoX) شناخته می‌شود. اثبات انتقال، یک مکانیسم جدید است که مشاهده می‌کند که کاربر، ارز اصلی یعنی بیت کوین را برای استخراج STX انتقال می‌دهد. بدین‌ترتیب امنیت بلاک چین استکس با استفاده از بیت کوین، تأمین می‌شود.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت اتریوم در سال 2021

پیش بینی قیمت مونرو 2021

وضعیت کنونی بازار استکس (STX)

آینده و پیش بینی قیمت استکس (STX) در سال 2021
آینده ارز دیجیتال استکس / پیش بینی قیمت ارز STX

در زمان نگارش این تحلیل قیمت استکس، STX در قیمت 1.43 دلار و با حجم معاملاتی 24 ساعته 57,325,136 دلار معامله می‌شود. قیمت این ارز دیجیتال در عرض 24 ساعت گذشته، حدود 1.83% افزایش یافته است. در حال حاضر، برترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال برای STX نیز همانطور که اشاره کردیم عبارتند از:

  • صرافی بایننس (Binance)
  • اوکی اکسچنج (OKEx)
  • اف‌تی‌ایکس (FTX)
  • آپ بیت (Upbit)
  • توکوکریپتو (Tokocrypto)

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت شیبا اینو 2021

پیش بینی قیمت کیشو اینو 2021

پیش بینی قیمت ارز STX

آینده و پیش بینی قیمت استکس (STX) در سال 2021
آینده رمز ارز استکس / پیش بینی قیمت ارز STX

در حال حاضر، STX جایگاه 77ام را در CoinGecko دارد. اما بگذارید تا ببینیم در آینده قیمت این ارز دیجیتال به چه صورت است. قیمت این ارز دیجیتال در سال 2021 نشان‌گر تمایلات صعودی بوده است.

اگر این تمایلات ادامه یابد، STX ممکن است به سطح مقاومت 2.68 دلاری خود غلبه کرده و حتی به بالاتر از 3 دلار برسد. متقابلا اگر سرمایه‌گذاران برخلاف این ارز دیجیتال نیز عمل کنند و در بدترین حالت، قیمت STX ممکن است تقریبا تا 1.16 دلار کاهش یابد. اگر چه که همچنان پیش بینی ما از قیمت این کوین در سال 2021، به‌صورت صعودی است.

در سال 2022 نیز این ارز دیجیتال به قیمت 3.5 دلار خواهد رسید. استکس در نیمه اولی این سال، دارای رشد سریع خواهد بود و به 4 دلار نیز خواهد رسید. سپس نیز قیمت این ارز کمی پایین می‌رود اما سقوط عمده‌ای در آن دیده نمی‌شود. در سال 2023 نیز استکس ممکن است به قیمت 5.5 دلار برسد و در این قیمت به‌طور هموار، پیش برود. در سال 2024 این ارز دیجیتال در خوشبینانه‌ترین حالت، ممکن است به 8 دلار نیز برسد.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت ایاس 2021

پیش بینی قیمت وینک 2021

جمع بندی

آینده و پیش بینی قیمت استکس از موضوعات مهم ارزهای دیجیتال است که آشنایی با آن برای علاقه‌مندان در این زمینه ضروری بوده و امروز اطلاعات آن را خدمت شما ارائه دادیم. استکس با امکانات خاص خود، یک تحول جالب در صنعت بلاک چین است.

از آنجایی که این ارز دیجیتال به کاربران اجازه دسترسی به قراردادهای هوشمند با عملکرد بیت کوین را می‌دهد، پس می‌توان گفت که خدمات استکس در مجموع، مقبولیت و استفاده از بیت کوین را در صنعت ارزهای دیجیتال، افزایش می‌دهد. عملکرد برجسته بلاک چین استکس، پیش بینی یک آینده موفق را برای این شبکه در صنعت، ممکن کرده است. ما امروز این ارز دیجیتال و امکانات فوق‌العاده آن را خدمت شما بررسی کردیم.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص آینده و پیش بینی قیمت استکس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر