;
coinex

بازیگران سریال برف بی صدا می بارد ؛ بیوگرافی و تصاویر [+داستان سریال]

برف بی‌صدا می‌بارد ساخته‌ی پوریا آذربایجانی داستانی درام و خانوادگی دارد، برای اطلاع از جزئیات و آشنایی با بازیگران سریال برف بی صدا می بارد با ما همراه باشید.

مجموعه‌ی «برف بی صدا می بارد» به نویسندگی مسعود بهبهانی نیا، زهرا پارسافر و طیبه شجری سریالی سه فصلی است که در دهه‌‌های 60-70 و 90 روایت می‌شود. کارگردانی این سریال را پوریا آذربایجانی و تهیه کنندگی آن را محمدرضا شفیعی بر عهده داشته است.

زنده یاد مسعود بهبهانی‌نیا نویسنده این سریال تلویزیونی در تابستان ۱۴۰۰ و پیش از نمایش این سریال درگذشت. او پیش از این سریال «کیمیا» که ۱۱۰ قسمت داشت را نوشته بود. اکنون سریال برف بی‌صدا می‌بارد ۲۵۰ قسمتی که از سال ۹۴ تحقیق و نگارش آن آغاز شده، پس از «کیمیا» رکوردی جدید در پرونده کاری مسعود بهبهانی‌نیا خواهد بود.

برف بی‌صدا می‌بارد در دو فصل تولید شده که بیشتر لوکیشن‌های آن در شهر گیلان بوده و فیلمبرداری آن 15 ماه زمان برده است. در ادامه به خلاصه‌ی داستان، معرفی بازیگران و ساعت پخش و تکرار سریال برف بی صدا می بارد می‌پردازیم.

بازیگران سریال برف بی صدا می بارد

سریال «برف بی‌صدا می‌بارد» محصول سال 1400 بوده و شامل دو فصل است که داستان فصل اول آن در سال‌های 65 تا 69 روایت می‌شود و فصل دوم آن در 150 قسمت در زمان حال می‌گذرد. فصل اول سریال «برف بی‌صدا می‌بارد» شامل ۱۰۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای است که از ۳ دی ۱۴۰۰ روی آنتن شبکه سه سیما رفت.

بازیگران سریال برف بی صدا می بارد

در این مجموعه فرهاد آییش (حاج عطا)، پوریا پورسرخ (شهاب) مائده طهماسبی (شکوه)، پاشا رستمی (احمد)، پوریا شکیبایی (حبیب)، پانته‌آ سیروس، مریم شیرازی، الیکا عبدالرزاقی، مینا وحید (نرگس)، فریبا متخصص (آهو)، امید روحانی، مهسا طهماسبی (سهیلا) امیر جنانی، هادی دیباجی، سیامک ادیب، هاله گرجی، آناهیتا اقبال‌نژاد، سینا کرمی، گلوریا شایسته و بسیاری دیگر از بازیگران مطرح به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بیوگرافی بازیگران برف بی صدا می بارد

در این بخش به طور خلاصه به معرفی ده نفر از بازیگران مشهور سریال برف بی‌صدا می‌بارد پرداخته‌ایم، برای آشنایی با آن‌ها همراه ما باشید.

پوریا شکیبایی

بازیگران سریال برف بی صدا می بارد

پوریا شکیبایی در 19 مرداد 1361 در تهران به دنیا آمد. او پسر زنده یاد خسرو شکیبایی است، لیسانس بازیگری دارد و کارش را با صداپیشگی فیلم «باز باران» آغاز کرد. پوریا پیش از این در برنامه‌ی خندوانه‌ی رامبد جوان نیز حضور داشته است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های نتفلیکس 2022

بهترین سریال های 2022

مائده طهماسبی

بازیگران سریال برف بی صدا می بارد

مائده طهماسبی در سال 1336 شهر بابل به دنیا آمد. تحصیلاتش را در رشته‌ی خبرنگاری با گرایش تئاتر تا مقطع فوق لیسانس ادامه داده است. شروع کارش از سال 1378 در 42 سالگی با فیلم دایره بوده اما فعالیت حرفه‌ای خود را با سریال باجناغ ها آغاز نموده و در سال 1387 با بازی در سریال قرارگاه مسکونی به شهرت رسیده است. او همسر فرهاد آئیش و از بازیگران سریال برف بی صدا می بارد است.

فرهاد آئیش

بازیگران سریال برف بی صدا می بارد

فرهاد آئیش متولد 27 شهریور 1331 در تهران است. البته نام اصلیش «فرهاد حشمتی عقدایی» است. او تحصیل کرده‌ی رشته‌ی فیلمسازی در انگلستان است. شروع کارش از تئاتر انگلستان و آمریکا بوده و اما در سال 1379 با نقش آفرینی در سریال «قطار ابدی» به شهرت رسید.

الکیا عبدالرزاقی

بازیگران سریال برف بی صدا می بارد

الیکا عبدالرزاقی متولد 18 مرداد 1358 در رامسر و همسر امین زندگانی است. تحصیلات وی در رشته ادبیات نمایشی بوده و شروع کارش از 1376 با تئاتر «دایره گچی قفقازی» است. او با بازی در سریال «باغ مظفر» به کارگردانی مهران مدیری به شهرت رسید و از بازیگران سریال برف بی صدا می بارد است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ترکی 2022

بهترین سریال های 1400

پوریا پورسرخ

بازیگران سریال برف بی صدا می بارد

پوریا پورسرخ در 4 تیر 1356 در تهران به دنیا آمده است. تحصیلات وی دکترای رشته فیزیولوژی گیاهی است و کارش در سال 84 را با بازی در سریال «فرار بزرگ» آغاز کرد. او که اینک از بازیگران سریال برف بی صدا می بارد است با بازی در سریال وفا به کارگردانی محمد حسین اطیفی به شهرت رسید.

مریم شیرازی

بازیگران سریال برف بی صدا می بارد

مریم شیرازی در آبان 1355 در تهران متولد شد. او فوق لیسانس رشته کارگردانی تئاتر را دارد. در سال 1375 با فیلم «ننه لالا و فرزندانش» شروع به کار کرد. اما آغاز فعالیت حرفه‌ای مریم شیرازی در سال 1376 و با سریال معروف «سیب خنده» بوده است.

امیر جنانی

بازیگران سریال برف بی صدا می بارد

امیر جنانی در تهران به دنیا آمده است و تحصیلکرده دانشگاه مولانا در بوپال هندوستان است که مدتی در سان فرانسیسکو و کالیفرنیا زندگی کرده است. او سال 1394 با سریال«در حاشیه» مهران مدیری در نقش یکی از زندانی‌ها وارد بازیگری در سریال‌های تلویزیونی شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های تابستان 1400

بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی

پاشا رستمی

بازیگران سریال برف بی صدا می بارد

پاشا رستمی در تیر 1363 در تهران به دنیا آمده است و دارای لیسانس مهندسی کشاورزی است. او فعالیتش را با تئاتر دانشجویی شروع کرد و در سال 1387 با سریال «همه بچه های من» وارد دنیای حرفه‌ای بازیگری شد. وی به زبان علاقه دارد و آن را تدریس می کند.

فریبا متخصص

بازیگران سریال برف بی صدا می بارد

فریبا متخصص زاده‌ی 1 مرداد 1340 در بروجرد لرستان است. تحصیلات او در رشته جامعه شناسی بوده و کارش را از سال 1359 با تئاتر و نمایش مروارید شروع کرد. از نظر فریبا متخصص که متاهل است و 1 پسر به نام پوریا دارد، هیچ چیز مهم‌ تر از کار او نیست. او در فیلم «شب مکافات» و سریال «در چشم باد» بازی درخشانی داشته است.

مینا وحید

بازیگران سریال برف بی صدا می بارد

مینا وحید متولد 17 مرداد 1366 در رشت است. وحید تحصیلاتش را تا مقطع فوق لیسانس تئاتر در دانشگاه هنر ادامه داد. وی از زمان دانشجویی به تئاتر علاقه داشته و در این زمینه فعالیت داشته است. او با بازی در فیلم «دوران عاشقی» در سال 1393 به  شهرت رسید و هم اکنون از بازیگران سریال برف بی صدا می بارد است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ایرانی

بهترین سریال های طنز ایرانی

آتیلا پسیانی

بازیگران سریال برف بی صدا می بارد

آتیلا پسیانی از بازیگران سریال برف بی صدا می بارد است که در 10 اردیبهشت 1336 در تهران به دنیا آمد. او دارای مدرک لیسانس بازیگر و کارگردانی دانشگاه تهران است. فعالیتش را از 1346 در 10 سالگی با تئاتر آغاز کرد. در سال 1361 با سریال «محله برو بیا» به شهرت رسید. ایشان متاهل هستند و یک دختر و پسر با نام‌های ستاره و خسرو دارند. آتیلا پسیانی علاوه بر بازیگری سخنور و سفیر نیکوکاری هم است.

خلاصه داستان سریال برف بی صدا می بارد

سریال برف بی صدا می بارد داستانی درام، اجتماعی و خانوادگی دارد که در آن قصه‌ی زندگی یک خانواده پنج نفره به تصویر کشیده شده است. نقش پدر و مادر داستان این سریال را فرهاد آئیش و همسرش مائده طهماسبی ایفا می‌کنند. آن‌ها سه دختر دارند که الیکا عبدالرزاقی، مریم شیرازی و مهسا طهماسبی ایفاگر نقش دختران خانواده این مجموعه هستند.

بازیگران سریال برف بی صدا می بارد

این سریال تلویزیونی جدیدترین ساخته‌ی پوریا آذربایجانی است که به سبک زندگی ایرانی – اسلامی و نیز به ارتباط میان نسل گذشته و جوان می‌‌پردازد. در مجموعه‌ی برف بی‌صدا می‌بارد ما شاهد رابطه مادر و دختر، دو رفیق و سایر ارتباطات اجتماعی هستیم که افراد در آن متوجه حرف‌های همدیگر نمی‌شوند. درواقع در این سریال شکاف بین نسل‌ها که به واسطه تکنولوژی‌ اتفاق افتاده را می‌بینیم.

ساعت پخش و تکرار سریال برف بی‌ صدا می بارد

سریال برف بی صدا می بارد از روز جمعه 3 دی ماه 1400 هر شب ساعت 20:55 از شبکه سه بروی آنتن رفت و تکرار آن ساعت 03:00 بامداد، 09:40 صبح و 14:15 ظهر پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص بازیگران سریال برف بی صدا می بارد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    با سلام
    انتخاب بازیگران به خصوص بازیگر نقش نسرین درست و خوب نبوده

    پاسخ