;
coinex

فوری: کلاب هاوس روی شبکه ایرانسل رفع فیلتر شد

د ر این نوشتار از تکراتو خبری خوب برای علاقه مندان به شبکه اجتماعی کلاب هاوس داریم، کلاب هاوس روی شبکه ایرانسل رفع فیلتر شد. در ادامه با ما همراه باشید.

ابتدای هفته جاری دیوان عدالت اداری در حکمی توقف اجرای مصوبه دولت دوازدهم را که حکم به جریمه اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و مخابرات به دلیل ایجاد اختلال یا محدودیت در کلاب‌ هاوس داده بود، را باطل و دستور به اجرای آن داد.

۱۹ فروردین بود که کلاب‌هاوس توسط سه اپراتور همراه اول، ایرانسل و مخابرات دچار اختلال شد، اختلالی که به گفته برخی کارشناسان وب تفاوتی با فیلترینگ نداشت. در آن زمان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هرگونه فیلترینگ روی کلاب‌هاوس را رد کرد

کلاب هاوس

علاوه بر کلاب هاوس، توقف اجرای مصوبه دولت دوازدهم را که حکم به جریمه اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و مخابرات به دلیل ایجاد اختلال یا فیلترینگ را داده بود را از توقف اجرا خارج کرد.

با توجه به زمان انتخابات و تغییر دولت دیوان عدالت اداری دستور به توقف موقت مصوبه دولت در مورد جریمه اپراتورها به خاطر اختلال در کلاب هاوس داد.

کلاب هاوس

حالا با گذشت نزدیک به ۷ ماه مجمع دیوان عدالت اداری با بررسی شکایت‌ها و مصوبه جریمه‌ای دولت برای اپراتورها، اعلام کرده است که این مصوبه دولت کاملا درست است و توقف موقت اجرای مصوبه هیات وزیران در اردیبهشت ما را متوقف کرده است.

مجمع دیوان عدالت اداری در نامه‌ای که نام شاکیان آن ایرانسل و توسعه اعتماد مبین است تأکید کرده که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می‌تواند طبق مصوبه دولت دوازدهم جریمه‌های تعیین شده را از اپراتورها به دلیل اختلالی که از فروردین ماه در کلاب هاوس ایجاد کرده‌اند دریافت کند.

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر خود را درباره نوشتار ( کلاب هاوس روی شبکه ایرانسل رفع فیلتر شد ) با ما در بخش کامنت‌های تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر