;
coinex

فصل سوم بازی مرکب (Squid Game) ساخته می‌شود

خبری خوب برای طرفداران بازی مرکب، فصل سوم بازی مرکب (Squid Game) ساخته خواهد شد. با ما همراه باشید تا اطلاعاتی از تاریخ ساخت این سریال به دست آورید.

بعد از آنکه خبر ساخته شدن بازی مرکب ۲ (Squid Game2) با بازی جی هان آمد، حال کارگردان این مجموعه در حال مذاکره با نتفلیکس برای ساخت فصل سوم این سریال است.

همچنین قبل‌تر در تکراتو اطلاعاتی راجب فصل دوم سریال بازی مرکب را قرار داده‌ایم.

فصل سوم بازی مرکب (Squid Game)

هوانگ دونگ-هیوک خالق سریال Squid Game که در ابتدا هیچ برنامه‌ای برای ساخت فصل دوم سریال نداشت، اکنون در حال مذاکره با نتفلیکس برای ساخت فصل دوم و سوم این سریال محبوب است. او این موضوع را در مصاحبه با KBS کره اعلام کرد.

همچنین هوانگ دونگ هیوک درباره فصل دوم این سریال گفته است که:

فشار بسیار زیادی برای ساخت فصل دوم وجود داشته است. بسیاری از افراد، خواهان فصل دوم سریال بودند. از همین رو، احساس کردم که هیچ حق انتخاب و چاره‌ای ندارم. اما می‌توانم بگویم که قطعا فصل دوم ساخته می‌شود.

داستان فصل دوم در ذهن من است. به دنبال آن هستم تا به خوبی فرآیند آن را برنامه‌ریزی کنم. اما به نظرم، هنوز زود است که در مورد زمان پخش فصل دوم یا داستان آن صحبت کرد. اما این را به شما قول خواهم داد که فصل دوم در راه است.

فصل سوم بازی مرکب (Squid Game)

همچنین در ادامه صحبت‌های خود گفته است که جی هان در فصل دوم برای ماجراجویی‌های جدیدی خواهد آمد. از آنجایی که کارگردان این اثر در خصوص جی هان به صراحت صحبت کرده است اما در خصوص سایر کاراکترهایی که زنده مانده‌اند، چیزی نگفته است.

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما در مورد فصل سوم بازی مرکب (Squid Game) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    حالا بزارین فصل 2 بیاد ولی در کل خیلی ممنون برای مطلب خوبتون امیدوارم همیشه زنده باشید انشاالله فصل 3 هم بیاد خیلی سریال خوب و تاثیر گذار بود
    .
    .
    .
    با تشکر

    پاسخ