;
coinex

نحوه ساخت پیام اسپویلر (Spoiler Message) تلگرام چگونه است؟

نحوه ساخت پیام اسپویل (Spoiler Message) چگونه است؟ پیام اسپویلر تلگرام قابلیت جدیدی این پیام رسان است. با ما در تکراتو همراه باشید تا نحوه ساخت یک پیام اسپویل را به شما آموزش دهیم.

تلگرام یک پیام رسان رایگان، قدرتمند و با سرعت بالا مبتنی بر رایانش ابری برای دستگاه ها و سیستم عامل‌های مختلف از جمله اندروید است. این مسنجر به شما این امکان را میدهد که در فضایی کاملا امن و به صورت نامحدود به ارسال پیام و فایل های گوناگون با دیگران در سراسر جهان بپردازید.

جالب است بدانید شما میتوانید با دانلود تلگرام اصلی و ثبت‌نام در آن، در تعداد نامحدود و در حجم های مختلف برای دیگران فایل های گوناگون بفرستید؛ در هربار میتوانید فایلی رمزنگاری شده با حجم نهایت 1.5 گیگابایت ارسال کنید.

همچنین قبل‌تر درباره قابلیت‌های تازه Telegram 8.4 صحبت کرده‌ایم. حال میخواهیم یکی از این قابلیت‌هایی که کاربرد زیادی دارد و جدیدا ترند شده است را مورد بررسی قرار دهیم.

پیام اسپویلر تلگرام (Spoiler Message)

در دوازدهمین به‌روزرسانی امسال، قابلیت‌های واکنش با اموجی برای بازخوردی سریع، قالب‌بندی متن مخفی شده (اسپویلر)، کدهای QR، دکمه‌ای برای ترجمه‌ی مستقیم پیام‌ها در اپلیکیشن و… به تلگرام اضافه شده است. که در ادامه نحوه ساخت پیام اسپویل (Spoiler Message) را توضیح خواهیم داد.

پیام اسپویل

اگر می‌خواهید بدون لو دادن داستان فیلم جدید مرد عنکبوتی یا سریال ویچر، درباره‌ی آن‌ها بحث کنید، می‌توانید هنگام نوشتن پیام، بخشی از متن را انتخاب کرده و با گزینه‌ی «اسپویلر» آن را مخفی کنید. با انتخاب حالت پیام اسپویلر تلگرام، پیام شما علاوه بر گفتگوی مورد نظر، در فهرست گفتگوها و در اعلان‌ها نیز مخفی خواهد شد.

پیام اسپویل
نحوه ساخت پیام اسپویلر تلگرام چگونه است؟

برای نمایش بخش مخفی شده، روی انیمیشن پیام اسپویلر تلگرام که روی منوی پیام قرار گرفته است بزنید.

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما در خصوص نحوه ساخت پیام اسپویل (Spoiler Message) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    با این روش هم میشه ||متن||

    پاسخ