;
coinex

دانلود قسمت 12 سریال نیسان آبی [+ ترافیک نیم بها]

در این نوشتار از تکراتو دانلود قسمت 12 سریال نیسان آبی را برایتان قرار داده‌ایم. در ادامه با ما همراه باشید تا این قسمت از سریال را به راحتی دانلود کنید.

نیسان آبی نام تازه‌ترین سریال کمدی فیلیمو است که به کارگردان منوچهر هادی این روزها مراحل تولید را سپری می‌کند و به‌زودی روانه بازار می‌شود. سریالی که ترکیب متفاوتی از بازیگران کمدی و جدی را در خود جای داده و در فضایی متفاوت یک داستان خانوادگی را به تصویر کشیده است.

قصه این سریال، با عشق جمشید آغاز می‌شود، البته نه از آن عشق‌های معمول و مرسوم؛ او عاشق نیسان‌آبی است و دل‌بستگی عمیقی به آن دارد.

همین دل‌بستگی هم موتور محرک سریال در قسمت‌های ابتدایی است که طبیعتا بر معرفی کاراکترها و شخصیت‌ها متمرکز است. جمشید و رضا دوستانی قدیمی هستند که بخش عمده‌ای از ماجراهای سریال در دنیای مشترک و مرتبط با روابط دوستانه آن‌ها شکل می‌گیرد.

در ادامه لینک دانلود قسمت 12 سریال نیسان آبی را قرار داده‌ایم.

دانلود قسمت 12 سریال نیسان آبی

یکی از سوال‌های پرتکرار این روزها این است که تازه‌ترین سریال کمدی فیلیمو چند قسمت است؟ بد نیست بدانید؛ با اینکه هنوز ضبط نیسان آبی تمام نشده و در نتیجه تدوین همه قسمت‌ها هم نهایی نشده است ولی این سریال در ۲۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای برای پخش از فیلیمو تهیه و تولید می‌شود.

سریال نیسان آبی را منوچهر هادی کارگردانی کرده و تهیه‌کنندگی آن را هم احسان ظلی‌پور برعهده داشته است. فیلمنامه را سعید دولتخانی و سعید هوشیار بر اساس فیلمنامه سینمایی نیسان آبی نوشته کمیل روحانی به نگارش درآورده‌اند.

در کنار حسین یاری و مهران غفوریان به‌عنوان دو بازیگر محوری، بازیگران دیگری چون یکتا ناصر، بهناز جعفری،‌ سیروس همتی و ایمان صفا هم در این مجموعه نقش‌آفرینی می‌کنند. حسین یاری حضوری به‌کل متفاوت از نقش‌های سال‌های اخیر خود را در این سریال ایفا کرده و می‌تواند سکوی پرتاب مجددی برای محبوبیت مضاعف او در میان سریال‌بازها باشد.

دانلود قسمت 12 سریال نیسان آبی

مهران غفوریان هم بعد از کاهش وزن شدید و تغییر ظاهر، برای نخستین‌بار به‌عنوان نقش اصلی یکی کمدی مقابل دوربین ظاهر شده تا با شمایلی متفاوت مخاطب را بخنداند. البته که ناراحتی قلبی‌اش همه را نگران کرد ولی او پس از بهبود با قدرت کامل به نیسان آبی بازمی‌گردد تا قسمت‌های باقی‌مانده را هم آماده پخش کنند. راستی در میان نقش‌های فرعی هم منتظر چند غافلگیری باشید که فعلا از گفتن آنها معذوریم!

اما حضور جمشید هاشم‌پور می‌تواند یکی از سورپرایزهای این سریال کمدی برای فیلم‌بازها باشد. بازیگر محبوب و ستاره چند دهه سینمای ایران که اتفاقا الگوی کاراکتر اصلی سریال، یعنی جمشید با بازی متفاوت حسین یاری هم هست.

علیرضا خمسه، سحر قریشی، گیتی قاسمی، ایمان صفا، بهشاد شریفیان، سیروس همتی، غلامرضا نیکخواه، حسام نواب صفوی، یوسف صیادی، آرش ظلی‌پور، صفر کشکولی، علی مهربان، نیکی میربها، سانای امیرآبادی، آرین محمودی، سبحان هادی، طاها عبداللهی، رزا بیات و بهزاد رحیم خانی، رضا بنفشه خواه از دیگر بازیگران این سریال طنز هستند.

در ادامه میتوانید قسمت 12 سریال نیسان آبی را به راحتی دانلود کنید.

دانلود سریال نیسان آبی قسمت 12 با کیفیت 480p : لینک

دانلود سریال نیسان آبی قسمت 12 با کیفیت 720p : لینک

دانلود سریال نیسان آبی قسمت 12 با کیفیت 1080p : لینک

دانلود سریال نیسان آبی قسمت دوازدهم با کیفیت 1080hq : لینک

دانلود قسمت دوازدهم سریال نیسان آبی با کیفیت BLURAY : لینک

دانلود قسمت دوازدهم سریال نیسان آبی همه کیفیت‌ها به صورت یکجا : لینک

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره دانلود قسمت 12 سریال نیسان آبی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر