;
coinex

زیباترین بازیگران زن ترکیه 2021 [+تصاویر و بیوگرافی]

زیباترین بازیگران زن ترکیه 2021 از نظر شما چه کسانی هستند؟ اگر به بیوگرافی بازیگران زن ترکی علاقه دارید در این مطلب با تکراتو همراه باشید زیرا قصد داریم خوشگل ترین بازیگران زن اهل ترکیه را معرفی کنیم.

امروزه سریال‌های ترکیه‌ای مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته‌اند. سریال‌های ترکیه ای در اروپا، آمریکای لاتین، کشورهای خاورمیانه و … بسیار پرطرفدار هستند. در ترکیه بازیگرهای زن بسیار زیبا و جذاب در سریال‌های ترکیه‌ای ایفای نقش می‌کنند که توانسته‌اند بسیار موفق باشند. بسیاری از این بازیگران در بهترین سریال‌های ترکی 2022 هنرنمایی کرده‌اند.

در این مطلب علاوه بر بیوگرافی بازیگران زن ترک ، تصاویر بازیگران زن ترکیه 2021 نیز قرار داده شده است.

زیباترین بازیگران زن ترکیه 2021

در ادامه بیوگرافی بازیگران زن ترکی آمده است. همچنین تصاویر بازیگران زن ترکیه 2021 نیز قرار گرفته است. اگر شما هم به بازیگران زن ترکی علاقه دارید می‌توانید بیوگرافی بازیگر مورد علاقه خود را در ادامه بخوانید.

هانده ارچل

زیباترین بازیگران زن ترکیه 2021

  • متولد: 1372

از زیباترین بازیگران زن ترکیه 2021 می‌توان هانده ارچل را نام برد. Hande Erçel زاده 24 نوامبر 1993 بازیگر و مدل ترک است. او اولین نقش اصلی خود را در Güneşin kızları بازی کرد. همچنین به خاطر نقش اصلی خود به عنوان حیات اوزون در مجموعه تلویزیونی Aşk Laftan Anlamaz که در ترکیه و خارج از کشور به ویژه در کشورهای آمریکای لاتین، آسیای جنوبی و خاورمیانه به موفقیت‌های بزرگی دست یافت، مشهور شد.

آلینا بوز

زیباترین بازیگران زن ترکیه 2021

  • متولد: 1377

زیباترین بازیگر زن ترک در سال 2021 آلینا بوز است. یک ستاره بالقوه را تصور کنید که تنها در آغاز 20 سالگی خود است. با زیبایی خالص، تسلط عالی به زبان روسی و شخصیت صادقانه؛ آلینا بوز چیزی جز تجمع همه این ویژگی‌ها نیست.

وی که از خوشگل ترین بازیگران زن اهل ترکیه است در درام تلویزیونی Sevda’nın Bahçesi (باغ Sevda)  بازی کرد. این یک مجموعه تلویزیونی میسی بود و او نقش دفن را بازی می‌کرد.

آلینا بوز اکنون قصد دارد در نسخه جدید Netflix ترکی شرکت کند. نتفلیکس در حال آماده سازی سریال اصلی جدید ترکیه‌ای است. نام این سریال  Aşk 101 (عشق 101) است و ژانر سریال یک کمدی رمانتیک است.

بیشتر بخوانید:

برن سات

زیباترین بازیگران زن ترکیه 2021

  • متولد: 1363

یکی دیگر از زیباترین بازیگران زن ترکیه 2021 برن سات است. به لطف اولین بازی خود در  Aşk-n Memnu- عشق ممنوعه، محبوبیت برن سات در سراسر جهان گسترش یافت. از آن زمان، او هرگز تاج خود را در سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌ها از دست نداد. علاوه بر این او از خوشگل ترین بازیگران زن اهل ترکیه است. او در سال 2021 نیز حضور پررنگی در سریال‌ها داشته و در سریال موهبت که یکی از بهترین سریال‌های ترکی 2021 است، هنرنمایی کرده است.

نورگل یشیلچای

زیباترین بازیگران زن ترکیه 2021

  • متولد: 1355

نورگل یشیلچای زیباترین بازیگر زن ترک در سال 2021 است. نورگل یشیلچای بازیگر و هنرمند ترکیه متولد سال ۱۳۵۵ در شهر استانبول است و از سال ۱۳۸۰ فعالیت هنری خود را در تئاتر شروع کرده است.

به دلیل محبوبیت نورگول در بین ایرانی‌ها وی در یک فیلم ایرانی به نام جن زیبا به کارگردانی بایرام فضلی بازی کرده است.

طوبا بویوکوستون

زیباترین بازیگران زن ترکیه 2021

  • متولد: 1361

زیباترین بازیگران زن ترکیه 2021 دون شک طوبا بویوکوستون است. Tuba Büyüküstün یکی از بهترین و زیباترین بازیگران زن ترکیه است. او زیبا، با استعداد و همچنین مادری جوان است.

وی یکی از بازیگران بسیار موفق ترکیه است که در فیلم‌های بسیاری بازی کرده است و توانسته موفقیت‌های زیادی به دست آورد و طرفدارانی بسیار دارد.

نسلیهان اتاگول

زیباترین بازیگران زن ترکیه 2021

  • متولد: 1371

نسلیهان اتاگول مدل و بازیگر ترکیه‌ای در سال ۱۳۷۱ در شهر استانبول بدنیا آمده است. او در یک خانواده هنری پرورش یافته و اولین حضور او در تلوزیون با بازی در سریال برگریزان اتفاق افتاد. او در این سریال با فحریه اوجن هم بازی بود.

بعد از آن نسلیهان در سریال دختر سفیر نقش اصلی را بازی کرد که اتفاقا این سریال هم یکی از سریال‌های محبوبی بود که طرفداران سریال ترکیه‌ای آن را دنبال می‌کردند. او همچنین در سریال اکیا نیز نقش‌آفرینی کرده که یکی از بهترین سریال‌های ترکی عاشقانه است.

روابط احساسی نسلیهان اتاگول فراز و نشیب زیادی داشت در نهایت او با تهیه کننده و کارگردان معروف ترک به نام علی بارکین ازدواج کرد. قد نسلیهان آتاگول 168 و وزن او 52 کیلو است. نسلیهان اتاگول زیباترین بازیگر زن ترک در سال 2021 است.

مریم اوزرلی

زیباترین بازیگران زن ترکیه 2021

  • متولد: 1362

این بازیگر و مدل ترکیه‌ای آلمانی، یکی دیگر از زیباترین بازیگران زن ترکیه 2021 است. این بازیگر در 12 اوت 1983 متولد شده است. وی تاکنون در فیلم‌ها و سریال‌هایی بسیاری بازی کرده است که همه آنها فیلم‌هایی پرطرفدار بوده‌اند. وی توانسته در هر کدام از نقش‌های خود به خوبی بدرخشد. حریم سلطان که یکی از بهترین سریال‌های تاریخی ترکیه است، شهرت این بازیگر را بیشتر کرد.

قد مریم اوزرلی 172 سانتی متر و وزن او 65 کیلوگرم است.

بیشتر بخوانید:

فخریه اوجن

زیباترین بازیگران زن ترکیه 2021

  • متولد: 1365

والدین فخریه اوجن ترک و آلمانی هستند. وی در 4  ژوئن 1986 به دنیا آمده است. وی بازیگری است که بیشتر به خاطر نقشش به عنوان Necla Tekin در Yaprak Dökümü شناخته می‌شود. او به صورت روان ترکی، آلمانی و انگلیسی صحبت می‌کند.

ترکیبی از ژن آلمانی و ترکی او را به خوشگل ترین بازیگران زن اهل ترکیه تبدیل کرده است. او بدون شک زیباترین، خوش اندام‌ترین و جذاب‌ترین زن ترکیه است. فخریه اوجن  به عنوان یکی از زیباترین زنان جهان نیز شناخت شده است. او در سال 2017 با  Burak Ozçivit بازیگر ترکیه‌ای ازدواج کرد. قد فخریه اوجن 167 سانتیمتر و وزن او حدود 56 کیلوگرم است.

مینه توگای

زیباترین بازیگران زن ترکیه 2021

  • متولد: 1362

در ادامه بیوگرافی بازیگران زن ترکی مینه توگای قرار دارد. وی یکی دیگر از خوشگل ترین بازیگران زن اهل ترکیه است. توگای از زمان فارغ التحصیلی در رشته بازیگری هنرستان دولتی ایالتی استانبول در بسیاری از نمایش‌های تئاتر حضوری فعال داشته است.

مینه توگای در 28 ژوئیه 1978 در قونیه، ترکیه متولد شده است. قد مینه توگای 170 سانتی متر و وزن او 55 کیلوگرم است.

هلال آلتینبیلک

زیباترین بازیگران زن ترکیه 2021

  • متولد: 1369

هلال آلتینبیلک زیباترین بازیگران زن ترکیه 2021  است که با سریال روزی روزگاری در چوکوورا شناخته شد. این بازیگر خوش سیما در شهر ازمیر ترکیه به دنیا آمده است. هم اکنون مجرد است و به گفته خودش هیچ رابطه جدی در حال حاظر ندارد ولی قبل از آن با پسر ابراهیم تاتلیس خواننده معروف ترکیه‌ای رابطه عاشقانه داشته است.

ثروت تقریبی او حدود یک میلیون دلار است که از طریق بازی در سریال‎های مختلف و فعالیت در حوزه مدلینگ بدست آورده است.

اویکو کارایل

زیباترین بازیگران زن ترکیه 2021

  • متولد: 1369

اویکو کارایل نیز یکی دیگر از زیباترین بازیگران زن ترکیه 2021 است. او علاوه بر حرفه بازیگری، در هنرستان هنرهای نمایشی دانشگاه Univercities استانبول تحصیل می‌کند.

او در چندین سریال مختلف ترکیه‌ای و همچنین فیلم حضور داشته است که تمامی آنها موفق بوده‌اند و بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.

وی در زمینه کاری خود تاکنون بسیار موفق بوده است.

هازل کایا

زیباترین بازیگران زن ترکیه 2021

  • متولد: 1369

یکی از بازیگران پردرآمد ترکیه، هازال کایا است. وی بازیگری خود را با سریال‌های تلویزیونی Genco آغاز کرده است. کایا متولد 1 اکتبر 1990 در استانبول است ترکیه و همسر وی وکیل دادگستری است.

هازال کایا  در چندین سریال تلویزیونی حضور و در مراسم اهدای جوایز به عنوان مجری اجرا داشته است. علاوه بر زبان مادری خود به زبان ایتالیایی، انگلیسی و آلمانی صحبت می‌کند. آخرین نمایش تلویزیونی وی Bizim Hikaye در سال 2017 است. وی از زیباترین بازیگران زن ترکیه 2021 است.

بیشتر بخوانید:

دنیز بایسال یورتچو

زیباترین بازیگران زن ترکیه 2021

  • متولد: 1370

در لیست زیباترین بازیگران زن ترکیه 2021 دنیز بایسال یورتچونیز حضور دارد. این بازیگر به تازگی با ایفای نقش در نیروهای ویژه ترکیه بسیار مشهور شده است. این بازیگر با بازی در نقش زهرا در  Teşkilat (تیم سایه یا مستعار آنکارا) توانست تحسین منتقدان را دریافت کرد کند.

او نقش قهرمانانه و میهن پرستانه خود را به عنوان یک عضو ارتش به طور کامل پشت سر گذاشت. این بازیگر 30 ساله که اهل ازمیر است، از 20 سالگی از سال 2011 در بازار سرگرمی ترکیه حضور داشته است.

ملیسا اصلی پاموک

زیباترین بازیگران زن ترکیه 2021

 

  • متولد: 1364

ملیسا آسلی پاموک زاده 14 آوریل 1991 ، هارلم بازیگر و مدل ترک تبار اهل هلند است. او برنده مسابقه Miss Turkey 2011 است. این مسابقه ملکه زیبایی ترکیه است و با حمایت L’Oréal Paris در FOX منتشر شد.

آخرین نقش وی در میترا شریفی، بانوی جوان ایرانی ترک در پدیده درام تلویزیونی ترکیه Kırmızı Oda (اتاق قرمز) بود. وی از زیباترین بازیگران زن ترکیه 2021 است.

الچین سنگو

زیباترین بازیگران زن ترکیه 2021

  • متولد: 1364

در ادامه بیوگرافی بازیگران زن ترکی الچین سانگو بازیگر زن 36 ساله قرار دارد. وی در استانبول متولد شده است و در گروه اپرای دانشگاه مرسین تحصیل کرد و سپس به گروه هنرهای زیبای دانشگاه یدیتپه رفت. پس از اتمام تحصیلات خود، او شروع به بازی در بخش‌های مختلف تئاتر کرد، سپس فعالیت وی در تلویزیون آغاز شد.

آخرین نقش او در یک فیلم اصلی ترکی درNetflix  بود. این فیلم با موفقیت زیادی روبرو نشد اما او با اجرای خود نمره کامل تماشاگران را دریافت کرد.

دمت اوزدمیر

زیباترین بازیگران زن ترکیه 2021

  • متولد: 1370

این بازیگر زن همه کاره ترکیه پس از بازی درخشان در  کمدی رمانتیک ترکی Early Bird/Daydreamer به یک ستاره مشهور جهانی تبدیل شد و از زیباترین بازیگران زن ترکیه 2021 شد.

دمت اوزدمیر بازیگر جذاب ترکیه اخیرا در دستور کار Showbiz قرار گرفته است. او به ویژه پس از مجموعه تلویزیونی ترکی Early Bird/Daydreamer  تبدیل به یک پدیده شده است زیرا او با شریکش Can Yaman یک کار عالی انجام داد. به لطف هماهنگی کامل آنها، هر دو به شخصیت‌های مشهوری در سراسر جهان تبدیل شده‌اند.

برگزار کورل

زیباترین بازیگران زن ترکیه 2021

  • متولد: ۱۳۶۱

برگزار کورل با چهره براق و درخشان خود، زیبایی بی انتها دارد. وی فعالیت بازیگری خود را به عنوان لیلا در کورتلار وادیسی آغاز کرد: عراق (دره گرگ ها:). وی پس از بازی در نقش razehrazat Evliyaoğlu در Binbir Gece شهرت فراوانی یافت.

علاوه بر مهارت بازیگری، کورل به طور طبیعی ویژگی‌های زیبایی دارد. کورل در فیلم‌های هزار و یک شب، کارادایی، وطنم تویی، Never Ending Song، آشیانه گرگ‌ها: عراق و Aşk Geliyorum Demez به ایفای نقش پرداخته است. وی از زیباترین بازیگران زن ترکیه 2021 است.

بورجو بریجیک

زیباترین بازیگران زن ترکیه 2021

  • متولد: 1368

دومین بازیگر زن زیبای ترکیه جز زیباترین بازیگران زن ترکیه: Burcu Biricik بازیگر جذاب ترکیه نیز یکی دیگر از ستاره های درخشان در میان مشاهیر ترکیه است که محبوبیت خود را در سال 2021 افزایش داده است. او علاوه بر بازیگری بسیار با استعداد است و یکی از زیباترین بازیگران زن ترکیه نیز است.

بیشتر بخوانید:

آیبوکه پوسات

زیباترین بازیگران زن ترکیه 2021

  • متولد: 1374

آیبوکه پوسات بازیگر، مدل و صاحب عنوان مسابقه زیبایی ترکیه است. او در 25 فوریه 1995 متولده شده است. این بازیگر 26 ساله ترک یکی از فعال‌ترین، سازنده‌ترین و محبوب‌ترین نام‌ها در صنعت سریال و فیلم ترکیه است.  قد آیبوکه پوسات 174 سانتی متر و وزن او 58 کیلوگرم  است و از زیباترین بازیگران زن ترکیه 2021 است.

ملیکه ایپک یالووا

 

زیباترین بازیگران زن ترکیه 2021

  • متولد: 1362

ملیکه ایپک یالووا بازیگر زیبایی ترکیه‌ای است که با بازی در سریال حریم سلطان شناخته شد. ملیکه در شهر  آنکارا به دنیا آمده است. او دختر یکی از سیاستمداران معروف ترکیه است. وی به تازگی با آلتوگ گلتان یکی از تهیه کننده‌های تلویزیونی ترکیه ازدواج کرده است. ملیکه ایپک یالووا اخیرا در سریال محبوب روزی روزگاری در چوکوروا نقش آفرینی کرده است.

جانسو دره

زیباترین بازیگران زن ترکیه 2021

  • متولد: 1359

جانسو دره در شهر آنکارا متولد شده است. وی بازیگر و مدل است و با بازی در سریال ایزل معروف شد. او در مراسم دختر شایسته ترکیه در سال ۲۰۰۰ توانست مقام سوم را به دست آورد.

وی با کارگردان و طنز پرداز بزرگ ترکیه جم ییلماز ازدواج کرد که اختلاف سنی این دو در آن زمان حاشیه‌های زیادی برای آنها بوجود آورد. در ادامه طولی نکشید که آنها از هم جدا شدند. او 180 سانتی متر قد دارد و زیباترین بازیگران زن ترکیه 2021 است.

هازال فیلیز

زیباترین بازیگران زن ترکیه 2021

  • متولد: 1366

هازال فیلیز  (Hazal filiz küçükkose) بازیگر و مدل  محبوب  و زیبایی ترکیه‌ای متولد شهر مرسین ترکیه است. هازال از همان دوران کودکی به بازیگری و مدلینگ علاقه زیادی داشت و از همان دوران با خواهر دوقلوی خود به تماشای تئاتر رفته است. او در یک خانواده معمولی که مادرش خانه دار و پدرش در شرکت راه آهن مشغول به کار بوده، زندگی کرد‌ه است. هازال فیلیز با قد ۱۷۲ و وزن ۵۵ کیلو گرم از مدل‌های گران قیمت ترک است.

در این مطلب بیوگرافی بازیگران زن ترکی و همچنین زیباترین بازیگران زن ترکیه 2021 معرفی شدند. تصاویر بازیگران زن ترکیه 2021  نیز قرار گرفته است. هر کدام از این بازیگران در فیلم‌ها و سریال‌های مختلفی نقش داشته‌اند و توانسته‌اند بازی خوبی داشته باشند. تمامی این بازیگران به دلیل توانایی‌هایی که در کارشان دارند توانسته‌ند بسیار موفق باشند. هر کدام از آنها طرفداران خود را دارند و بسیار محبوب هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره زیباترین بازیگران زن ترکیه 2021 چیست؟ لطفا نظرات خود را در مورد بازیگران و سریال‌های ترکی در بخش کامنت‌ها با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    آلینا بوز بهتر بردارم روزبه ترکیه ای هست ازدواج کن ممنون شماره به شما میدم ممنون نگو من داد +905360732035 بردارم روزبه هدایت

    پاسخ

    آدا اگه کوشش یلدیز سیب ممنوعه
    ملیس سزن کجا هستن

    پاسخ

    واقعا خوشگلن

    پاسخ