;
coinex

بازیگران فصل چهارم جوکر چه کسانی هستند ؟

تا کنون سه فصل از مجموعه رئالیتی‌شو «جوکر» پخش شده که با استقبال بینندگان روبرو شده است. برای اطلاع ازجزئیات و بازیگران فصل چهارم جوکر همراه تکراتو باشید.

جوکر یا رئالیتی شو یک کمدی متفاوت به کارگردانی احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی در سال 1400 است. این مجموعه که پلتفرم فیلیمو پخش اختصاصی آن را به عهده دارد، با الگوبرداری از نمونه‌های موفق خارجی ساخته شده است.

در جوکر ایرانی شاهد یک مسابقه جذاب و سرگرم‌کننده، میان تعدادی از بازیگران مطرح، چهره‌های مشهور هنری، ورزشی، اجتماعی در یک اتاق در بسته هستیم. آن‌ها برای ‏خنداندن یک دیگر رقابت می‌کنند، اما قسمت جالب ماجرا آن جاست که خودشان نباید بخندند.

سریال جوکر به تهیه کنندگی امیرحسین بزرگ زادگان و محسن نجفی تولید شده است. در ادامه به معرفی مهمانان فصل چهارم جوکر ایرانی می‌پردازیم.

بازیگران فصل چهارم جوکر

سیامک انصاری بازیگر کمدی شناخته شده‌ی کشورمان، میزبان این برنامه هیجان انگیز است و علی لک پوریان هم به عنوان بازیگر ثابت جوکر، انصاری را در این رقابت جذاب همراهی می‌کند .

 

اما این برنامه در هر فصل مهمانان متفاوتی را دعوت می‌کند. احسان علیخانی کارگردان برنامه رئالیتی شو، اسامی هنرمندان و بازیگران فصل 4 جوکر سیامک انصاری را اعلام کرد، که بر این اساس حامد آهنگی، پوریا پورسرخ، یوسف صیادی، مهران غفوریان، مهران رجبی، یوسف تیموری، محمدرضا علیمردانی مهمانان فصل چهارم جوکر ایرانی هستند و البته این فصل با حضور افتخاری پژمان جمشیدی اجرا می‌شود.

بازیگران فصل چهارم جوکر

حامد آهنگی متولد هفدهم تیر ماه سال 1358 در بندرانزلی است. او در نوجوان با ورود به گروه‌های نمایشی بندرانزلی کارش را آغاز کرد. او پس از اجرا به عنوان استندآپ کمدی در برنامه خندوانه به شهرت رسید. وی از بازیگران فصل 4 جوکر سیامک انصاری است.

پوریا پورسرخ زاده‌ی چهارم تیر ماه سال 1356 در تهران است. پورسرخ در سال 1385 با بازی در سریال وفا به شهرت و محبوبیت رسید. در کارنامه‌ی هنری او نقش‌های متفاوت و متعدد دیگری دیده می‌شود که به خوبی از عهده‌ی ایفای آن‌ها برآمده است.

یوسف صیادی متولد پنجم اسفند ماه سال 1348 در تهران است. او کار خود را از سال ۱۳۶۸ با ساخت فیلم کوتاه ۸ میلی‌متری آغاز کرد و پس از آن با بازی و کارگردانی سریال جنگ جوان فعالیتش را ادامه داد. صیادی با بازی در سریال تلویزیونی کمدی و پرمخاطب ساعت خوش در سال ۱۳۷۳ مشهور شد.

مهران غفوریان زاده‌ی سوم شهریور ماه سال 1353 در تهران است. غفوریان با بازی در مجموعه لبخند سوم، وارد عرصه‌ی بازیگری شد. او که کارگردانی سریال پربیننده‌ی زیر آسمان شهر را در کارنامه‌ی هنری خود دارد، با بازی در سریال‌های طنز مهران مدیری به شهرت بیشتری دست یافت.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 1400

بهترین فیلم های عاشقانه ایرانی

مهران رجبی در دوازدهم دی ماه ۱۳۴۰در شهر کرج متولد شد. رجبی اصالتاً اهل روستای واریان جاده چالوس بوده و دارای مدرک کارشناسی ارشد گرافیک از دانشگاه تربیت مدرس است. رضا میرکریمی که همکلاس او در دانشگاه بود استعداد وی در زمینه بازیگری را کشف کرد و به این ترتیب او وارد دنیای بازیگری شد. مهم‌ترین ویژگی بازی مهران رجبی این است که بسیار راحت و اصطلاحاً رئال و واقعی به ایفای نقشش می‌‌پردازد. رجبی از بازیگران فصل چهارم جوکر ایرانی است.

بازیگران فصل چهارم جوکر چه کسانی هستند ؟
بازیگران فصل چهارم جوکر ایرانی

یوسف تیموری در ششم دی ماه سال ۱۳۵۷به دنیا آمد. او بازیگری را از سال 1376 با بازی در سریال سرزمین سبز آغاز کرد و سپس با ایفای نقش درسریال‌های تلویزیونی طنز همچون سیب خنده و مجید دلبندم به شهرت رسید. البته تیموری در چند فیلم بازی در نقش‌های جدی را نیز بر عهده داشته و در ایفای آن‎‌ها موفق بوده است.

محمدرضا علیمردانی زاده‌ی یازدهم خرداد ماه سال ۱۳۵۵ است. وی دارای مدرک کارشناسی تئاتر، نمایش و بازیگری بوده و  تاکنون در بیش از 40 کار تصویری در کارنامه‌ی هنری خود دارد. علیمردانی به عنوان دوبلور در برخی از انیمیشن‌های پربیننده نیز فعالیت داشته‌ است.

پژمان جمشیدی در بیستم شهریور ماه سال ۱۳۵۶متولد شد.  او بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال و بازیگر حال حاضر کشورمان است. وی اولین تجربه بازیگری خود را سال ۱۳۹۰ در یک قسمت از سریال ساختمان پزشکان به صورت مهمان تجربه کرد. پس از آن در سال ۱۳۹۲ در سریال تلویزیونی پژمان به ایفای نقش پرداخت که با استقبال مخاطبان همراه شد. جمشیدی در چند سال گذشته یکی از پولسازترین بازیگران سینما نیز به شمار می‌رود. او از مهمانان فصل چهارم جوکر است.

اگر سه فصل قبل رئالیتی شو را تماشا نکردید و فضای آن را به خوبی نمی‌شناسید، برای آشنایی با داستان این مجموعه‌ که درواقع یک مسابقه جالب است و همچنین هنرمندان سه فصل قبلی تا پایان گفتار بازیگران فصل چهارم جوکر ایرانی همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال جزیره

بازیگران سریال برف بی صدا می بارد

معرفی رئالیتی‌شو

فضای کلی این برنامه و اتاقی که شرکت‌کنندگان در آن حضور دارند و مسابقه در آن برگزار و ضبط می‌شود، طراحی‌ مشابه با فضای یک خانه دارد و دارای اتاق نشیمن و آشپزخانه است.

البته در کنار اتاق شرکت‌کنندگان، یک اتاق دیگر هم وجود دارد که مربوط به تجهیزات و گریم نیز است. شرکت‌کنندگان در طول مسابقه این اختیار را دارند که هر گاه مایل بودند به این اتاق می‌روند و ابزاری را با سلیقه و انتخاب خود از آنجا با بیاورند، یا با پوششی خنده‌دار تغییری در ظاهر خود ایجاد کنند تا بتوانند با آن دیگران را بخندانند.

بازیگران فصل 4 جوکر سیامک انصاری

سریال جوکر (لطیفه‌گو) یک میزبان (سیامک انصاری) دارد که نقش داور مسابقه را ایفا می‌کند. او یک اتاق جداگانه با فضایی مشابه به اتاق مانیتورینگ مستقر است و در زمان برگزاری مسابقه از آن‌جا  اجرای مهمانان را تماشا می‌کند.

انصاری شرکت‌کنندگان را زیر نظر دارد و هر زمان خنده یکی از شرکت‌کنندگان را از مانیتورهای اتاق خود مشاهده کند با دکمه قرمزی که جلویش قرار دارد مسابقه را متوقف می‌کند. پس از آن به اتاق بازی می‌رود و با نشان دادن صحنه آهسته خندیدن شرکت کننده‌ای که قوانین بازی را رعایت نکرده است، او را جریمه می‌کند. سپس او دوباره به اتاقش برمی‌گردد و با دکمه فشردن سبز ادامه مسابقه را اعلام می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال خاتون

بازیگران سریال یاغی

شرایط و قانون برنامه‌ی جوکر ایرانی

در ادامه‌ گفتار بازیگران فصل چهارم جوکر به شرایط و قانون برنامه‌ی جوکر ایرانی می‌پردازیم. رئالیتی شو یا جوکر یک مسابقه کمدی است که در هر فصل آن ۸ شرکت‌کننده، برای مدت زمان مشخصی در یک اتاق بزرگ به اجرای مسابقه می‌پردازند. شرکت‌کنندگان این مسابقه هنرمندان و معمولا بازیگران مشهور هستند.

هر کدام از شرکت‌کننده‌ها باید در طول مسابقه دیگران را بخنداند و در عین حال خودش نخندد. در قوانین این بازی آمده است؛ هر شرکت‌کننده‌ای که بخندد بار اول کارت زرد می‌گیرد و بار دوم با کارت قرمز جریمه ودر نهایت از اتاق اجرای مسابقه اخراج می‌شود.

بازیگران فصل 4 جوکر سیامک انصاری
بازیگران فصل 4 جوکر سیامک انصاری

هر کدام از شرکت‌کنندگان دارای یک فرصت ویژه با مدت زمانی محدود است که هر زمان خواست می‌تواند از آن استفاده نماید. در واقع در این فرصت باید دیگر شرکت‌کنندگان کاملاً به او توجه کنند و اجازه هیچ کار دیگری ندارند و فرد در این زمان اجرای ویژه‌ای انجام می‌دهد تا دیگران را بخنداند.

در رئالیتی شو شرکت‌کنندگان از روش‌های متفاوتی برای خنداندن دیگران استفاده می‌کنند و سبک‌های گوناگونی از کمدی را اجرا می‌کنند. از جمله آن‌ها می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • اجرای استندآپ کمدی
  • اجرای نمایش کمدی
  • شخصیت و تیپ‌سازی
  • شوخی‌های کلامی
  • کمدی فیزیکی
  • اجرای موسیقی کمیک
  • پارودی سازی آثار مشهور
  • به کارگیری و استفاده از آکسسوار و ابزار مختلف مثل عروسک و لباس‌های بامزه

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال ساخت ایران 3

بازیگران سریال سرجوخه

هر کدام از شرکت کننده که کارت قرمز بگیرد و از مسابقه حذف شود، به اتاق میزبان (سیامک انصاری) می‌رود و در کنار او ادامه مسابقه را تماشا می‌کند. همچنین میزبان می‌تواند با تشخیص خودش، شرکت‌کننده‌ای که از بازی حذف شده را برای مدت مشخصی به اتاق برگرداند تا بار دیگر وارد بازی شود و دیگران را بخنداند.

با حذف شدن شرکت‌کنندگان، آخرین کسی که در اتاق بماند، به عنوان برنده مسابقه اعلام می‌شود و تندیس و جایزه بزرگ را از آن خود می‌کند. همچنین برنده‌ی هر فصل به قسمت فینال فینالیست‌ها راه می‌یابد.

البته ناگفته نماند که در همه‌ی مراحل پیش تولید و تولید جوکر ایرانی گروه خلاقیت و نویسندگان تیم سازنده جوکر در کنار شرکت‌کنندگان برای مشاوره و هم‌فکری حاضر هستند. سه فصل گذشته سریال رئالیتی شو سیامک انصاری، هر هفته روز دوشنبه از فیلیمو منتشر شده است.

بازیگران فصل چهارم جوکر
بازیگران فصل چهارم جوکر

در مجموع می‌توان برنامه  رئالیتی شو را، ساده، سالم و قابل‌اعتماد ارزیابی کرد و از خط اصلی این برنامه، یعنی خنداندن و نخندین، ایده گرفت و از آن در جمع خانوادگی و دورهمی‌های دوستانه برای سرگرمی استفاده کرد.

درواقع ایده‌های سالم و جذاب اجراشده در هر فصل و قسمت‌های منتشرشده‌ی جوکر ایرانی مانند: جوکرتایم، با دهان بسته حرف زدن، اجرای نمایش‌نامه طنز و دیگر قسمت‌های این مسابقه پرطرفدار می‌تواند ایده‌ی باشد برای یک بازی سرگرم کننده و خانوادگی.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال حرفه ای

سریال حضرت موسی

بازیگران فصل اول رئالیتی شو

امین حیایی، سام درخشانی، امیرمهدی ژوله، بیژن بنفشه خواه، هومن حاجی عبدالهی، امیر کاظمی، سهیل مستجابیان و غلامرضا نیکخواه

بازیگران فصل دوم رئالیتی شو

 

فصل دوم وحید آقاپور، ایمان صفا، هومن برق برق‌نورد شهرام قایدی، سپند امیر سلیمانی، بهنام تشکر، عباس جمشیدی و آرش نوذری

بازیگران فصل سوم رئالیتی شو

بازیگران فصل چهارم جوکر

در فصل سوم جوکر رضا شفیعی جم، سیاوش چراغی پور، بابک نهرین، حمید لولایی، میرطاهر مظلومی، علی استادی، سروش جمشیدی و امیر غفار منش در فصل سوم جوکر حضور دارند. حضور دارند.

عوامل و سازندگان جوکر

  • مجری جوکر: سیامک انصاری
  • کارگردان مسابقه جوکر: احسان علیخانی، سیدحامد میرفتاحی
  • تهیه‌کننده اجرایی: امیرحسین بزرگ‌زادگان و محسن نجفی سولاری
  • تهیه‌شده: استودیو قرن جدید
  • خواننده تیتراژ: سینا حجازی
  • سرپرست نویسندگان: ایمان قیاسی و علی رضازاده
  • گویندگان: ناصر طهماسب و ژاله صامتی
  • فصل‌ها: تاکنون 4 فصل
  • مدت زمان هر قسمت: ۵۹-۷۶ دقیقه
  • شبکه اصلی: شبکه نمایش خانگی
  • پخش کننده: فیلیمو

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص بازیگران فصل چهارم جوکر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر