;
coinex

تصاویر انیمه سینمایی ارباب حلقه ها منتشر شد [+تاریخ اکران]

انیمه سینمایی ارباب حلقه ها با عنوان The Lord of the Rings: The War of the Rohirrim توسط دو کمپانی Warner و Newline ساخته خواهد شد.

مدتی پیش ساخت انیمه سینمایی از دنیای ارباب حلقه‌ها تائید شد و حال تصاویری از این انیمه منتشر شده است. این انیمه توسط کنجی کامییا کارگردانی می‌شود. وی پیش از این، وظیفه کارگردانی انیمه سینمایی Akira و انیمه‌های سریالی Ghost in the Shell: Stand Alone Complex و Eden of the East و Blade Runner: Black Lotus و Star Wars: Visions را بر عهده داشته است.

تصاویر انیمه سینمایی ارباب حلقه ها

انیمه سینمایی The War of the Rohirrim قرار است در تاریخ 21 آپریل 2024 (٢ اردیبهشت ١۴٠٣)  اکران شود. اتفاقات این انیمه به حدود 200 سال پیش از سه گانه ارباب حلقه‌ها برمی‌گردد و قرار است زندگی پادشاه افسانه‌ای روهان، هلم پتک مشت، و حماسه خونین پشت قلعه هلمز دیپ را به تصویر بکشد. انتظار داریم بزودی شاهد معرفی صداپیشگان این انیمه باشیم.

به علاوه، سریال ارباب حلقه‌ها نیز قرار است در سال 2022 از شبکه آمازون پرایم پخش شود. وقایع این مجموعه در عصر دوم سرزمین میانی پیش از وقایع رمان و فیلم‌های ارباب حلقه‌ها اتفاق می‌افتد.

این درام حماسی که هزاران سال قبل از اتفاقات سه‌گانه هابیت و سه‌گانه ارباب حلقه‌ها روایت می‌شود، تماشاگران را به دوران شکل‌گیری قدرت‌های عظیم، رسیدن پادشاهی‌ها به شکوه و سقوط آن‌ها به سوی نابودی، آزمایش شدن قهرمان‌های خاص و به دار آویخته شدن امید حتی برای بهترین مردم می‌برد. شما می‌توانید تریلر این سریال را در تکراتو مشاهده کنید.

بیشتر بخونید:

.

نظر شما درباره این انیمه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر