coinex
راهنمای خرید تکراتو

تاریخ پخش فصل سوم برسرک (Berserk) [+داستان]

اگر شما هم از مخاطبان و دوستاداران انیمه هستید حتما انیمه برسرک را می‌شناسید. تاریخ پخش فصل سوم برسرک (Berserk) مشخص شده و طرفداران این انیمه جذاب می‌توانند از تماشای آن لذت ببرند.

برسرک در زمانی ساخته شد که انیمه در غرب برای مخاطبان زیادی عرضه می‌شد. انیمه‌ها در آن زمان برای دست‌یابی به مخاطبان جوان‌تر لحن زبانی ملایم‌تر و سانسور بیشتری داشتند.

در ادامه، برسرک همراه با داستان تاریک، وحشت و خشونت خالص خود به صحنه آمد. برسرک نشان داد که انیمه‌ها برای مخاطبان بزرگسال چگونه می‌توانند باشند.

تاکنون دو فصل از این انیمه جذاب پخش شده و اکنون زمان پخش فصل سوم مانگای برسرک مشخص شده است. اگر شما هم منتظر مشخص شدن تاریخ پخش فصل سوم Berserk بودید در ادامه با ما همراه باشید.

تاریخ پخش فصل سوم برسرک

اگر به انیمه‌های ژانر وحشت و دارک فانتزی یا همان فانتزی تاریک علاقه‌مند باشید، با اثری به اسم Berserk برخورد کرده‌اید. این انیمه در مورد زندگی شخصی است به نام گاتس که در اوایل زندگی خود، با رنج و مشکلات و همچنین با کلی خشونت رو به رو شده است.

انیمه‌ی Berserk در سال ۲۰۱۶ – ۲۰۱۷ و با نویسندگی ماکوتو فوکامی (Makoto Fukami) و تاکاشی یاماشیتا و کارگردانی شین ایتاگاکی (Shin Itagaki) و در ژانرهای دارک فانتزی و وحشتناک منتشر شد.

تاریخ پخش فصل سوم برسرک

از سال 2017 که فصل دوم انیمه Berserk پخش شد، تا به امروز خبری از ساخت یا اعلام زمان پخش فصل سوم مانگای برسرک نبود و بسیاری از طرفداران تاکنون منتظر مشخص شدن تاریخ پخش فصل سوم برسرک بودند.

چند سال بعد سری قدیمی این انیمه با طراحی بسیار مناسبی بازسازی شد اما داستان آن نیز خلاصه شد. در سال 2016 مجددا یک انیمه اقتباسی توسط استودیو Millepensee و GEMBA در دو فصل و در 24 قسمت ساخته شد که بیشتر افراد این نشخه را مشاهده کردند و متاسفانه نسخه‌ای که در سال 1998 منتشر شد را ندیدند.

اما به تازگی Young Animal که حق انتشار و پخش مانگا را در اختیار دارد اعلام کرده که خبری به شدت مهم درباره احتمال انتشار یک انیمه جدید از این مجموعه دارد. به نظر می‌رسد که تاریخ پخش فصل 3 انیمه Berserk نزدیک است.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های سینمایی جهان

بهترین انیمه های ژانر شیطانی

اولین سری انیمه Berserk که در سال 1997 پخش شده است، این داستان زیبا را به دنیای انیمه وارد کرد و شامل قسمت‌هایی از آرک (قوس داستانی) شمشیرزن سیاه (Black Swordsman) و آرک عصر طلایی (Golden Age) بود.

تاریخ پخش فصل سوم برسرک

صداپیشگان این سری نیز به خوبی با هم سر این پروژه کار کرده بودند، تاجایی‌که برای سه‌گانه‌ی سینمایی این انیمه نیز برای بازآفرینی نقش‌های خود بازگشتند. کارگردان نسخه‌ی انگلیسی این انیمه، Michael Sinterniklaas در این‌باره می‌گوید:

انیمه بررزک انیمه‌ای بود که 11 سال پیش افتخار کارگردانی نسخه‌ی انگلیسی آن را برعهده داشتم. شوق زیادی برای سینمایی‌های جدید این انیمه دارم و از حضور دوباره صداپیشگان قبلی بسیار خوشحال هستم.

هنوز مشخص نیست که فصل جدیدی از انیمه Berserk منتشر می‌شود یا یک انیمه اقتباسی کاملا جدید باید منتظر باشیم تا اطلاعات بیشتری در این مورد منتشر شود و تاریخ پخش فصل 3 انیمه Berserk به صورت دقیق اعلام شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های کوتاه 

بهترین انیمه های شوجو

داستان انیمه برسرک

در مورد زمان پخش فصل سوم مانگای برسرک صحبت کردیم و اکنون نوبت به برررسی داستان این انیمه جذاب است. اگر شما تازه با این انیمه آشنا شدید پس حتما فصل اول و دوم این انیمه را مشاهده کنید تا زمان اعلام تاریخ پخش فصل سوم Berserk فرصت دارید.

مانگای برسرک (Berserk) از مشهورترین مانگاهای دارک فانتزی تاریخ است. براساس این شاهکار کنتارو میورا (Kentaro Miura)، اقتباس‌های بسیاری صورت گرفته است: دو سری انیمه، یک سه‌گانه‌ی انیمه سینمایی و چندین بازی کامپیوتری.

حدود دو میلیون جلد از مانگای برسرک در ایالات متحده به فروش رفته است و این مانگا در سرتاسر جهان طرفداران خود را دارد. میورا جهانی بسیار گسترده را در برسرک ترسیم کرده است که شاید باعث شود تا نکاتی درباره‌ی آن، در میان این همه اطالاعات گم شوند.

داستان ما از یک قتل گاه در کنار یک درخت پژمرده شروع می‌شود، گروهی مزدور نگاهی به آن جا می‌اندازند و کودکی را می‌بینند که به رحم مادر مرده خود متصل است، آن‌ها تصمیم می‌گیرند او را جدا کنند و همراه خود به اردوگاهشان ببرند و سرنوشت پر درد و خشم پروتاگونیست داستان شروع می‌شود.

تاریخ پخش فصل سوم برسرک

گاتس پسری که از یک زن مرده متولد شده، در شش سالگی شمشیر دست می‌گیرد و کم کم شروع به قتل و کشتار می‌کند.

اسباب بازی کودکی گاتس یک شمشیر بود و تفریحش قتل و کشتار. اما این همه ماجرا نبود، حتی پدرخوانده او، برایش برنامه‌های کثیفی داشت و گاتس سیزده چهارده ساله مجبور به قتل او و فرار از جایی شد که در آن بزرگ شده بود.

گاتس، شمشیرزن یتیم و گریفیت، رهبر یک گروه مزدور است. این دو برای دفاع از کشور خود یعنی میدلند در حال جنگ و مبارزه هستند. گریفیت جاه طلبی‌هایی فراتر از جنگیدن برای پادشاه دارد.

گریفیت می‌خواهد پادشاه شود و برنامه‌های او وفاداری گاتس و مزدورانش را در بوته آزمایش قرار می‌دهد. برسرک بر موضوعات وفاداری، انزوا، اصول بشری و ماهیت خوبی و بدی ذاتی ما تمرکز می‌کند. توجه کنید که این انیمه تاریک می‌شود، بسیار تاریک و حاوی برهنگی، خشونت زیاد و عناصر ترسناک فراوان.

تاریخ پخش فصل سوم برسرک

این جنبه‌ها به طور تصادفی وارد نمی‌شوند. استفاده از خشونت و خون ریزی سطحی و بی‌دلیل نیست. هر استفاده از این عناصر دلیل خوبی دارد و نمایی بدون سانسور از صحنه واقعه است.

داستان برسرک داستانی سرشار از خون و قتل و خشونت است و می‌توان آن را یکی از بهترین انیمه های اکشن دانست. اگر در برسرک لبخندی می‌بنید مطمئن باشید در ادامه یک فاجعه به بار خواهد آمد.

گاتس جوان با تنها توانایی که در آن تخصص داشت، یعنی کشتن، رهسپار ماجراجویی شد که البته خود او هم چیزی در موردش نمی‌دانست و شروع به امرار معاش با توانایی‌های خود کرد.

او یک مزدور تنها و قوی شده و شمشیر زنی قوی هیکل سیاه پوش که شمشیر بزرگی را حمل می‌کند، شمشیری که آنقدر بزرگ است که حتی نمی‌توان به آن شمشیر گفت.

تاریخ پخش فصل سوم برسرک

فصل اول و دوم این انیمه جذاب به پایان رسیده و اکنون منتظر اعلام تاریخ پخش فصل سوم Berserk هستیم. البته هنوز به صورت دیقیق این زمان مشخص نشده است.

در این مطلب به بررسی انیمه برسرک و تاریخ پخش فصل سوم برسرک پرداختیم. یک انیمه جذاب که طرفداران بسیاری دارد و همه آنها منتظر اعلام تاریخ پخش فصل سوم برسرک هستند.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در مورد تاریخ پخش فصل سوم برسرک چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر