;
coinex

بازیگران سریال وایکینگز والهالا (Vikings: Valhalla)؛ بیوگرافی و تصاویر

سریال درام، تاریخی و اکشن Vikings: Valhalla یکی از پرطرفدارترین مجموعه‌های خارجی است. برای آشنایی با بازیگران سریال وایکینگز والهالا همراه تکراتو باشید.

مجموعه وایکینگ ها: والهالا، ‌سریالی اکشن، تاریخی، ماجراجویی، درام،عاشقانه و جنگی، محصول کشورهای آمریکا، ایرلند و کانادا است که داستان سریال محبوب وایکینگ‌ها در صد سال بعد را به تصویر می‌کشد.

لاورا برلین، سام کورلت، بردلی فریگارد، فریدا گوستافسون، کارولاین هندرسون، یوهانس هاوکور یوهانسن، پولیانا مکینتاش، اسبیورن کروگ نیس بازیگران سریال Vikings: Valhalla هستند که ما در ادامه به مختصری از زندگینامه آن‌ها می‌پردازیم.

بازیگران سریال وایکینگز والهالا (Vikings: Valhalla)

سریال وایکینگ ها: والهالا  یکی از بهترین سریال های نتفلیکس 2022 ساخته جب استوارت اسپین آفی از سریال وایکینگ‌ها است. به این دلیل که سریال (Vikings: Valhalla) 100 سال بعد از وقایع سریال اصلی Vikings را روایت خواهد می‌کند، بنابراین شاهد گروه جدیدی از شخصیت‌ها در آن خواهیم بود.

بازیگران سریال وایکینگز والهالا (Vikings: Valhalla)
زندگینامه بازیگران سریال Vikings: Valhalla

البته برخی شخصیت‌های واقعی نیز در این مجموعه حضور خواهند داشت؛ برای مثال، لیف اریکسون (Leif Erikson)، کاوشگر اسکاندیناویایی که قرن‌ها پیش از کریستف کلمب (Christopher Columbus) وارد آمریکای شمالی شد در این مجموعه حضور دارد.

در این بخش به بیوگرافی بازیگران سریال وایکینگز والهالا پرداخته‌ایم. شما در ادامه عکس های بازیگران سریال وایکینگز والهالا را نیز مشاهده خواهید کرد.

بیشتر بخوانید:

دانلود سریال وایکینگ والهالا (Vikings: Valhalla)

تاریخ انتشار بخش دوم فصل اول وایکینگ ها والهالا 

فریدا گوستافسون در نقش فردیس

بازیگران سریال وایکینگز والهالا (Vikings: Valhalla)

فریدا زاده‌ی سوم ژوئن 1993 (13 خرداد 1372) در استکهلم سوئد است. او ابتدا وارد عرصه‌ی مدلینگ سوئد شد و پس از آن به ژاپن رفت تا به طور جدی‌تر این حرفه را ادامه دهد.

عکس فریدا گوستافسون بر روی نشریات معتبری چون Vogue و Prada منتشر شده و او تاکنون با برندهای بسیاری از جمله لوئی ویتان، رالف لورن و کالوین کلاین به عنوان مدل همکاری کرده است.

مجموعه The Witcher (2019) از مشهورترین سریال‌هایی که این بازیگر سوئدی در آن به ایفای نقش  (نقش مادر گرالت) پرداخته است.

سم کورلت در نقش لیف اریکسون

بازیگران سریال وایکینگز والهالا (Vikings: Valhalla)

سم کورولت (Sam Corlett) بازیگر جوانی که اهل استرالیاست. سم در پایان سال 2018 لیسانس هنرهای نمایشی، بازیگری را در WAAPA (آکادمی هنرهای نمایشی استرالیای غربی) دریافت کرد و تحصیلات سم فرصت‌های بسیار خوبی را برای او فراهم کرد تا در تولیدات مختلف حضور یابد.

پس از ترک WAAPA، سام برای بازی در اقتباس سینمایی پرفروش‌ترین فیلم هیجان‌انگیز جین هارپر «The Dry» انتخاب شد. سم در حال حاضر روی پروژه ای با برادران وارنر و نتفلیکس کار می‌کند.

شخصیت اریکسون را سم کورلت (Sam Corlett)، که بیشتر برای بازی در سریال Chilling Adventures of Sabrina به شهرت رسید، را بازی می‌کند.

لارا برلین در نقش اما از نرماندی

بازیگران سریال وایکینگز والهالا (Vikings: Valhalla)

مدل و بازیگر آلمانی لارا برلین (Laura Berlin)، متولد یکم ژانویه 1990 (11 دی 1368) در برلین است. لارا از 15 سالگی وارد حرفه مدلینگ شد.

او پس از چندی وارد عرصه‌ی بازیگری شد. لارا برلین نخستین بار در 19 سالگی در یک سریال تلویزیونی آلمانی، نقش اصلی سریال را بازی کرد.

وی در فیلم‌ها و سریال‌های آلمانی زیادی به ایفای نقش‌ پرداخته است. تاکنون مشهورترین نقش‌آفرینی او مربوط به فصل جدید وایکینگ ها والهالا بوده که باعث شهرت لارا برلین در میان بینندگان غیرآلمانی‌زبان نیز شده است.

بردلی فریگارد (Bradley Freegard) در نقش کانوت بزرگ

بازیگران سریال وایکینگز والهالا (Vikings: Valhalla)
عکس های بازیگران سریال وایکینگز والهالا

فریگارد در پونتی پروید به دنیا آمد. وی در کالج موسیقی و نمایش سلطنتی ولز تحصیل کرده است. بردلی فریگارد بازیگری است که برای وایکینگ‌ها: والهالا (2022)، حفظ ایمان (2017) و زیر چوب شیر (2015) شناخته شده است. بردلی از 18 می 2013 با ایو مایلز ازدواج کرده است. آن‌ها دو فرزند دارند.

کارولین هندرسون (Caroline Henderson) در نقش جارل هاکون

بازیگران سریال وایکینگز والهالا (Vikings: Valhalla)

در ادامه زندگینامه بازیگران سریال Vikings: Valhalla می‌رسیم به کارولین هندرسون، او در استکهلم (سوئد) به دنیا آمد اما از سال 1983 در کپنهاگ (دانمارک) زندگی می‌کند. هندرسون با بازی در فیلم‌های همیشه تو (2007)، مکس پینلیگ (2008) و گوزبوی (2019) به شهرت رسیده است.

او پیش از این در نوجوانی در گروه‌های جاز مختلف آواز می‌خواند. در سال 1995، اولین آلبوم انفرادی کارولین هندرسون Cinemataztic منتشر شد. در سال 2013، او دوازدهمین آلبوم خود را در سال 2020 منتشر کرد.

این آلبوم‌ها در خارج از کشور نیز منتشر شده‌اند، و در طول سال‌ها، کارولین هندرسون برنده هشت جایزه موسیقی دانمارکی شده است.

یوهانس هاوکور یوهانسون (Jóhannes Haukur Jóhannesson) در نقش اولاف هارالدسون مقدس

بازیگران سریال وایکینگز والهالا (Vikings: Valhalla)

هاوکور یوهانسون فارغ التحصیل لیسانس هنرهای زیبا از آکادمی هنرهای ایسلند است و به ایسلندی، فاروئی، دانمارکی و انگلیسی صحبت می‌کند. او از سال 2011 با رزا بیورک سوئینسدوتر، اقتصاددان ازدواج کرده است. آن‌ها دارای سه فرزند هستند.

اولین بازی بین المللی او در فیلم «نوح»  ساخته دارن آرنوفسکی در نقش قابیل (اولین قاتل جهان) بود.

دیوید اوکس (David Oakes) در نقش ارل گادوین

بازیگران سریال وایکینگز والهالا (Vikings: Valhalla)

دیوید اوکس متولد 14 اکتبر 1983 است. وی در سال 2007 فارغ التحصیل شد. او توسط Conway Van Gelder Grant Inc قبل از آموزش حرفه ای به عنوان بازیگر، در دانشگاه منچستر تحصیل کرد و در آنجا مدرک درجه یک در زبان انگلیسی و درام دریافت کرد.

دیوید به مدرسه در سالزبری، ویلتشایر رفت، جایی که در نهایت پسر ارشد مدرسه گرامر اسقف وردزورث شد. دیوید اوکس در هیئت مدیره کنسرواتوار رقص و درام نیز حضور داشته است.

جولیان سیگر (Julian Seager) در نقش جارل گورم

بازیگران سریال وایکینگز والهالا (Vikings: Valhalla)

جولیان سیگر یک بازیگری است که زمان خود را بین ایالات متحده و بریتانیا تقسیم می‌کند. او اخیرا در فیلم ترسناک سیاسی «شب انتخابات» ایفای نقش کرده است. وی در برنامه‌های تلویزیونی مانند برنده جایزه بفتا، پولدارک، کارگران معجزه گر، نفرین شده، گالاوانت ایفای نقش کرده است و در 10 سال گذشته در داک مارتین یک فصل ثابت بوده است.

صدای خوب و گیرای او باعث شده تا کتاب‌های صوتی و همچنین همکاری در نمایشنامه‌های رادیویی متعدد را نیز در کارنامه هنری حود داشته باشد. جولیان علاقه‌مند به آشپزی است و یک کانال یوتیوب به نام Hairy Foody Guy دارد.

لئو سوتر (Leo Suter) در نقش هارلد سیگوردسون

بازیگران سریال وایکینگز والهالا (Vikings: Valhalla)

او با رتبه اول از دانشگاه آکسفورد فارغ التحصیل شد و در تور بین المللی ROMEO AND JULIET به تهیه کنندگی تلما هولت در نقش مرکوتیو به ایفای نقش پرداخت.

فیلم‌های بلند قبلی لئو سوتر می‌توان MALEFICENT با آنجلینا جولی و FALLEN در مقابل جرمی اروین به کارگردانی اسکات هیکس را نام برد.

پولیانا مک‌اینتاش (Pollyanna McIntosh) در نقش ملکه دانمارک

بازیگران سریال وایکینگز والهالا (Vikings: Valhalla)
عکس های بازیگران سریال وایکینگز والهالا

در ادامه بیوگرافی بازیگران سریال وایکینگز والهالا می‌رسیم به پولیانا مک‌اینتاش، او زاده‌ی ۱۵ مارس سال ۱۹۷۹ بوده و اصالتا اسکاتلند است. پولیانا مک‌اینتاش نوجوانی خود را در پرتغال و کلمبیا سپری کرده است. جایی که برای اولین بار در جشنواره ادینبورگ روی صحنه اجرا کرد. او سپس در 16 سالگی به لندن رفت.

از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که پولیانا در آن نقش داشته‌ است می‌توان برک و هیر، آزمون و بریم شکار، و سریال مردگان متحرک، فضای مرکزی، سکس و مرگ ۱۰۱ و خانه کاغذی را نام برد.

جان کاوانا (John Kavanagh) در نقش پیشگو

بازیگران سریال وایکینگز والهالا (Vikings: Valhalla)

کاوانا کار خود را با کمدی ایرلندی پدی (1970) آغاز کرد که در آن نقش کوچک ویلی ایگان را برعهده داشت. در همان سال او نقش کوچک دیگری را در فیلم جنگ جهانی دوم به نام The McKenzie Break (1970) بازی کرد.

فیلم تئاتر بعدی یکی از معروف‌ترین فیلم های کارنامه او بوده، البته جان کاوانا در بسیاری از فیلم ها و سریال های تلویزیونی شناخته شده در کنار بازیگران مختلف ظاهر شده است.

علاوه بر بازیگران سریال وایکینگز والهالا که به معرفی آن‌ها پرداختیم هنرمندان دیگری همچون پارو اوجا (Pääru Oja)، لوئیس دیویدسون (Louis Davison)، بوسکو هوگان (Bosco Hogan)، ایوان مای (Yvonne Mai) و یوآکیم ناترکویست (Joakim Nätterqvist) نیز در سریال Vikings: Valhalla نقش‌آفرینی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های سیتکام

بهترین سریال های خارجی

داستان سریال وایکینگز والهالا

بازیگران سریال وایکینگز والهالا (Vikings: Valhalla)
داستان سریال وایکینگز والهالا

این سریال روایتگر آن دوره زمانی است که وایکینگ‌ها بیشتر انگلستان را تسخیر کرده و مالک نرماندی هستند. پس از مرگ شاه ادوارد، سه لرد ادعای مالکیت تاج و تخت را دارند. لیف اریکسون رهبر گرینلندها در سراسر اقیانوس اطلس شمالی است. او به خانواده‌اش وفادار است، اما با پدرش یعنی اریک سرخ مشکل دارد.

از طرف دیگر نیز فریدیس را داریم، دختر اریک سرخ و خواهر ناتنی لیف. او یک فرد ضدمسیحی است که وارد رابطه‌ای عاشقانه با یک وایکینگ مسیحی از خانواده سلطنتی می‌‌شود. و البته به دنبال خانه‌ای جدید برای مردمانش است.

سریال وایکینگ ها والهالا که یکی از بهترین سریال های تاریخی است، 25 فوریه 2022 برابر با 6 اسفند ماه 1400 از شبکه نتفلیکس منتشر شد. تاکنون ساخت 24 قسمت از سریال Vikings Valhalla مورد تایید قرار گرفته است. این 24 قسمت مربوط به فصل اول سریال است و ساخت فصل دوم و سوم آن تائید شده است.

همیشه آثاری که از نظر تاریخی دقیق و درست هستند، مهم و باارزش بوده‌اند. با این حال اهمیت ندارد که سریال Vikings: Valhalla چنین رویه‌ای را در پیش خواهد گرفت یا خیر؛ زیرا این مجموعه برای طرفدارانش جذاب و هیجان‌انگیز خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص بازیگران سریال وایکینگز والهالا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر