coinex
راهنمای خرید تکراتو

تماشا کنید: در رندرهای آیفون 14 هیچ تفاوتی با آیفون 13 دیده نمی‌شود

اخیرا تصاویری از رندرهای آیفون 14 منتشر شده که بر اساس اخبار و شایعات قبلی طراحی شده‌اند. اینطور که از شواهد پیداست، iPhone 14 از لحاظ ظاهری، تقریبا هیچ تفاوتی با آیفون 13 ندارد.

اخیرا بازار اخبار و شایعات پیرامون سری آیفون 14 داغ‌تر شده است. پیش از این شاهد انتشار رندر iPhone 14 Pro بودیم. حتی رندرهایی از این گوشی در رنگ طلایی هم طراحی شده است.

خبرگزاری MySmartPrice هم به‌تازگی رندرهای آیفون 14 را به اشتراک گذاشته است که در ادامه به جزییات آن می‌پردازیم.

رندرهای آیفون 14

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، iPhone 14 تقریبا هیچ تفاوتی با آیفون 13 ندارد. اخبار قبلی مدعی بودند که آیفون 14 از همان طراحی ناچ برای نصب سنسورهای Face ID و دوربین سلفی برخوردار می‌شود. رندرهای آیفون 14 نیز بر اساس همین خبر طراحی شده‌اند.

تماشا کنید: در رندرهای آیفون 14 هیچ تفاوتی با آیفون 13 دیده نمی‌شود

درباره طراحی پنل پشتی هم باید گفت که فریم ضخیم‌تری در اطراف پنل پشتی دیده می‌شود. همین ضخامت باعث شده تا لبه‌های برجستگی ماژول، به لبه‌ گوشی نزدیک‌‌تر شود.

منبع آگاهی که این رندرها را منتشر کرده، اعلام کرده است که آیفون 14 از همان پنل نمایشگر 6.1 اینچی برخوردار می‌شود. تحلیلگر اپل هم اخیرا پیش‌بینی کرده اپل در ساخت iPhone 14 و iPhone 14 Max از همان تراشه A15 Bionic استفاده می‌کند که در حال حاضر،‌ در گوشی‌های آیفون 13 قرار دارد.

این تحلیلگر مدعی است که تنها نسخه‌های پرو، یعنی iPhone 14 Pro و iPhone 14 Pro Max به تراشه جدید A16 Bionic مجهز می‌شوند.

با توجه به سابقه اپل در طراحی آیفون‌ها باید گفت که رندرهای آیفون 14 چندان هم عجیب نیستند. طراحی لبه‌های تخت در گوشی‌های آیفون که در آیفون 4 هم استفاده شده بود، احتمالا تا یک یا دو سال آینده هم استفاده خواهند شد.

انتظار می‌رود سری آیفون 14 اپل در اواخر تابستان یا اوایل پاییز سال آینده رسما رونمایی شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رندرهای iPhone 14 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: appleinsider

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر