;
coinex

کیف پول کوینومی والت (CoinomI Wallet) ؛ آموزش ساخت و نحوه کار

سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتالی برای نگهداری ارزها باید کیف پول داشته باشند. در این مقاله قصد داریم به برسی کیف پول کوینومی والت (CoinomI Wallet) بپردازیم.

همانطور که در جریان هستید این روزها سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتالی بسیار پر رنگ شده است و حتی افرادی که در این زمینه متخصص نیستند هم این کار را به عنوان کار دوم خود در نظر می‌گیرند.

اگر پا به این عرصه گذاشته‌اید پیشنهاد می‌شود برای مدیریت ارزهای خود از یک کیف پول استفاده کنید. در حال حاضر کیف پول‌های زیادی برای استفاده وجود دارند. بی شک یکی از بهترین کیف پول‌های موجود کیف پول کوینومی والت است.

بیش از 1770 دارایی مختلف برای ذخیره سازی، مدیریت و ترید با Coinomi در دسترس است که میلیون‌ها کاربر از آن استفاده می‌کنند. این کیف پول چند زنجیره‌ای درست پس از آنکه در سال 2014 راه اندازی شد، با اختلاف به یکی از گزینه‌های برتر برای ذخیره ارزهای دیجیتال شناخته شد.

این کیف پول از سال 2014 تا به الان در حال توسعه است. کوینومی علاوه بر حفظ موقعیت غالب خود، به طور مداوم ویژگی‌ها و به روز رسانی‌های جدیدی را از خود منتشر می‌کند و همیشه یک قدم نسبت به سایر کیف پول‌های دیگر جلوتر است. در ادامه این مقاله با آموزش ساخت ولت کوینومی و نحوه کار با آن همراه ما باشید.

کیف پول کوینومی والت

کوینومی ژوئن 2014 توسط جورج کیمیونیس، کهنه سرباز نیروهای ویژه که دارای مدرک لیسانس مهندسی از دانشگاه منچستر است، تأسیس شد. جورج علاوه بر Coinomi، Kimionis همچنین Cryptean را نیز تأسیس کرد. گفته می‌شود Cryptean یک پلتفرم سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال است که جدا از Coinomi اداره می‌شود.

با وجود اینکه کوینومی توسط فردی ناشناس در آن زمان تاسیس شد، به آرامی توجه جامعه ارزهای دیجیتال را به دلیل خدمات منحصر به‌ فردش به خود جلب کرد. Coinomi در ابتدا بیشتر به دلیل سطح امنیتی‌ای که به کاربران خود ارائه می‌کرد، شهرت پیدا کرد. این صرافی مکانی را برای کاربران فراهم کرد تا دارایی‌های دیجیتالی خود را به اصطلاح در عصری ایمن نگه دارند.

کوینومی در ابتدا فقط برای دستگاه‌های iOS راه‌اندازی شد و با قابلیت‌های ذخیره‌سازی برای ارزهای رمزپایه محبوب مانند بیت‌کوین، لایت‌کوین و اتریوم فعالیت خود را آغاز کرد. سپس این برنامه شروع به گسترش تدریجی لیست پیشنهادات خود کرد و برنامه اندروید خود را با همان قابلیت‌های برنامه اولیه iOS معرفی کرد.

کوینومی همچنین به افزودن بیشتر و بیشتر ارزهای دیجیتال به لیست خود ادامه داد تا جایی که اکنون با بیش از 150 ارز رمزنگاری شده، از محبوب‌ترین کوین‌ها گرفته تا ارزهای جدید، معامله می‌کند. کوینومی با ارائه پشتیبانی ترکیبی از رمزارزهای جدید و نو به طور یکسان، اطمینان داده است که صرف نظر از وضعیت موجود، برای همه رمز ارزها حرفی برای گفتن دارد.

همه کاربران می‌توانند احساس راحت بودن را بدون هیچ تلاش زیادی تجربه کنند. این افراد می‌توانند کاربران جدیدی باشند که فقط با نگه داشتن ارزهای رمزنگاری شده محبوب خودشان سرمایه گذاری را انجام می‌دهند، یا معامله گران باتجربه‌ای که می‌توانند از خدمات آن با ذخیره و مبادله بین ارزهای دیجیتال جدیدتر بدون نیاز به ترک رابط کوینومی استفاده کنند.

همانطور که گفتیم این کیف پول یکی از قدیمی ترین کیف پول‌ها بوده که در سال 2014 توسعه یافته است و از چندین پلتفرم مختلف بلاک چین پشتیبانی می‌کند. امروزه کوینومی بیش از 125 شبکه را با توکن‌ها و کوین‌ها از بیش از 1700 منبع مختلف پشتیبانی می‌کند.

کیف پول کوینومی مبتنی بر اتریوم در ابتدا به عنوان یک کیف پول دیجیتال موبایل طراحی شد. با این حال، توسعه‌دهندگان نیز در چند سال گذشته تلاش‌هایی را انجام داده‌اند تا این نرم‌افزار را برای کامپیوتر و ویندوز نیز در دسترس قرار دهند.

علاوه بر این، برخی از این توکن‌ها و کوین‌ها را می‌توان از طریق SegWit برای تسهیل تراکنش‌های سبک تر منتقل کرد. با استفاده از این کیف پول، بسیاری از عملکردها در بین مخاطبان و دستگاه‌های طیف گسترده‌ای از سیستم عامل‌ها و پلتفرم‌ها مانند اندروید، iOS، ویندوز، مک و لینوکس به اشتراک گذاشته می‌شود. در ادامه با آموزش کار با کیف پول کوینومی همراه ما باشید.

ویژگی های کیف پول کوینومی والت

کیف پول کوینومی والت
نحوه کار با CoinomI

پیش از آنکه بخواهیم وارد نحوه کار با کیف پول کوینومی والت شویم ابتدا اجازه دهید شما را با برخی از ویژگی‌های این کیف پول فوق العاده آشنا کنیم. استفاده از Coinomi می‌تواند یک روش عالی برای ذخیره انواع ارزهای دیجیتال باشد، زیرا دارای ویژگی‌های امنیتی پیشرفته و یک رابط کاربر پسند است که به شما امکان این را می‌دهد که انواع ارزهای دیجیتال را به راحتی ذخیره کنید.

لازم به ذکر است در مقایسه با دیگر والت‌های موجود، کیف پول کوینومی والت عملکرد بسیار خوبی را در نسخه موبایلی خود نشان داده است. البته نا گفته نماند که کیف پول تراست والت نیز از بهترین کیف پول هاست. در این قسمت با مزایا و معایب این کیف پول همراه ما باشید.

یکی از مزایای این کیف پول کوینومی والت آن است که از طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند. این کیف پول از امنیت بسیار بالایی برخوردار بوده و جامعه بسیار فعالی از سرمایه گذاران را دارا است. دیگر مزیت این کیف پول این است که از کارکنانی برخوردار است که پاسخگوی شما هستند. این کیف پول ارز اعتماد شما را دارد.

از دیگر ویژگی‌های این والت می‌توان به این موضوع اشاره کرد که این والت از 8 زبان زنده دنیا و معاملات مستقیم DEX (معاوضه توکن) پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این کیف پول می‌توان به پشتیبانی از DApp و Web3 و دسترسی به برنامه‌های DeFi اشاره کرد.

اگر بخواهیم به معیاب کیف پول کوینومی والت نیز اشاره‌ای کنیم باید بگوییم که یکی از ایراداتی که به این کیف پول وارد است این بوده که این کیف پول تا حدودی منبع باز است. از دیگر معایب آن این است که ارزهای دیجیتال را در این کیف پول نمی‌توان با فیات خریداری نمود.

بیشتر بخوانید:

کیف پول بایننس اسمارت چین

بهترین توکن های NFT کدامند

آموزش ساخت ولت کوینومی

در این قسمت قصد داریم نحوه راه اندازی کیف پول موبایل کوینومی را به شما آموزش دهیم. در اپ استور کیف پول کوینومی را سرچ کنید، مطمئن شوید برنامه‌ای که دانلود می‌کنید متعلق به شرکت Coinomi Ltd باشد، سپس آن را نصب کنید.

کیف پول کوینومی والت
آموزش کار با کیف پول کوینومی

پس از آنکه این برنامه را در گوشی خود دانلود کردید آن را باز کرده و بر روی گزینه Create a New Wallet کلیک کرده تا بتوانید کیف پول خود را راه اندازی کنید. در قسمتی می‌توانید عبارت Recovery Phrase را مشاهده کنید، به شما 24 کلمه مختلف و دشوار داده می‌شود، حتما باید حواس خود را جمع کنید تا ترتیب این اسم‌ها را به درستی بلد باشید.

کیف پول کوینومی والت
آموزش کار با کیف پول کوینومی

در واقع نیاز دارید که این ترتیب کلمات را جایی برای خود یادداشت کنید. اگر ترتیب این کلمات گم شوند شما قادر نخواهید بود که کیف پول خود را دوباره بازیابی کنید. هرگز اسکرین شات نگیرید هنگامی که تمام 24 کلمه را با موفقیت نوشتید، مطمئن شوید که روی have safely stored my recovery phrase کلیک کنید.

نکته بسیار مهم این است که همواره بدانید عبارت بازیابی تنها راه بازیابی کیف پول شما است. اگر آن را از دست بدهید، دسترسی به سرمایه خود را از دست خواهید داد.

کیف پول کوینومی والت
کیف پول کوینومی والت

در قسمت بعدی این برنامه از شما می‌خواهید که یک پسورد برای خود تنظیم کنید که هر وقت برای استفاده روزانه وارد این برنامه شدید با وارد کردن رمز عبور بتوانید وارد برنامه شوید.

در مرحله بعدی می‌توانید کوین‌هایی را که می‌خواهید اضافه یا استفاده کنید، انتخاب کنید، حتی اگر به خاطر ندارید که از کدام از دارایی‌ها به جز BTC استفاده خواهید کرد، نگران نباشید. لازم نیست در همین ابتدا همه آن‌ها را داشته باشید می‌توانید بعداً آن‌ها را اضافه کنید.

کیف پول کوینومی والت
کیف پول کوینومی والت

خوبی کیف پول Coinomi این است که نرخ BTC / FIAT را نشان می‌دهد. بسته به اینکه از کدام کشور هستید، می‌توانید هر ارز فیات را که می‌خواهید انتخاب کنید. اگر در گوشه سمت چپ بالای آیکون 3 خط ضربه بزنید، یک منوی کشویی ظاهر می‌شود.

کیف پول کوینومی والت
کیف پول کوینومی والت

اگر روی تنظیمات ضربه بزنید، مجموعه‌ای از گزینه‌ها ظاهر می‌شوند که می‌توانید آن‌ها را تنظیم کنید، مانند افزودن کوین های بیشتر، اضافه کردن یک توکن، مشاهده/تغییر نرخ ارز و غیره.

برای دریافت کوین از شخصی دیگر دوباره در گوشه سمت چپ بالا ضربه بزنید، از منوی کشویی روی کوین‌هایی که اضافه کرده‌اید و در زیر Wallet قرار دارند ضربه بزنید تا گزینه ای که حاوی آدرس شما است باز شود.

کیف پول کوینومی والت
نحوه کار با CoinomI

آن آدرس را کپی کنید و برای شخصی که می‌خواهید از او کوین دریافت کنید بفرستید یا آن را در صرافی که می‌خواهید از آن کوین ارسال کنید تایپ کنید. برای ارسال کوین به شخصی دیگر، در گوشه سمت چپ بالا ضربه بزنید، در زیر Wallet کوینی را که می‌خواهید از آن ارسال کنید را انتخاب کنید.

کیف پول کوینومی والت
نحوه ساخت کیف پول CoinomI

ما برای نمونه در اینجا از بیت کوین استفاده می‌کنیم، سپس روی دکمه ارسال ضربه بزنید و در آنجا باید آدرس گیرنده و مقدار بیت کوینی که می‌خواهیم ارسال کنیم را وارد کنیم. اطمینان حاصل کنید که آدرس حتما صحیح باشد و سپس روی Send کلیک کنید.

کیف پول کوینومی والت
نحوه ساخت کیف پول CoinomI

اگر می‌خواهید کوین‌های بیشتری اضافه کنید، در گوشه بالا سمت چپ، از منوی کشویی روی +Coin ضربه بزنید و کوین‌هایی را که می‌خواهید انتخاب کنید.اگر می‌خواهید کوین‌ها را مبادله کنید، دوباره در گوشه سمت چپ بالا، از منوی کشویی یکی از دو صرافی که Coinomi با آن‌ها قرارداد دارد، Shapeshift یا Changelly را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین کیف پول های نرم افزاری 2022

بهترین کیف پول های سخت افزاری 2022

کاردکردهای کیف پول کوینومی والت (CoinomI Wallet) چیست ؟

کیف پول کوینومی والت
نحوه ساخت کیف پول CoinomI / کیف پول کوینومی والت

کوینومی یک کیف پول رمزنگاری مبتنی بر موبایل است که برخی از پیشرفته‌ترین و بالاترین سطوح ویژگی‌های امنیتی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد و در عین حال به آن‌ها اجازه دسترسی سریع به دارایی‌های دیجیتالی خود را می‌دهد.

کوینومی از طریق اپلیکیشن‌های موبایل خود به کاربران این امکان را می‌دهد که ارزهای دیجیتال خود را در یک مکان امن نگهداری کنند. در واقع این کیف پول مانند یک رابط کاربردی عمل می‌کند.

علاوه بر این، این رابط حتی توسط بی‌تجربه‌ترین کاربران به راحتی قابل اجرا است، کاربرانی که تجربه زیادی در حوزه ارزهای دیجیتال ندارند و تازه راه خود را از طریق برنامه‌های مبتنی بر ارز دیجیتال پیدا می‌کنند، می‌توانند بدون هیچ ترسی پیشرفت داشته باشند.

کوینومی برای محافظت از دارایی‌های دیجیتالی کاربران خود از برخی از تکنیک‌های امنیتی پرطرفدار در صنعت استفاده می‌کند و با توجه به ویژگی‌هایش احتمالا به عنوان یکی از کیف‌پول‌هایی که تا به امروز هرگز هک نشده است باقی خواهد ماند.

در حالی که انجام این موفقیت توسط عوامل مختلفی ممکن شده است، شاید بزرگترین عامل در این امر تصمیم تیم Coinomi برای ایمن سازی برنامه و عملکردهای مرتبط با آن از طریق یک الگوریتم Herarchical Deterministic (HD) باشد.

جدا از اینکه Coinomi یک کیف پول HD است، همچنین از پوشش IP به گونه‌ای استفاده می‌کند که هیچ کیف پول دیگری از آن استفاده نکرده است، این کیف پول تضمین می‌کند که آدرس IP کاربران هرگز در حین انجام تراکنش‌ها بر روی بلاک چین به اشتراک گذاشته نمی‌شود.

علاوه بر این، در جایی که اکثر کیف‌ پول‌ها یک سیاست سختگیرانه برای تعیین کارمزد تراکنش‌های شبکه توسط خودشان دارند (که مستقیماً به شبکه می‌رود)، کوینومی یکی از کیف‌ پول‌هایی است که به کاربران خود این اجازه را می‌دهد تا کارمزد تراکنش را به انتخاب خود تعیین کنند.

با استفاده از این ویژگی، این بر عهده کاربر است که تصمیم بگیرد که آیا می‌خواهد کارمزد تراکنش پایینی داشته باشد و زمان پردازش بالاتری را در بلاک چین تحمل کند. احساس تصمیم گیری خود به جای دیکته شدن آن توسط ارائه دهنده خدمات، احساس استقلال و آزادی را در بین کاربران ایجاد می‌کند.

کوینومی در ابتدا به عنوان یک کیف پول منبع باز منتشر شده بود. با این حال، این رویکرد خود را تغییر داد و بخش‌های خاصی از کد خود را پس از کنترل یک مجوز اختصاصی بست. همانطور که گفته شد، کیف پول و خدمات تراکنش کوینومی برای ارسال و دریافت ارزهای دیجیتال کاملاً رایگان باقی می مانند.

جدا از اینکه کوینومی یک کیف پول قدرتمند ارزهای دیجیتال است، به کاربران خود اجازه می‌دهد تا ارزهای رمزنگاری شده خود را مستقیماً بدون نیاز به انتقال دارایی‌های دیجیتال بین صرافی‌های ارزهای دیجیتال، مبادله کنند.

بیشتر بخوانید:

آموزش کار با صرافی ارز دیجیتال ExMarkets

آموزش کار با صرافی یونی سواپ (UniSwap) 

کدام ارزهای دیجیتال را می توانید در کیف پول کوینومی ذخیره کنید ؟

کیف پول کوینومی والت
آموزش ساخت ولت کوینومی / کیف پول کوینومی والت

همانطور که اشاره هم کردیم در حال حاضر بیش از 125 دارایی بلاک چین در فهرست کوین این کیف پول فهرست شده که به تدریج در طول زمان گسترش یافته است. علاوه بر این، این کیف پول از ذخیره سازی 382 توکن، از جمله مواردی که از استاندارد ERC-20 استفاده می کنند، پشتیبانی می‌کند.

کاربران می‌توانند از این کیف پول در سرتاسر جهان استفاده کنند، زیرا این کیف پول در سطح جهانی است. برای پاسخگویی به پایگاه کاربران قابل توجه خود در سراسر جهان، Coinomi برای پشتیبانی از چندین زبان، از جمله انگلیسی، چینی، اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی، روسی، و بسیاری دیگر، توسعه داده شده است.

بیت کوین: ارز دیجیتال بیت کوین در سال 2009 ایجاد شده و به عنوان یک سیستم غیر متمرکز کار می‌کند. در اصل بیت کوین توسط ساتوشی ناکاموتو توسعه داده شده، و بر اساس ایده‌هایی بوده که در ابتدا بر روی یک کاغذ سفید نوشته شده بودند.

هنوز مشخص نیست که دقیقا چه کسی این فناوری را اختراع کرده است. بیت کوین یک ارز غیر متمرکز است که تحت یک مرجع مستقل دقیق برخلاف ارزهای صادر شده توسط دولت که متمرکز هستند، عمل می‌کند.

از آنجایی که بیت کوین برای حفظ امنیت خود از رمزنگاری استفاده می‌کند، به عنوان نوعی ارز دیجیتال شناخته می‌شود. فرآیند تأیید برای تراکنش‌های بیت‌کوین شامل مقادیر عظیمی از توان محاسباتی از طریق فرآیندی به نام ماینینگ است.

بیت کوین نه توسط موسسه مالی یا دولتی پشتیبانی می‌شود و نه به عنوان یک کالا در نظر گرفته می‌شود. بیت‌کوین یک ارز دیجیتال بسیار محبوب است، حتی اگر در اکثر کشورها ارزش قانونی نداشته باشد.

این موضوع باعث ایجاد صدها جایگزین شده است که در مجموع به عنوان آلت کوین شناخته می‌شوند. هنگام معامله بیت کوین، معمولاً از مخفف BTC استفاده می‌شود. بیت کوین (BTC) در کیف پول Coinomi در دسترس است تا بتوانید با خیال راحت آن را معامله کنید.

اتریوم: پلتفرم بلاک چین اتریوم همچنین دارای ارز دیجیتال خود به نام اتر (ETH) یا اتریوم است و زبان برنامه نویسی آن Solidity نام دارد. اتریوم یک دفتر کل عمومی مبتنی بر بلاک چین است که در آن تراکنش‌ها تأیید و ثبت می‌شوند.

از طریق پلتفرم اتریوم، کاربران می‌توانند اپلیکیشن‌ها را ایجاد، انتشار، کسب درآمد، استفاده و هزینه‌ها را به اتر، ارز دیجیتال شبکه، پرداخت کنند. کسانی که در داخل شبکه هستند این برنامه‌های غیرمتمرکز را dApps می‌نامند.

بیت کوین از نظر ارزش بازار تا ماه می 2021 بالاترین رتبه ارز دیجیتال را داشت است، اما اتریوم در رتبه دوم قرار داشت. اتریوم (ETH) نیز در کیف پول کوینومی والت در دسترس است بنابراین می‌توانید با خیال راحت آن را معامله کنید.

بیشتر بخوانید:

بیت کوین در سال 2022

آینده NFT ها در سال 2022

کیف پول کوینومی والت
آموزش ساخت ولت کوینومی

اوالانچ: Avalanche به عنوان پلتفرمی برای قراردادهای هوشمند، اجرای برنامه‌های غیر متمرکز یا dapps و توسعه زیرشبکه‌ها و بلاک‌چین‌های سفارشی راه‌اندازی شده است. یک زیرشبکه در واقع یک بلاک چین خصوصی یا عمومی است که از پلتفرم اصلی اوالانچ ساخته شده است.

این بلاک چین‌های سفارشی با کنترل کامل توسط توسعه‌دهندگان طراحی شده‌اند و تنها شرط آن کمک به امنیت پلتفرم است. اعتبار سنجی‌ها برای Avalanche تراکنش‌ها را بر اساس تعداد کوین‌هایی که در دست دارند تأیید می‌کنند. مدل اثبات سهام برای Avalanche استفاده می‌شود.

افرادی که با PoS کار می‌کنند اعتقاد دارند که به طور قابل توجهی انرژی کمتری داشته و ردپای محیطی کمتری نسبت به مدل‌های جایگزین دارد. Avalanche (AAVE) نیز از آن دسته کوین‌هایی است که کیف پول Coinomi آن را پشتیبانی می‌کند.

بایننس کوین: لازم به ذکر است که اگرچه بایننس در ابتدا 100 میلیون توکن را به عنوان بخشی از ICO ارائه کرد، اما مجموع عرضه فعلی آن کمتر از 100 میلیون است. دلیل آن این است که تیم بایننس از یک پنجم سود خود به عنوان بخشی از فرآیند تسویه خزانه سه ماهه خود استفاده می‌کند که طی آن کوین‌های بایننس را خریداری کرده و برای همیشه از بین می‌برد.

این رویدادهای سوزاندن به طور منظم توسط بایننس انجام شده است. در پاسخ به آخرین رایت BNB، بایننس در 15 آوریل 2021 در مجموع 1,099,888 BNB سوزاند. این رقم معادل 595,314,380 دلار آمریکا است. از نظر دلار، این پانزدهمین رایت سه ماهه بایننس BNB و بزرگترین آن است. بایننس کوین (BNB) در کیف پول کوینومی موجود است تا بتوانید با خیال راحت آن را معامله کنید.

کاردانو: Cardano که برای جایگزینی کارآمدتر برای شبکه‌های اثبات کار (PoW) توسعه یافته است، یک پلتفرم بلاک چین اثبات سهام (PoS) نسل سوم و غیر متمرکز است. همانطور که شبکه‌های PoW مانند اتریوم رشد می‌کنند، مقیاس‌پذیری، قابلیت همکاری و پایداری آن‌ها به دلیل فشارهای زیر ساختی ناشی از افزایش هزینه‌ها و استفاده ناکارآمد انرژی با مشکل مواجه می‌شوند.

در سال 2015، چارلز هاسکینسون، یکی از بنیانگذاران بلاک چین اثبات کار (PoW) اتریوم، شروع به توسعه Cardano، یک پلت فرم بلاک چین و ارز دیجیتال اولیه کرد که این ارز دیجیتال با نام  ADA، ارائه می‌شود. او این پلتفرم و توکن را در سال 2017 راه اندازی کرد.

Weoboros پروتکل اجماع بوده که زیربنای پلت فرم Cardano است. پروتکل Ouroboros که در مرحله پایه گذاری کاردانو ایجاد شد، اولین پروتکل اثبات سهام بوده که نه تنها امن است و از تحقیقات علمی پشتیبانی می‌کند، بلکه بر اساس تحقیقات آکادمیک نیز هست.

بینش‌های مبتنی بر تحقیق و روش‌های مبتنی بر شواهد در هر مرحله توسعه نقشه راه Cardano گنجانده شده است تا پیشرفت به سمت و دستیابی به نقاط عطف مربوط به استفاده از شبکه بلاک چین و توکن ADA در آینده را فراهم کند. ارز رمزنگاری شده کاردانو ASA، که ارزشی در حدود 31.4 میلیارد دلار دارد، تا 20 ژوئن 2021 در 2626 استخر فعال سهام دارد.  Cardano (ADA) در کیف پول Coinomi در دسترس است.

بیشتر بخوانید:

کاردانو در سال 2022

بایننس کوین در سال 2022

کیف پول کوینومی تا چه اندازه امن است ؟

کیف پول کوینومی والت
آموزش ساخت ولت کوینومی

کیف پول کوینومی والت با الگوریتم HD، پوشش IP و سایر ویژگی‌های امنیتی غیرقابل نفوذ خود، به عنوان یکی از امن‌ترین کیف پول‌های موجود در حال حاضر برای هر ارز دیجیتالی شناخته می‌شود.

حدود 4 سالی می‌شود که این کیف پول در حال ارتقا و به روز رسانی است، نکته جالب این اینجاست که تا به حال هرگز یک بار هم هک نشده است، این موضوع واقعیتی که توسط تیم Coinomi به شدت تبلیغ می‌شود و به درستی هم همینطور است.

حتی اگر یک هکر وارد سیستم کوینومی شود، از آنجایی که کلیدهای خصوصی هرگز برای خود تیم هم قابل دسترسی نبوده و فقط به کاربر مربوطه نشان داده می شوند، وجوه کاربران برای هر طرف مخرب غیرقابل دسترسی باقی می ماند مگر اینکه خود کاربران اطلاعات را با شخصی به اشتراک گذاشته باشند.

تیم Coinomi بر اساس شعار، اول امنیت، عمل می‌کند و به‌روزرسانی‌ها و ارتقاهای مختلف را به اشتراک می‌گذارد تا برنامه و ویژگی‌های مربوطه را تا حد امکان ایمن کند. بنابراین نتیجه می‌گیرم که می‌توان به راستی بر روی ایمن بودن این کیف پول حساب کرد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: unblock.net , tradingplatforms

نظر شما در خصوص کیف پول کوینومی والت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر