;
coinex

تاریخ انتشار بازی Breath of The Wild 2 به تعویق افتاد

تاریخ انتشار بازی Breath of The Wild 2 به تعویق افتاد. نینتندو با انتشار ویدیوی رسمی، خبر به تعویق افتادن تاریخ انتشار این بازی را تایید کرد. در ادامه با تکراتو همراه شوید تا جزییات این خبر را بررسی کنیم.

براساس آخرین اخبار، تاریخ انتشار بازی Zelda: Breath of the Wild 2 رسما به تعویق افتاد. بازی ساز ارشد Zelda از طرفداران نینتندو و کسانی که منتظر انتشار آن بودند، عذرخواهی کرد. تاریخ انتشار Breath of the Wild بهار سال آینده اعلام شده است.

تاریخ انتشار بازی Breath of The Wild 2

ساخت دنباله بازی Breath of The Wild در مرحله بسیار حساس و مهمی است؛ بنابراین انتشار بازی و راه‌اندازی بازی در حال حاضر بعید به‌نظر می‌رسد. ایجی آئونوما، تهیه‌کننده سریال زلدا قبلا در ویدیویی کوتاه از عرضه بازی در سال 2022 خبر داده بود. بنابر تصمیماتی جدید، زمان توسعه تمدید شده و تا سال 2023 ادامه خواهد داشت.

تاریخ انتشار بازی Breath of The Wild 2 به تعویق افتاد

ایجی آئونوما در ادامه توضیحات بیشتری را درباره Zelda: Breath of the Wild 2  منتشر کرد و گفت دنیای بازی فقط محدود به سطح زمین نیست و بخشی از داستان نیز در بهشت روایت می‌شود. اضافه شدن بخش های جدید شامل المان‌ها، قابلیت‌های جدید و دشمنان جدید باعث شده که زمان بیشتری برای توسعه بازی اختصاص داده شود.

نینتندو با ساخت بازی‌های جهان باز با دنباله Breath of the Wild  و اضافه کردن قابلیت‌ها و مکانیزم‌های جدید به دنبال این است که بازی را برای چندین دهه در ذهن مخاطب حفظ کند. در سری دوم این بازی دنیای بزرگ‌تری را شاهد هستیم. این بازی تنها برای سویچ با کارتریج 32 گیگابایتی خواهد بود. بسیاری از افراد، انتشار دنباله زلدا را برای سایر کنسول‌ها دور از انتظار ندیده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره به تعویق افتادن تاریخ انتشار بازی Breath of The Wild 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر