;
coinex

زمان عرضه اولیه ددانا چه موقعی است؟ [+قیمت هر سهم]

شرکت داروسازی دانا، نماد معاملاتی «ددانا» را در شرکت بورس ایران به ثبت رساند و سهام خود را به صورت عرضه اولیه به تمامی سهامداران ارائه خواهد کرد. زمان عرضه اولیه ددانا در صورت مساعد بودن شرایط بازار، هفته بعد روز دوشنبه یا چهارشنبه خواهد بود.

قرار بود این هفته، عرضه اولیه ددانا انجام شود. یکی از مدیران فرابورس در پاسخ به سوال « زمان عرضه اولیه ددانا » گفت، احتمال اینکه این هفته ددانا به عرضه اولیه برسد، بسیار کم است و به احتمال زیاد، هفته بعد انجام شود. با این خبر همراه ما باشید تا با جزئیات این خبر آشنا شویم.

زمان عرضه اولیه ددانا

شرکت داروسازی دانا در زمینی به مساحت 30 هکتار با زیر بنای 70 هزار متر مربعی در سال 1377 در شهر تبریز احداث شد و به عنوان یکی از شرکت‌های دارویی کشور فعالیت خود را آغاز کرد.

عرضه اولیه ددانا

از جمله محصولات شرکت دارویی دانا، می‌توان به تولید مواد اولیه آنتی بیوتیک‌های خوراکی و آنتی بیوتیک‌های تزریقی اشاره کرد. این شرکت دارای 22 خط تولید پیشرفته دارو، بزرگ‌ترین تولید کننده محصولات سافت ژل بوده و از طرفی این شرکت بزرگ‌ترین تولید کننده اشکال برای ویال تزریقی، قرص، کپسول، سوسپانسیون خوراکی و ساشه در کل کشور است.

از جمله پروژه‌هایی که در دست احداث و بهره برداری این شرکت است، می‌توان به خطوط تولید آب مقطر، قطره‌های چشمی تک دوز و چند دوزی و همچنین تولید شیشه‌های ویال و پوکه‌های کپسول اشاره کرد.

شرکت داروسازی سهامی عام دانا بعد از احراز تمام شرایط موجود در بورس، به عنوان دویست و سی و نهمین نماد معاملاتی در شرکت‌های فرا بورس ایران به ثبت رسید و به عنوان شصت و نهمین شرکت در بازار اول قرار گرفت.

در تاریخ 11 اردیبهشت سال 1397 این شرکت در نزد سازمان بورس اوراق بهادار به ثبت رسید و در تاریخ 1 تیر ماه امسال با نماد«ددانا» در گروه مواد و محصولات دارویی پذیرش شده که با کد 11585 در زیر گروه محصولات گیاهی و شیمیایی در تابلوی فرابورس ایران قرار گرفته است.

حال این شرکت قصد عرضه اولیه سهام خود را دارد. طبق اخبار شنیده شده از این شرکت، قرار بود عرضه اولیه این هفته انجام شود اما احتمال تاخیر یک هفته‌ای وجود دارد.

یکی از مدیران بورس در مورد زمان عرضه اولیه ددنا گفت: «احتمال عرضه اولیه در این هفته بسیار کم است ولی چنانچه زیر ساخت‌های مدیریت فناوری اطلاعات، آمادگی عرضه را داشته باشد، این اتفاق ان شاءالله هفته آینده در یکی از روزهای دوشنبه یا نهایتا چهارشنبه انجام خواهد گرفت.»

همچنین ایشان در جواب این سوال که آیا ددانا برای صندوق‌ها عرضه می‌‎شود یا عموم مردم، گفتند: «عرضه اولیه ددانا برای عموم عرضه خواهد شد.» طبق معارفه انجام شده توسط مدیران این شرکت، ارزش هر سهم 2700 تومان برآورد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد زمان عرضه اولیه ددانا چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر