;
coinex

نحوه خرید زمین در متاورس ؛ چگونه زمین مجازی داشته باشیم؟

متاورس در حال حاضر در دنیای ارزهای دیجیتال بسیار خبرساز شده است. ما در این مقاله قصد داریم به نحوه خرید زمین در متاورس بپردازیم.

فیسبوک، نام خود را به متا تغییر داده و متاورس را آینده اینترنت اعلام کرده است. در اوایل سال جاری، Epic، سازنده بازی آنلاین Fortnite، یک میلیارد دلار سرمایه جمع‌آوری کرد تا نشان دهد سرمایه‌گذاران حاضرند پول زیادی را در راه تجربه‌های آنلاین بگذارند.

پیش از هر چیزی باید بدانیم متاورس چیست؟ در واقع متاورس محیطی بین واقعیت فیزیکی و مجازی بوده که در آن مکان‌های جغرافیایی دنیای واقعی بر روی یک نقشه پارتیشن‌بندی شده با محیط‌های مجازی دیجیتال تولید شده توسط کاربر مطابقت دارند. بعلاوه، همچنین این محیط‌ها قابلیت خرید و فروش دارند.

خرید زمین در این محیط‌ها برای بسیاری از افراد مهم و ارزشمند است. در ادامه این مقاله ابتدا ما به طور کامل به معرفی متاورس پرداخته و پس از آن در ارتباط با نحوه خرید زمین در این محیط صحبت خواهیم کرد. در ادامه با نحوه خرید زمین در متاورس همراه ما باشید.

نحوه خرید زمین در متاورس

بهتر است در ابتدا باری دیگر به مفهوم متاورس اشاره کنیم. به طور ناگهانی متاورس در میان سرمایه گذاران جهانی پر اهمیت شده است و همه می‌خواهند برشی از آن را داشته باشند اما واقعا متاورس چیست؟ آیا متاورس فقط در مورد عینک VR و بازی کردن است؟ فرصت‌های بزرگ پول سازی در آن چگونه است؟

به طور کلی گفته شده که متاورس یک دنیای مجازی بسیار فراگیر بوده که در آن افراد برای بازی، معاشرت و کار دور هم جمع می‌شوند. متاورس همچنین با توسعه Web3.0 مرتبط است، که برخی معتقدند فصل بعدی پیشرفته اینترنت خواهد بود، فصلی که بر پایه بلاک چین ساخته شده است.

متاورس از نظر تئوری می‌تواند دسترسی و قدرت را دموکراتیک کند و تسلط بزرگترین شرکت‌های فناوری را در آینده تضعیف کند. حالا که تا حدودی با متاورس آشنا شده‌ایم می‌خواهیم به نحوه خرید زمین در متاورس بپردازیم. ابتدا باید بدانیم زمین مجازی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

متاورس محیطی است که می‌توان در آن زمین مجازی خرید. در واقع پول واقعی توسط سرمایه گذاران برای خرید زمین در یک شهر جدید که فقط در واقعیت مجازی وجود دارد، خرج می‌شود.

هدف اصلی زمین‌ها این است که به طراحان و توسعه دهندگان بازی اجازه دهد تا تجربیاتی را بر روی آن‌ها منتشر کنند که می‌تواند توسط گیمرها بازی شود. از طرفی گیمرها با بازی در این محیط می‌توانند کسب درآمد کنند. علاوه بر آن، ابزارهای دیگر نیز در دسترس خواهند بود، مانند امکان اجاره زمین‌ها و سهام در زمین‌ها.

خریداران در Decentraland که یک بازار ارز دیجیتالی بوده می‌توانند هر آنچه را که می‌خواهند در زمین‌های خود بسازند. در دنیای مجازی، سرمایه‌گذاران زمین‌هایی را خریداری می‌کنند و جوامع قوی مطلوبیت را افزایش می‌دهند، فناوری جدیدی در راه است. در نهایت سوال اصلی این است که چگونه در متاورس زمین بخریم ؟ در ادامه همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

متاورس چیست و چگونه وارد Metaverse شویم؟

زمین مجازی چیست و سرمایه گذاری در متاورس چگونه است؟

خرید زمین مجازی چه سودی برایمان دارد؟

نحوه خرید زمین در متاورس
نحوه خرید زمین در متاورس

شاید برای شما نیز سوال باشد که خرید زمین‌های مجازی در متاورس چه کمکی به ما می‌کند؟ چه سودی برایمان دارد؟ همانطور که گفتیم متاورس یک محیط مجازی بوده که افراد برای انجام برخی از فعالیت‌ها در کنار هم جمع می‌شوند.

حالا در این محیط مجازی که متاورس نام دارد افراد می‌توانند با استفاده از روش‌های بسیار متنوع کسب درآمد کنند که یکی از این روش‌ها خرید و فروش زمین مجازی است.

افراد می‌توانند این زمین‌ها را به دیگران اجاره دهند و از این طریق درآمدی را برای خود داشته باشند درست مانند اجاره یک ملک در دنیای واقعی. در ادامه با نحوه خرید زمین در متاورس از طریق پلتفرم‌های مختلف همراه ما باشید.

اگر به مطالب ارز دیجیجتال علاقه‌مند هستید و می‌خواهید درآمدی را از این راه کسب کنید به مطالب ما از جمله آموزش بازی اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) ،پیش بینی قیمت ارز دیجیتال سندباکس (SAND) و بهترین بازی های کسب درآمد ارز دیجیتال سر بزنید.

از کجا می‌توان زمین مجازی خرید؟

دنیای مجازی زیادی در اطراف ما وجود دارد که ما از آن‌ها آگاه نیستیم. آن‌ها همیشه وجود دارند و تکامل می‌یابند حتی زمانی که ما در خیابان راه می‌رویم یا از پنجره به بیرون نگاه می‌کنیم.

از زمان معرفی واقعیت مجازی، بسیاری از شرکت‌ها برای ایجاد دنیای مجازی که با استفاده از دستگاه‌های سازگار مانند رایانه، تلفن همراه یا حتی هدست‌های مناسب قابل مشاهده است، قدم برداشته‌اند.

موارد ذکر شده در زیر پلتفرم‌های اصلی فضا برای خرید زمین مجازی و همچنین میزان پولی که مردم تا به امروز برای داشتن یک قطعه از آن باید سرمایه گذاری کنند، گردآوری شده است. علاوه بر آن ما به آموزش خرید زمین دیجیتال در متاورس از طریق برخی از این پلتفرم‌ها خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید:

نحوه خرید زمین در سندباکس (SandBox)

آموزش سرمایه گذاری در متاورس

Decentraland

نحوه خرید زمین در متاورس
نحوه خرید زمین در متاورس

یک بازار واقعیت مجازی بوده که توسط بلاک چین اتریوم اداره می شود، حدود 129283 زمین را به مبلغ 92,207,386.52 دلار با میانگین قیمت 713 دلار در 18 نوامبر 2021 عرضه و تکمیل کرده است.

نحوه خرید زمین در متاورس
نحوه خرید زمین در متاورس

اگر مایل به خرید زمین در بازار Decentaland هستید، از این بازار دیدن کنید. با metmask وارد شوید و زمین‌هایی را که به فروش می‌رسند را پیدا کنید. زمین در Decentaland ارزان نیست، با افزایش قیمت MANA، صاحبان زمین و آنهایی که اقدام به خرید ارز دیجیتال مانا در این بازار پول زیادی به دست می‌آورند.

بیشتر بخوانید:

بهترین پروژه های متاورس برای خرید و سرمایه گذاری

آینده متاورس و پیش بینی قیمت ارزهای متاورسی

Axie Infinity

در واقع بازی ارز دیجیتالی بوده که بر گردآوری، آموزش، پرورش و مبارزه با موجودات فانتزی معروف به Axie متمرکز شده است، این بازی 822567 زمین فروش داشته که مجموع 162692497.1 دلار را با میانگین قیمت 197.79 دلار به ارمغان آورده است.

نحوه خرید زمین در متاورس
نحوه خرید زمین در متاورس

ارزان‌ترین زمین در Axie Infinity در حال حاضر 13000 دلار قیمت دارد. برای خرید زمین در Axie Infinity اینجا کلیک کنید. به زمین‌هایی که در Axie Infinity اخیراً فروخته شده و فهرست شده‌اند، نگاهی بیندازید.

نحوه خرید زمین در متاورس
آموزش خرید زمین دیجیتال در متاورس

Sandbox

یک سیستم UGC-voxel مبتنی بر جامعه که در آن کاربران زمین خود را خریداری می کنند و جادوی نوآورانه خود را میزبانی می‌کنند. ارزانترین زمین در SAND حدود 2980 قیمت دارد. برای خرید زمین در سندباکس اینجا کلیک کنید.

چگونه در متاورس زمین بخریم
چگونه در متاورس زمین بخریم

با متاماسک خود وارد شده و خرید کنید. تا به امروز، در مجموع 123417 فروش در داخل سندباکس انجام شده است که درآمد کل 112256038 دلار را با قیمت متوسط ​​909 دلار به ارمغان آورده است.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال رادیو کاکا (Radio Caca) و متاورس USM

متاورس بلاکتوپیا (Bloktopia)

آموزش خرید زمین دیجیتال در متاورس از طریق Sandbox

نحوه خرید زمین در متاورس
نحوه خرید زمین مجازی در متاورس

در این قسمت ما به نحوه خرید زمین مجازی در متاورس از طریق سندباکس خواهیم پرداخت. در واقع، زمین‌ها از Sandbox در هنگام فروش عمومی زمین خریداری می‌شوند. برای خرید زمین از Sandbox، ابتدا باید یک حساب کاربری ثبت کرده باشید.

شما همچنین به ارز SAND در داخل کیف پولی که به حساب خود در Sandbox متصل کرده‌اید و همچنین ETH برای کارمزد تراکنش‌های بلاک چین نیاز دارید.

در طول فروش عمومی زمین، کسانی که علاقه مند به خرید زمین هستند باید به نقشه در وب سایت The Sandbox مراجعه کنند. برای خرید زمین مجازی در سند باکس این مراحل را اجرا کنید. آموزش خرید زمین دیجیتال در متاورس از سندباکس مرحله به مرحله در ادامه توضیح داده شده است.

در ابتدا بر روی زمینی که موجود است و شما قصد خریدش را دارید کلیک کنید. زمین‌های معمولی برای شما به شکل خاکستری قابل رویت هستند. پس از آن یک پنل در سمت راست صفحه باز می‌شود. روی دکمه آبی خرید کلیک کنید.

تا زمانی که تراکنش کامل انجام شود منتظر بمانید. اگر در زمان خرید گزینه کنسل را بزنید تراکنش انجام نمی‌شود. پس از آن زمین مجازی انتخاب شده برای شما رزرو خواهد شد. و به شکل بنفش برای شما قابل رویت خواهد بود تا نشان دهد این زمین در واقع رزرو شده است.

در این زمان نوتیفیکیشنی از طرف کیف پول شما باید ظاهر شود و از شما بخواهد که تراکنش را تایید کنید و میزان مصرف گاز (gas) که از طریق اتریوم شارژ می‌شود را مشخص کنید.

پس از تاییدیه از طریق کیف پول شما، در این زمان تراکنش در حال انجام است. مدت زمانی که طول می‌کشد تا تراکنش تکمیل شود تحت تأثیر میزان گاز انتخابی شما و همچنین میزان تراکم در فناوری بلاک چین است. پس از تکمیل پروسه به شکل موفق زمین انتخابی به شکل قرمز ظاهر می‌شود تا نشان دهد که این زمین خریداری شده است.

آموزش خرید زمین دیجیتال در متاورس از طریق OpenSea

نحوه خرید زمین در متاورس
نحوه خرید زمین مجازی در متاورس

OpenSea یک بازار ثانویه و شخص ثالث است که در آن می‌توانید بسیاری از NFT ها از جمله زمین‌های سندباکس را خریداری کنید. برای خرید زمین مجازی از آنجا باید برای یک حساب کاربری در OpenSea داشته باشید.

و همچنین برای استفاده از زمین‌ها در پلتفرم باید یک حساب کاربری در The Sandbox نیز ثبت کنید. زمین را می‌توان با ارز SAND یا ETH در OpenSea خریداری کرد که به انتخاب فروشنده بستگی دارد.

ما توصیه می‌کنیم که حتما از یک کیف پول در هر دو پلتفرم استفاده کنید تا از پرداخت هزینه برای انتقال زمین‌ها از کیف پولی که در OpenSea استفاده می‌کنید، به کیف پولی که در The Sandbox استفاده می‌کنید، اجتناب کنید. پس از آن نحوه خرید زمین در متاورس از طریق بازار ثانویه مشابه به نحوه خرید از طریق سندباکس است.

بیشتر بخوانید:

آموزش کسب درآمد از متاورس

متاورس تتان آرنا (Thetan Arena) 

چرا افراد زمین مجازی می‌خرند؟

نحوه خرید زمین در متاورس

املاک دیجیتال، خود را به عنوان یک طبقه دارایی قانونی تثبیت کرده است. ارزش آن با نرخ تصاعدی در حال افزایش است و آن را به یک فرصت سرمایه گذاری جذاب تبدیل می کند. همچنین به نظر می‌رسد این پتانسیل را دارد که به یک دارایی مالی تبدیل شود، شبیه به هنر دنیای واقعی و املاک در دنیای واقعی.

دلیل دیگری که افراد به خرید زمین مجازی علاقه‌مند هستند، احساس بیمارگونه آنها بوده که ممکن است چیزی خارق العاده را از دست بدهند. انگیزه قوی برای مردم برای خرید واقعی یا مجازی عالی است. بسیاری از مردم خرید بیت کوین را در زمانی که بسیار ارزان بود از دست دادند و آن‌ها را بر آن داشت تا به دنبال محصولات جایگزین مانند زمین مجازی باشند.

از دیگر دلایل تمایل افراد به خرید زمین مجازی بدین گونه است که زمین‌های مجازی به دلیل جهت گیری خود با جهان سرمایه گذاری رمزنگاری به سرعت در حال گسترش هستند و پتانسیل بازدهی عظیمی را دارند. یک بازار صعودی ثابت به بسیاری از مردم این امکان را داده است که هزاران دلار در مدت زمان کوتاهی به دست آورند.

از طرفی زمین مجازی فرصت‌های جدیدی را برای کارهایی که می‌توان با زمین در درازمدت انجام داد، باز می‌کند، مانند ساخت گالری‌های هنری، انجام کمپین‌های تبلیغاتی، یا صرفاً اجاره دادن آن به دیگران برای ساخت و کسب درآمد از آن.

برخی از کاربران در زمین مجازی خود کازینوهای مجازی ایجاد می‌کنند. همچنین خرده فروشان بزرگ نیز به دنبال امکان افتتاح فروشگاه در واقعیت مجازی هستند.

املاک و مستغلات دیجیتال همچنین از مشکلات عمده مرتبط با فروش در دنیای واقعی، مانند کاغذبازی گسترده، تعمیر و نگهداری زمین و مالیات‌هایی که باید پرداخت شود، جلوگیری می‌کند. استفاده از فناوری بلاک چین همچنین امنیت و قابلیت ردیابی خرید زمین را به شما می‌دهد.

یکی دیگر از مزایای خرید زمین در مجازی این است که در واقع، قیمت زمین در سرتاسر جهان در حال افزایش است، اما موارد مجازی مزایای قابل مقایسه‌ای را با کمتر از 1 درصد هزینه ارائه می‌دهند. در نتیجه، خرید زمین واقعی ممکن است برای بسیاری از افراد دور از دسترس باشد، در حالی که خرید زمین مجازی تأثیر کمتری بر حساب بانکی فرد دارد.

متاورس آینده

نحوه خرید زمین در متاورس

Netvrk یک متاورس ساخته شده بر روی بلاک چین است که به کاربران اجازه می‌دهد با استفاده از NFT و سرزمین مجازی بازی کرده و از طریق آن کسب درآمد کنند.

Netvrk به زودی به یک متاورسی تبدیل می‌شود که در آن کاربران می‌توانند با افراد دیگر ملاقات کنند، درآمد کسب کنند، خانه بسازند و غیره. در Netvrk، کوه‌ها، رودخانه‌ها، خانه ها همه منحصر به فرد هستند.

کاربران می‌توانند زمین را با استفاده از ابزارهای ساده مانند اسکالپتینگ بازسازی کنند. آن‌ها می‌توانند با استفاده از گزینه‌های کشیدن و ساخت خانه بسازند. متاورس اشاره شده، هنوز زنده نشده است. با این حال، پس از انجام مقدمات افراد میتوانند زمین‌ها را در Netvrk خریداری کنند.

سخن پایانی

وقتی نوبت به خرید زمین مجازی و یا حتی ارزهای دیجیتال یا NFT می‌رسد، سود به دست آمده از طریق آن‌ها به شدت تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می‌گیرد. پس از بحران کرونا، بسیاری از تازه واردان به این اکوسیستم در حال بررسی راه جدیدی برای کسب درآمد هستند.

در حالی که برخی صرفاً سعی می‌کنند مقادیر زیادی پول به دست آمده از ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین را ذخیره کنند. برای برخی ممکن است این تلاش بیهوده به نظر برسد، اما مردم هر روز میلیون‌ها ساعت را در دنیای مجازی سپری می کنند. تا زمانی که مردم باور داشته باشند چیزی ارزشمند است، ارزشمند باقی خواهد ماند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: cryptobullsclub

نظر شما درباره نحوه خرید زمین در متاورس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (25 نظر)

    به دنیایی از تخیل و خلقیت خوش آمدید، به دنیایی که با نام “متاورس ملی” به یاد می‌آید. این نام تنها یک لغت نیست، بلکه در پشت آن یک جهان نوین پنهان است که در آن دنیای واقعی به دنیای مجازی تبدیل می‌شود. شما در این دنیای دوگانه به عنوان یک شهروند دیجیتالی قدم می‌گذارید و امکانات بی‌نظیری را تجربه می‌کنید.

    “متاورس ملی” یک محیط جذاب و تازه‌ای است که اجازه می‌دهد به خلاقیت‌ها و آرزوهایتان پرداخته و آن‌ها را در دنیای مجازی واقعیت بخشید. یکی از قهری‌ترین ویژگی‌های این جهان، خرید زمین‌های سه بعدی است. با استفاده از ارز ریال، شما می‌توانید قطعه‌های زمینی منحصر به فرد را به عنوان محیط‌های سه بعدی خود خریداری کنید. این زمین‌ها می‌توانند پایه‌ای برای آرزوها و ایده‌های شما در دنیای مجازی باشند.

    تصور کنید که چگونه یک آموزشگاه موازی سه بعدی راه‌اندازی کنید و محتواهای آموزشی خود را به صورت واقعی در اختیار مخاطبانتان قرار دهید. یا شاید یک فروشگاه مجازی سه بعدی برای فروش محصولات خلاقانه‌تان ایجاد کنید و به اقتصاد دیجیتالی این دنیای منحصر به فرد رونقی بخشید.

    هر زمین خریداری شده در “متاورس ملی”، یک صفحه سفید برای آرایه‌ای از امکانات خلاقانه و کارآفرینی است. شما به عنوان یک کارآفرین دیجیتالی می‌توانید با ایجاد محتواهای جذاب، فضاهای کسب‌وکاری یا حتی مسکونی را بسازید و درآمد خود را از این فعالیت‌ها به دست آورید.

    از طرفی، خرید زمین در “متاورس ملی” فراتر از یک معامله عادی است. این به شما اجازه می‌دهد تا به دنیای جدیدی پا بگذارید و تجربه‌ای منحصر به فرد داشته باشید. دنیایی که شما به عنوان یک شهروند دیجیتالی قدرت ایجاد و تغییر دارید. با خرید زمین‌ها، شما دنیایی از امکانات نامحدود را در اختیار دارید و می‌توانید با ایجاد محتواهای بی‌نظیر و تجربه‌های متفاوت خود، بهترین از “متاورس ملی” را تجربه کنید.

    پس با ما به این سفر خلاقیت، کارآفرینی و تجربه‌های نو در “متاورس ملی” بپیوندید. اینجا منتظر شماست تا آنچه در دنیای واقعی ناممکن می‌نماید، در دنیای مجازی به واقعیت تبدیل کند و شما به عنوان شهروندانی از این دنیای جدید بهترین از خود را نشان دهید.

    پاسخ

    سلام آقای قیداری لطفا لینک ورود به متاورس ملی رو انتشار بدید بنده هم وارد شوم.

    پاسخ

    سلام یه سوال با گوشی هم میشه تو متاورس بازی کرد یا زمین خرید یا باید کامپیوتر داشته باشیم من با گوشی هر چقد تلاش کردم نتونستم برم توش بازی ‌کنم

    پاسخ

    باسلام، ممنون از مقاله خوبتون
    آیا کاربرد متاورس محدود به صنعت خاصی میشه یا نه، من کاربرد متاورس ارزوب را خوندم اما باز هم متوجه نشدم، اگه ممکنه بیشتر توضیح بدین.
    ممنون

    پاسخ

    باسلام و درود
    مقاله بسیار خوبی بود، منم به تازگی دارم وارد حوزه ارز دیجیتال و متاورس می شم و اولین زمین مجازی خودم را با توجه به راهنمایی مقاله نحوه خرید زمین در متاورس ارزوب خریدم، با وجود اینکه دفعه اول بود اما به راحتی از پسش بر اومدم.

    پاسخ

    انتقاد به متاورس و کاسه داغ تر از آش ما ایرانیا
    ما ایرانی ها هم هرچی که میشه شور اش رو در میاریم!
    انتقادهای بنده ایناست :
    1- مطابق این جمله تون : “متاورس از نظر تئوری می‌تواند دسترسی و قدرت را دموکراتیک کند و تسلط بزرگترین شرکت‌های فناوری را در آینده تضعیف کند” ، اولاً چگونه؟ در ثانی بقیه اون قدرت ها هیچوقت اجازه چنین کاری رو نمیدن.
    متاورس همچنین با توسعه Web3.0 مرتبط است، که برخی معتقدند فصل بعدی پیشرفته اینترنت خواهد بود، فصلی که بر پایه بلاک چین ساخته شده است. این جمله هم کاملاً یک تئوری است و هیچ اثباتی براش نیست. متاورس چه ارتباطی به توسعه وب3 داره آخه؟ و کی گفته بلاکچین آینده ی اینترنت دنیاست؟!!(لابد مبلغین ارز دریجیتال ایران!)
    2- متاورس تحت مدیریت یک شرکت است ! و تمامی شرایط و آینده اش به قوانین این شرکت پایبند است و هیچ اعتباری بهش نیست (مثل اون زمانی که همه ایمیل یاهو میساختن!) یعنی در واقع پشتیبانی ای ندارد. مثلا همین اینستاگرام الان نسخه پولی اش رو هم روانه بازار کرده!
    3- گزینه زیبای تحریم! و دید خرابکاری که جلوی روی ماست
    4- احتمال هک ، حتی در بستر بلاکچین
    5- کار بر بستر شبکه اتریوم! البته که هیچ اعتباری به آینده ارزهای دیجیتال و بخصوص اتریوم وجود نداره
    6- اینطوری که تبلیغات میکنن متاورس یه دنیای دیگه است و فلان و بهمان خیلی خنده داره! مثل اون زمانی که آتاری بازی میکردیم و میگفتن هیس! بازیکن حریف (کامپیوتر) صداتو میشنوه
    7- شما هر سرمایه گذاری ای روی ارز دیجیتال و متاورس کنید هیچ اعتبار و آینده و تضمینی براش نیست. آیا اندازه خرید ملک در ایران سود داره؟؟؟

    در نهایت :
    خودتون رو اذیت نکنید و اسیر تبلیغات الکی نشوید . همون تبلیغاتی که بورس ایران سرامدش بود! و نتیجه شو دیدیم

    پاسخ

    خواهشا در خصوص بلاک چین بخون بعد بیا نظر کارشناسی بده.فقط برنامه نویس میتونه نظر بده در مورد هک شدن همچین سیستمی.بله قطعا نسل بعدی مجازی هست و بهتره نگاهی به اطرافت بندازی همین الان شروع شده.دموکرات بودن به مفهوم نزدیک تر شدن اقوام و فرهنگها به همدیگه هست برپایه احترام متقابل و انسانیت.راستی ما ایرانیا ادعا داریم کامنت شما بیانگرش هست.

    پاسخ

    آفرین

    پاسخ

    قیمتش سیزده هزار دلاره میشه سیصد و شصت میلیون تومن . من از کجا بیارم همچین پولیو که بخوام زمین بخرم؟

    پاسخ

    من اصلا و ابدا دوست ندارم این فرصت طلایی را از دست بدهم ..حتما زمین را میخرم…

    پاسخ

    سلام لطفا یه آموزش هم در رابطه با metacity هم بذارین تو اینترنت هیچ آموزشی برای شروع و خرید زمین تو این متاورس نیست ممنون میشم.

    پاسخ

    واقعا متاسفم که هویت انسان بودن را از ما گرفتند و واقعیت را به تاریکی فروختند

    پاسخ

    سلام ببخشید من اپلند ثبت نام کردم ولی هر بار میخام وارد بشم میگه رمز ورودی اشتباه است در صورتی که یادداشت کردم دقیق و برا خواهرم هم ثبت نام کردم دقیقا همین مشکل رو داره چیکار باید بکنم

    پاسخ

    سلام
    سعی کنید با فیلترشکن وارد بشید چون تو ایران فبلترشده و بدون فیلتر نمیتونید وارد بشید
    اگر بازم مشکل حل نشد گزینه فراموشی رمز را بزنید و بقیه مراحل رو دنبال کنید.
    موفق باشید

    پاسخ

    واقعاً عالی بود به همه پیشنهاد میکنم یه سری بزنن خیلی بهتر از واقعیته 😉

    پاسخ

    سلام عزیزم چقدر داری کرایه میدی و چرا اجاره کردی

    پاسخ

    باید دنیای جذابی باشه

    پاسخ

    ببخشید میخواستم بگم من در apland حساب کاربری دارم وقتی روی هر زمینی میزنم میگه مخصوص uplander میباشد ، درصورتیکه من 4500بونوس و دریافت کردم چه جور باید به uplander تبدیل بشم،؟ ممنونم جواب بدید

    پاسخ

    یه سوال داشتم میگم بدون خرید زمین هم میشه این بازی هاروانجام دادودرآمدکسب کرد؟

    پاسخ

    سلام اگر مقدور هست به بنده پیام بدید سوال داشتم ازتون

    پاسخ

    سلام دوستان به من پیشنهاد شده که پلت فرم التاورس سرمایه گذاری کنم و حدود دوهزار دلار که زمین بخرم ۴درصد هرماه سود میده ولی گفته شده که زمین یا همون ان اف تی ۳الی۴ماه دیگه آماده میشه بنظرتون صحت داره و انجام بدم چون اسم همه پلتفرم ها هست به جز اولتاورس

    پاسخ

    من تو اولتراورس سرمایه گذاری کردم خوبه سود مشارکت سر ماه به ماه واریز میشه
    اگه مابلید میتونید تماس بگیرید اطلاعاتی رو که بلد باشم عرض میکنم09192003087

    پاسخ

    من تو اولتراورس سرمایه گذاری کردم خوبه سود مشارکت سر ماه به ماه واریز میشه
    اگه مابلید میتونید تماس بگیرید اطلاعاتی رو که بلد باشم عرض میکنم09192003087

    پاسخ

    ممنون از مقاله خوبتون عالی بود اگه یک ویدیو آموزشی بزارید خیلی بهتر میشه ممنون وسپاس گذارم

    پاسخ

    چند سال دیگه انسانی بطور واقعی روی زمین زندگی نمیکنه، حتی بدن و خاطرات و هویت و شخصیت و هر چیز دیگه که به ما مربوطه به عنوان یه داده وارد همین دنیا میشه، و با این قضیه متاورس اون روز خیلی نزدیکه!
    بنظرم خوبه زندگی اینطوری بشه، چون خودم خیلی معتادشم😂

    پاسخ