;
coinex

حمله دوباره بیل گیتس به ایلان ماسک: بیشتر از او برای حل مشکل تغییر اقلیم کمک کرده‌ام

بیل گیتس اعلام کرد که حتی بیش‌تر از ایلان ماسک، برای مشکلات آب و هوا، هزینه کرده است. این گفته‌ی او درواقع آغاز مجدد درگیری بیل گیتس با ایلان ماسک است.

بیل گیتس بنیان‌گذار مایکروسافت که اخیرا درگیری‌های بسیاری در موضوعات مختلف با ایلان ماسک داشته است، حال در برنامه یک یوتیوبر فرانسوی به نام HugoDécrypte ادعا کرده که تا قبل از ایلان ماسک کمک‌های بشردوستانه زیادی برای تغییرات آب و هوا کرده است. همچنین در این برنامه خودروهای برقی تسلا را زیر سوال برد. پس از آن نیز ایلان ماسک در پاسخ به این مصاحبه در توییتی نوشت: «افسوس!»

درگیری بیل گیتس با ایلان ماسک

گیتس در مصاحبه HugoDécrypte گفت: «من خیلی بیشتر از ایلان یا هر کس دیگری برای تغییرات آب و هوایی هزینه کرده‌ام. پول‌های زیادی برای کمک‌های بشردوستانه اهدا کرده‌ام و از شرکت‌ها حمایت می‌کنم.» همچنین در ادامه در رابطه با خودروهای برقی تسلا، افزود: «خودروهای برقی حدود 16 درصد از آلاینده‌ها را تشکیل می‌دهند، بنابراین ما باید برای برطرف کردن آن 84 درصد دیگر به فکر چاره‌ای باشیم.»

درگیری بیل گیتس با ایلان ماسک

ایلان ماسک نیز در پاسخ به سخن‌های بیل گیتس تنها به نوشتن «افسوس» بسنده کرد.

در این مصاحبه، گیتس همچنین توضیح داد که مانند ریچارد برنسون بنیانگذر Virgin Group، جف بزوس بنیانگذار آمازون و ایلان ماسک، تمایلی به حضور در صنعت هوافضا نداشته، زیرا او بیشتر نگران مقابله با بیماری‌هایی مانند سرخک و مالاریا بوده است.

چت منتشر شده از این دو ثروتمند، نشان می‌دهد که درواقع ایلان ماسک حاضر نشده است که پیشنهاد بشردوستانه گیتس را قبول کند و عدم مخالف خود را به دلیل شرط‌بندی بیل گیتس علیه شرکت تسلا به مبلغ 500 میلیون دلار اعلام کرده است. پس از انتشار این چت‌ها ماسک نیز آن‌ها را تایید کرده و گفته است با وجود این موضوع، نمی‌تواند به گیتس اعتماد کند و درخواست او را قبول کند. گفتنیست که طبق گزارشات اخیر، ایلان ماسک به همراه جف بزوس و بیل گیتس، در بازه زمانی 5 ماهه، 115 میلیارد دلار ضرر کرده‌اند که این موضوع بیش‌تر به ارزش سهام آن‌ها برمی‌گردد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد درگیری بیل گیتس با ایلان ماسک چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر