;
coinex

پیشی گرفتن فروش ایکس باکس از پلی استیشن در ژاپن ؛ برتری چشمگیر مایکروسافت در زمین سونی!

آیا می‌توان پیشی گرفتن فروش ایکس باکس از پلی استیشن در ژاپن را زنگ خطری برای سونی قلمداد کرد؟ چرا مایکروسافت در فروش کنسول خود موفق‌تر بوده است؟

بار دیگر کنسول‌های نسل نهمی مایکروسافت یعنی ایکس باکس سری اس و ایکس، موفق شدند در ژاپن فروش بالاتری از پلی استیشن 5 کسب کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین سیستم گیمینگ ارزان قیمت

پیشی گرفتن فروش ایکس باکس از پلی استیشن در ژاپن

به گزارش Famitsu، هر دو کنسول جدید مایکروسافت در هفته‌ای که گذشت فروش به مراتب بیشتری نسبت به پلی استیشن 5 داشته‌اند. کنسول سونی در این هفته مجموعا 3035 دستگاه فروش در سراسر ژاپن داشته،‌ حال آنکه در مدت زمان مشابه ایکس باکس سری ایکس 3272 دستگاه و سری اس 3423 دستگاه فروش داشته است.

نسخه مبتنی بر دیسک پلی استیشن 5 نیز در هفته گذشته موفق شده مجموعا 2371 دستگاه فروش در سراسر ژاپن داشته باشد و از کنسول نسخه دیجیتال تنها 664 دستگاه به فروش رفته است که آمار خیلی جالبی نیست.

پیشی گرفتن فروش ایکس باکس از پلی استیشن در ژاپن

این البته اولین باری نیست که فروش کنسول‌های نسل جدید ایکس باکس در طول یک هفته از پلی استیشن 5 پیشی می‌گیرد. ماه گذشته نیز چنین گزارشی ثبت شده بود که حاکی از فروش بیشتر کنسول ایکس باکس سری اس در ژاپن نسبت به پلی استیشن 5 داشت. در آن زمان مجموعا 6120 دستگاه از کنسول ایکس باکس سری اس به فروش رسیده بود حال آنکه نماینده سونی تنها 2963 دستگاه فروش داشت.

نکته جالب‌تر اینکه در اروپا نیز اوضاع به نفع مایکروسافت است و در طول ماه فوریه، فروش کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس بیشتر از پلی استیشن 5 بوده است. با این وجود، نباید فراموش کرد که محدودیت‌ها و موانعی که در زنجیره تامین کنسول سونی ایجاد شده است،‌ در این آمار پایین بی‌اثر نیست.

بیشتر بخوانید:

نظرات خود درباره پیشی گرفتن فروش ایکس باکس از پلی استیشن در ژاپن را با تکراتو و دیگر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر