;
coinex

اپل واچ سری 8 با نمایشگری بزرگتر از راه می‌رسد

اپل باید تا چند ماه دیگر رسما نسل جدید ساعت‌های هوشمند خود را معرفی می‌کند. اخیرا اطلاعاتی درباره اپل واچ سری 8 با نمایشگری بزرگتر فاش شده است.

اپل مطابق انتظار باید تا چند ماه دیگر رسما از سری اپل واچ 8 در سه مدل مختلف پرده‌برداری کند. نکته مهم اینکه به نظر می‌رسد که قرار است نسبت به همه سالیان قبل،‌ شاهد یک تفاوت ظاهری چشمگیر باشیم و آن اینکه گزارش‌ها حاکی از تغییر ابعاد نمایشگر یکی از مدل‌های اپل واچ است که گفته می‌شود در ابعاد بزرگتر 1.99 اینچی ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: شیائومی می بند 7 پرو رسما معرفی شد ؛ قیمت و مشخصات فنی

اپل واچ سری 8 با نمایشگری بزرگتر

به گفته راس یانگ، تحلیلگر صنعت نمایشگرها، دیگر قرار نیست که بزرگترین ابعاد نمایشگر اپل واچ محدود به مدل 45 میلی‌متری بماند و در عوض بایستی شاهد عرضه یک مدل بزرگتر 50 میلی‌متری با ابعاد 1.99 اینچی باشیم. این اولین باری نیست که یانگ، از عرضه سه مدل جدید در سری جدید اپل واچ اطلاع می‌دهد.

اپل واچ سری 8 با نمایشگری بزرگتر از راه می‌رسد

البته در حال حاضر نکته نامشخص و مبهم این است که نمی‌دانیم اپل قصد دارد مدل‌های 41، 45 و 50 میلی‌متری را در سری اپل واچ 8 رونمایی کند یا برای نسخه ورزشی‌ ساعت‌های اپل که چند ماهی است شایعات آن به گوش می‌رسد.

از سوی دیگر جف پو، تحلیلگر شرکت Haitong International Securities نیز اعلام کرده که Luxshare تنها تامین کننده مدل 2 اینچی اپل واچ است. پو احتمالا در این گزارش به همان اندازه 1.99 اینچی اشاره دارد و صرفا اندازه آن را به سمت بالا گرد کرده است.

مارک گورمن، خبرنگار بلومبرگ نیز در گزارشی گفته بود که ممکن است اپل واچ 8 با قابلیت اندازه گیری دمای بدن ارائه شود. با این حال بعید است که نسل دوم مدل SE به این ویژگی تجهیز شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اپل واچ سری 8 با نمایشگری بزرگتر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما و کاربران تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر