;
coinex

فروش ام وی ام X55 بدون قرعه کشی تیر 1401 [+جدول شرایط و قیمت]

جدیدترین شرایط فروش ام وی ام X55 بدون قرعه کشی تیر 1401 رسما از سوی شرکت مدیران خودرو اعلام شده است. این خودرو در دو نسخه به فروش می‌رسد.

مدیران خودرو لحظاتی پیش شرایط فروش بدون قرعه کشی ام وی ام ایکس 55 پرو را به روزرسانی کرد. مدیران خودرو این محصول را در دو نسخه اکسلنت و اکسلنت اسپرت به بازار عرضه می‌کند.

نماینده فروش محصولات ام وی ام در بازار ایران تصمیم دارد تا شاسی بلند چینی، یعنی ام وی x55 پرو را در دو تیپ اکسلنت و اکسلنت اسپرت بدون قرعه کشی و با قیمت نقدی مخصوص تیر ماه به بازار ارائه کند.

بیشتر بخوانید: وزیر صمت: حذف قرعه کشی خودرو قطعی است

شرایط فروش ام وی ام X55 بدون قرعه کشی تیر 1401

در طرح فروش ام وی ام ایکس 55 بدون قرعه کشی ، تیپ اکسلنت اسپرت این محصول با قیمت 953 میلیون و 680 هزار تومان و ام وی امی ایکس 55 اکسلنت با قیمت 944 میلیون و 60 هزار تومان به بازار عرضه خواهند شد. موعد تحویل خودروها نیز 90 روزه است.

شرایط فروش ام وی ام X55 بدون قرعه کشی تیر 1401 + قیمت

ام وی ام ایکس 55 نسل جدید و مدل فیس لیفت شده چری تیگو 4 است که اخیرا توسط کمپانی چری تغییرات اساسی را در طراحی ظاهری و داخلی تجربه کرده است.

شرایط فروش ام وی ام X55 بدون قرعه کشی تیر 1401 + قیمت

عرضه ام‌ وی‌ ام ایکس ۵۵ (MVM X55) با ساعت ریموت مخصوص انجام می‌شود؛ که کاربرد ریموت و سامانه کنترل از راه دور خودرو را دارد و این امکان را به راننده می‌دهد، تا با دور بودن از ام‌ وی‌ ام ایکس ۵۵ (MVM X55) امکان دسترسی و کنترل برخی ویژگی‌های این کراس اوور جدید را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص شرایط فروش ام وی ام X55 بدون قرعه کشی تیر 1401 چیست؟ نظراتتان را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر