;
coinex

جهش 30 درصدی قیمت اتریوم کلاسیک ؛ تغییر بزرگی در راه است!

پیش از بزرگترین بروزرسانی تاریخ شبکه ETH؛ حالا هاردفورک اتریوم جهش بزرگی داشته است. اما علت جهش 30 درصدی قیمت اتریوم کلاسیک چیست؟

اتریوم کلاسیک از زمان راه‌اندازی تاکنون خود را به عنوان یک نسخه واقعی از شبکه ETH معرفی کرده است. این رمزارز پس از سرقت 3.6 میلیون اتریوم موفق به حفظ یکپارچکی بلاک چین ETH شد.

بیشتر بخوانید: پیش‌بینی قیمت اتریوم در سال 2022 و سال‌های بعد

جهش 30 درصدی قیمت اتریوم کلاسیک

جهش 30 درصدی قیمت اتریوم کلاسیک ؛ تغییر بزرگی در راه است!

هارد فورک اتریوم در جولای 2016 در شرایطی انجام شد که شرکت‌کنندگان در مورد بازیابی بلاک چین اتریوم اختلاف نظر داشتند. این بلاک چین در گذشته اثرات هک بزرگ که منجر به سرقت میلیون‌ها توکن اتریوم شده بود را لغو کرده بود.

دلیل رشد انفجاری اخیر بازار را می‌توان عدم توافق برخی کاربران با مسیر انتخابی اتریوم دانست. این مسیر شامل خاموش شدن کامل مکانیسم PoW بود. مکانیسم اثبات کار (PoW) ستون فقرات شبکه بلاک چین اتریوم به شمار می‌رفت.

در حال حاضر شاهد “مهاجرت بزرگ” استخراج‌کنندگان ارزهای دیجیتال از اتریوم به شبکه‌های جایگزین یا شبکه بیت کوین هستیم. دلیل این مهاجرت، باقی‌ماندن هش ریت اتریوم در محدوده 892 TH/s است. هش ریت اتریوم کلاسیک در 24 ساعت گذشته شاهد یک جهش بزرگ بوده است. قدرت ماینینگ نیز در این بازه زمانی از 19 TH/s به 21 TH/s رسیده است.

جهش 30 درصدی قیمت اتریوم کلاسیک ؛ تغییر بزرگی در راه است!

از لحاظ تحلیل تکنیکال، اتریوم کلاسیک شاهد رشد قیمتی 30 درصدی بوده است. این رمزارز موفق به پشت سر گذاشتن میانگین متحرک 50 روزه شده است. حدود 110 روز از شروع روند نزولی ETC می‌گذرد و در این روند اتریوم کلاسیک حدود 60 درصد از ارزش خود را از دست داده است. نشانه‌هایی از احتمال تغییر روند ETC در نمودار مشاهده می‌شود.

در زمان نگارش این مقاله، هر واحد اتریوم کلاسیک 19.40 دلار قیمت دارد. این رمزارز همچنان شتابی که در 16 جولای به دست آورده بود از دست نداده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره جهش 30 درصدی قیمت اتریوم کلاسیک چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر