;
coinex

سیستم مورد نیاز بازی Spider-Man Remastered فاش شد

سیستم مورد نیاز بازی Spider-Man Remastered توسط سونی برای نسخه پی‌سی فاش شد. این بازی یکی از بهترین نسخه‌های این فرنچایز است که باید تجربه کنید.

بازی Marvel’s Spider-Man یک عنوان اکشن ماجراجویی است که توسط اینسامنیاک گیمز توسعه داده شده و به‌ وسیله سونی در سال 2018 به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 منتشر شد. این عنوان اولین بازی بود که توسط اینسامنیاک گیمز توسعه داده شد و انصافا هم بسیار خوب از آب درآمد.

همچنین نسخه ریمستر این بازی نیز برای کنسول نسل نهمی پلی استیشن 5 نیز عرضه شد. دنباله این بازی نیز به‌نام Spider-Man: Miles Morales در تعطیلات سال 2020 روانه کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 5 شد. حال قرار است که سونی و اینسامنیاک گیمز آن‌را برای پلتفرم پی‌سی نیز عرضه کنند.

بیشتر بخوانید: اطلاعات جدیدی از بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 فاش شد

سیستم مورد نیاز بازی Spider-Man Remastered مشخص شد

سیستم مورد نیاز بازی Spider-Man Remastered فاش شد

اگر چند سال پیش راجع به انتشار بازی‌های انحصاری پلی استیشن بر روی پی‌سی حرفی به میان آورده می‌شد، هیچ کس باور نمی‌کرد. اما در حال حاضر همه چیز تغییر کرده و سیاست‌های سونی رنگ و بوی تازه‌ای به‌خود گرفته است. در سال‌های اخیر سونی با انتشار بازی‌های انحصاری خود بر روی پی‌سی توانسته طرفدارن بیشتری را پیدا کند و در کنار آن نیز پول بیشتری به جیب بزند.

از عناوین با کیفیت و محبوب Horizon Zero Dawn و God of War  تا Days Gone و Uncharted را در حال حاضر می‌توانید بر روی پی‌سی بازی کنید. حال نوبت به یکی دیگر از عناوین پر سر و صدای سونی می‌رسد که با انتشارش مورد تمجید منتقدین بسیار قرار گرفت و طرفداران نیز از تجربه این عنوان بسیار راضی بودند. این بازی چیزی جز Marvel’s Spider-Man Remastered نیست، نسخه پیشرفته‌ای از بازی جهان باز و تحسین‌شده Marvel’s Spider-Man که قبلا برای پلی استیشن 5 منتشر شده بود.

بازی Spider-Man Remastered بر روی پی‌سی از ویژگی‌های منحصر به‌فردی پشتیبانی می‌کند که می‌توان به داشتن چند اچیومنت مخصوص فقط برای پی‌سی اشاره کرد. به دلیل داشتن ویژگی‌های جدید در سخت افزارهای امروزی، این عنوان از NVIDIA DLSS و DLAA هم پشتیبانی می‌کند.

اگر کنترلر DualSense پلی استیشن 5 را دارید نیز می‌توانید از قابلت‌های آن بر روی پی‌سی بهره‌مند شوید. همچنین گیمرهای پی‌سی می‌توانند منتظر جلوه‌های سایه بهبود یافته بهتری باشند، البته با این فرض که سخت‌افزاری کافی برای پشتیبانی از همه این ویژگی‌ها داشته باشند.

حرف از سخت افزار شد و باید گفت که سیستم مورد نیاز بازی Spider-Man Remastered برای پی‌سی هم برای داشتن یک تجربه خوب و باکیفیت، مورد مهمی است که باید به آن توجه شود. حال سونی نیز برای این‌که کاربران بیشتر راجع به سیستم مورد نیاز بازی Spider-Man Remastered بدانند، مشخصات حداقلی سخت افزارهای مورد نیاز را فاش کرده است.

در ادامه استودیو Insomniac Games سازنده این عنوان نیز سخت افزار مورد نیاز Spider-Man Remastered را تایید کرده است. بازیکنان باید حداقل یک کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 950، پردازنده Intel Core i3-4160، هشت گیگابایت رم، سیستم عامل 64 بیتی ویندوز 10 و فضای ذخیره سازی 75 گیگابایتی از نوع HDD داشته باشند. در تصویر زیر می‌توانید مشخصات کامل سیستم مورد نیاز بازی Spider-Man Remastered را ببینید.

کسانی که علاقه‌مند به تجربه بازی Spider-Man Remastered بر روی پی‌سی هستند باید توجه داشته باشند که در صورت پیش خرید از طریق استیم یا فروشگاه اپیک گیمز می‌توانند پاداش‌هایی را دریافت کنند. کسانی که بازی Spider-Man Remastered را بر روی پی‌سی پیش‌ خرید می‌کنند لباس‌های Iron Spider ،Spider-Punk و Velocity Suit دریافت خواهند کرد.

همچنین گجت Spider-Drone و پنج اسکیل پوینت نیز در ادامه به آن‌ها پاداش داده می‌شود. البته همه این‌ها را نیز می‌توان در بازی به‌دست آورد، بنابراین اگر کسی فراموش کرد که آن‌را پیش خرید کند، مشکل بزرگی نیست و می‌تواند با پیش بردن بازی به آن‌ها دست پیدا کند.

Spider-Man Remastered تنها بازی از این فرنچایز نیست که برای پی‌سی عرضه می‌شود. عنوان Spider-Man: Miles Morales که یک دنباله در مقیاس کوچک‌تر است، اواخر سال جاری برای این پلتفرم در دسترس خواهد بود. به احتمال زیاد طرفداران می‌توانند با داشتن سیستم مورد نیاز بازی Spider-Man Remastered نیز دنباله آن‌را بدون مشکل تجربه کنند اما بهتر است برای دانستن این موضوع تا انتشار اطلاعات رسمی از سوی سونی منتظر بمانیم.

با انتشار موفق نسخه اول و دنباله کوتاه آن، سونی نسخه دوم را نیز با انتشار تریلری معرفی کرد. این عنوان قرار است در جایی از سال 2023 منتشر شود. اما متاسفانه گیمرهای پی‌سی باید مدت زمان زیادی را برای تجربه بازی Insomniac’s Spider-Man 2 منتظر بمانند. به این دلیل که سونی بازی‌های انحصاری خود را ماه‌ها بعد و حتی می‌توان گفت سال‌ها بعد برای پی‌سی عرضه می‌کند و منطقی نیز به‌نظر می‌رسد. پس اگر از طرفداران دو آتشه این بازی هستید برای تجربه آن حتما باید کنسول پلی استیشن 5 داشته باشید.

این عنوان هم‌ اکنون برای پلی استیشن 5 در دسترس است و نسخه پی‌سی آن نیز در تاریخ 12 آگوست (21 مرداد) عرضه می‌شود. پس اگر گیمر پی‌سی هستید برای داشتن یک تجربه خوب حتما به سیستم مورد نیاز بازی Spider-Man Remastered توجه کنید.

بیشتر بخوانید:

شما این بازی را بر روی پلی استیشن تجربه کرده‌اید یا منتظر نسخه پی‌سی هستید؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gamerant

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر