coinex
راهنمای خرید تکراتو

ساخت سری جدید خندوانه در هاله ای از ابهام؛ رامبد جوان با مردم خداحافظی کرد؟

ساخت سری جدید خندوانه که یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های شبکه نسیم محسوب می‌شود، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

چند روز پیش بود که آخرین قسمت فصل هشتم خندوانه منتشر شد. رامبد جوان همزمان با پخش برنامه متنی را منتشر کرد که نمی‌داند در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد؛ اما در عین حال نسبت به ساخت ادامه این برنامه ابزار امیدواری کرده است.

بیشتر بخوانید:

ساخت سری جدید خندوانه

همه ما خندوانه را با جناب خان می‌شناسیم، حال اخباری از سوی صداپیشه این عروسک دوست داشتنی منتشر شده است. محمد بحرانی می‌گوید:

شاید بعد از این خندوانه برای همیشه به تاریخ بپیوندد. معلوم نیست که دیگر خندوانه ساخته شود و معلوم نیست اگر ساخته شود من در خندوانه باشم.

ساخت سری جدید خندوانه

این موضوع باعث شده بینندگان تصور کنند که شاید تلویزیون تصمیم به پایان تولید و پخش این برنامه با اجرای رامبد جوان گرفته باشد. این شایعه در حالی‌است که شبکه نسیم در گفت‌وگویی تایید کرده که تصمیمی برای خداحافظی از برنامه خنداوانه ندارد.

از این رو نمی‌توان با قطعیت از ساخته شدن یا خداحافظی این برنامه حرف زد. شاید رامبد جوان قصد داشته باشد با انتشار چنین اخباری میزان علاقه مخاطبان‌اش به ادامه این برنامه را بسنجد.

رامبد جوان همزمان با آخرین قسمت فصل هشتم برنامه‌اش در صفحه شخصی‌اش نوشته است:

سلام، فصل هشتم خندوانه امشب با پخش نهصد و بیست و دومین قسمت از این برنامه به پایان می‌رسد. در فصل هشتم هم مطابق تمام فصول گذشته در روزگار سخت و در لحظه‌های تلخ تمام تلاش‌مان این بود که سهم شادی شما را بیشتر کنیم.

وی در ادامه صحبت‌هایش گفت این که در این مسیر چقدر موفق بوده‌ایم را نمی‌دانیم و در ادامه خطاب به مخاطبان برنامه‌اش گفته: «اینکه چقدر بعضی از لحظات مجبور شدیم و چقدر بعضی از دقایق خواسته‌های‌مان عملی نشد و… را شما نمی‌دانید!»

به طور کلی رامبد جوان در خصوص فصل جدید برنامه‌اش گفت: «نمی‌دانیم! چاره‌ای جز امید نداریم و امیدواریم و مشتاق دیدار شما خواهیم بود.» از این رو نمی‌توان به طور قطعی گفت سری جدید خندوانه ساخته می‌شود یا خیر.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این نوشتار چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر