coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

مجوز فعالیت بایننس در قزاقستان صادر شد

بایننس، بزرگترین صرافی کریپتوکارنسی دنیا به گسترش خود در سطح جهانی ادامه می‌دهد. مجوز فعالیت بایننس در قزاقستان به طور رسمی صادر شد.

بایننس، غول صرافی کریپتوکارنسی دنیا، تأییدیه نهادهای نظارتی قزاقستان جهت فعالیت در این کشور را دریافت کرد. بر اساس بیانیه‌ای که روز دوشنبه منتشر شد، اداره خدمات مالی آستانه (AFSA) به صرافی بایننس این اجازه را داده است که تسهیلات تجارت دارایی دیجیتال خود را در کشور قزاقستان راه‌اندازی کند.

مجوز فعالیت بایننس در قزاقستان

AFSA اولین رگولاتور قزاقستانی به شمار می‌رود که تأییدیه‌ای رسمی به صرافی بایننس اعطا می‌کند. بایننس می‌بایست فرآیند درخواست خود را تکمیل کند. صرافی Binance از این پس می‌تواند خدمات خود را به عنوان اپراتور تسهیلات تجارت دارایی‌های دیجیتال در مرکز مالی بین‌المللی آستانه ارائه دهد.

مجوز فعالیت بایننس در قزاقستان صادر شد
مجوز فعالیت بایننس در قزاقستان

نورخات کوشیموف (Nurkhat Kushimov)، مدیرعامل AFSA در این راستا گفت: «سرمایه‌گذاران بزرگی که به دنبال بازارهای جدید هستند، به قوانین روشن و مدیریت شده و همچنین استانداردهای بالای نظارت عملکرد نیاز دارند. زمانی که یک تنظیم کننده این تسهیلات را فراهم آورد، همکاری مبتنی بر اعتماد ایجاد می‌شود. مجموعه‌های فعال در این اکوسیستم فعالیت ایمن و کارآمدی خواهند داشت. ما معتقدیم که بایننس این اکوسیستم پرجنب و جوش را در سطح محلی و منطقه‌ای گسترش خواهد داد.»

قبل از کسب مجوز فعالیت بایننس در قزاقستان، این صرافی موفق به اخذ تأییدیه‌های نظارتی در سراسر اروپا و خاورمیانه شده بود. در ماه ژوئن، زیرمجموعه اسپانیایی بایننس مجوز فعالیت به عنوان یک ارائه‌دهنده خدمات رمزنگاری در اسپانیا را به دست آورد. این مجوز پس از ثبت نام کشورهای اروپایی نظیر فرانسه و ایتالیا صادر شد. زیرمجموعه بایننس هم اکنون موفق به اخذ تأییدیه فعالیت در بحرین و دبی نیز شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اخذ مجوز فعالیت بایننس در قزاقستان چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: theblock

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر