;
coinex

انتشار بازی Thymesia بر روی نینتندو سوییچ با یک سورپرایز همراه است

انتشار بازی Thymesia بر روی نینتندو سوییچ بسیار غافل‌گیر کننده است، اما نکته‌ای وجود دارد که طرفداران باید از آن آگاه باشند.

سبک Soulslike هرگز تا به امروز آنقدر در چشم نبوده است. این موضوع تاحدی مدیون هیاهویی است که پیرامون حماسه جهان باز FromSoftware یعنی Elden Ring وجود دارد. این بازی رکوردهای فروش را برای این شرکت شکسته و از سوی منتقدان مورد تحسین قرار گرفته است. موفقیت Elden Ring باعث شده که گیمرهای بیشتری برخی از عناوین Soulslike قبل از FromSoftware را تجربه کنند و بیشتر به این سبک علاقه‌مند شوند.

بازیکنان Elden Ring که تشنه تجربه‌های Soulslike جدید هستند، نیازی به انتظار طولانی ندارند، به این دلیل که قرار است یک بازی کاملا جدید در این سبک، هفته آینده عرضه شود که Thymesia نام گرفته است. خبری که از این بازی در فضای مجازی دست به دست می‌شود، تایید انتشار این عنوان برای کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ است که بسیاری از افراد را متعجب می‌کند.

بیشتر بخوانید: منتظر یک بازی Soulslike برای Xbox Game Pass در روز اول انتشار باشید

انتشار بازی Thymesia بر روی نینتندو سوییچ

بازی Thymesia قرار نیست بر روی کنسول پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شود؛ اما تایید انتشار بر روی نینتندو سوییچ را گرفته است و همین امر باعث می‌شود که انتشار آن بر روی آخرین کنسول ساخته شده نینتندو بسیار شگفت‌ انگیز به‌نظر برسد. اما اگر تصمیم گرفتید این بازی را بر روی نینتندو سوییچ تجربه کنید، حتما باید به یک نکته که در مورد آن وجود دارد توجه کنید.

بازی Thymesia در سوییچ هیچ نسخه بومی نخواهد داشت. دارندگان این کنسول، فقط می‌توانند Thymesia را از طریق سرویس‌های ابری نینتندو بر روی سوییچ خود تجربه کنند. با توجه به اینکه این اتفاق برای طرفداران این بازی که منتظر انتشارش هستند خبر خوبی خواهد بود، اما برای ما که در ایران هستیم تقریبا باعث می‌شود که تجربه بازی بر روی نینتندو سوییچ از طریق سرویس‌های ابری نینتندو سوییچ شدنی نباشد.

انتشار بازی Thymesia بر روی نینتندو سوییچ به چه صورت خواهد بود
انتشار بازی Thymesia بر روی نینتندو سوییچ

سرویس‌ ابری نینتندو برای اجرای بازی‌هایی در نینتندو سوییچ استفاده می‌شود که خود کنسول با توجه به توانایی و قدرت سخت افزاری که دارد، نمی‌تواند آن بازی را اجرا کند. ممکن است نحوه اجرای بازی از طریق سرویس ابری نینتندو بر روی این کنسول مقداری متفاوت باشد، به این دلیل که از طریق یک پلتفرم ابری اجرا می‌شود و پهنای باند نیز نقش به‌سزایی در چگونه اجرا شدن آن خواهد داشت، بنابراین کسانی که می‌خواهند تجربه این بازی را با بالاترین کیفیت داشته باشند، باید به سراغ نسخه پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و اس و پی‌سی بروند. تصمیم به انتشار بازی Thymesia برای کنسول‌های نسل نهمی می‌تواند باعث بهبود در گرافیک آن شود و تجربه با کیفیتی را برای طرفداران رقم بزند.

برای کسانی که با این بازی آشنایی ندارند باید گفت که Thymesia یک بازی در سبک Soulslike با تمرکز ویژه روی مبارزه است. پادشاهی هرمس که زمانی پر رونق بود، به عصر فاجعه‌ بازی تبدیل شده و سقوط کرده است. کیمیاگری که به‌عنوان پاسخی برای همه بیماری‌های پادشاهی دیده می‌شود، تبدیل به یک عمل پرکاربرد در سراسر سرزمین شده است و ساکنان آن‌جا از آن استقبال می‌کنند و از آن برای بهبود و درمان آن گونه که می‌خواهند استفاده می‌کنند. اما زمانی که قیمت کیمیاگری بیش از حد گران شد، تلاش‌هایی برای متوقف کردن استفاده از آن انجام شد که هر کدام به طرز غم‌انگیزی مانند قبلی ناموفق بودند و پیامدهای فاجعه‌باری را در سراسر قلمرو به‌وجود آوردند. در عرض چند روز پادشاهی دچار هرج و مرج شد و هیولاهای آلوده در خیابان‌های غرق در خون، به‌راحتی پرسه می‌زدند. همه امیدها برای درمان از بین رفت.

در این بین، Corvus امید نهایی پادشاهی است و سرنوشت هرمس در دستان پر قدرت او قرار دارد. حقیقت در اعماق خاطراتی دفن شده است که Corvus در سراسر جهان پراکنده، رها کرده است و تنها با جمع‌آوری این خاطرات گمشده می‌توان پادشاهی را نجات داد. اما هر بار که او سعی بر کشف اسرار و روشن کردن حقیقت دارد، تنها چیزی که می‌یابد اسرار بیشتری است.

انتشار بازی Thymesia بر روی نینتندو سوییچ به چه صورت خواهد بود

این عنوان اغلب با بازی Bloodborne مقایسه شده است، یک Soulslike توسعه یافته توسط FromSoftware که از رویکرد تهاجمی‌تر برای مبارزه نسبت به سری بازی‌های Dark Souls پشتیبانی می‌کرد. اینکه Thymesia دقیقا چگونه می‌خواهد به این عناوین نزدیک شود، باید منتظر ماند و دید. اما طرفداران برای فهمیدن این موضوع نیازی به انتظار طولانی مدت ندارند.

در ابتدا تاریخ انتشار بازی Thymesia برای 9 اوت (18 مرداد) برنامه ریزی شده بود، اما تا 18 اوت (27 مرداد) به تعویق افتاد. این تاخیر هر چند که کوتاه بود اما به نوبه خود تضمین می‌کند که بازی بیشتر پالیش شده است. امیدواریم این بازی از تمام انتظاراتی که طرفداران از آن دارند پیروز بیرون بیاید، به این دلیل که رقیبان بسیار سر سختی برای خود دارد و شاید حتی نتواند به یک قدمی انتخاب شدن به بهترین بازی سال هم نزدیک شود.

انتشار بازی Thymesia برای 18 اوت (27 مرداد) برنامه ریزی شده است و قرار است بر روی پی‌سی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و اس و از طریق سرویس ابری نینتندو نیز بر روی نینتندو سوییچ منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

به‌نظر شما بازی‌های جدید سبک Soulslike که منتشر می‌شوند، چه المان‌هایی باید داشته باشند تا بتوانند با عناوینی مانند Elden Ring و Dark Souls رقابت کنند و جای آن‌ها را بگیرند؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gamerant

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر