;
coinex

بازی جدید ارباب حلقه ها معرفی شد

با توجه به آخرین اخبار موجود در فضای مجازی، بازی جدید ارباب حلقه ها که در ارتباط با سرزمین میانه (Middle-earth) است، معرفی شد.

به‌تازگی طی بیانه‌ای اعلام شد که بازی جدید ارباب حلقه ها که مرتبط با سرزمین میانه (Middle-earth) است، در حال توسعه قرار دارد. جزئیات زیادی از این پروژه هنوز در دسترس نیست، اما مشخص شده است که این بازی توسط Private Division که یکی از زیر مجموعه‌های کمپانی Take-Two Interactive است، منتشر خواهد شد.

شرکت Private Division در پرونده کاری خود پروژه‌های بزرگ و معروفی مانند The Outer Worlds و Hades را دارد که هرکدام توانسته‌اند جوایز متعددی را کسب کنند. در مورد توسعه‌ دهنده بازی نیز باید گفت که Private Division با استودیویی کار ساخت بازی را انجام می‌دهد که ارتباط مستقیمی با فرنچایز فیلم The Lord of the Rings دارد.

بیشتر بخوانید: نقشه مولتی پلیر جدید Modern Warfare 2 فاش شد

بازی جدید ارباب حلقه ها معرفی شد

Private Division از طریق یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که با Weta Workshop در یک بازی ویدیویی جدید مرتبط با ارباب حلقه‌ها همکاری می‌کند. برای کسانی که نمی‌دانند باید گفت که Weta Workshop یک شرکت جلوه‌های ویژه از نیوزلند است که در ساخت تمام فیلم‌های مرتبط با ارباب حلقه‌ها همکاری داشته است. در سال 2014 بود که این استودیو یک بخش مرتبط با بازی‌های ویدیویی تأسیس کرد و اکنون در حال کار بر روی پروژه‌ای است که با این دنیای خیالی مرتبط است. ظاهرا این عنوان در دنیای سرزمین میانه (Middle-earth) که توسط جی آر آر تالکین خلق شده است، جریان دارد.

بازی جدید ارباب حلقه ها معرفی شد
بازی جدید ارباب حلقه ه

در بیانه‌ای، Private Division عنوان کرد که ما خوشحالیم که با Weta Workshop برای انتشار یک بازی جدید در دنیای ادبی سرزمین میانه (Middle-earth) از جی آر آر تالکین (J.R.R. Tolkien) همکاری کرده‌ایم. ما مشتاقانه منتظر آن هستیم که در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری را از این پروژه با شما در میان بگذاریم. در ادامه مایکل وارش (Michael Worosz)، رئیس Private Division و مدیر ارشد کمپانی Take-Two Interactive اعلام کرد که ما از شراکت با Weta Workshop برای انتشار یک بازی در چنین دنیای خارق العاده و مشهوری خوشحالیم. فرنچایز ارباب حلقه‌ها خانه داستان‌های جذاب و قابل توجه بسیاری است و هیچ سازنده‌ای بهتر از تیم Weta Workshop نمی‌تواند برای ایجاد تجربه‌ای متمایز و جدید از بازی در سرزمین میانه (Middle-earth) انتخاب شود.

همان‌طور که پیش‌تر هم گفته شد، هنوز هیچ اطلاعات مشخصی در مورد این بازی وجود ندارد و همچنین در حال حاضر هیچ عنوانی نیز برای آن در نظر گرفته نشده است. حتی این‌را هم نمی‌دانیم که این بازی قرار است در چه سبکی ساخته شود. تنها چیزی که بیان شده، این است که Private Division انتظار دارد این عنوان را در سال مالی 2024 برای Take-Two Interactive منتشر کند. این بدان معنی است که این بازی باید در زمانی بین 1 آوریل 2023 و 31 مارس 2024 لانچ شود.

بیشتر بخوانید:

در مورد بازی جدید ارباب حلقه ها که مرتبط با سرزمین میانه (Middle-earth) است و توسط Weta Workshop در حال توسعه است، چه احساسی دارید؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: comicbook

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر