;
coinex

طعنه سامسونگ به آیفون 14 با یک ویدیو جذاب؛ به جبهه فلیپ ملحق شو!

طعنه‌زنی شرکت‌های بزرگ گوشی‌ساز به یکدیگر تاریخچه طولانی دارد و در این زمینه سامسونگ شاید پیشگام باشد. اخیرا بار دیگر طعنه سامسونگ به آیفون 14 وایرال شده است.

همین چند روز پیش و دقیقا پیش از مراسم رونمایی آیفون 14 بود که برایتان از تیزر طعنه‌آمیز سامسونگ در واکنش به رویداد اپل نوشتیم. در آن ویدیو، سامسونگ با تمرکز بر قابلیت‌های مهم گلکسی اس 22 اولترا و البته طراحی خلاقانه گلکسی زد فلیپ 4 کوشیده بود تا به طرفداران آیفون اینطور القا کند که چنین قابلیت‌هایی هرگز حتی نزدیک آیفون شما هم نخواهند شد!

سامسونگ حال و در فاصله کوتاهی با یک ویدیو طعنه آمیز دیگر که آیفون را خطاب قرار می‌دهد بازگشته است! این‌بار هم پای گوشی‌های تاشو جذاب سامسونگ در میان است.

بیشتر بخوانید: اولین بنچمارک آیفون 14 پرو با تراشه A16 منتشر شد

ویدیو طعنه سامسونگ به آیفون 14

ویدیو جدید که با عنوان «سامسونگ گلکسی: به جبهه فلیپ ملحق شو!» منتشر شده است شخصیتی به نام النا را نشان می‌دهد که عمیقا در تلاش برای فراموش کردن گلکسی زد فلیپ 4 دوست خود است که «به معنای صحیح کلمه از وسط تا می‌شود.» ویدیو اینطور آغاز می‌شود که او می‌گوید: «من هرگز گوشی خود را با سامسونگ عوض نمی‌کنم و از گوشی فعلی راضی هستم.» مشخصا نیازی نیست که دقیقا بگوییم او چه گوشی دارد اما محض اطمینان خاطر شما او صاحب یک دستگاه آیفون است.

تبلیغ اینطور ادامه پیدا می‌کند که النا هر آنچه را که در دنیای اطراف خود می‌بیند، به یاد طراحی تاشو گلکسی زد فلیپ 4 می‌افتد، حتی در صحنه‌ای او در حالی‌که به یک نوجوان در خیابان سلام می‌کند (شاید هم خداحافظی) از حرکت دست خود به یاد گوشی تاشو سامسونگ می‌افتد.

طعنه سامسونگ به آیفون 14 با یک ویدیو جذاب؛ به جبهه فلیپ ملحق شو!

در پایان او از رویای خود بیدار می‌شود و بعد از یک درگیری کوچک با آیفون اپل معمولی خود که از وسط تا نمی‌شود، بلافاصله گلکسی زد فلیپ 4 را سفارش می‌دهد.

در هر حال تردیدی در این نیست که اپل با سری آیفون 14 که حداقل در نسخه‌های گرانقیمت پرو به قابلیت‌های جدید و جذابی مجهز شده‌اند، سلطنت خود بر بازار گوشی‌های پریمیوم را تداوم می‌بخشد و طبیعی است که سامسونگ به هر تلاشی دست یازد تا کاربران وفادار اپل را به اکوسیستم خود جذب کند. با این وجود نباید از این مه غفلت کرد که سامسونگ در زمینه طراحی و ظاهر گوشی همواره از پیشگامان خلاق دنیای موبایل بوده است. در ادامه تیزر طعنه‌آمیز سامسونگ را ببینید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره طعنه سامسونگ به آیفون 14 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    جالب و عالی بود و پر مفهوم ولی منظورش تنها با اپل نبوده😂

    پاسخ