;
coinex

طعنه دختر استیو جابز به آیفون 14 ؛ تکراری و بدون تفاوت مهم!

هنوز مدت زیادی از معرفی محصول جدید اپل نگذشته که استوری طعنه دختر استیو جابز به آیفون 14 بازخوردهای زیادی در فضای مجازی داشته است.

به نظر می رسد دلیل اصلی طعنه دختر استیو جابز به آیفون 14 ، تغییرات ناچیز این مدل نسبت به نمونه‌های قبلی خود یعنی آیفون 13 و 13 پلاس باشد. در آیفون 14 و 14 پلاس، پیکسل‌های دوربین اصلی و نمایشگر 60 هرتزی کمی تغییر سایز داشته اما طراحی ناچ همچنان به شکل قدیمی خود باقی مانده است.

البته باید توجه داشت این عدم تفاوت تنها شامل آیفون 14 و 14 پلاس جدید می‌شود، چراکه تفاوت فاحشی بین آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس وجود دارد و تغییرات چشمگیری در این دو مدل اتفاق افتاده است.

بیشتر بخوانید: رنگ بندی آیفون 14 ؛ آیفون‌های جدید چه رنگی هستند؟

طعنه دختر استیو جابز به آیفون 14

ایو جابز (Eve Jobs ) در کپشن استوری اینستاگرامی اش نوشته: «پس از رویداد امروز اپل، من از آیفون 13 به آیفون 14 ارتقا می‌دهم». در این استوری پیرمردی نشان داده شده که، درست پیراهنی که به تن دارد را در دست گرفته است. تصویری که پیش از این بارها و بارها در فضای مجازی بازنشر شده بود.

درست است که مدل های استاندارد آیفون 14 تغییر زیادی نکرده اما نمی‌توان از امکانات ویژه ای که مدل آیفون 14 پرو به آن تجهیز شده است، چشم پوشی کرد. پردازنده A16، سوراخ نمایشگر و دوربین 48 مگاپیکسلی آیفون 14 پرو بخش کوچکی از ویژگی‌هایی است که آیفون 14 استاندارد از آن محروم است.

با توجه به اینکه تفاوت چندانی بین مدل های پایه، یعنی آیفون 13 و 14 وجود ندارد، طعنه دختر است جابز به آیفون 14 منطقی به نظر می‌رسد و نشان‌دهنده احساسات مشترک بین مخاطبان است.

به این ترتیب اگر قصد خرید یکی از گوشی‌های برند اپل را دارید، می‌توانید با پرداخت هزینه کمتر یعنی 699 دلار، یک آیفون 13 داشته باشید. اما اگر بحث خرید آخرین مدل آیفون باشد، باید برای داشتن آیفون 14 استاندارد، 100 دلار بیشتر پرداخت کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد طعنه دختر استیو جابز به آیفون 14 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    خیلی به آیفون۱۴ طعنه زدن بابا اگه آیفون ۱۴ را معرفی نمیکرد به جاش همان آیفون ۱۳ می داد دست مردم این همه طعنه نمی زدند من راجب خانواده ی معمولی یا همان پلاس و سری معمولی قبول دارم اما نه راجب خانواده ی پرو خانواده ی پرو بیشتر تغییر کرده اگه آیفون می آمد پرو را هم شبیه ۱۳ میکرد این همه طعنه نمی خورد. در خانواده ی پرو بهتر دوربین ۱۲ مگاپیکسل داشته باشد یا ۴۸ مگاپیکسل بهتر بود ناچ داشته باشد یا جزیره ی پویا بهتر بود پیام ماهواره ای داشته باشد یا هیچی بهتر بود اکشن مود داشته باشد یا نداشته باشد راجب esim و تراشه ی a 16 هینطور یکمی خوبی ها را نگاه کنید

    پاسخ