;
coinex

تریلر جدید فیلم Black Adam منتشر شد

طبق اخبار به دست رسیده تریلر جدید فیلم Black Adam منتشر شده است. در ادامه می‌توانید شاهد صحنه‌های کوتاهی از این فیلم جذاب باشید.

یکی از مورد انتظارترین فیلم‌ های 2022 فیلم بلک ادم (Black Adam) است که به کارگردانی ژاومه کویت-سرا و تهیه کنندگی دوئین جانسون، دنی گارسیا ساخته شده است.

گویا قرار است در این فیلم بازیگران محبوبی همچون دواین جانسون در نقش بلک ادم، پیرس برازنان در نقش دکتر فیت، نوحا سنتینو در نقش اتم اسمشر، آلدیس هاج در نقش هاوکمن، کوینتسا سویندل در نقش سایکلون، مروان کنزاری در نقش شرور و منفی، سارا شاهی در نقش استاد دانشگاه و رهبر یک گروه مبارز آزادی‌خواه، وایولا دیویس در نقش آماندا والر و جیمز کوزاتی مویر، بودی سابونگوی و اولی لاتوکف به ایفای نقش بپردازند.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم و سریال های مارول 2022

تریلر جدید فیلم Black Adam

همانطور که در چند هفته گذشته دواین جانسون وعده داده بود، امروز تریلر جدید و رسمی فیلم بلک ادم (Black Adam) منتشر شده که حاوی تصاویر جدید بسیاری از اتفاقات فیلم جدید دنیای دی سی است.

شما در این تریلر شاهد بازگشت بلک آدم هستید که حالا گروه لیگ عدالت آمریکا در تلاش برای متوقف کردن او هستند و در ادامه برای لحظات کوتاهی شخصیت شرور فیلم نمایش داده می‌شود.

باید گفت که علاوه بر تریلر این فیلم چند پوستر جدید از فیلم Black Adam نیز منتشر شده است که یک پوستر، پوستر رسمی فیلم است و ۵ پوستر دیگر درواقع پوسترهای شخصیت فیلم بلک ادم هستیم.

طبق اخبار به دست رسیده گویا قرار است این فیلم پرطرفدار در 21 اکتبر یعنی 29 مهر ماه به اکران در بیاید. اگر به فیلم‌های ابرقهرمانی علاقمند هستید می‌توانید به نوشتار بهترین فیلم های DC در سال 2022 مراجعه کنید. در ادامه اما تریلر جدید بلک آدام را ببینید:

پوسترهای منتشر شده مربوط به شخصیت‌های فیلم بلک آدام را نیز در ادامه ببینید:

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص تریلر جدید فیلم Black Adam چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر