;
coinex

تجهیز محصولات اپل به پورت USB-C از سال 2024

طبق قانون تصویب شده در اتحادیه اروپا، فرصت تجهیز محصولات اپل به پورت USB-C تا سال 2024 است و پس از آن بسیاری از محصولات این شرکت به این پورت مجهز می‌شوند.

قانونی که به تازگی توسط اتحادیه اروپا تصویب شده، اپل را مجبور به استفاده از پورت USB-C برای شارژ آیفون می‌کند. حالا گزارش شده که این شرکت بزرگ پورت USB-C را به محصولات دیگرش هم اضافه می‌کند. در گزارش جدید بلومبرگ ادعا شده که تجهیز محصولات اپل به پورت USB-C همه مدل‌های ایرپاد و همچنین لوازم جانبی مک مثل صفحه کلید و ترک پد مجیک را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید: درآمد سالانه اپل از فروش آیفون چقدر است؟

تجهیز محصولات اپل به پورت USB-C طبق قانون اروپا

در گزارش بلومبرگ ادعا شده که طبق این قانون اتحادیه اروپا اپل باید در اواخر سال 2024 محصولاتش را مجهز به پورت USB-C کند. آیفون 15 که سال بعد رونمایی می‌شود به پورت USB-C مجهز خواهد بود اما انتظار می‌رود که آیپد تا انتهای این سال مجهز به پورت USB-C شود.

تجهیز محصولات اپل به پورت USB-C

در این گزارش اعلام شده که باید در نسخه جدید همه مدل‌های ایرپاد و همچنین صفحه کلید، ماوس و ترک پد مجیک این تغییر پیاده‌سازی شود. همچنین پیش‌بینی شده که در سال چدید چند آپدیت برای مک خواهیم داشت از جمله یک آی‌مک و یک مک پروی جدید.

گفته می‌شود که تجهیز محصولات اپل به پورت USB-C یک راهکار موقت برای پیشگیری از ممنوعیت فروش محصولات این شرکت در اروپا است چراکه اپل قصد دارد در نهایت کاملاً به سمت شارژ القایی حرکت کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تجهیز محصولات اپل به پورت USB-C چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر