;
coinex

ساعت هوشمند آمازفیت Pop 2 رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

رقیب جدید ساعت‌های هوشمند مطرح در بازار، یعنی ساعت هوشمند آمازفیت Pop 2 ، به تازگی در کشور هند به صورت رسمی رونمایی شده است.

همان طور که می‌دانید آمازفیت در اوایل این ماه محصولی را با عنوان Band 7 در کشور هند عرضه کرد. حال اخبار جدید حاکی از آن هستند که این برند، جدیدترین ساعت هوشمند خود را با نام POP 2 رونمایی کرده است.

این ساعت هوشمند با قیمتی حدود 4000 روپیه، از جمله پیشنهادهای مقرون به صرفه و مناسب به شمار می‌رود و از هفته گذشته نیز در فهرست محصولات وب سایت خرید و فروش Flipkart ظاهر شده است. این ساعت با مشخصات قابل توجهی که دارد می‌تواند رقیب سرسخت محصولاتی مانند Noise ColorFit Pro 4 ،Realme Watch 3 Pro و OnePlus Nord Watch باشد. برای آگاهی از مشخصات و ویژگی‌های ساعت هوشمند Amazfit POP 2 در ادامه با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین ساعت های هوشمند 2022

قیمت و مشخصات فنی ساعت هوشمند آمازفیت Pop 2

ساعت هوشمند Amazfit POP 2 دارای یک صفحه نمایش مربعی شکل 1.78 اینچی آمولد با وضوح اچ دی است. این صفحه نمایش که از قابلیت نمایشگر همیشه روشن برخوردار است، بیش از 150 تم مختلف را پشتیبانی می‌کند. این ساعت هوشمند که تا عمق 5 متری در برابر آب مقاوم می‌باشد، بدنه‌ای از جنس آلیاژ آلومینیوم داشته و در سمت راست آن نیز یک دکمه وجود دارد.

ساعت هوشمند آمازفیت Pop 2

Amazfit POP 2 از قابلیت‌هایی مانند ردیابی ضربان قلب، میزان اکسیژن خون، کیفیت خواب و یادآوری تحرک پشتیبانی می‌کند و قادر است بیش از 100 حالت ورزشی مختلف را پیگیری کند.

همچنین این ساعت هوشمند برای برقراری و اتصال مکالمات تلفنی از طریق بلوتوث، به بلندگو و میکروفون‌های داخلی مجهز شده است. این دستگاه از یک دستیار صوتی روان و یکپارچه نیز برخوردار بوده که کاربران از طریق آن می‌توانند پخش موسیقی و شاتر دوربین خود را کنترل کنند.

از دیگر ویژگی‌های این ساعت هوشمند می‌توان به اعلام نوتیفیکیشن‌ رسانه‌های اجتماعی، به‌روزرسانی‌ آب و هوا، یادآوری‌ رویدادهای شخصی ثبت شده در تقویم، پشتیبانی از بلوتوث 5.2 و رابط کاربری Zepp OS اشاره کرد. انرژی مورد نیاز این ساعت توسط یک باتری 270 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود که طبق ادعای شرکت سازنده، با یک بار شارژ کامل تا 10 روز دوام می‌آورد.

قیمت ساعت Amazfit POP 2 در کشور هند 3,999 روپیه است، اما خریداران می‌توانند آن را با قیمت 3299 روپیه در تاریخ 22 نوامبر از آنلاین شاپ Flipkart و یا وب سایت رسمی برند آمازفیت خریداری کنند. این ساعت هوشمند در دو رنگ مشکی و صورتی عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره ساعت هوشمند آمازفیت Pop 2 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: GIZMOCHINA

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر