;
coinex

آنر پد V8 پرو (Honor Pad V8 Pro) معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

شرکت آنر جدیدترین محصول خود در دنیای تبلت‌ها را با عنوان آنر پد V8 پرو در کشور چین عرضه کرد. این تبلت از مشخصات برتر و قابل توجهی برخوردار است.

اخبار اخیر حاکی از آن هستند که جدیدترین تبلت آنر با عنوان Honor Pad V8 Pro در کشور چین معرفی شده است. این تبلت که در کنار گوشی هوشمند Honor 80 GT معرفی شد از مشخصات ممتاز و برتری از جمله نرخ نوسازی بالا، پردازنده دایمنسیتی و باتری بزرگ برخوردار است. برای آگاهی از کلیه مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت Honor Pad V8 در ادامه با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین تبلت‌های 2022

قیمت و مشخصات فنی آنر پد V8 پرو

تبلت Honor Pad V8 Pro دارای یک صفحه نمایش 12.1 اینچی LCD با وضوح 2.5K، روشنایی 600 نیت و حاشیه‌های باریک است. این محصول اولین تبلت جهان به شمار می‌رود که از نرخ نوسازی تطبیقی ​​144 هرتزی و گواهی IMAX برخوردار است. همچنین این تبلت به فناوری محافظت از چشم در برابر نور و هشت بلندگو برای تجربه صوتی همه جانبه مجهز شده است. علاوه بر این، سازگاری این دستگاه با قلم Magic Pencil 3 و صفحه کلید Smart Touch تایید شده است.

آنر پد V8 پرو

در پنل پشتی Honor Pad V8 Pro یک ماژول دوربین بیضی شکل وجود دارد که یک دوربین 13 مگاپیکسلی همراه با یک فلاش LED را در خود جای داده است. در جلوی آن هم یک دوربین 5 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی تعبیه شده است.

تبلت Honor Pad V8 Pro به پردازنده دایمنسیتی 8100 مدیاتک به همراه حداکثر 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. انرژی مورد نیاز این تبلت از طریق یک باتری 10050 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 35 واتی تامین می‌شود. از دیگر ویژگی‌های آنر پد V8 پرو می‌توان به پشتیبانی از رابط کاربری MagicOS 7.0، وای فای و بلوتوث 5.2 اشاره کرد.

Honor Pad V8 Pro در سه رنگ‌ خاکستری، نارنجی، آبی و سه نسخه متفاوت با 8 گیگابایت رم/ 128 گیگابایت حافظه داخلی، 8 گیگابایت رم/ 256 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت رم/ 256 گیگابایت حافظه داخلی تولید شده است.

این سه نسخه به ترتیب با قیمت‌های 2599 یوان (معادل 373 دلار)، 2899 یوان (معادل 416 دلار) و 3299 یوان (معادل 473 دلار) به فروش می‌رسند. آنر Pad V8 Pro از امروز برای پیش سفارش در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته و فروش نهایی آن نیز از تاریخ 30 دسامبر آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره آنر پد V8 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر