coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

بهترین هتل های آنتالیا ؛ معرفی هتل‌های لوکس، یو آل و مقرون‌به‌صرفه

اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید و برای دیدن کاله ایچی، هادریان کاپیسی و آبشار دودن لحظه‌شماری می‌کنید، این مطلب به شما کمک می‌کند بهترین هتل های آنتالیا را انتخاب و رزرو کنید.

با آغاز تابستان، سفرهای داخلی و خارج از کشور رونق می‌گیرد. اگر شما هم با خانواده یا دوستان برای سفر به ترکیه برنامه‌ریزی کردید و می‌خواهید از جاذبه‌های گردشگری و تفریحی آنتالیا هم دیدن کنید، پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی با بهترین هتل های یو آل آنتالیا و هتل های لوکس آنتالیا با ما همراه شوید.

بیشتر بخوانید:

گران ترین هتل های ایران

بهترین هتل های قشم

بهترین هتل های آنتالیا

آنتالیا نام مرکز استان آنتالیا و از شهرهای مهم کشور ترکیه است. این شهر دارای جاذبه‌های گردشگری و تفریحی فراوانی است و به عنوان یکی از مراکز مهم گردشگری و تفریحی ترکیه به شمار می‌رود.

در آنتالیا بلوارهای زیبا با درختان نخل و لنگرگاه‌ها خودنمائی می‌کنند. در بخش قدیمی و تماشائی آنتالیا، منطقه قلعه‌ایچی (درون قلعه) قرار دارد. بافت منحصر به فرد منطقه که شامل خیابان‌های کم عرض و پیچ در پیچ بوده با خانه‌های قدیمی که با دیوارهای قدیمی محصور شده، برای هر گردشگر و مسافری تماشایی است.

آنتالیا پنجمین شهر پرجمعیت ترکیه محسوب می‌شود که سالانه میزبان گردشگران و مسافران بسیاری است. این شهر اقامتگاه‌ها، هتل‌ها و رستوران‌های مجلل و باشکوهی دارد که میزبان گردشگران هستند. در ادامه، بهترین هتل های آنتالیا را معرفی می‌کنیم که امکانات رفاهی مناسبی را در اختیار مسافران قرار می‌دهند.

هتل لیماک لارا دلوکس آنتالیا (5 ستاره)

بهترین هتل های آنتالیا
بهترین هتل های آنتالیا
  • تلفن: ۲۷۰۰ ۳۵۲ ۲۴۲ ۹۰+
  • فاصله تا مرکز شهر: ۲۵ کیلومتر (۳۰ دقیقه)
  • فاصله از فرودگاه بین‌المللی آنتالیا: ۱۴ کیلومتر (۱۹ دقیقه)

لیماک لارا دلوکس نام یکی از هتل های لوکس آنتالیا است که در سواحل لارا قرار دارد. اتاق‌های این اقامتگاه مجلل مجهز به تهویه مطبوع، مبلمان مدرن، منطقه نشیمن بزرگ با تلویزیون صفحه تخت، جکوزی، تراس با منظره دریا، سبد میوه رایگان، وای‌فای رایگان، مینی‌بار، گاوصندوق و حمام خصوصی هستند.

هتل Limak Lara Deluxe Hotel & Resort Antalya  دارای دو رستوران با سرو غذاهای ترکی و بین‌المللی به‌صورت بوفه، سه رستوران با سرو غذاهای سفارشی ایتالیایی، ژاپنی، مکزیکی، سوشی، تایلندی و ترکی، سه استخر، آرایشگاه، اجاره ماشین، پارکینگ رایگان، شاتل فرودگاهی، لاندری، خدمات خشک‌شویی و اتوشویی، اسپا (سونا، جکوزی، حمام ترکی، خدمات ماساژ، خدمات زیبایی پوست و مو) و خدمات زیبایی است. بسیاری از مسافران، هتل و ریزورت لیماک لارا دلوکس را از بهترین هتل های آنتالیا می‌دانند.

از از امکانات و خدمات رفاهی و تفریحی این هتل 5 ستاره می‌توان به اتاق نگهداری چمدان، میز پذیرش ۲۴ ساعته، روم سرویس، صندلی‌های مخصوص آفتاب گرفتن، چترهای آفتاب، باغ، برنامه‌های سرگرمی، موسیقی زنده، زمین تنیس، ورزش‌های آبی مانند غواصی و اسنورکلینگ، ماهیگیری، بولینگ، بیلیارد، دارت، کارائوکی، تنیس روی میز، مرکز تناسب اندام، کلاس یوگا، صرافی، مینی مارکت، زمین بازی کودکان، اتاق بازی، خدمات نگهداری از کودک و کارکنان مسلط به زبان‌های ترکی، فرانسوی، آلمانی، انگلیسی و روسی اشاره کرد.

زمان پذیرش هتل لارا دلوکس آنتالیا از ساعت ۱۵ به بعد و تحویل اتاق تا قبل از ساعت ۱۱ انجام می‌شود. اقامت کودکان زیر یک سال رایگان است و افراد بالای ۱۳ سال به‌عنوان فرد بزرگسال در نظر گرفته می‌شوند. شما برای اقامت کودکان بین یک تا ۱۳ سال، باید هزینه‌ای جداگانه به‌ازای هر شب به هتل بپردازید.

هتل یو آل کریستال فلورا بیچ ریزورت (5 ستاره)

بهترین هتل های آنتالیا

  • تلفن: ۴۴۴۰۵۵۸ ۹۰+
  • فاصله تا مرکز شهر: ۲۹ کیلومتر (۳۸ دقیقه)
  • فاصله از فرودگاه بین‌المللی آنتالیا: ۴۴ کیلومتر (۵۰ دقیقه)

هتل یو آل کریستال فلورا بیچ ریزورت یک پارک آبی بزرگ و یک ساحل اختصاصی سنگریزه‌ای در حاشیه دریای مدیترانه دارد. اتاق‌های مجهز این هتل با امکاناتی مانند تلویزیون‌های صفحه تخت، کانال‌های ماهواره‌ای، گاوصندوق، تهویه مطبوع و حمام اختصاصی با وان، دوش و سشوار، بالکن با چشم‌انداز باغ یا دریا و مینی‌بار، اقامتی دلپذیر را در آنتالیا برای شما ‌می‌سازند.

یو آل کریستال فلورا بیچ ریزورت از بهترین هتل آنتالیا 5 ستاره uall است که می‌توانید به‌صورت شبانه‌روزی از انواع نوشیدنی‌ها، کیک و شیرینی، بستنی و غذاهای لذیذ آن لذت ببرید. همچنین هر سه وعده غذایی به‌صورت بوفه و سفارشی در رستوران در این هتل سرو می‌شوند.

از امکانات و خدمات رفاهی و تفریحی هتل یو آل کریستال فلورا بیچ ریزورت می‌توان به دو استخر سرپوشیده و روباز، اسپا (شامل یک سالن بدن‌سازی سرپوشیده، حمام و مرکز زیبایی)، زمین تنیس، سکوهای آفتاب‌گیری با صندلی‌های استراحت، کافه، رستوران‌هایی ساحلی، سرویس بستنی و چای عصرانه با کیک، خدمات زیبایی، آرایشگاه، اجاره ماشین، پارکینگ رایگان، زمین والیبال ساحلی و چندین ورزش آبی، شاتل فرودگاهی، لاندری، خدمات خشک‌شویی و اتوشویی، اتاق نگهداری چمدان، میز پذیرش ۲۴ ساعته و روم سرویس اشاره کرد.

همچنین این هتل دارای صندلی‌های مخصوص آفتاب گرفتن، چترهای آفتاب، باغ، برنامه‌های سرگرمی، موسیقی زنده، ورزش‌های آبی مانند غواصی و اسنورکلینگ، ماهیگیری، بولینگ، بیلیارد، دارت، کارائوکی، تنیس روی میز، مرکز تناسب اندام، کلاس یوگا، صرافی، مینی مارکت و خدمات نگهداری از کودک و کارکنان مسلط به زبان‌های ترکی، فرانسوی، آلمانی، انگلیسی و روسی است.

زمان پذیرش کریستال فلورا که از بهترین هتل های یو آل آنتالیا محسوب می‌شود، از ساعت ۱۴ به بعد و تحویل اتاق تا قبل از ساعت ۱۲ انجام می‌شود. اقامت کودکان زیر یک سال رایگان است و افراد بالای ۱۲ سال به‌عنوان فرد بزرگسال در نظر گرفته می‌شوند. شما برای اقامت کودکان بین یک تا ۱۲ سال، باید هزینه‌ای جداگانه به‌ازای هر شب به هتل بپردازید.

بیشتر بخوانید:

ارزان ترین مراکز خرید قشم

بهترین مقاصد مسافرت در تابستان

هتل یو آل باروت کالکشن کمر (5 ستاره)

بهترین هتل آنتالیا 5 ستاره uall
بهترین هتل آنتالیا 5 ستاره uall
  • تلفن: ۴۴۴۹۶۰۰ ۹۰+
  • فاصله تا مرکز شهر: ۴۳٫۵ کیلومتر (۴۶ دقیقه)
  • فاصله از فرودگاه بین‌المللی آنتالیا: ۵۸ کیلومتر (۵۵ دقیقه)

هتل یو آل باروت کالکشن کمر در فاصله ۶۵۰ متر از ساحل عمومی مرکز باتی واقع شده است. در این هتل می‌توانید از انواع غذاهای بین‌المللی، ترکی، دریایی، آسیایی و ایتالیایی پنج رستوران لذت ببرید.

Kemer Barut Collection – Ultra All Inclusive پنج رستوران دارد؛ رستوران پالمیه، صبحانه، ناهار و شام را به‌صورت بوفه برای مهمانان سرو می‌کند؛ در حالی که چهار رستوران دیگر، منوی غذاهای ترکی، دریایی، آسیایی و ایتالیایی را  سفارشی و تنها در وعده شام به مهمانان ارائه می‌دهند.

همچنین در هتل یو آل باروت کالکشن کمر، پارکینگ خصوصی رایگان، مرکز تناسب اندام، اسپا، سونا، باشگاه کودکان، یک پارک آبی، تنیس روی میز، دارت، اجاره ماشین، پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، سرویس اتاق و وای‌فای رایگان در اختیار مسافران گذاشته می‌شود.

تمام اتاق‌های این هتل مجلل با طراحی داخلی بی‌نظیر مجهز به تهویه مطبوع، میز، کتری، مینی‌بار، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت، بالکن، منوی بالش و حمام اختصاصی با دوش هستند.

از دیگر امکانات رفاهی این هتل می‌توان به صندلی‌های مخصوص آفتاب گرفتن، چترهای آفتاب، باغ، ساحل اختصاصی، زمین بازی کودکان، بولینگ، بیلیارد، اتاق بازی، محل نگهداری چمدان، خدمات ماساژ، خدمات مو و زیبایی، حمام ترکی، مینی مارکت، شاتل فرودگاهی، خدمات خشک‌شویی و اتوشویی، لاندری و پرسنل مسلط به زبان‌های ترکی، آلمانی، انگلیسی و روسی اشاره کرد.

هتل باروت کالکشن کمر از بهترین هتل های آنتالیا است که زمان پذیرش آن از ساعت ۱۴ تا ۲۴ و تحویل اتاق در ساعت ۶ تا ۱۲ انجام می‌شود. اقامت کودکان زیر یک سال رایگان است و افراد بالای ۱۲ سال به‌عنوان فرد بزرگسال در نظر گرفته می‌شوند. شما برای اقامت کودکان زیر ۱۲ سال، باید هزینه‌ای جداگانه به‌ازای هر شب به هتل بپردازید.

هتل رگنوم کاریا (5 ستاره)

بهترین هتل های آنتالیا

  • تلفن: ۳۴۳۴ ۷۱۰ ۲۴۲ ۹۰+
  • فاصله تا مرکز شهر: ۳۶ کیلومتر (۳۷ دقیقه)
  • فاصله از فرودگاه بین‌المللی آنتالیا: ۲۸ کیلومتر (۲۸ دقیقه)

رگنوم کاریا از گران‌ترین هتل های لوکس آنتالیا است. این هتل سه استخر سرپوشیده و روباز با سرسره‌های آبی، مرکز اسپای لوکس با درمان‌های ماساژ، سونا و حمام بخار و ساحل شنی خصوصی، زمین گلف کاریا، زمین‌های نورگیر تنیس، نمایش‌های تئاتر در فضای باز، پارکینگ رایگان، خدمات زیبایی، آرایشگاه، اجاره ماشین، شاتل فرودگاهی، لاندری، خدمات خشک‌شویی و اتوشویی دارد.

از دیگر خدمات رفاهی و تفریحی این هتل می‌توان صندلی‌های مخصوص آفتاب گرفتن، چترهای آفتاب، اتاق نگهداری چمدان، میز پذیرش ۲۴ ساعته، روم سرویس، باغ، برنامه‌های سرگرمی، موسیقی زنده، بولینگ، دارت، کارائوکی، تنیس روی میز، مرکز تناسب اندام، کلاس یوگا، خدمات نگهداری از کودک، میز تور، صرافی، تورهای دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی، پخش فیلم، کلاس آشپزی، مینی مارکت و کارکنان مسلط به زبان‌های ترکی، فرانسوی، آلمانی، انگلیسی و روسی را نام برد.

کلیه واحدهای اقامتی بزرگ هتل رگنوم کاریا تراس خصوصی دارند که بسیاری از آن‌ها مشرف به دریای مدیترانه هستند. اتاق‌های این هتل دارای تلویزیون ال‌سی‌دی با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی‌بار، وای‌فای رایگان و گاوصندوق هستند.

رگنوم کاریا که بهترین هتل آنتالیا 5 ستاره uall شناخته می‌شود، دارای هفت رستوران است. رستوران اصلی اولایو، غذاهای ترکی و بین‌المللی را در سه وعده اصلی به‌صورت بوفه سرو می‌کند و ۶ رستوران دیگر، غذاهای ایتالیایی، ژاپنی، مدیترانه‌ای، ترکی، دریایی و گریل را به‌صورت سفارشی در اختیار مهمانان قرار می‌دهند.

زمان پذیرش این هتل از ساعت ۱۵ به بعد و تحویل اتاق تا قبل از ساعت ۱۲ است. اقامت کودکان زیر یک سال رایگان است و افراد بالای ۱۲ سال به‌عنوان فرد بزرگسال در نظر گرفته می‌شوند. شما برای اقامت کودکان زیر ۱۲ سال، باید هزینه‌ای جداگانه به‌ازای هر شب به هتل بپردازید.

بیشتر بخوانید:

لوکس ترین مراکز خرید استانبول

جاهای دیدنی ترکیه

هتل یو آل سی‌لایف ریزورت کمر (5 ستاره)

بهترین هتل های یو آل آنتالیا
بهترین هتل های یو آل آنتالیا
  • تلفن: ۶۴۰۰ ۸۱۴ ۲۴۲ ۹۰+
  • فاصله تا مرکز شهر: ۴۲ کیلومتر (۴۵ دقیقه)
  • فاصله از فرودگاه بین‌المللی آنتالیا: ۵۷ کیلومتر (۵۳ دقیقه)

Sealife Kemer Resort Hotel – Ultra All Inclusive هم در لیست بهترین هتل آنتالیا 5 ستاره uall قرار می‌گیرد که دارای اتاق‌هایی با تهویه مطبوع، کمد لباس، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت، مینی‌بار، بالکن با منظره دریا یا باغ و حمام اختصاصی با دوش است. مسافران و مهمانان این هتل می‌توانند از بوفه صبحانه یا صبحانه سفارشی در اتاق خود لذت ببرند.

هتل یوآل سی‌لایف ریزورت کمر از بهترین هتل‌ های  آنتالیا است که ۱۸ دقیقه پیاده تا ساحل فاصله دارد. فاصله این هتل از ساحل عمومی مرکز باتی حدود ۱٫۲ کیلومتر است.

در هتل یوآل سی‌لایف هشت نوع اتاق از جمله اتاق استاندارد بزرگ، سوئیت جونیور، سوئیت، اتاق سوپریر، اتاق استاندارد سینگل، سوئیت ویژه، اتاق دبل استاندارد و اتاق استاندارد سه نفره وجود دارد.

از دیگر خدمات و امکانات رفاهی سی‌لایف ریزورت کمر که از هتل های لوکس آنتالیا به شمار می‌رود می‌توان به باغ، ساحل اختصاصی، چهار رستوران (سرو غذاهای ترکی، مکزیکی و مدیترانه‌ای به‌صورت سفارشی از منو و سرو غذاهای بین‌المللی به‌صورت بوفه)، پارکینگ خصوصی رایگان، استخر فصلی در فضای باز، استخر سرپوشیده، سونا، سرگرمی‌های عصرانه، پذیرش ۲۴ ساعته، زمین بازی کودکان، میز تنیس، دارت، اجاره ماشین، خدمات ترانسفر فرودگاهی، وای‌فای رایگان و مرکز تناسب اندام اشاره کرد.

هتل آکرا (5 ستاره)

بهترین هتل های یو آل آنتالیا

  • تلفن: ۴۴۴۴۰۴۵ ۹۰+
  • فاصله تا مرکز شهر: ۴٫۵ کیلومتر (۹ دقیقه)
  • فاصله از فرودگاه بین‌المللی آنتالیا: ۱۵ کیلومتر (۲۲ دقیقه)

Akra Hotels یکی دیگر از بهترین هتل های یو آل آنتالیا است که کنار دریا و در نزدیکی مرکز شهر واقع شده است. اتاق‌ها، سوئیت‌ها و سوئیت‌های پنت هاوس هتل آکرا، بالکن‌هایی با چشم‌انداز دریای مدیترانه و کوه‌های تورورس یا شهر دارند و همگی مجهز به امکاناتی مانند تلویزیون، حمام خصوصی با دوش و سشوار، کتری برقی و وای‌فای رایگان هستند.

سالن بدن‌سازی مجهز، ورزش‌های آبی از جمله غواصی، مرکز سلامتی و اسپا شامل سونا، حمام ترکی و طیف وسیعی از ماساژ، کلاب کودکان، زمین بازی کودکان، بولینگ، دوچرخه‌سواری، زمین تنیس، پارکینگ رایگان، چهار رستوران با امکان سرو غذاهای ترکی و بین‌المللی (غذاهای دریایی، نان‌های تازه تهیه شده، پیتزا، غذاهای کبابی و پاستا، غذاهای ارگانیک و طیف وسیعی از تنقلات)، چهار استخر سرپوشیده و روباز، صندلی‌های مخصوص آفتاب گرفتن، چترهای آفتاب، مینی مارکت، شاتل فرودگاهی، لاندری، خدمات خشک‌شویی و اتوشویی، اتاق نگهداری چمدان، میز پذیرش ۲۴ ساعته، روم سرویس، خدمات پوست، مو و زیبایی و کارکنان مسلط به زبان‌های ترکی، فرانسوی، آلمانی، انگلیسی و روسی از خدمات هتل آکرا به شمار می‌روند.

هتل آکرا از بهترین هتل‌ های آنتالیا است که زمان پذیرش آن از ساعت ۱۴ به بعد و تحویل اتاق آن تا قبل از ساعت ۱۲ انجام می‌شود. اقامت کودکان زیر سه سال رایگان است و افراد بالای ۱۲ سال به‌عنوان فرد بزرگسال در نظر گرفته می‌شوند. شما برای اقامت کودکان زیر ۱۲ سال، باید هزینه‌ای جداگانه به‌ازای هر شب به هتل بپردازید.

بیشتر بخوانید:

بهترین مراکز خرید استانبول

جاهای دیدنی کیش کجاست؟

هتل ب بیزنس هتل و اسپا آنتالیا (4 ستاره)

بهترین هتل آنتالیا 4 ستاره
بهترین هتل آنتالیا 4 ستاره
  • آدرس: Fabrikalar, Namık Kemal Bl. No : 63, 07100 Kepez/Antalya, ترکیه
  • تلفن:  +90 242 425 21 21

یکی دیگر از بهترین هتل های آنتالیا ب بیزنس است. با این که این هتل 4 ستاره است، اما تقریبا امکاناتی مشابه هتل‌های ۵ ستاره به مسافران خود ارائه می‌دهد.

پنجره اتاق‌های بی بیزنس هتل رو به دریا و کوه باز می‌شوند و اینکه منظره اتاق شما کدام یکی باشد، به انتخاب شماست. این هتل 4 ستاره داری استخر سرپوشیده و روباز و سالن بدنسازی است. همچنین تمام فضای هتل Wi-Fi رایگان دارد.

در منوی متنوع و رنگین رستوران هتل ب بیزنس برای تمام ذائقه‌ها غذا وجود دارد. این منو به حدی کامل است که حتی افراد سخت‌گیر هم غذای مورد علاقه‌ی خود را به آسانی یپدا می‌کنند و سفارش می‌دهند.

جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل و اسپای ب بیزنس عبارتند از مسجد کنگره دار، موزه آتاتورک، حمام رومی‌ها، خیابان چترعکاس و غار کارائین. برای رفت‌وآمد مهمانان و مسافران اتوبوس ویژه در نظر گرفته شده است.

هتل پودینگ مارینا رزیدنس (4 ستاره)

بهترین هتل های آنتالیا

  • آدرس: Selçuk, Mermerli Sk. No:17, 07100 Muratpaşa/Antalya, Türkiye
  • تلفن: +902422413535

هتل مارینا در قلب بافت تاریخی آنتالیا جای گرفته و شامل مجموعه‌ای از ۵ عمارت تاریخی است. همه‌ی عمارت‌های تاریخی هتل مارینا بازسازی شده‌‌اند و اکنون به هتل‌های باصفایی تبدیل شده‌اند که در شهر ساحلی آنتالیا شما را همسفر تاریخ این شهر می‌کنند و خاطرات خوشی را برای‌تان می‌سازند.

هتل مارینا مشرف به کوه‌های زیبا و آب‌های آبی مدیترانه است. شما می‌توانید با پیاده‌روی کوتاهی از هتل به ساحل مرمرلی برسید و از دیدن تمام زیبایی‌های بی‌نظیر دریای مدیترانه لذت ببرید. اتاق‌های این هتل امکانات رفاهی مناسبی دارند و همه‌چیز برای یک اقامت راحت و دنج فراهم است.

هتل مارینا بنایی تاریخی و فضاهای سنتی دلپذیری دارد. کاله‌ایچی، بافت تاریخی شهر آنتالیا در نزدیکی این هتل است و شما با اقامت در این هتل به آسانی می‌توانید گشت‌و‌گذاری در فضای تاریخی شهر داشته باشید و از مغازه‌های سنتی خرید کنید.

به موقعیت منحصربه‌فرد هتل مارینا، امکانات رفاهی آن را که شامل استخر سرپوشیده و روباز، سالن ورزشی و مرکز اسپا و ماساژ می‌شود هم اضافه کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین مراکز خرید تهران

مراکز خرید اصفهان

هتل آنترویال (3 ستاره)

بهترین هتل آنتالیا 3 ستاره
بهترین هتل آنتالیا 3 ستاره
  • آدرس: Anafartalar Cad. No: 66, 07100 Antalya, Turkey
  • تلفن: +90 242 244 04 04

هتل Antroyal یکی از ارزان‌ترین و بهترین هتل های آنتالیا است که یک هتل سه ستاره میان‌رده به شمار می‌رود. این هتل دارای ۵۰ اتاق است و با ساحل آنتالیا تنها ۲ کیلومتر فاصله دارد. پذیرش هتل آنترویال ۲۴ ساعته است.

از جمله خدمات و امکانات این هتل می‌توان به رستوران، پارکینگ، آسانسور، کافی شاپ، پذیرش مناسب، برخورد مناسب کارکنان، حمل وسایل، مبلمان، اینترنت، روم سرویس، لاندری، سرویس دهی اتاق‌ها و تلویزیون اشاره کرد. همه اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع با رنگ‌های گرم و فرش تزئین شده‌اند. تمامی اتاق‌ها دارای مینی بار، سشوار و حمام اختصاصی هستند.

رستوران هتل Antroyal غذاهای ترکی محلی و همچنین غذاهای بین‌المللی را به مسافران و مهمانان ارائه می‌دهد. در این هتل سرویس اتاق و امکانات خشکشویی در دسترس است.

بندر آنتالیا و دریای مدیترانه تنها ۱.۵ کیلومتر و موزه آنتالیا فقط ۲.۸ کیلومتر با این هتل فاصله دارند. از دیگر مکان‌های نزدیک به این هتل می‌توان مرکز خرید مارک آنتالیا، شهر کهن مارینا، برج ساعت آنتالیا، مرکز خرید تراسیتی و بندر تاصلی تجاری آنتالیا را نام برد.

هتل سانتا مارینا (3 ستاره)

بهترین هتل آنتالیا 3 ستاره

  • آدرس: Altınkum, Liman, Akdeniz Blv. No:25, 07070 Konyaaltı/Antalya, Türkiye
  • تلفن: +902422591415

سانتا مارینا از بهترین هتل های آنتالیا است که یک هتل سه ستاره با قیمت مناسب محسوب می‌شود. این هتل فاصله کمی با ساحل کونیالتی دارد و می‌توانید تنها با کمی پیاده‌روی به این ساحل برسید. این هتل کوچک دارای 50 اتاق است و محیط دوستانه و زیبایی دارد. در نوار ساحلی هتل سانتا مارینا آنتالیا کافی شاپی وجود دارد که می‌توانید با دوستان خود نوشیدنی‌های متنوع را میل کنید.

شما تنها با 15 دقیقه پیاده‌روی از هتل سانتا مارینا می‌توانید به مرکز شهر آنتالیا برسید و از فروشگاه‌ها، مراکز خرید و اماکن تفریحی شهر نیز بازدید کنید.

استخر روباز، وای‌فای پرسرعت رایگان، پارکینگ رایگان، سالن ماساژ و اسپا از امکانات هتل سانتا مارینا هستند. از مکان‌های نزدیک به این هتل می‌توان آکواریوم آنتالیا، ساحل کونیالتی، شهر کهن مارینا و برج ساعت آنتالیا را نام برد.

اگر چه هتل سانتا مارینا اقامتگاهی لوکس و بزرگ نیست، اما فضای دلنشینی دارد و بسیاری از مسافران از اقامت در این هتل مقرون‌به‌صرفه رضایت داشتند. این هتل وعده صبحانه را به صورت بوفه سرو می‌کند. رستوران این هتل با طبخ انواع غذاهای بین‌المللی و ترکی، پذیرایی شایسته‌ای را از میهمانان و مسافران به عمل می‌آورد.

زمان پذیرش این هتل ساعت 13:30 به بعد و تحویل اتاق آن تا قبل از ساعت 12:00 انجام می‌شود. در هتل سانتا مارینا اقامت کودکان زیر 7 سال در صورت استفاده از تخت‌های موجود رایگان است.

بیشتر بخوانید:

بهترین مراکز خرید مشهد

بهترین مقاصد گردشگری بهار

هتل فرانکفورت (2 ستاره)

بهترین هتل های آنتالیا
بهترین هتل آنتالیا 2 ستاره
  • آدرس: Kılınçarslan, Hıdırlık Sk. No:17, 07100 Muratpaşa/Antalya
  • تلفن: +90 242 247 62 24

هتل فرانکفورت در سال ١٩٨٨ بر روی دیوارهای یک خانه رومی بنا شده و طراحی و معماری آن به سبک عثمانی با پنجره‌های مشبک چوبی است. این هتل در سال ٢٠١۴ به طور کامل بازسازی شد. هتل فرانکفورت آنتالیا دارای 23 اتاق راحت و مجهز به حمام اختصاصی، یخچال و سیستم تهویه مطبوع هوای قابل کنترل است.

در حیاط پشتی هتل فرانکفورت استخر روباز با آب گرم  وجود دارد. همچنین این هتل تراسی بزرگ مخصوص حمام آفتاب دارد. از این تراس چشم‌انداز زیبای شهر قدیمی، کوه‌های توروس و دریای مدیترانه دیدنی است.

هتل فرانکفورت از بهترین هتل های آنتالیا (2 ستاره) است که با فرودگاه 12 کیلومتر فاصله دارد. فاصله این هتل تا کسیک مینارت (مناره شکسته) و پارک کارا آلی اوعلو ١٠٠ متر، تا دروازه هادرین و ییولی مینارت ۵٠٠ متر، تا برج ساعت ۴۵٠ متر و تا موزه باستانی آنتالیا ۵ کیلومتر است.

از امکانات رفاهی و تفریحی هتل فرانکفورت که یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین و بهترین هتل های آنتالیا است می‌توان به بیلیارد، فضای سبز، کلاب کودکان، تنیس روی میز، اینترنت بیسیم رایگان، سالن زیبایی یا آرایشگاه، سونا، پارکینگ اختصاصی، اتاق بازى، حمام ترکی، سرویس شاتل (حمل و نقل)، خدمات پزشکی، ساحل اختصاصی، سالن جلسه و همایش، مرکز سلامتی و اسپا، استخر رو باز، محل نگهداری چمدان، تفریحات آبی، استخر سرپوشیده، سالن ورزشی، گلف یا مینی گلف و جکوزی اشاره کرد.

کارکنان هتل فرانکفروت علاوه بر زبان ترکی، مسلط به دو زبان انگلیسی و آلمانی هستند. این هتل از ساعت 7 صبح تا 12 ظهر آماده پذیرش مسافران و مهمانان است و تسویه و تحویل اتاق نیز تا ساعت 12 هر روز انجام می‌شود.

هتل هادریان گیت (2 ستاره)

بهترین هتل های آنتالیا

  • آدرس: Barbaros, Hesapçı Sk. No:8, 07030 Muratpaşa/Antalya
  • تلفن: +90 242 241 04 04

معرفی بهترین هتل های آنتالیا را با اقامتگاه هادریان گیت به پایان می‌رسانیم. این هتل دو ستاره که در شهر قدیم کالیجی قرار دارد، دارای یک باغ و استخر با طراحی زیبا و خاص است. Suite Laguna Apart یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین و در عین حال بهترین هتل های آنتالیا است که فاصله‌ی کمی با جاذبه‌های دیدنی و تفریحی آنتالیا دارد.

این هتل دارای 20 اتاق است که به دو دسته استاندارد و خانوادگی تقسیم می‌شوند. از امکانات رفاهی تمام اتاق‌ها می‌توان به حمام خصوصی، سیستم عایق صدا، تلویزیون ال سی دی، کانال‌های ماهواره‌ای، چای ساز و اینترنت وای فای اشاره کرد.

هادریان گیت از بهترین هتل های آنتالیا (2 ستاره) است که از ساعت 14 آماده پذیرش مسافران بوده و تحویل اتاق آن نیز تا ساعت 12 هر روز انجام می‌شود. کودکان زیر 2 سال در صورت ارائه گهواره می‌توانند اقامت رایگان داشته باشند. اقامت کودکان زیر 6 سال نیز در صورتی‌که از تخت‌های موجود در اتاق استفاده نمایند، رایگان است. امکان اضافه کردن تخت به اتاق‌ها وجود دارد؛ اما برای نوجوانان بالای 16 سال باید هزینه اضافی به ازای هر شب بپردازید.

سوالات متداول

بهترین هتل های آنتالیا کدام ها هستند؟

هتل و ریزورت لیماک لارا دلوکس، هتل باروت کالکشن کمر، کریستال فلورا بیچ ریزورت، هتل رگنوم کاریا و هتل آکرا در فهرست بهترین هتل های آنتالیا قرار دارند.

مقرون به صرفه‌ترین هتل های آنتالیا کدام ها هستند؟

هتل فرانکفورت، هتل متور، هتل آپارتمان لاگونا و هتل هادریان گیت از بهترین هتل های آنتالیا با قیمت مناسب هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بهترین هتل های آنتالیا چیست؟ آیا هتل دیگری را می‌شناسید که در این لیست قرار بگیرد؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر