coinex
راهنمای خرید تکراتو

بهترین اسپیکرهای گیمینگ 2024 ؛ راهنمای خرید اسپیکر مخصوص بازی

در دنیای بازی‌های ویدیویی، تجربه‌ی صوتی یکی از عوامل اساسی برای لذت بردن از بازی است. اگر می‌خواهید صدای فراگیرتری را تجربه کنید و به دنبال اسپیکر مخصوص بازی هستید، باید جوانب متعددی را در نظر بگیرید. در این مقاله، به بررسی و معرفی بهترین اسپیکرهای گیمینگ 2024 می‌پردازیم تا انتخاب آگاهانه‌ای داشته باشید.

گیمرها اغلب هدست‌های گیمینگ را وسیله‌ای جدا نشدنی از بازی می‌دانند، زیرا علاوه‌بر کیفیت صدای بالا، به آنها اجازه می‌دهد که با بازیکنان دیگر به‌صورت آنلاین ارتباط برقرار کنند. با این‌حال، استفاده طولانی مدت از این هدست‌ها ممکن است خسته‌کننده باشد و یا حتی به گوش‌ها آسیب برساند. برای رفع این مشکل، باید به سراغ بهترین اسپیکرهای گیمینگ 2024 بروید. چراکه معمولاً بلندگوی رایانه‌ها و یا حتی اسپیکرهای معمولی تجربه‌ی صوتی با کیفیتی را در هنگام بازی ارائه نمی‌کنند.

همانطور که همه می‌دانیم، وضوح و دقت صدا به اندازه داشتن یک کنترلر راحت در حین بازی ضرروی است. بنابراین، به جای اسپیکرهای معمولی و یا بلندگوهای لپ‌تاپ، توصیه می‌کنیم یکی از گزینه‌های حاضر در این راهنمای خرید بهترین اسپیکرهای گیمینگ را تهیه کنید تا بتوانید از صدای فراگیر و ویژگی‌های خاص دیگر آن‌ها لذت ببرید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


لیست بهترین اسپیکرهای گیمینگ 2024

در پایین، لیستی از بهترین اسپیکرهای گیمینگ در سال 2024 را آورده‌ایم. در ادامه‌ی مطلب نیز به بررسی دقیق و معرفی هرکدام از آن‌ها می‌پردازیم تا برای انتخاب بهترین اسپیکر گیمینگ 2024 آگاهی و اطلاعات کافی داشته باشید.

1) اسپیکرهای Get Together Duo از شرکت House Of Marley

بهترین اسپیکرهای گیمینگ 2024
بهترین اسپیکرهای گیمینگ 2024
  • مزایا: اتصالات چندگانه (بلوتوث، RCA ،Aux)، طراحی جذاب از جنس مواد سازگار با محیط زیست، یکی از اسپیکرها برای قابلیت حمل دارای باتری است
  • معایب: از AAC یا کدک بلوتوث aptX پشتیبانی نمی‌کند

Get Together Duo از بهترین اسپیکرهای گیمینگ 2024 است و گزینه‌ای سازگار با محیط‌ زیست به حساب می‌آید. بلندگوهای House of Marley Get Together Duo یک انتخاب شیک و دوست‌دار محیط زیست برای علاقه‌مندان به موسیقی هستند. این اسپیکرها صدای واضحی دارند و استفاده از آن‌ها مانند اسپیکرهای قابل حمل آسان است و در طراحی آن از چوب بامبوی پایدار استفاده شده است.

وقتی صحبت از تجهیزات صوتی سازگار با محیط زیست با طراحی زیبا می‌شود، نمی‌توانید House of Marley را نادیده بگیرید. این بلندگوهای رومیزی جمع‌وجور که با استفاده از بامبوی تجدیدپذیر و مواد بازیافت شده تولید شده‌اند، خبر از یک اسپیکر دوست‌دار محیط زیست می‌دهد. هر بلندگو دارای یک توییتر 1 اینجی و یک ووفر 3.5 اینچی است که توسط یک آمپلی‌فایر 20 واتی تغذیه می‌شود. همگام‌سازی بی‌سیم نیز دستیابی به صدای استریوی واقعی را به راحتی امکان‌پذیر می‌کند. هدف از این پیکربندی ارائه‌ی صدایی واضح و مطبوع با صداهای بلند دقیق و تولید صدایی کامل به لطف mid-lowهای پویا است.

اسپیکر DUO همچنین به همگام‌سازی استریو بی‌سیم بین دو بلندگو، از طریق اتصال بلوتوث 5.0 و پشتیبانی از کدک SBC تکیه می‌کند. و اگر قابلیت حمل چیزی است که به دنبال آن‌ هستید، این اسپیکر‌ یک باتری لیتیوم یونی 36 وات را نیز در خود جای داده است که تا 25 ساعت زمان پخش را ارائه می‌دهد. همه‌ی این ویژگی‌ها در کنار ظاهر شیک و دوست‌دار محیط زیست بودن، Duo را به یکی از بهترین اسپیکرهای مخصوص بازی تبدیل می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گجت ها برای بازی کال آف دیوتی موبایل

بهترین میکروفون های گیمینگ 2024

2) Harman Kardon SoundSticks IV

بهترین اسپیکرهای گیمینگ 2024

  • مزایا: عمق و وضوح صوتی استثنایی، اتصال با بلوتوث و جک 3.5 میلی متری، طراحی نمادین و چشمگیر
  • معایب: کنترل‌های فیزیکی محدود است، طراحی شاید برای همه‌ی چیدمان‌های فضای داخلی مناسب نباشد

از نظر ظاهر و زیبایی، این اسپیکرها با طراحی مینیمالیستی بهترین اسپیکر گیمینگ 2024 محسوب می‌شوند. SoundSticks IV ترکیبی از کیفیت صدای استثنایی، طراحی مدرن، اتصال بلوتوث و ویژگی‌های کاربرپسند است. این ویژگی‌های Harman Kardon SoundSticks IV، آن را برای علاقه‌مندان به موسیقی که به دنبال اسپیکری با طراحی شیک و جذاب با کارایی بالا هستند، مناسب می‌کند. Harman Kardon SoundSticks IV مانند سایر بلندگوهای این راهنمای خرید اسپیکر گیمینگ 2024 نیست. اول از همه، از نظر طراحی به نظر می‌رسد که از آینده‌ آمده است. این مجموعه با گنبد شفاف و ظاهر خاصش، در مقایسه با بلندگوهای معمولی که همانند یک جعبه سیاه هستند، بیشتر شبیه به یک اثر هنری مدرن است.

از نظر صدا، این بلندگوها به تجربه شما از بازی جانی دوباره می‌بخشند. وضوح و جزئیاتی که ارائه می‌دهند به این معنی است که شما کوچکترین نشانه‌ی صوتی را از دست نخواهید داد. خواه صدای ظریف پای یک دشمن در حال نزدیک شدن باشد و یا انفجارهای شدید در صحنه نبرد، SoundSticks IV تجربه‌ای فراگیر را ارائه می‌دهد. ساب‌ووفر آن نیز شایسته تشویق است. چراکه فقط بیس را اضافه نمی‌کند بلکه بازی را حس می‌کند و کمپانی HK از این موضوع آگاه است و همین SoundSticks IV را در میان بهترین اسپیکرهای گیمینگ در سال 2024 قرار می‌دهد.

قابلیت‌های اتصال متعدد نیز ویژگی مهمی برای بهترین اسپیکرهای مخصوص بازی است. اتصال بلوتوثی این اسپیکر برای راه‌اندازی تمیز و بدون سیم، برای هر میز بازی که پر از تجهیزات است، عالی به نظر می‌رسد. و برای گیمرهایی که اتصال سیمی را به تاخیر بسیار کم بلوتوث ترجیح می‌دهند، این اسپیکر دارای یک جک 3.5 میلی‌متری قابل اعتماد است. اما نکته اینجاست؛ این اسپیکرها با وجود این همه فناوری و طراحی مدرن، همچنان بسیار کاربرپسند هستند و نیازی به خواندن دفترچه راهنما برای کار کردن با آن ندارید. فقط کافیست که آن‌ها را روشن، متصل و شروع به بازی کنید.

3) سیستم اسپیکر Logitech G560

بهترین اسپیکرهای گیمینگ 2024

  • مزایا: نورپردازی RGB با هماهنگی عالی، فراگیری مجازی با DTS:X تعبیه شده، گزینه‌های اتصال متعدد و ساب‌ووفر فوق‌العاده
  • معایب: مقداری گران است، ساب‌ووفرش بزرگ است

گزینه‌ی بعدی در لیست راهنمای خرید بهترین اسپیکرهای گیمینگ سیستم اسپیکر Logitech G560 است. به‌طور کلی، این اسپیکرها بهترین اسپیکرهای گیمینگ 2024 هستند که تجربه‌ی صوتی فراگیری را ارائه می‌کنند. وقتی که صحبت از بلندگو برای گیمرها می‌شود، Logitech G560s از بهترین بلندگوهای گیمینگ است. چرا؟ اگر به زبان ساده بخواهیم بگوییم، این مجموعه‌ اسپیکر باور کردنی نیست و کیفیت صوتی عالی را با صدای سه‌ بعدی موقعیتی و صدای فراگیر DTS:X اولترا ارائه می‌کند. علاوه‌براین، می‌تواند صداهای میانه و بالا را همراه با بیس قدرتمند تولید کند.

برخلاف سایر وسایل بازی که نورپردازی اضافی‌ای دارند و هرکجا که ممکن است RGB را اضافه می‌کنند، بلندگوهای Logitech G560 دارای نورپردازی RGB با قابلیت همگام‌سازی نوری هستند که می‌توان آن را با 16 میلیون رنگ سفارشی‌سازی کرد. علاوه‌براین، اتصال‌های بلوتوث و USB، قابلیت اتصال بی‌سیم و یا باسیم را به شما ارائه می‌کنند. البته که اگر فضای زیادی ندارید، اندازه ساب‌ووفر G560 ممکن است نگران‌کننده باشد. در غیر این صورت، این گزینه از بهترین بلندگوهای مخصوص بازی است که بیس عالی‌ای را ارائه می‌کند و ارزش پولش را دارد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید بهترین کیس گیمینگ

بهترین هدست های پلی استیشن 2024

4) اسپیکرهای بلوتوثی رایانه Logitech Z407

بهترین اسپیکرهای گیمینگ 2024

  • مزایا: مقرون‌به‌صرفه، صدای عالی و بیس فوق‌العاده، می‌تواند افقی و یا عمودی قرار گیرد، راه‌اندازی آن آسان است
  • معایب: بیس در صداهای بالا ممکن است کمی کیفیت خود را از دست بدهد

در میان اسپیکرهای میان‌رده، Logitech Z407 از بهترین اسپیکرهای گیمینگ 2024 است. Logitech Z407 تعادلی بین کیفیت و مقرون‌به‌صرفه بودن ایجاد می‌کند که این موضوع آن را به بهترین اسپیکر گیمینگ 2024 میان‌رده بدل می‌کند. لاجیتک Z407 علیرغم اندازه کوچک و وزن سبکش، سیستمی جذاب با تنوع خوبی از ویژگی‌ها را دارد. راه‌اندازی آن آسان است و دارای یک کنترل بی‌سیم است که به شما امکان می‌دهد صدا و بیس را تغییر دهید و محتوا را از فاصله 20 متری پخش یا متوقف کنید.

از نظر صوتی نیز اسپیکر Logitech Z407 صدای دقیق و قدرتمندی را ارائه می‌دهد. و ساب‌ووفر 80 واتی آن نیز فاکتور بیس را به صدای شما اضافه و جلوه‌های صوتی بازی را شدیدتر می‌کند. طراحی، ویژگی دیگری است که در این راهنمای خرید اسپیکر گیمینگ 2024 مورد بررسی قرار می‌دهیم. این اسپیکر، از نظر طراحی مستطیلی نیست، بلکه به شکل بیضی است و می‌تواند به صورت افقی یا عمودی در هرجایی قرار بگیرد. به طور کلی، Logitech Z407 در بسیاری از زمینه‌ها عالی عمل می‌کند. اما از نظر بعضی از علاقه‌مندان به صدا ممکن است کیفیت بیس آن رضایت بخش نباشد. با این‌حال با توجه به قیمت مقرون‌به‌صرفه، این اسپیکر از بهترین اسپیکرهای گیمینگ در سال 2024 است.

5) Creative Pebble Pro

بهترین اسپیکرهای گیمینگ 2024

  • مزایا: قیمت مناسب، جمع‌وجور و قابل حمل، نورپردازی RGB
  • معایب: بیس ضعیف

از نظر مقرون‌به‌صرفه بودن می‌توان Creative Pebble Pro را از بهترین اسپیکرهای مخصوص بازی دانست که قابلیت‌های زیادی را با قیمت کم در اختیار شما قرار می‌دهد. برای گیمرهایی که بودجه‌ی محدودی دارند، Creative Pebble Pro بهترین انتخاب در لیست راهنمای خرید بهترین اسپیکرهای گیمینگ است. این اسپیکر کیفیت صدای خوبی را با قیمت مناسب ارائه می‌کند. با اینکه سایز این اسپیکرها کوچک است، اما کیفیت صدای خوبی دارند. آن‌ها دارای درایورهای 2.25 اینچی هستند که صدای واضح و دقیقی را ارائه می‌دهند. و از نظر طراحی، Pebble Pro دارای نورپردازی RGB قابل تنظیم است.

اگرچه حداکثر توان این بلندگوها 20 وات است، اما اگر آن‌ها را به آداپتور USB PD سی واتی وصل کنید، توان آن‌ها تا 60 وات افزایش می‌یابد. زاویه 45 درجه بلندگو نیز تضمین می‌کند که صدا بدون هیچگونه تحریف به گوش شما برسد. به طور کلی، این اسپیکر با توجه به قیمت و ویژگی‌هایی که ارائه می‌کند یکی از بهترین اسپیکرهای گیمینگ 2024 برای گیمرهایی است که بودجه کمی دارند.

بیشتر بخوانید:

بهترین هدفون های انکر 2024

بهترین هدفون های سامسونگ 2024

6) اسپیکرهای 5.1 گیمینگ SteelSeries Arena 9

بهترین اسپیکرهای گیمینگ 2024

  • مزایا: خروجی صوتی محشر، صدای فراگیر 5.1، پد کنترل با ویژگی‌های متعدد
  • معایب: خیلی گران است

برای تجربه‌ی صدای فراگیر، SteelSeries Arena 9 از بهترین بلندگوهای گیمینگ است. مجموعه بلندگوهای SteelSeries Arena 9 مخصوص رایانه‌های گیمینگ هستند و تجربه صوتی فراگیر عالی و واقعی 5.1 را ارائه می‌دهند. این مجموعه تجربه‌ی صوتی 360 درجه‌ای به شما می‌دهد که در سایر گزینه‌های این راهنمای خرید اسپیکر گیمینگ 2024 نظیر ندارد و باعث می‌شود احساس کنید در دنیای بازی قدم گذاشته‌اید و صدا را از هر طرف می‌شنوید.

Arena دارای یک کانال مرکزی است که وضوح صدا را افزایش می‌دهد، یک ساب‌ووفر که بیس فوق‌العاده‌ای تولید می‌کند، و دو بلندگوی جلویی و دو بلندگوی پشتی که صدا را زنده می‌کنند. علاوه‌براین، SteelSeries Arena 9 دارای یک EQ پارامتریک 10 باند برای سفارشی‌سازی صدا است. این اسپیکرها دارای 16.8 میلیون رنگ RGB هستند که به موسیقی و اکشن روی صفحه واکنش نشان می‌دهند. با در نظر گرفتن تمام ویژگی‌ها، به خصوص صدای فراگیر، Arena 9 از بهترین بلندگوهای مخصوص بازی است! تنها کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید فضای کافی برای نگه داشتن این مجموعه بلندگو  را بر روی میز خود دارید.

7) Razer Nommo V2 Pro

بهترین اسپیکرهای گیمینگ 2024

  • مزایا: بیس غنی و قدرتمند، صدای فراگیر 7.1 پیشرفته، برد صدای عالی
  • گران است

در میان بهترین اسپیکرهای گیمینگ 2024 این اسپیکر بهترین ساب‌ووفر را دارد. ساب‌ووفر بی‌سیم این محصول صدا را به سمت پایین شلیک می‌کند و بازتولید بیس قوی‌ای دارد. Razer Nommo V2 Pro ارتقاء یافته نسل قبلی خود، با کیفیت صدا و توان خروجی بهبود یافته و از بهترین بلندگوهای گیمینگ است. ساب‌ووفر بی‌سیم آن با یک درایور 5.5 اینچی در مرکز توجه قرار دارد که بیس غنی و قدرتمندی را تولید می‌کند. در عین حال، میز شما را خلوت نگه می‌دارد چراکه هیچ سیمی ندارد. اگر به بیس عمیق علاقه دارید، V2 Pro با ساب‌ووفر فوق‌العاده‌اش از بهترین بلندگوهای مخصوص بازی است و شما را ناامید نمی‌کند.

این مجموعه دارای دو بلندگوی رومیزی با درایورهای 3 اینچی full-range و یک پلاگین آلومینیومی است تا انعکاس صدا را کاهش دهد. این ویژگی به تولید صدا با وضوح مطلوب نیز کمک می‌کند. به‌علاوه، THX Spatial Audio که دارای صدای فراگیر 7.1 است، اطمینان حاصل می‌کند که تا حد امکان تجربه صوتی واقعی‌ای داشته باشید. این مجموعه اسپیکر دارای یک پد کنترلی بی‌سیم برای تنظیم صدا، EQ، و تنظیمات بیشتر است. تمام این ویژگی‌ها Razer Nommo V2 Pro را به بهترین اسپیکر گیمینگ 2024 و یا یکی از بهترین‌ها تبدیل می‌کند. تنها مشکل، قیمت بالای آن است.

بیشتر بخوانید:

بهترین هدفون های شیائومی 2024

بهترین گجت های 2024

8) اسپیکرهای بی‌سیم Edifier G2000

بهترین اسپیکرهای گیمینگ 2024

  • مزایا: طراحی جمع‌وجور، نورپردازی RGB خوب، امکان اتصال سیمی و بی‌سیم
  • معایب: کیفیت صدا می‌توانست بهتر باشد

اگر جمع‌وجور بودن اسپیکر برای شما اولویت است، Edifier G2000 بهترین گزینه برای شما در این راهنمای خرید اسپیکر گیمینگ 2024 است. Edifier G2000 یکی از کوچک‌ترین گزینه‌ها در میان بهترین اسپیکرهای گیمینگ در سال 2024 است که می‌توانید از آن برای صرفه‌جویی در فضای میز خود استفاده کنید. این اسپیکر برای گیرمرهایی که فضای محدودی دارند اما نمی‌خواهند کیفیت صدا را از دست بدهند، ایده‌آل است. وقتی صحبت از خروجی صوتی و وضوح صدا در این محدوده‌ی قیمتی می‌شود، به سختی می‌توان محصولی بهتر از Edifier G2000 پیدا کرد. این اسپیکرها با درایورهای 2.75 اینچی صدایی شفاف و متعادل تولید می‌کنند و با سه حالت اختصاصی که برای بازی، فیلم و موسیقی دارند، تقریباً هرچیزی که می‌خواهید را در اختیار شما قرار می‌دهند. با در نظر گرفتن نور پردازی RGB، طراحی جذاب و فضایی که اشغال می‌کند، Edifier G2000 از بهترین اسپیکرهای مخصوص بازی به حساب می‌آید.

جمع‌بندی

اگر به طور کلی بخواهیم نگاه کنیم، Logitech G560 بهترین اسپیکر گیمینگ 2024 است. اما برای کسانی که بودجه کمی دارند می‌تواند کمی گران باشد. در این صورت Creative Pebble Pro را پیشنهاد می‌کنیم که وضوح صدای فوق‌العاده‌ای دارد و برای گیمرهایی که به دنبال صرفه‌جویی در هزینه‌ها هستند و همچنان می‌خواهند از صدای با کیفیت لذت ببرند، از بهترین اسپیکرهای گیمینگ 2024 است.

سوالات متداول

در بهترین اسپیکرهای گیمینگ 2024 به دنبال چه ویژگی‌هایی باشیم؟

برای خرید بهترین اسپیکرهای مخصوص بازی باید به عوامل زیادی توجه کنید، از جمله کفیت صدا، صدای فراگیر، کنترل‌ها، گزینه‌های اتصال، سازگاری،ف طراحی و مشخصاً قیمت که در این راهنمای خرید بهترین اسپیکرهای گیمینگ آن‌ها را مورد بررسی قرار دادیم.

برای خرید بهترین بلندگوهای گیمینگ به سراغ 2.0ها بروم یا 2.1ها؟

یک سیستم بلندگوی 2.0 دارای دو بلندگو در سمت چپ و راست مانیتور است. از سوی دیگر، یک سیستم بلندگوی 2.1 دارای یک ساب‌ووفر اضافی برای بیس بیشتر است. برای انتخاب بهترین بلندگوهای مخصوص بازی به دنبال گزینه‌ای بروید که برای شما و مناسب‌تر است و نیازهایتان را جواب می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

شما کدام یک از بهترین اسپیکرهای گیمینگ 2024 را انتخاب می‌کنید؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر