coinex
راهنمای خرید تکراتو

مرحله دیگری از وام بازنشستگان تامین اجتماعی پرداخت شد [+ شرایط و زمان پرداخت مرحله جدید]

جزئیات وام بازنشستگان تامین اجتماعی منتشر شد. وام 20 میلیون تومانی بازنشستگان تأمین اجتماعی با شرایط زیر قابل ثبت‌نام است. برای مطالعه اخبار مرتبط با وام بازنشستگان تامین اجتماعی و شرایط پرداخت این وام با تکراتو همراه باشید.

جزئیات وام بازنشستگان تامین اجتماعی ابلاغ شد. سازمان تأمین اجتماعی بنا دارد به بازنشستگان خود توسط صندوق بازنشستگی کشوری، مبلغ 20 میلیون تومان وام با سود 4 درصد اعطا کند. البته ناگفته نماند که مبلغ این وام نسبت‌به سال گذشته افزایش داشته است و از 12 میلیون تومان به 20 میلیون تومان رسیده است. در ادامه می‌تواند جزئیات و نحوه ثبت‌نام این وام را بخوانید.


ادامه مطلب در ادامه:

بیشتر بخوانید:


اطلاعیه 3 آبان برای متقاضیان وام بازنشستگان تامین اجتماعی (3 آبان 1402)

به گزارش تکراتو و به نقل از فردانیوز، با همکاری صندوق بازنشستگی کشوری و بانک صادرات ایران، 2000 فقره تسهیلات ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری به مبلغ 35 میلیون تومان پرداخت شد.

کارمزد سالانه این وام 4 درصد بوده و با اقساط 36 ماهه به حساب بازنشستگان واجد شرایط واریز شد.

شایان ذکر است وام ازدواج فرزندان بازنشستگان شامل فرزندانی است که عقدنامه آنها در بازه زمانی 1398/01/01 به بعد باشد.

برای کسب اطلاع از شرایط مشمولان این تسهیلات می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

https://eservices.cspf.ir/govsso/sb-marriage-loan

پرداخت مرحله جدید وام بازنشستگان در آبان 1402 [بروزرسانی 30 مهر 1402]

رئیس کانون عالی بازنشستگان کارگری کشور از پرداخت 213 هزار وام 12 میلیون تومانی به بازنشستگان تامین اجتماعی طی سال گذشته خبر داد و درباره پرداخت وام 20 میلیون تومانی در مرحله چهارم گفت: زمان ثبت‌نام مرحله چهارم وام تا 30 مهرماه تکمیل و پرداخت آن آبان‌ماه انجام خواهد شد.

محمد اسدی در گفت‌وگو با ایسنا،‌ با اشاره به پرداخت وام 20 میلیون تومانی به بازنشستگان تامین‌ اجتماعی، اظهار کرد: سال گذشته 213 هزار وام 12 میلیون تومانی به بازنشستگان پرداخت شد و این درحالیست که از ابتدای سال جاری تاکنون 120 هزار سهمیه وام 20 میلیون تومانی پرداخت شده است و 40 هزار سهمیه در آبان ماه پرداخت خواهد شد.

شرایط وام بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد
شرایط وام بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد

وی درخصوص زمان پرداخت وام‌ها در مرحله جاری، توضیح داد: زمان ثبت‌نام مرحله چهارم وام تا ۳۰ مهرماه تکمیل می‌شود و پرداخت آن در آبان‌ماه انجام خواهد شد.

رییس کانون عالی بازنشستگان کارگری کشور در پاسخ به سوالی درخصوص عدم پرداخت وام به حساب بازنشستگان، تصریح کرد: وام برای هرکدام از بازنشستگانی که برای دریافت وام ثبت‌نام کرده و پیامک تایید ثبت‌نام را دریافت کرده‌اند، پرداخت شده است، مگر کسانی که در حسابشان موجودی برای هزینه‌های پستی و وام نداشته باشند که پس از پرداخت مبلغ، وام به صورت خود به خود برایشان واریز خواهد شد.

اسدی تصریح کرد: بازنشستگانی که در مرحله جدید ثبت‌نام کرده و قرعه کشی شدند و برایشان پیامک تایید وام ارسال شده است در آبان‌ماه وام خود را دریافت خواهند کرد. زمان واریز وام از یکم تا ششم هرماه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: پرداخت وام 500 میلیونی بازگشت به روستا [+شرایط]

پرداخت مرحله چهارم وام بازنشستگان انجام شد [بروزرسانی 22 مهر 1402]

صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: نوبت چهارم وام ضروری 30 میلیون تومانی صندوق برای واجدان شرایط واریز شد.

با توجه به تاخیر پرداختی وام‌های ضروری، با هماهنگی‌های انجام شده با بانک صادرات ایران به عنوان بانک عامل و تامین اعتبار لازم از سوی این بانک، نوبت چهارم وام 30 میلیون تومانی تا آخر وقت یکشنبه 16 مهرماه به حساب بیش از 32 هزار نفر از متقاضیان واجد شرایط واریز شد.

کارمزد تسهیلات این وام سالانه چهار درصد و اقساط آن 36 ماهه خواهد بود.

صندوق بازنشستگی کشوری با حدود یک میلیون و 700 هزار بازنشسته تاکنون سه مرحله از تسهیلات ضروری به بازنشستگان را پرداخت کرده که در هر مرحله به حدود 32 هزار نفر از این افراد، تسهیلات قرض‌الحسنه ضروری اختصاص داده شده است.

پرداخت مرحله سوم وام بازنشستگان آغاز شد [بروزرسانی 10 مهر 1402]

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت شش هزار میلیارد تومان از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد این سازمان و نیز پرداخت 40 هزار فقره تسهیلات مالی قرض الحسنه به بازنشستگان در مرحله سوم پرداخت وام بازنشستگان در سال جاری خبر داد.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی افزود:

همچنین به‌منظور کمک به بهبود معیشت بازنشستگان، از ابتدای امسال تاکنون به 117 هزار نفر متقاضی تسیهلات مالی قرض‌الحسنه پرداخت شده است. مرحله سوم این وام که مبلغ آن 20 میلیون تومان بوده و ثبت‌نام آن نیز به صورت کاملاً غیرحضوری انجام شد؛ به 40 هزار نفر پرداخت شد. قصد داریم انشاءالله اعطای وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان را با قوت ادامه بدهیم و در مراحل بعدی هم به امید خدا تعداد بیشتری از بازنشستگان واجد شرایط، این تسهیلات را دریافت خواهند کرد.

جزئیات وام بازنشستگان تامین اجتماعی ابلاغ شد

پرداخت وام قرض‌الحسنه از جمله تسهیلاتی است که سازمان تامین اجتماعی به بازنشستگان واجد شرایط خود پرداخت می‌کند و آنطور که احمد اسفندیاری، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی عنوان کرده است میزان این وام در سال جاری افزایش یافته است.

اسفندیاری با اشاره به پرداخت وام قرض‌الحسنه از سوی سازمان تأمین اجتماعی به بازنشستگان خود اظهار کرد:

سال گذشته مبلغ 12 میلیون تومان به بازنشستگان واجد شرایط به‌عنوان وام قرض‌الحسنه با کارمزد 4 درصد پرداخت می‌شد که با پیگیری‌های صورت‌گرفته امسال این رقم به 20 میلیون تومان افزایش یافته است.

وی درخصوص نحوه ثبت‌نام و پرداخت وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان گفت: «بازنشستگان در هر استان و شهرستان می‌توانند با مراجعه به کانون‌های بازنشستگی اقدام به ثبت‌نام کرده و وام 20 میلیون تومانی خود را دریافت کنند.»

جزئیات وام بازنشستگان تامین اجتماعی ابلاغ شد
شرایط وام بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام شد

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی در ارتباط با زمان ثبت‌نام بازنشستگان جهت دریافت وام اشاره شده گفت:

از اواخر خردادماه فرآیند ثبت‌نام بازنشستگان برای پرداخت وام 20 میلیون تومانی آغاز می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که امسال چه تعداد از بازنشستگان تأمین اجتماعی از تسهیلات و وام اشاره‌شده بهره‌مند خواهند شد، خاطرنشان کرد: «بر اساس برنامه‌ریزی امسال قرار است 500 هزار نفر از بازنشستگان از این تسهیلات بهره‌مند شوند.»

ثبت‌نام وام بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی 1402 از طریق مراجعه به کانون‌های بازنشستگی و تکمیل فرم وام ضروری مستمری‌بگیران امکان‌پذیر است. از جمله شرایط دریافت این وام می‌توان به داشتن کارت عضویت کانون بازنشستگی تامین اجتماعی اشاره کرد.

مستمری‌بگیران واجد شرایط ثبت‌نام وام ضروری بازنشستگان تامین اجتماعی به دو روش می‌توانند نسبت به ثبت‌نام خود برای دریافت وام 20 میلیون تومانی اقدام کنند:

  • در روش اول به‌صورت غیرحضوری و از طریق کانون‌های بازنشستگی که این روش برای استان‌ها و شهرستان‌های است که ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود.
  • روش دوم به صورت حضوری، در این روش متقاضیان با حضور در کانون‌های بازنشستگی و ارائه مدارک خود ثبت‌نام خود را انجام می‌دهند.

داشتن کارت عضویت کانون بازنشستگی تامین اجتماعی، برای متقاضی ثبت‌نام وام بانک رفاه به مستمری‌بگیران تامین اجتماعی 1402 یا همان وام ضروری، الزامی است. با توجه به استعلامی که از سوی بانک، برای اعطای تسهیلات به مستمری‌بگیران دریافت خواهد شد، مستمری‌بگیران، باید فاقد هرگونه چک برگشتی، بدهی بانکی و اقساط معوقه باشند.

شرایط ثبت نام وام بازنشستگان

بنا بر اعلام صندوق بازنشستگی کشوری، دریافت وام ضروری شرایط ذیل را دارد:

  • بازنشستگان و موظفین مشترک صندوق بازنشستگی کشوری می‌توانند با توجه به شرایط و ضوابط، اقدام به ثبت درخواست وام ضروری خود کنند. پس از اعلام اسامی متقاضیان واجد شرایط، مبلغ وام بر اساس اولویت تعیین‌شده به شماره حساب متقاضی نزد بانک صادرات واریز می‌شود.
  • مبلغ وام 300 میلیون ریال است و فقط به حساب متقاضی در بانک صادرات که در سیستم احکام درج شده و از این حساب حقوق بازنشستگی/ وظیفه دریافت می‌کند، واریز خواهد شد.
  • هرگونه تسویه حساب مربوط به وام‌های ادوار گذشته تأثیری در اولویت‌بندی و یا احراز شرایط دریافت وام ایجاد نخواهد کرد.
  • متقاضیانی که از تاریخ صدور حکم بازنشستگی آن‌ها کمتر از یک سال گذشته، مجاز به ثبت‌نام نیستند.
  • وراث ذکوری که تا سه سال آینده از لیست وظیفه‌بگیری حذف می‌شوند، مجاز به ثبت‌نام نیستند.
  • متقاضیانی که حکم ترمیم سال جاری برای آنان صادر نشده است، مجاز به ثبت‌نام نیستند.
  • فقط یکی از وراث وظیفه‌بگیر با رضایت سایر وراث وظیفه‌بگیر می‌تواند از وام استفاده کند. لذا سایر وراث باید پس از ورود به لینک «سامانه تعهد وراث» و تکمیل آن، رضایت خود را از دریافت وام توسط متقاضی اعلام کنند.
  • لازم به ذکر است تکمیل مشخصات در سامانه تعهد وراث برای وظیفه‌بگیران برای بیش از یک نفر الزامی است.
  • تنها در صورت تکمیل و تأیید مشخصات در سامانه تعهد وراث درخواست ثبت‌نام‌کننده در لیست متقاضیان وام ضروری قرار خواهد گرفت.
  • در خصوص تعهد وراث صغیر و محجور، تنها از طریق سامانه مدیریت‌های استانی و با ارائه مستندات (قیم‌نامه، حکم سرپرستی صادره توسط دادگستری جمهوری اسلامی ایران) قابل تأیید است.
  • «بازنشسته» متقاضی که علاوه بر حقوق بازنشستگی خود به همراه سایر وراث از حقوق وظیفه استفاده می‌کند، به منظور امکان بهره‌مندی یک نفر از وراث وظیفه‌بگیر از تسهیلات وام ضروری، توصیه می‌شود «بازنشسته» متقاضی، از دفتر کل بازنشستگی خود اقدام به ثبت‌‌نام کند.
  • «وظیفه بگیر» متقاضی که علاوه‌بر این که به تنهایی از دفتر کل اول حقوق وظیفه دریافت می‌کند، به اتفاق وراث دیگر از دفتر کل دوم نیز حقوق وظیفه دریافت می‌کند، توصیه می‌شود «وظیفه‌بگیر» متقاضی، از «دفتر کل اول» اقدام به ثبت‌نام کند تا امکان ثبت‌نام یک نفر از مابقی وراث وظیفه‌بگیر از «دفتر کل دوم» فراهم شود.
  • ذکر شماره دفتر کل بازنشستگی، شماره ملی، شماره حساب بانک صادرات ایران و شماره تلفن همراه الزامی است.
  • ثبت‌نام در سامانه، حقی را برای پرداخت وام به متقاضی ایجاد نخواهد کرد.
  • پس از اتمام مهلت ثبت‌نام، سوابق متقاضیان از جمله مجموع وام‌های دریافتی، بهره‌مندی از سایر تسهیلات، میزان حقوق و غیره مورد بررسی و اولویت‌بندی قرار گرفته و بر اساس میزان اعتبار تخصیصی توسط بانک عامل، «واجدین شرایط» تعیین و اسامی در سامانه اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: زنان سرپرست خانوار با ضمانت دولت وام می‌گیرند

مراحل ثبت‌نام وام بازنشستگان

شرایط وام بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام شد
شرایط وام بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام شد

برای ثبت‌نام در سامانه وام بازنشستگان سه راه دارید:

  1. رمز ثابت: نام کاربری و رمز عبور
  2. شناسایی دو عاملی: پیامک
  3. شناسایی سه عاملی: دفتر کل، کد ملی و شماره حساب.

پس از ورود به سامانه با هر یک از سه روش بالا، وارد حساب کاربری خود بخش پیشخوان می‌شوید. در این بخش لازم است در قسمت «تسهیلات مالی» بخش «وام ضروری» را انتخاب کنید.

در ادامه، شما صفحه شرایط دریافت وام را می‌بینید که در قسمت پایین این صفحه باید روی گزینه «ادامه ثبت نام» کلیک کنید. در مرحله بعد هم لازم است ثبت نام خود برای دریافت وام را ثبت کنید.

در صورتی که برای ثبت نام وام صندوق بازنشستگی کشوری اقدام کرده‌اید و حالا می‌خواهید بدانید نتیجه ثبت نام شما و درخواستتان برای دریافت وام چه بوده است، می‌توانید از امکان دیدن نتایج که در این سامانه وجود دارد، استفاده کنید.

برای اینکار کافیست در صفحه اصلی و از بخش تسهیلات مالی، گزینه وام ضروری را برگزینید. سپس در همان صفحه که شرایط دریافت وام نوشته شده، کمی پایینتر از قسمت ثبت‌نام باید روی گزینه لینک نتایج کلیک کنید.

با این کار در صفحه جدیدی که به شما نمایش داده می‌شود، می‌توانید نتیجه درخواست و زمانی را که برای تخصیص وام به شما اعلام شده است، مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص جزئیات وام بازنشستگان تامین اجتماعی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (125 نظر)

    ایکاش مبلغ وام را ۵۰ میلیون تومان با همان سود ۴ درصد بنمایید، که بشه با این پول واقعآ مشکلی را حل کرد

    پاسخ

    سلام علیکم به کانون برای ثبت نام وام مراجعه کردم میگویند که شما که کارت عضویت داری نیاز نیست مراجعه کنی خودشان واریز میکنن

    پاسخ

    ما که همه شرایط لازم رو داشتیم ثبت نام کردیم اما بعد ۷ روز سایت گفت تسهیلات به شما تعلق نمی‌گیرد
    امیدوارم این وام به حق دار و کسانی که نیاز دارند برسه!

    پاسخ

    سلام
    شماکه نمیخواید وام بدید چرا وعده میدید من ازروز اول که اعللم کردید وارد سایت شدم ولی نوشته بدلیل ازدهام جمعیت سایت بستید اصلا منطقی نیست بخاطر ۲۰میلیون اینهمه انسان سرکار بزارید

    پاسخ

    دریافت وام برای افراد نوبت دوم با چه فاصله زمانی از تصویه ی وام قبلی میسر میشه؟

    پاسخ

    سلام یه سهم از حقوق بابام رو واسه من واریز میکنن و2سهم دیگشو واسه زن بابام.رفتم کانون بازنشستگان گفتم یه وام فوری میخام صاحب خونم اسبابامو میخاد بریزه بیرون گفتن شما نمیتونی اینجا ثبت نام کنی فقط زن بابات می‌تونه.اخه چرا؟! الان هیچ راهی واسه گرفتن وام واسه من وجود نداره؟!ممنون میشم راهنماییم کنین.

    پاسخ

    انصافاً وام ۲۰ میلیونی بازنشستگان وام کلانی نیست که برایش شرط سن و دارا بودن دو فرزند تحت تکفل و از همه بدتر با مراجعه حضوری قابل دریافت باشد. آنهم در تعداد معدود. قدری هم انعطاف باشد اموراتِ این قشر محترم نیز حل می‌شود.

    پاسخ

    دوسال است درکانون اردبیل ثبت نام میکنم میگویند چک برگشتی داری ازتمام بانکها ازجمله بانک مرکزی گزارش کتبی دارم که هیچ گونه چک برگشتی ندارم نمیدانم این کانون به چه چیزاستناد میکنه میگه چکبرگشتی داری به هیچ عنوان نمیتوانم اینهاراقانع کنم من چکبرگشتی ندارم به این صورت حق بنده راضایع میکننددرم رابهکی بگم لطفاراهنماییم کنید

    پاسخ

    سلام چندی پیش ب صورت اینترنتی برای وام ثبت نام کردم
    چند روز پیش پیامکی اومد مبنی بر اینکه درخواست شما ثبت شد و فرایند واریز وجه ب صورت سیستمی انجام خواهد شد و نیازی ب مراجعه نیست
    این ب این معنیه ک وام واریز میشه ب زودی؟!
    اگ واریز میشه چقدر طول میکشه؟!

    پاسخ

    با سلام متاسفانه مستمری بگیران تامین اجتماعی باتوجه به وضعیت بد اقتصادی که دارن غیرممکن است که چک برگشتی نداشته باشند زمانی که حقوق بازنشسته را خود سازمان پرداخت می کند ضمانت پرداخت وام را از حقوق انجام می شود اول کسر می شود و مابقی حقوق پس از اقساط به حساب بازنشسته واریز می گردد لذا بنظر میرسد قرار نیست گره ای از کار بازنشستگان باز شود شاید همین وام باعث شود که که بازنشسته ای چک برگشتی خود را پاس کند و از گرفتاری نجات یابد لذا استعلام سنگ اندازی بی موردی است

    پاسخ

    سلام بنده ازسال ۱۴۰۰باکدملی ۳۷۳۱۲۹۳۶۷۶ازطریق دفترپیشخوان که کانون بازنشستگان سنندج اعلام کردندبابت وام ثبت نام کردم وشرایط لازم راکه دوفرزندتحت تکفل باشد درآن زمان داشتم ودرحال حاضرهم همین شرایط رادارم ودربرگه نفر۳۲۰۹ میباشم وهردفعه که به کانون مراجعه میکنم هیچ جواب درست وحسابی نمیدهندفقط میگویندماهیچی نمیدانیم وکانون بازنشستگان تامین اجتماعی مرکزمیدانندبه کجامراجعه کنیم تامشخص شودچه وقت وام رادریافت میکنیم.

    پاسخ

    سلام بنده ازسال ۱۴۰۰باکدملی ۳۷۳۱۲۹۳۶۷۶ازطریق دفترپیشخوان که کانون بازنشستگان سنندج اعلام کردندبابت وام ثبت نام کردم وشرایط لازم راکه دوفرزندتحت تکفل باشد درآن زمان داشتم ودرحال حاضرهم همین شرایط رادارم ودربرگه نفر۳۲۰۹ میباشم وهردفعه که به کانون مراجعه میکنم هیچ جواب درست وحسابی نمیدهندفقط میگویندماهیچی نمیدانیم وکانون بازنشستگان تامین اجتماعی مرکزمیدانندبه کجامراجعه کنیم تامشخص شودچه وقت وام رادریافت میکنیم.

    پاسخ

    سلام
    چرا کاری به این کوچکی را اینترنتی نمیکنید که افرادی مثل حقیر که ازکارافتاده کلی ودربستر بیماری درمنز بستری میباشم وقادربه مراجعه کانون نیستم بتوانم درخواست وام بدهم
    والله بخدا کسی نیست کارم را انجام بده همسرم هست که ده ساله کارش پرستاری وتیماری از بنده حقیر میباشد وحدود سه ساله بخاطر مخارج بالای دارو درمان و مشکلات مالی ومعیشتی مجبور شده برای کار به منزل دیگران برای نظافت بره و درساعاتی که کانون باز هست نمیتواند مراجعه بکنه
    بنده چندبار درصفحه کانون گرگان حتئ درپیامی مشکلات خودرا توضیح دادم اما با توجه به رویت پیام هیچ جوابی نمیدهند آخه چکارکنم کلی به دوسان واقوام بدهکارم که تنها راه تصویه همین وام میباشد اما کسی بداد ما نمیرسه

    پاسخ

    سلام بنده خرداد ماه ثبت نام کردم هنوز خبری نیست آیا حضوری بریم یا خودشون واریز میکنن لطفا کمکم کنین ممنونم خیلی نیاز دارم برای ودیه مسکن لازم دارم از شما بزرگان تشکر و قدردانی رو دارم اگه راهنمای کنین

    پاسخ

    خدایی اینقدر دروغ میگیدشرم نمیکنید؟؟ انقدرتامین اجتماعی وغارت کردندوازپول کارگربیچاره برای اعراب حماس ولبنان حقوق دادندکه دیگرپولی برای وام ندارند!! سال گذشته همین دروغهاروگفتندودراستانهای بزرگ به ۴۰یا۵۰نفروام دادندکه بگویندداده ایم!! اگرراست میگوئیداسامی راباکدملی وشماره بیمه بزنیدتاهمه باورکنند!! به امیدخدابزودی ریشه شمارومیکنیم وعقده اینهمه دزدی ازماوظلم وستم رابجامیاوریم ودرحال ثانیه شماری هستیم.

    پاسخ

    با سلام اینجانب یک خانم باز نشسته با سی سال ستبقه و پرداخت حق بیم . ولی موقع وام که شرط دو فرزند تحت تکفل داشته باشه . فرزندان تحت تکفل پدر میباشند . یک خانم بازنشسته از این وام محروم میشه و این عادلانه نیست خواهشا تجدید نظر فرمایید .

    پاسخ

    در حد تبلیغات هست

    پاسخ

    سلام وقت بخیر
    یه پیشنهاد برای احقاق حق بازنشستگان و مستمری بگیران برای دریافت وام.
    به همه این عزیزان پیامک ارسال شود و درپیامک قیدشود،درصورت عدم تمایل به دریافت وواریزوام عدد۱۱یاهرعددی دیگری را ارسال نمایید.
    که همه پانشن برن کافی نت و دفاتر شعب تامین اجتماعی و همهمه بشه.
    اینجوری اون کسی که خبردارنشده هم درجریان امورقرارمیگیره.ممنونم

    پاسخ

    آیا مسول یا مسلمانی هست فقط برای یک لحظه خودش را جای من بزاره و کمک کنه، به امام حسین ع من کلاهبردار نیستم، من کارگر سرگزر چند روزه کار گیرم نیامده دو تا بچه کوچیک دارم و سه ماهه اجاره ندادم و صاحبخانه داره بخاطر ۳میلیون بیرونم میکنه، به فاطمه زهرا ع یکی از کلیه هام فروختم خرج بیماری زنم کردم و الان دوباره بیماریش برگشته و جلوی چشمام داره میمیره اما پول ندارم حتی دکتر ببرم و نجاتش بدم، به حسین شهید و همین محرم عزیز دو تا بچه هام دو شبه چیزی نخوردن و با شکم گرسنه چشم انتظارن و نمیدانم با چه رویی دست خالی به خانه برم، بقرآن جز گریه هیچ کار نمیتونم کنم، مقداری که نون خالی بگیرم
    5047061031082007
    محسن ب

    پاسخ

    باسلام، خب بدبختی ما قشربازنشسته، این هست که آخه بااین همه شرایط هفت خوان، برای اخذ این تسهیلات به اصطلاح کمکی، اینمبلغ 20/000/000میلیون رو میشه چکارش کرد؟ خونه، زمین، یخچال، فریزر، تلویزیون، ماشین سواری و،،،، هزارمکافات وکسری زندگی؟؟ فقط میشه گوجه وبادمجون ونون سنگکک خرید، 😪😪😪خدایاتوکمک مون بکن، 🤲ای ارحم الراحمین….

    پاسخ

    با سلام
    من برای وام بیست میلیونی ثبت نام کردم نفهمیدم من واجد شرایط بودم یا نه اصلا این وام به کسی پرداخت شده و اگر به من نرسیده آیاباید دو باره ثبت نام کنم یا همون به بار کافیه لطف کنید جواب منو بدهید

    پاسخ

    موجو دی حساب نداشته باشه میشه وام گرفت

    پاسخ

    از سال نودوشش در کانون بازنشستگان شهرستان شوش استان خوزستان ثبت نام کردم هنوز نوبتم نرسیده

    پاسخ

    همش‌دورغ‌است

    پاسخ

    سلام
    بنده‌بازنشسته‌تامین‌اجتماعی‌قم‌هستم‌
    گرفتاری‌داشتم‌مراجعه‌کردم‌برای‌وام‌۲۰
    میلیونی‌که‌بهم‌ندادند‌رییس‌کانون‌گفت
    وام‌۲۳‌درصد‌داریم‌قبول‌کردم‌به‌بانک‌که
    مراجعه‌کردم‌بانک‌گفت‌سازمان‌فعلا‌بوجه
    ندارد(خواهش‌میکنم‌با‌اعصاب‌ما‌بازنشسته
    این‌قدر‌بازی‌نکنید)همش‌دورغ‌

    پاسخ

    اینجانب جهت ثبت نام دریافت وام 20میلیونی برای کارت عضویت از کانون اقدام نموده ام ولی کارت 20 شهریور ماه آماده میشود ،تکلیف چیست ؟

    پاسخ

    بادرود آقا حمید جان ناراحت نباشید دیر نمی‌شود چون آنهایی که سالیان سال کارت دارند تو نوبت وام هستند…..شادوتندرست باشید

    پاسخ

    آخه چه بازنشسته ای دو فرزند تحت تکفل در خانه داره والا آدم میمونه بخنده یا به حال و روزگار خودش گریه کنه

    پاسخ

    چقدردروغ میگیدمن سه ساله ثبت نام کردم هردفعه بایه کلک جدبدمن ازسرشون بازمیکنندمیکن اونهایی که ۵سال پیش ثبت نام کردن هموزبهشون ندادیم نمیدونم ازتمدیدکارتت بایدسه سال گذشته باشه میدونیدفقط بایدیه کانال داشته باشی تاکارت انجام بشهوگرته ول معطلی اقارییسی فسادداره بیدادمیکنه جوونهامون دارندخودکشی می‌کنند.به خاطراینکه دیگه هیچ امیدی به آینده ندارنداینهاهمه جواب داره سرپل صرات جلوی شمارومیگیرن همه جوونهای دین شدن یه کاری بکن خداوکیلی

    پاسخ

    بادرود جناب رسولی فر عزیزم تمام مشکلات بازنشستگان ازوجود بیوجود رئیسی هست بعد شما ازاین برای کمک به جوونها چاره می‌جویید فقط ما خود میتوانیم بخود کمک کنیم آنهم فقط با کمک گرفتن از خرد تفکر و درجای درست قرار گرفتن ووووشادوتندرست باشید

    پاسخ

    سلام من تنها هستم مشکل بینایی دارم ثبت نام کانون ندارم کسی نبوده مراببرددرکانون شلوغ است کا ری کردیدگیرعده ای خاص خودتان بیایید خانه ۱۵م دارم تعمیرمیخواد چکارکنم بازنشسته تامین اجتماعی

    پاسخ

    آقا یک نفر بمن بگه کانون این وسط چکاره است. من خانه خمیر ۳۵سال به تأمین افتضاحی حق بیمه دادم چرا باید ثبت نام کانون حتما باشم؟؟؟
    کانون هم برا چاپیدن ملت از یه راه دیگه است.

    پاسخ