coinex
راهنمای خرید تکراتو

مرحله دیگری از وام بازنشستگان تامین اجتماعی پرداخت شد [+ شرایط و زمان پرداخت مرحله جدید]

جزئیات وام بازنشستگان تامین اجتماعی منتشر شد. وام 20 میلیون تومانی بازنشستگان تأمین اجتماعی با شرایط زیر قابل ثبت‌نام است. برای مطالعه اخبار مرتبط با وام بازنشستگان تامین اجتماعی و شرایط پرداخت این وام با تکراتو همراه باشید.

جزئیات وام بازنشستگان تامین اجتماعی ابلاغ شد. سازمان تأمین اجتماعی بنا دارد به بازنشستگان خود توسط صندوق بازنشستگی کشوری، مبلغ 20 میلیون تومان وام با سود 4 درصد اعطا کند. البته ناگفته نماند که مبلغ این وام نسبت‌به سال گذشته افزایش داشته است و از 12 میلیون تومان به 20 میلیون تومان رسیده است. در ادامه می‌تواند جزئیات و نحوه ثبت‌نام این وام را بخوانید.


ادامه مطلب در ادامه:

بیشتر بخوانید:


اطلاعیه 3 آبان برای متقاضیان وام بازنشستگان تامین اجتماعی (3 آبان 1402)

به گزارش تکراتو و به نقل از فردانیوز، با همکاری صندوق بازنشستگی کشوری و بانک صادرات ایران، 2000 فقره تسهیلات ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری به مبلغ 35 میلیون تومان پرداخت شد.

کارمزد سالانه این وام 4 درصد بوده و با اقساط 36 ماهه به حساب بازنشستگان واجد شرایط واریز شد.

شایان ذکر است وام ازدواج فرزندان بازنشستگان شامل فرزندانی است که عقدنامه آنها در بازه زمانی 1398/01/01 به بعد باشد.

برای کسب اطلاع از شرایط مشمولان این تسهیلات می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

https://eservices.cspf.ir/govsso/sb-marriage-loan

پرداخت مرحله جدید وام بازنشستگان در آبان 1402 [بروزرسانی 30 مهر 1402]

رئیس کانون عالی بازنشستگان کارگری کشور از پرداخت 213 هزار وام 12 میلیون تومانی به بازنشستگان تامین اجتماعی طی سال گذشته خبر داد و درباره پرداخت وام 20 میلیون تومانی در مرحله چهارم گفت: زمان ثبت‌نام مرحله چهارم وام تا 30 مهرماه تکمیل و پرداخت آن آبان‌ماه انجام خواهد شد.

محمد اسدی در گفت‌وگو با ایسنا،‌ با اشاره به پرداخت وام 20 میلیون تومانی به بازنشستگان تامین‌ اجتماعی، اظهار کرد: سال گذشته 213 هزار وام 12 میلیون تومانی به بازنشستگان پرداخت شد و این درحالیست که از ابتدای سال جاری تاکنون 120 هزار سهمیه وام 20 میلیون تومانی پرداخت شده است و 40 هزار سهمیه در آبان ماه پرداخت خواهد شد.

شرایط وام بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد
شرایط وام بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد

وی درخصوص زمان پرداخت وام‌ها در مرحله جاری، توضیح داد: زمان ثبت‌نام مرحله چهارم وام تا ۳۰ مهرماه تکمیل می‌شود و پرداخت آن در آبان‌ماه انجام خواهد شد.

رییس کانون عالی بازنشستگان کارگری کشور در پاسخ به سوالی درخصوص عدم پرداخت وام به حساب بازنشستگان، تصریح کرد: وام برای هرکدام از بازنشستگانی که برای دریافت وام ثبت‌نام کرده و پیامک تایید ثبت‌نام را دریافت کرده‌اند، پرداخت شده است، مگر کسانی که در حسابشان موجودی برای هزینه‌های پستی و وام نداشته باشند که پس از پرداخت مبلغ، وام به صورت خود به خود برایشان واریز خواهد شد.

اسدی تصریح کرد: بازنشستگانی که در مرحله جدید ثبت‌نام کرده و قرعه کشی شدند و برایشان پیامک تایید وام ارسال شده است در آبان‌ماه وام خود را دریافت خواهند کرد. زمان واریز وام از یکم تا ششم هرماه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: پرداخت وام 500 میلیونی بازگشت به روستا [+شرایط]

پرداخت مرحله چهارم وام بازنشستگان انجام شد [بروزرسانی 22 مهر 1402]

صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: نوبت چهارم وام ضروری 30 میلیون تومانی صندوق برای واجدان شرایط واریز شد.

با توجه به تاخیر پرداختی وام‌های ضروری، با هماهنگی‌های انجام شده با بانک صادرات ایران به عنوان بانک عامل و تامین اعتبار لازم از سوی این بانک، نوبت چهارم وام 30 میلیون تومانی تا آخر وقت یکشنبه 16 مهرماه به حساب بیش از 32 هزار نفر از متقاضیان واجد شرایط واریز شد.

کارمزد تسهیلات این وام سالانه چهار درصد و اقساط آن 36 ماهه خواهد بود.

صندوق بازنشستگی کشوری با حدود یک میلیون و 700 هزار بازنشسته تاکنون سه مرحله از تسهیلات ضروری به بازنشستگان را پرداخت کرده که در هر مرحله به حدود 32 هزار نفر از این افراد، تسهیلات قرض‌الحسنه ضروری اختصاص داده شده است.

پرداخت مرحله سوم وام بازنشستگان آغاز شد [بروزرسانی 10 مهر 1402]

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت شش هزار میلیارد تومان از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد این سازمان و نیز پرداخت 40 هزار فقره تسهیلات مالی قرض الحسنه به بازنشستگان در مرحله سوم پرداخت وام بازنشستگان در سال جاری خبر داد.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی افزود:

همچنین به‌منظور کمک به بهبود معیشت بازنشستگان، از ابتدای امسال تاکنون به 117 هزار نفر متقاضی تسیهلات مالی قرض‌الحسنه پرداخت شده است. مرحله سوم این وام که مبلغ آن 20 میلیون تومان بوده و ثبت‌نام آن نیز به صورت کاملاً غیرحضوری انجام شد؛ به 40 هزار نفر پرداخت شد. قصد داریم انشاءالله اعطای وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان را با قوت ادامه بدهیم و در مراحل بعدی هم به امید خدا تعداد بیشتری از بازنشستگان واجد شرایط، این تسهیلات را دریافت خواهند کرد.

جزئیات وام بازنشستگان تامین اجتماعی ابلاغ شد

پرداخت وام قرض‌الحسنه از جمله تسهیلاتی است که سازمان تامین اجتماعی به بازنشستگان واجد شرایط خود پرداخت می‌کند و آنطور که احمد اسفندیاری، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی عنوان کرده است میزان این وام در سال جاری افزایش یافته است.

اسفندیاری با اشاره به پرداخت وام قرض‌الحسنه از سوی سازمان تأمین اجتماعی به بازنشستگان خود اظهار کرد:

سال گذشته مبلغ 12 میلیون تومان به بازنشستگان واجد شرایط به‌عنوان وام قرض‌الحسنه با کارمزد 4 درصد پرداخت می‌شد که با پیگیری‌های صورت‌گرفته امسال این رقم به 20 میلیون تومان افزایش یافته است.

وی درخصوص نحوه ثبت‌نام و پرداخت وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان گفت: «بازنشستگان در هر استان و شهرستان می‌توانند با مراجعه به کانون‌های بازنشستگی اقدام به ثبت‌نام کرده و وام 20 میلیون تومانی خود را دریافت کنند.»

جزئیات وام بازنشستگان تامین اجتماعی ابلاغ شد
شرایط وام بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام شد

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی در ارتباط با زمان ثبت‌نام بازنشستگان جهت دریافت وام اشاره شده گفت:

از اواخر خردادماه فرآیند ثبت‌نام بازنشستگان برای پرداخت وام 20 میلیون تومانی آغاز می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که امسال چه تعداد از بازنشستگان تأمین اجتماعی از تسهیلات و وام اشاره‌شده بهره‌مند خواهند شد، خاطرنشان کرد: «بر اساس برنامه‌ریزی امسال قرار است 500 هزار نفر از بازنشستگان از این تسهیلات بهره‌مند شوند.»

ثبت‌نام وام بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی 1402 از طریق مراجعه به کانون‌های بازنشستگی و تکمیل فرم وام ضروری مستمری‌بگیران امکان‌پذیر است. از جمله شرایط دریافت این وام می‌توان به داشتن کارت عضویت کانون بازنشستگی تامین اجتماعی اشاره کرد.

مستمری‌بگیران واجد شرایط ثبت‌نام وام ضروری بازنشستگان تامین اجتماعی به دو روش می‌توانند نسبت به ثبت‌نام خود برای دریافت وام 20 میلیون تومانی اقدام کنند:

  • در روش اول به‌صورت غیرحضوری و از طریق کانون‌های بازنشستگی که این روش برای استان‌ها و شهرستان‌های است که ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود.
  • روش دوم به صورت حضوری، در این روش متقاضیان با حضور در کانون‌های بازنشستگی و ارائه مدارک خود ثبت‌نام خود را انجام می‌دهند.

داشتن کارت عضویت کانون بازنشستگی تامین اجتماعی، برای متقاضی ثبت‌نام وام بانک رفاه به مستمری‌بگیران تامین اجتماعی 1402 یا همان وام ضروری، الزامی است. با توجه به استعلامی که از سوی بانک، برای اعطای تسهیلات به مستمری‌بگیران دریافت خواهد شد، مستمری‌بگیران، باید فاقد هرگونه چک برگشتی، بدهی بانکی و اقساط معوقه باشند.

شرایط ثبت نام وام بازنشستگان

بنا بر اعلام صندوق بازنشستگی کشوری، دریافت وام ضروری شرایط ذیل را دارد:

  • بازنشستگان و موظفین مشترک صندوق بازنشستگی کشوری می‌توانند با توجه به شرایط و ضوابط، اقدام به ثبت درخواست وام ضروری خود کنند. پس از اعلام اسامی متقاضیان واجد شرایط، مبلغ وام بر اساس اولویت تعیین‌شده به شماره حساب متقاضی نزد بانک صادرات واریز می‌شود.
  • مبلغ وام 300 میلیون ریال است و فقط به حساب متقاضی در بانک صادرات که در سیستم احکام درج شده و از این حساب حقوق بازنشستگی/ وظیفه دریافت می‌کند، واریز خواهد شد.
  • هرگونه تسویه حساب مربوط به وام‌های ادوار گذشته تأثیری در اولویت‌بندی و یا احراز شرایط دریافت وام ایجاد نخواهد کرد.
  • متقاضیانی که از تاریخ صدور حکم بازنشستگی آن‌ها کمتر از یک سال گذشته، مجاز به ثبت‌نام نیستند.
  • وراث ذکوری که تا سه سال آینده از لیست وظیفه‌بگیری حذف می‌شوند، مجاز به ثبت‌نام نیستند.
  • متقاضیانی که حکم ترمیم سال جاری برای آنان صادر نشده است، مجاز به ثبت‌نام نیستند.
  • فقط یکی از وراث وظیفه‌بگیر با رضایت سایر وراث وظیفه‌بگیر می‌تواند از وام استفاده کند. لذا سایر وراث باید پس از ورود به لینک «سامانه تعهد وراث» و تکمیل آن، رضایت خود را از دریافت وام توسط متقاضی اعلام کنند.
  • لازم به ذکر است تکمیل مشخصات در سامانه تعهد وراث برای وظیفه‌بگیران برای بیش از یک نفر الزامی است.
  • تنها در صورت تکمیل و تأیید مشخصات در سامانه تعهد وراث درخواست ثبت‌نام‌کننده در لیست متقاضیان وام ضروری قرار خواهد گرفت.
  • در خصوص تعهد وراث صغیر و محجور، تنها از طریق سامانه مدیریت‌های استانی و با ارائه مستندات (قیم‌نامه، حکم سرپرستی صادره توسط دادگستری جمهوری اسلامی ایران) قابل تأیید است.
  • «بازنشسته» متقاضی که علاوه بر حقوق بازنشستگی خود به همراه سایر وراث از حقوق وظیفه استفاده می‌کند، به منظور امکان بهره‌مندی یک نفر از وراث وظیفه‌بگیر از تسهیلات وام ضروری، توصیه می‌شود «بازنشسته» متقاضی، از دفتر کل بازنشستگی خود اقدام به ثبت‌‌نام کند.
  • «وظیفه بگیر» متقاضی که علاوه‌بر این که به تنهایی از دفتر کل اول حقوق وظیفه دریافت می‌کند، به اتفاق وراث دیگر از دفتر کل دوم نیز حقوق وظیفه دریافت می‌کند، توصیه می‌شود «وظیفه‌بگیر» متقاضی، از «دفتر کل اول» اقدام به ثبت‌نام کند تا امکان ثبت‌نام یک نفر از مابقی وراث وظیفه‌بگیر از «دفتر کل دوم» فراهم شود.
  • ذکر شماره دفتر کل بازنشستگی، شماره ملی، شماره حساب بانک صادرات ایران و شماره تلفن همراه الزامی است.
  • ثبت‌نام در سامانه، حقی را برای پرداخت وام به متقاضی ایجاد نخواهد کرد.
  • پس از اتمام مهلت ثبت‌نام، سوابق متقاضیان از جمله مجموع وام‌های دریافتی، بهره‌مندی از سایر تسهیلات، میزان حقوق و غیره مورد بررسی و اولویت‌بندی قرار گرفته و بر اساس میزان اعتبار تخصیصی توسط بانک عامل، «واجدین شرایط» تعیین و اسامی در سامانه اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: زنان سرپرست خانوار با ضمانت دولت وام می‌گیرند

مراحل ثبت‌نام وام بازنشستگان

شرایط وام بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام شد
شرایط وام بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام شد

برای ثبت‌نام در سامانه وام بازنشستگان سه راه دارید:

  1. رمز ثابت: نام کاربری و رمز عبور
  2. شناسایی دو عاملی: پیامک
  3. شناسایی سه عاملی: دفتر کل، کد ملی و شماره حساب.

پس از ورود به سامانه با هر یک از سه روش بالا، وارد حساب کاربری خود بخش پیشخوان می‌شوید. در این بخش لازم است در قسمت «تسهیلات مالی» بخش «وام ضروری» را انتخاب کنید.

در ادامه، شما صفحه شرایط دریافت وام را می‌بینید که در قسمت پایین این صفحه باید روی گزینه «ادامه ثبت نام» کلیک کنید. در مرحله بعد هم لازم است ثبت نام خود برای دریافت وام را ثبت کنید.

در صورتی که برای ثبت نام وام صندوق بازنشستگی کشوری اقدام کرده‌اید و حالا می‌خواهید بدانید نتیجه ثبت نام شما و درخواستتان برای دریافت وام چه بوده است، می‌توانید از امکان دیدن نتایج که در این سامانه وجود دارد، استفاده کنید.

برای اینکار کافیست در صفحه اصلی و از بخش تسهیلات مالی، گزینه وام ضروری را برگزینید. سپس در همان صفحه که شرایط دریافت وام نوشته شده، کمی پایینتر از قسمت ثبت‌نام باید روی گزینه لینک نتایج کلیک کنید.

با این کار در صفحه جدیدی که به شما نمایش داده می‌شود، می‌توانید نتیجه درخواست و زمانی را که برای تخصیص وام به شما اعلام شده است، مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص جزئیات وام بازنشستگان تامین اجتماعی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (125 نظر)

    سلام
    لازم نیست کانون بازنشستگان برید فقط کافیه خودتون یا فرزندانتون وارد سایت تامین اجتماعی بشه بعد حساب کاربری ایجاد کنه و راحت قسمت مستمری بگیران وارد بشه و قسمت تسهیلات را تایید کنه
    اصلا سخت نیست اگه خودتون سر در نمیارید بدید بچه ها انجام بدن
    من برای پدر و مادرم ثبت نام کرده بودم هیچکدوم تا الان وام نگرفته بودن اسم فقط مادرم در اومد.
    موفق باشید.

    پاسخ

    باسلام
    ناگفته نماند که تا سه ماه پیش تو سایت نوشته بودند به کسانی وام داده میشود که بالای یک بچه داشته باشند و جدیدا نوشتن که به بابای حقوق 15 میلیون وام داده نمیشود . . . اسم این هم گذاشتید وام

    پاسخ

    من در شهر پردیس زندگی میکنم اینجا کانون نداره تو این شهر میتونم برم شهر دماوند ثبت نام کنم برای کارت کانون بازنشستگان

    پاسخ

    باسلام…بخدادلمون خون شده ازدستتون ترابخدا درب این کانون‌های ایران راببندین اول کانون بازنشستگان تامین اجتماعی بهبهان …..آغازی

    پاسخ

    کم خالی ببندید

    پاسخ

    چرا ما بازنشستگان مستمری بگیر ازکارافتاده کلی و دائم تامین اجتماعی را که نیازمند واقعی وام هستیم مستاجر عیالوار با داشتن سه فرزند تحت تکفل هستم و از نظر معیشت و دریافتی در اولویت وام هستیم را از گرفتن وام محروم و حذف کردید

    پاسخ

    ازماست که برماست

    پاسخ

    این اخبار دروغ محض است بنده الان سه ماه است برای وام ودیعه مسکن ثبت نام کردم و وقتی به بانک منتخب در سایت وزارت راه و شهر سازی میرم میگویند اصلا ما اعتبار نداریم نمی‌دونم چرا سایت بانک ما را اعلام کرده و از این صحبت ها و فقط دلخوش به این وام برای پیش پرداخت منزل هستیم این مملکت بنیانش با دروغ و نیرنگ است من تا به حال یک جمله حرف راست از دهان مسئولین نشنیدم

    پاسخ

    وقتی اموالت وپس انداز۳۵سالویکعمربیمه پردازیتومیدی دست دولت بی لیاقت وبی سوادو ازپول خودت میخوان بهت وام بدهندبایدبدهی بانکی دولتی رانداشته باشی والان هم همه دو۳قسط عقبندبخاطردشمنی رئیسی عراقی باکارگران وتورم۴۰۰درصدوداشتن بی ارزشترین پول دنیا

    پاسخ

    سلام
    بنده فردی ازکارافتاده کلی هستم کلی به دوستان و اقوام بخاطر تامین هزینه دارو و درمان بدهکارهستم و بخاطرهمین تصمیم گرفتم که برای این وام ثبت نام کنم تا اینکه ازاین طریق بتوانم از بدهی که برگردنم هست خلاص بشم اما باورود به سایت واقدام به ثبت نام کردم بخاطر اینکه چندروز تا پنجاه سالم باقی مانده اصلا ثبت نام انجام نشد واقعا کسی نیست بداد مابرسه بخدا اگر گرفتار وبدهکار مردم نباشم اصلا وام میخام چکار همینجوری حدود یک دوم حداقل حقوقم برای دارو درمان هزینه میشه وای به روزی که وام هم بگیرم اما چکارکنم بدهکارمردم هستم وتنها راه خلاص شدن از دین مردم همینه حالا ماندم چه خاکی به سرم بریزم میترسم این حق‌الناس گرنم بمانه تورا خدا بدادمابرسید

    پاسخ

    با سلام
    چطور میتونم کارت عضویت بازنشستگی بگیرم ؟؟؟
    من ۵۰ روز هست بازنشست شدم

    پاسخ

    چرا سازمان تامین اجتماعی ما بازنشستگان مستمری بگیر ازکارافتاده کلی و دائم تامین اجتماعی را از گرفتن وام محروم و حذف کردید یک بازنشسته مستمری بگیر ازکارافتاده کلی و دائم تامین اجتماعی مستاجر عیالوار با داشتن سه فرزند تحت تکفل نیازمند واقعی وام است چون توانایی انجام هیچ کاری را ندارد این یعنی ظلم و اجحاف در حق ما بازنشستگان مستمری بگیر ازکارافتاده کلی و دائم تامین اجتماعی که ما را از گرفتن وام محروم و حذف کردید

    پاسخ

    من که از سال 99بازنشسته شده ام و تا کنون موفق به ثبت نام وام ضروری نشده ام در صورتیکه فرزندم در حال ازدواج بوده و نیاز به این وام دارم هر دفعه کانون اعلام میکند سهمیه نداریم پس کی این وامها را میگیره

    پاسخ

    وقتی کاربدستان نالایق باشند وضعیت مستمری بگیر بهتر ازاین نمیشود

    پاسخ

    همش دروغه نه سازمان ونه بانک رفاه عرضه پرداخت این وام را ندارند گول نخورید

    پاسخ

    ما بازنشستگان که بیشترین حق بیمه را پرداخت کردیم چرا نباید وام را دریافت کنیم

    پاسخ

    با سلام، لطفا یه فکری برای بچه های بازنشستگان بشه که نه شغل دارند نه بیمه ، تا جایی که حتی از پس پرداخت هزینه های دندانپزشکی اونها بر نماییم.

    پاسخ

    با سلام اینکه شرط می‌زارن که اگه حقوق این قد باشه تعلق نمیگیره یا دوتا بچه تحت تکفل ، کسی که بازنشسته شد معلوم که بچه هایش رفتن یا یه مبلغ خیلی کمی از اون سقف اعلامی حقوق بیشتر میگیره دیگه باید بره بمیره این کجای قانونه اگه آدم مشکل نداشته باشه مکر دیوانه هست بیخودی خودش زیر بار قرق کنه

    پاسخ

    از برج ۱۱سال ۱۴۰۱ثبت نام کردم هنوز موفق به دریافت وام نشدم هر موقع به کانون مراجعه کردم کفتن هنوز نوبت شما نشده۷ماهاست از ی زدهستم

    پاسخ

    از برج ۱۱سال ۱۴۰۱ثبت نام کردم هنوز موفق به دریافت وام نشدم هر موقع به کانون مراجعه کردم کفتن هنوز نوبت شما نشده۷ماهاست

    پاسخ

    خوش.به.حالمون.شد.اما.اااااگه.مثل.دیگر.قولشون.نشه.۱۲.ساله.بازنشسته.ام.هرسالمیروم.دنباید.وام…ولی.کانون.بروجرد.دها.بار.ثبت.نام.کردم.نمی.دانم.چرا.موقعی.که.می.خوان.وام.بدان.می.گن.اسم.تو….فرار.کرده

    پاسخ

    باسلام .من رفتم کانون بازنشستگان ثبت نام کنم.متوجه شدم پارتی بازی وحشتناکی انجام میشه.ایکاش از طریق دیگری می شد ثبت نام کنیم.من از مهریز یزد

    پاسخ

    تامین اجتماعی افتاده دست دولتی که دشمن سرسخت کارگران است ونهایت سواستفاده ازاموال شخصی کارگران رامیکند!! وقتی من بازنشسته ازاموال خودم وام میگیرم چه ربطی به دولت داردکه اقساط عقب افتاده داشته باشم یانه!! زورگویی به مردم دربندبنداین مسئولین جاگرفته وبدون حساب وکتاب ازتامین اجتماعی پول برداشت میکنندوبه صاحبانش ظلم وستم هم میکنند!! لعنت همه ایرانیان وکائنات برشماخداناباورها

    پاسخ

    ف.ح

    پاسخ

    سلام وام تامین اجتمایی بازنشستگان باید مانند وام کشوری وبدون شرایط باشد چون عید یما را باکشوری یکی است

    پاسخ

    چرا قوایین بی مورد کذاشته اند ک یکی داشتن ۲۰ سا سابقه مگر که ما کمتر داریم ادم نیستیم هر وقت مراجعه می کنیم می کویین خبری تز وام نیست چرا مگر ما بازنشته نیسیم مسعولین جواب بدهن بخدا این وام برای سیمونی دخترم می خواهم ؟

    پاسخ

    ۲۰م قراره پرداخت بشه هزار تا شرط میزارن.آخه نامسئول ۷۰سال سن هم شد شرط..اونایی که ۷۰سال رو ندارند و به همین چند غاز نیاز دارند .چکار کنند.یک مشت لا ابالی و مفتخور تازه به دوران رسیده روی ثروت ایران چنبره زدن .

    پاسخ

    چرا به ما بازنشستگان مستمری بگیر ازکارافتاده کلی و دائم تامین اجتماعی که بیمه ما معادل ۳۰سال است و توانایی انجام هیچ کاری را نداریم و نیازمند واقعی وام هستیم وام نمیدعید و بازنشستگان مستمری بگیر ازکارافتاده کلی و دائم تامین اجتماعی را از گرفتن وام محروم و حذف کردید یک بازنشسته مستمری بگیر ازکارافتاده کلی و دائم مستاجر عیالوار با داشتن سه فرزند تحت تکفل آیا نیازمند وام نیست که شما او را از گرفتن وام محروم و حذف میکنید عدالتی را که از اون دم میزنید کجاست

    پاسخ

    اخه ۲۰تومن پول توی جیبی بچه موسوی ومخبرمیشه که برای پرداختش اونم ازجیب خودمون اینهمه هفت خوان رستم گذاشتید؟؟ آخه وام ازجیب خودمون چه ربطی به بانکهای دولتی وچک برکشتی وبدهی بانکی داره؟؟ پول شخصی ماروباگروگرفتن به خودمون میدن !! ببین چقدرماروبدبخت حساب میکنند!¡ تف به ذاتتون.

    پاسخ

    باسلام من بازنشسته تامین اجتماعی هستم محل سکونت من در شهر جدید پردیس است برای ثبت نام کانون کجا باید برم اینجا کانون بازنشستگان ندارد ممنون می شم جواب بدید

    پاسخ

    خاک بر سر تامین اجتماعی وارگانش با این بیست تومن وامش چشم دشمن را کور کردین چرا وام به از کار افتاده نمیدین آنها آدم نیستند بیشرفا دروغگو پست سابقه چه ربطی سابقه چند سال داره حروم زادها

    پاسخ

    ایکاش مبلغ وام را ۱۰۰ میلیون تومان با سود ۴ درصد بنمایید
    فرزندان مجرد آماده ازدواج داریم

    پاسخ