coinex
راهنمای خرید تکراتو

اپل در تولید سری آیفون 16 توجه ویژه‌ای بر روی نرم‌افزار خواهد داشت

بنا به گفته‌ی اپل، در سری آیفون 16 تمرکز این شرکت بر روی سخت‌افزار نخواهد بود و به لطف iOS 18 شاهد تغییرات چشمگیر نرم‌افزاری در پرچمداران جدید اپل خواهیم بود.

با عرضه سری آیفون 15، شاهد تغییرات قابل توجهی نسبت به نسل پیشین پرچمداران اپل بودیم که می‌توان به معرفی تراشه جدید و قدرتمند A17 Pro، جزیره پویا در تمامی مدل‌ها، دکمه اکشن در مدل‌های پرو و استفاده از پورت USB-C برای اولین بار در تاریخ اپل اشاره کرد. همچنین، مدل پرو مکس برای اولین بار لنز پریسکوپی زوم اپتیکال 5 برابری را دریافت کرد و در نهایت با بهترین گوشی‌های اندروید همگام شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تمرکز اپل در سری آیفون 16 بر روی نرم‌افزار معطوف خواهد بود

به گزارش خبرنگار بلومبرگ، مارک گورمن در خبرنامه Power On خود اعلام کرده است که سری آیفون 16 در سال 2024 دارای هیچ پیشرفت سخت‌افزاری بزرگی نخواهد بود.

گورمن اظهار کرده است اپل در سری جدید گوشی‌هایش روی توسعه جدی‌تر نرم‌افزار و سیستم‌عامل تمرکز ویژه‌تری می‌کند تا مردم را برای خرید مدل‌های جدید تشویق کند.

این خبرنگار به این نکته اشاره می‌کند که اپل در حال کار بر روی امکانات هوش مصنوعی مولد (Generative AI) برای سیستم‌عامل جدید آیفون است.

اپل در تولید سری آیفون 16 توجه ویژه‌ای بر روی نرم‌افزار خواهد داشت

هنوز اطلاعاتی درباره ویژگی‌های خاص هوش مصنوعی اپل در دسترس نیست، اما شرکت‌هایی مانند سامسونگ به تازگی امکانات هوش مصنوعی شامل ترجمه تماس‌ها به صورت زنده، ایجاد تصاویر، خلاصه کردن متن و نوشتن پیام را معرفی کرده‌اند. بنابراین، انتظار می‌رود اپل نیز در سری آیفون 16 برخی از این ویژگی‌ها را ارائه دهد. اما همچنین امیدواریم که ویژگی‌ها و بهبودهای بسیاری که به هوش مصنوعی مولد مربوط نیستند را نیز ببینیم.

البته گورمن تاکید کرده است که اپل تصمیم گرفته است تا به دلیل رفع اشکالات، توسعه سیستم‌عامل جدید خود یعنی iOS 18 را به صورت موقت متوقف کند. بنابراین، امیدواریم این تأخیر به ارائه تجربه‌ای خوب و بهبود یافته از iOS 18 و ویژگی‌های هوش مصنوعی آن کمک کند.

همچنین، شایعات منتشر شده مربوط به آیفون 16 به وجود دکمه‌ی میانبر سخت‌افزاری دیگر، جزیره پویا کوچکتر و لنز تله‌فوتو پریسکوپی جدید در مدل پرو اشاره می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تمرکز اپل بر روی ویژگی‌های نرم‌افزاری سری آیفون 16 چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع:androidauthority

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر