coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

گوگل بارد حالا می‌تواند ویدیوهای یوتیوب را درک کند و به سوالات پاسخ دهد

گوگل بارد در بروزرسانی اخیر خود با افزود یک ویژگی جدید پیشرفت قابل توجهی داشته است. قابلیت جدید گوگل بارد می‌تواند محتوای ویدئوهای یوتیوب را درک کند.

گوگل بارد که با قابلیت‌های هوش مصنوعی چشمگیرش شناخته می‌شود، ویژگی‌ای را اضافه کرده که ممکن است نحوه تعامل ما با ویدیوهای YouTube را تغییر دهد. این فقط یک به روز رسانی نیست بلکه یک تحول بزرگ برای گوگل بارد به شمار می‌رود چراکه می‌تواند محتوای داخل ویدیوهای YouTube را درک کند.


ادامه مطلب در ادامه 

بیشتر بخوانید:


قابلیت جدید گوگل بارد می‌تواند محتوای ویدئوهای یوتیوب را درک کند

درک ویدئوهای یوتیوب و پاسخ به سوال‌ها به این معناست که می‌توانید از بارد پرسش‌های دقیقی درباره محتوای یک ویدئو بپرسید و او به شما پاسخ دقیقی خواهد داد. تصور کنید که یک ویدیو پخت غذا را تماشا می‌کنید و مایل به دانستن تعداد تخم‌مرغ‌های لازم برای دستور پخت کیک با روغن زیتون هستید، کافیست از بارد بپرسید و فوراً پاسخ خود را دریافت کنید.

قابلیت جدید گوگل بارد
قابلیت جدید گوگل بارد

بارد سابقاً از پسوندهایی استفاده می‌کرد که امکان اتصال آن را به اپلیکیشن‌های مختلف گوگل مانند جی‌میل، درایو و یوتیوب را می‌داد و می‌توانست پاسخ‌های شخصی‌سازی شده بیشتری را پاسخ دهد. اما به‌روزرسانی اخیر به یک سطح کاملاً جدیدی  امکانات دست یافته است. به عنوان مثال، هنگام تماشای ویدیو در یوتیوب، بارد می‌تواند با ارائه خلاصه‌ها یا پاسخ به سوالات خاص به شما کمک کند تا محتوای ویدیو را بهتر فهمید.

این امکان فقط به خاطر این نیست که درک ویدئو‌ها کامل‌تر و رات‌تر صورت بپذیرد؛ درواقع این بروزرسانی قصد دارد تا هوش مصنوعی را تعاملی‌تر از گذشته و با ارائه اطلاعات درست کامل کند. اما لازم است به یاد داشته باشیم که بارد، مانند هر سیستم هوش مصنوعی دیگری، بی ایراد نیست و جای پیشرفت دارد. در همین راستا آزمایش‌های بر روی بارد انجام شد؛ نتایج آزمایش نشان داد که این هوش مصنوعی گاهی معنی و مفاهیم یک متن را متوجه نشده یا به کل اشتباه می‌فهمید. به عنوان مثال گفتگوی بین دو گوشی هوشمند را به عنوان یک گفتگوی خواهرانه تشخیص داده بود. این اشکالات به ما یادآوری می‌کند که هوش مصنوعی تا رسیده به منزل مقصود راه زیادی در پیش دارد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی قابلیت جدید گوگل بارد چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر