;
coinex

بازیگران سریال مستوران [بیوگرافی + عکس]

فصل دوم مجموعه‌ی مستوران با بازی محیا دهقانی و کاوه خداشناس از شبکه یک پخش می‌شود. برای آشنایی با زندگینامه بازیگران سریال مستوران با ما همراه شوید.

فصل دوم سریال مستوران به کارگردانی سید علی هاشمی ساخته شده است. این مجموعه‌ که عاشقانه‌ای برگرفته از قصه‌ها و افسانه‌های کهن ایرانی (دوران صفویان و غزنویان) است، به قلم محمد حنیف به نگارش درآمده است.

در این سریال بازیگران مطرح سینما و تلویزیون به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند. در ادامه، علاوه بر زندگینامه بازیگران و بیوگرافی کارگردان، عکس بازیگران سریال مستوران را هم با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بازیگران سریال مستوران

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه یک، فصل دوم سریال مستوران از شنبه 28 آذر ماه هر شب ساعت 22:00 پخش خواهد شد. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 08:00 و 15:00 روز بعد که زمان پخش تکرار این سریال تاریخی است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

عکس بازیگران فصل دوم سریال مستوران
بازیگران سریال مستوران

در فصل دوم سریال مستوران علاوه بر نقش‌آفرینی بازیگرانی که در ابتدای این مقاله نام بردیم، چهره‌های مشهوری از جمله بهنام تشکر، ثریا قاسمی، فرهاد آییش، فاطمه گودرزی، رویا میرعلمی، رابعه اسکویی، سولماز غنی، قاسم زارع، محمدصادق ملک، الهه خادمی، شاهو رستمی، شکوفه هاشمیان، میلاد میرزایی، آزاده مویدی‌فرد، لادن قناد، علی باقری، خسرو احمدی، دانیال جوهرزاده، ناصر علی پاشا، پریسا مقتدی، آتش تقی‌پور، علی رجایی، یدالله شادمانی، فرشید زارعی‌فرد، آتش تقی‌پور، محمد شیری، قربان نجفی، سحر غمخوار، سانای امیرآبادی، فرهاد روشن و قاسم یوردخانی ایفای نقش می‌کنند.

برای مشاهده‌ی عکس بازیگران سریال مستوران و بیوگرافی هنرمندان این سریال پربیننده تا پایان همراه ما باشید.

محیا دهقانی

بیوگرافی بازیگران فصل دوم سریال مستوران

محیا دهقانی در بیست‌وچهارم دی ماه سال ۱۳۷۰ در تهران به دنیا آمد. او دانش‌آموخته‌ی رشته بازیگری است و مدرک آزاد بازیگری خود را از داریوش ارجمند دریافت کرده‌ است.

دهقانی با بازی در فیلم «شیار ۱۴۳» به کارگردانی نرگس آبیار وارد سینما و دنیای بازیگری شد. سریال تلویزیونی «قهر و آشتی» اولین تجربه او در تلویزیون محسوب می‌شود. او در فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» به کارگردانی محمدحسین مهدویان در نقش «فریده» شخصیت اصلی زن فیلم را بازی کرده‌ است.

او برای نقش‌آفرینی در فیلم کوتاه «باهر» به کارگردانی «حسن آخوندپور» موفق به دریافت جایزه «بهترین بازیگر زن» در نهمین جشنواره فیلم‌های ایرانی – سان‌فرانسیسکو شد.

سریال‌های نجلا ۲، خود‌خواسته، هم‌سایه، همبازی، پایتخت چهار، و فیلم های لب خط، چند میگیری گریه کنی دو، کُنجانچَم و لیلاج از آثار کارنامه هنری وی هستند.

محیا دهقانی درباره‌ی نقش‌های مورد علاق‌اش می‌گوید: «بیشتر دوست دارم نقش‌هایی را بازی کنم که از غالب شخصیت خودم دور باشند. خیلی علاقه دارم کاراکتری را بسازم و خلق کنم همانطور که نویسنده آن را خلق کرده است من هم وقتی بازی می‌کنم چیزی به آن اضافه کنم و خودم لذت ببرم.»

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های HBO در سال 2023

بهترین سریال های نتفلیکس 2023

کاوه خدا شناس

 عکس بازیگران فصل دوم سریال مستوران

کاوه خدا شناس در پنجم آبان ماه سال 1359 در تهران به دنیا آمد. وی فرزند سوم خانواده، و اصالتا دماوندی است. او دارای مدرک دیپلم تجربی بوده و دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی نمایش دانشکده هنر و معماری دانشگاه تهران است.

او پیش از دوران دانشجویی فعالیت هنری خود را با ایفای نقش در نمایش هدهد به کارگردانی منصور خلج آغاز کرد و با گروه‌های دانشجویی کارش را به طور جدی ادامه داد. وی در سال ۱۳۸۲ با بازی در فیلم سینمایی خداحافظ رفیق به کارگردانی بهزاد بهزادپور وارد سینما شد.

صبح آخرین روز، بوم و بانو، آقازاده، پناه آخر، وقت صبح، پدر، بازگشت، رنج پنهان، عملیات 125 (فصل 3) و آسمان همیشه ابری نیست برخی از سریال‌هایی هستند که خداشناش در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است.

کاوه خدا شناس علاوه بر بازیگری در رشته‌های موسیقی، عکاسی، نقد هنری و دستیاری کارگردان نیز فعالیت دارد.

فاطمه گودرزی

عکس بازیگران سریال مستوران
عکس بازیگران سریال مستوران

فاطمه گودرزی در نوزدهم تیر ماه سال ۱۳۴۲ در تهران به دنیا آمد. پدر و مادر وی اهل بروجرد استان لرستان هستند. گودرزی در 19 سالگی یک دوره‌ی دو ساله‌ی تئاتر را در اداره‌ی بازیگری گذراند. وی در سال ۱۳۶۶ با حضور در سری سوم مجموعه تلویزیونی آئینه به کارگردانی «فریدون فرهودی» بازی جلوی دوربین را تجربه کرد.

گودرزی با نقش‌آفرینی در فیلم به خاطر همه چیز ساخته‌ی رجب محمدین وارد سینما شد. ترانه مادری، دردسر والدین، آپارتمان و رعنا، ما فرشته نیستیم، لحظه گرگ و میش، همسر دلخواه من، ازدواج صورتی، ازدواج به سبک ایرانی، غزال، جنگ نفتکش‌ها، دست‌های خالی و داش اکل برخی از آثار کارنامه هنری فاطمه گودرزی هستند.

فاطمه گودرزی در سال 1374 از چهاردهمین جشنواره فیلم فجر جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن را برای بازی در فیلم غزال دریافت کرد. او همچنین در هفدهمین دوره جشنواره فیلم فجر نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای ایفای نقش مهین خانم و پروین خانم در فیلم جنگجوی پیروز شد.

فاطمه گودرزی دیپلم اقتصاد دارد. او با عبدالرضا گنجی کارگردان سینما ازدواج کرده است و دو فرزند به نام‌های پویان و آوا دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ترکی 2023

بهترین سریال های عاشقانه 2023

فرهاد آئیش

 عکس بازیگران فصل دوم سریال مستوران

«فرهاد حشمتی عقدایی» که در دنیای هنر با نام «فرهاد آئیش» به شهرت رسیده، متولد بیست‌و‌هفتم شهریور ماه سال 1331 در تهران است. او تحصیل کرده‌ی رشته‌ی فیلمسازی در انگلستان است. وی فعالیت هنری خود را از تئاتر انگلستان و آمریکا آغاز کرد.

آئیش دوران جوانی را در شهرهای سانفرانسیسکو، واشینگتن، بوستون و برلین گذراند و در این مدت به کارگردانی و بازی در بیش از ۳۰ نمایشنامه به زبان‌های فارسی و انگلیسی پرداخت.

او پس از ۲۷ سال در سال ۱۳۷۶ به ایران بازگشت و فعالیت هنری خود را در ایران ادامه داد. آئیش در سال 1379 با نقش آفرینی در سریال «قطار ابدی» به شهرت رسید.

فرهاد آئیش علاوه بر بازیگری به عنوان نمایشنامه‌نویس، تهیه‌کننده و کارگردان تئاتر در آثار بسیاری حضور داشته است. از آثار کارنامه هنری او می‌توان یک دزدی عاشقانه، هیس! دخترها فریاد نمی زنند، کلمه سکوت کلمه، آشوب، ۵۰ کیلو آلبالو، مکس، پریناز، یک عاشقانه ساده، غلامرضا تختی، خوب بد جلف ۲، پوپک و مش ماشاالله، آینه شمعدون، کاناپه، گیج گاه و خائن کشی را نام برد.

رویا میرعلمی

زندگینامه بازیگران فصل دوم سریال مستوران
زندگینامه بازیگران فصل دوم سریال مستوران

در ادامه‌ی زندگینامه بازیگران سریال مستوران می‌رسیم به رویا میرعلمی که در فصل نخست این مجموعه تاریخی نیز حضور داشت. وی در دهم شهریور ماه سال ۱۳۵۷در قزوین به دنیا آمد.

رویا میرعلمی فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی طراحی صحنه از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است. بیشتر فعالیت‌ او به ویژه در سال‌های ابتدایی کارش، در تئاتر بوده است.

برادر (۱۳۸۷)، بیداری (۱۳۸۷)، صبح روز هفتم (۱۳۸۷)، آقا یوسف (۱۳۸۹)، خواب زده‌ها (۱۳۹۲) و سینما شهر قصه (۱۳۹۸) فیلم‌های کارنامه‌ی هنری رویا میرعملی هستند.

میرعلمی در سال 1394 با بازی در مجموعه‌ی شمعدونی به کارگردانی سروش صحت به شهرت رسید. بازی درخشان او در سریال لیسانسه‌ها (۱۳۹۵–۱۳۹۸) جایزه‌ی بهترین بازیگر زن کمدی از جشن حافظ را برای او به ارمغان آورد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های مارول 2023

بهترین سریال های کره ای 2023

بهنام تشکر

 

بیوگرافی بازیگران سریال مستوران را با بهنام تشکر ادامه می‌دهیم. وی متولد چهارم بهمن ماه سال ۱۳۵۵ در شهرستان نمین است. او در کودکی به خاطر شغل پدرش، با خانواده‌‌ به بندرانزلی مهاجرت کرد و پس از 20 سال‌ از بندر انزلی به ساری نقل مکان کردند.

بهنام تشکر از سال 1375 وارد تئاتر ساری شد و با نمایش کمدی میرزا فرفره بازیگری را شروع کرد. وی در سال 1384 به عنوان گوینده وارد رادیو شد. اولین تجربه بازی او جلوی دوربین در فیلم «کوتاه اتو استاپ» بوده است.

تشکر در سال 1384 با سریال «مروارید سرخ» وارد قاب تلویزیون شد. وی از بازیگران توانمند کمدی است و در سریال‌هایی از جمله لیسانسه‌‌ها، پژمان، دودکش، دزد و پلیس و ساختمان پزشکان هنرمندانه به ایفای نقش پرداخته است.

بهنام تشکر دارای مدرک کارشناسی اقتصاد بازرگانی از دانشگاه فیروزکوه است. او در 30 سالگی با آیدا یزدانی ازدواج کرده و یک پسر به نام کاوه دارد.

رابعه اسکویی

بیوگرافی بازیگران سریال مستوران
بیوگرافی بازیگران سریال مستوران

رابعه اسکویی یکم مهر 1345 در تهران به دنیا آمد. پدرش اهل گیلان و مادرش کرمانی است. وی دوره بازیگری را زیر نظر حمید سمندریان گذرانده و از سال 1375 فعالیت هنری خود را آغاز کرده است.

این بازیگر باتجربه در ۳۰ سالگی با سریال «صد سال به این سال‌ها» برای اولین بار در مقابل دوربین قرار گرفت و پس از آن با فیلم یکی بود یکی نبود ایرج طهماسب وارد سینما شد. اسکویی با فیلم سگ کشی بهرام بیضایی بسیار درخشید و به عنوان یکی از نامزدهای بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فجر معرفی شد.

اسکویی با بازی در مجموعه پلاک 14 به کارگردانی مهران مدیری به شهرت رسید. او تاکنون در فیلم‌های بسیاری از جمله شیر تو شیر، ویلای من، دلقک ها، چشمک، نیمه شب اتفاق افتاد، سگ کشی، تارزن و تارزان، به من نگو دزد و زن‌ها چی میخوان ایفای نقش کرده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های چینی 2023

بهترین مینی سریال های 2023

ثریا قاسمی

 عکس بازیگران فصل دوم سریال مستوران

زندگینامه بازیگران سریال مستوران را با ثریا قاسمی ادامه می‌دهیم. این بازیگر مطرح و باتجربه‌ی سینما و تلویزیون که در این سریال تاریخی نیز به ایفای نقش پرداخته است در بیست‌ و هشتم آذر ماه سال ۱۳۱۹ در رشت به دنیا آمد. وی از 21 سالگی فعالیت هنری خود را با گویندگی در رادیو ارتش شاهنشاهی آن زمان آغاز نمود.

ثریا قاسمی پس از فعالیت در رادیو، وارد عرصه دوبلوری شد و سپس با اجرا در تئاتر و بازی در فیلم کوتاه به فعالیت هنری خود ادامه داد. خانم قاسمی تاکنون علاوه بر فیلم‌های ماندگار، در سریال‌های موفق بسیاری از جمله در قلب من، در پناه تو، شب دهم، صاحب دلان، آوای باران، تعبیر وارونه یک رویا، پشت بام تهران و گیلدخت نقش آفرینی کرده است.

ثریا قاسمی برنده‌ی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم مارال و همچنین بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره کانزاس سیتی برای نقش‌آفرینی در همین فیلم شد. او در سال ۱۳۹۵ برای بازی در فیلم ویلایی‌ها سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از جشنواره فیلم فجر دریافت کرد.

ثریا قاسمی در 30 سالگی با رحیم برفراز ازدواج کرد و  سه فرزند به نام‌های بابک، بهروز و بنفشه دارد. گفتنی است خانم حمیده خیرآبادی (مادر سینمای ایران) مادر ثریا قاسمی است.

قاسم زارع

 عکس بازیگران فصل دوم سریال مستوران
بازیگران مستوران

قاسم زارع در یکم فروردین ماه سال 1336 در همدان به دنیا آمده است. وی دانش‌آموخته‌ی مرکز آموزش تئاتر از اداره کل فرهنگ و هنر بوده، و قبل از انقلاب با اجرای تئاتر وارد دنیای بازیگری شده است. او با بازی در ژانر دفاع مقدس به طور حرفه‌ای به کارش ادامه داد.

زارع در سال 1364 با ایفای نقش در سریال آئینه به کارگردانی غلامحسین لطفی برای اولین بار جلوی دوربین رفت. او چهار سال بعد با نقش‌آفرینی در فیلم صنوبرهای سوزان بازیگری در سینما را تجربه کرد. ایشان با بازی در فیلم آژانس شیشه‌ای سال 1376 به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا به شهرت رسید.

زارع که سابقه حضور در جنگ و رفتن تا خط مقدم دارد، با ایفای نقش در 12 فیلم دفاع مقدس از جمله بازیگران رکورد دار این ژانر به شمار می‌آید.

زارع در سریال‌های بعد از آزادی، تعبیر وارونه یک رؤیا، یادآوری، بوی باران، رویاهای بیداری، آینه‌های نشکن، صفحه ۱۱۳ و سال‌های مشروطه به ایفای نقش پرداخته است. او از بازیگران سریال بی نشان به کارگردانی راما قویدل بود.

قاسم زارع سال‌هاست ازدواج کرده و یک فرزند پسر دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ترکی

بهترین مینی سریال های کره ای

سولماز غنی

 عکس بازیگران فصل دوم سریال مستوران

بیوگرافی بازیگران سریال مستوران را با سولماز غنی ادامه می‌دهیم که در 27 مرداد ماه سال 1356 در تهران به دنیا آمد. او فعالیت بازیگری خود را از سال 1380، با ایفای نقش در فیلم آتانازی شروع کرد. غنی دو سال بعد بازیگری در تلویزیون را با مجموعه تلویزیونی تب سرد آغاز کرد، سپس در سریال «با من بمان» بهتر دیده شد.

پنج کیلومتر تا بهشت (۱۳۹۰)، از سرنوشت (۱۳۸۶)، حکایت‌های کمال (1398)، ملکه گدایان (1399) و آفتاب پرست (1401) سریال‌هایی هستند که او در آن‌ها نقش آفرینی داشته است.

سولماز غنی در سال 1386 با نفش‌آفرینی در سریال سرنوشت مشهور شد. وی در سال 1391 با علی رحیمی، نوازنده و مدرس موسیقی ازدواج کرد.

یدالله شادمانی

 عکس بازیگران فصل دوم سریال مستوران
بیوگرافی بازیگران سریال مستوران

یدالله شادمانی متولد یکم دی ماه سال ۱۳۳۷ در کرمان است. او در سال ۱۳۵۳ دیپلم خود را در رشته‌ی بازرگانی گرفت و سال ۱۳۵۵ پس از پایان سربازی به‌عنوان دبیر دبیرستان استخدام شد و به تدریس ماشین‌نویسی فارسی و لاتین پرداخت.

شادمانی بازنشسته آموزش و پرورش است و فعالیت خود را از دبیرستان، با نویسندگی و کارگردانی تئاتر شروع کرد. وی در سال ۱۳۸۵ با تئاتر دو به دل در کرمان شناخته شد. او بهترین بازیگر بیست و دومین جشنواره ی تئاتر جنوب شرق کشور در سال ۱۳۸۹ شد.

از جمله آثار کارنامه‌ی هنری یدالله شادمانی می‌توان به داوینچیز، گورکن، شیار ۱۴۳، تنگه ابوقریب، تنها در چند دقیقه سکوت، ما همه با هم هستیم، آذر، شهدخت، پرویز و دیگران، پنج تا پنج، سیاوش و قورباغه اشاره کرد.

گفتنی است یدالله شادمانی موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر در چهاردهمین جشنواره پونای هند برای بازی در فیلم ممیرو شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های تاریخی

بهترین سریال های سیتکام

خسرو احمدی

 عکس بازیگران فصل دوم سریال مستوران

بیوگرافی بازیگران سریال مستوران را با خسرو احمدی به پایان می‌رسانیم که زاده‌ی بیست و هشتم خرداد ماه سال ۱۳۴۲ در تهران است. او دیپلم رشته‌ی تجربی دارد و بدون شرکت در دوره یا کلاس بازیگری، وارد دنیای بازیگری شده است.

احمدی با بازی در مجموعه تلویزیونی و کودکانه‌ی النگ و دولنگ به کارگردانی ایرج طهماسب به شهرت رسید. او در فیلم های سینمایی بسیاری همچون سه بیگانه، کلاه قرمزی و بچه ننه، دونده زمین، مینی بوس، خوابگاه دختران، کلاه قرمزی و سروناز و سریال‌های قطار ابدی، چراغ جادو و نون و ریحون حضور داشته است.

گفتنی است خسرو احمدی در مجموعه‌ی زیرخاکی که یکی از بهترین سریال های ایرانی است، بازی کرده بود.

خلاصه داستان فصل دوم سریال مستوران

پس از پرداختن به زندگینامه بازیگران سریال مستوران سراغ قصه‌ی این مجموعه درام تاریخی می‌رویم که روایت‌گر ماجراهایی تلفیقی و عاشقانه از داستان‌های کهن ایرانی از جمله هزار و یک شب، کشکول، گلستان و شاهنامه بوده که در شهری به نام «مستوران»، حدود پانصد سال پیش رخ داده است.

 عکس بازیگران فصل دوم سریال مستوران
بازیگران مستوران

گفتنی است داستان فصل دوم سریال مستوران هم در ادامه داستان فصل اول این مجمموعه روایت می‌شود. برای فصل دوم این مجموعه علاوه بر لوکیشن‌های فصل اول، دکورسازی فراوانی در اطراف تهران انجام شد. احمدآباد مستوفی و شهرک دفاع مقدس قم اماکنی هستند که در آن‌ها فیلمبرداری انجام گرفته است.

عطا پناهی تهیه‌کننده سریال مستوران گفت: «این مجموعه در فصل دوم با پروداکشنی بزرگ‌تر جلوی دوربین رفته است به نحوی که می‌توان گفت در بحث جلوه‌های ویژه و لوکیشن نسبت به فصل قبل رشدی دو برابری داشته است.»

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های طنز آمریکایی

بهترین سریال های جنایی کره ای

 کارگردان سریال مستوران

 عکس بازیگران فصل دوم سریال مستوران

سید علی هاشمی کارگردان سریال مستوران، دانش آموخته کارگردانی از دانشگاه هنر و معماری است که یکی از مهم‌ترین آثارش کارگردانی فیلم سینمایی زعفرانیه 14 تیر است.

او عضو کانون کارگردانان، دستیاران و برنامه ریزان خانه سینماست. فصل دوم «مستوران» نخستین تجربه کارگردانی هاشمی در عرصه سریال سازی محسوب می‌شود.

تئاتر نقش زن، تمام عطرهای تابستان، از خواب تا مهتاب و ماه در آب، از جمله نمایش‌هایی هستند که کارگردانی آنها را به عهده داشته است.

سید علی هاشمی حضور در فیلم محمد رسول الله، سریال خوش‌نشین‌ها، جزیره، آچمز، باجه شماره3، دوران عاشقی، سریال غیر علنی و رنج پنهان را در کارنامه ی خود دارد.

عوامل فصل دوم سریال «مستوران»

  • نویسنده: محمد حنیف
  • تهیه کننده: عطا پناهی
  • مدیر تولید: اکبر کاظمی
  • مدیر فیلمبرداری: مسلم تهرانی
  • طراح صحنه: فرامرز بادرامپور
  • طراح لباس: ژاله زکی‌زاده
  • طراح گریم: امید گلزاده
  • تدوین: پدرام بهرامی
  • آهنگساز: شورا کریمی
  • مدیر صدابرداری: میثم یاردیلو
  • طراح جلوه‌های بصری: محمد برادران
  • طراحی و ترکیب صدا: حسین قورچیان
  • اصلاح رنگ: فربد جلالی
  • مدیر برنامه‌ریزی: شیوا یزدچی
  • دستیار یک کارگردان: سید علی قاسمی
  • منشی صحنه: سحر غمخوار
  • طراح پوستر: استودیو رامکا
  • روابط عمومی: علی سلمان‌زاده
  • عکاس: فرهاد بابایی
  • محصول: سازمان هنری رسانه‌ای اوج

سوالات متداول

کدام بازیگرها در فصل دوم سریال مستوران نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

در این سریال بهنام تشکر، کاوه خداشناس، محیا دهقانی، ثریا قاسمی، فرهاد آییش، فاطمه گودرزی، رویا میرعلمی، رابعه اسکویی، سولماز غنی، قاسم زارع، محمدصادق ملک، الهه خادمی، شاهو رستمی، شکوفه هاشمیان، میلاد میرزایی، آزاده مویدی‌فرد، لادن قناد، علی باقری، خسرو احمدی، دانیال جوهرزاده، ناصر علی پاشا، پریسا مقتدی، آتش تقی‌پور، علی رجایی، یدالله شادمانی، فرشید زارعی‌فرد، آتش تقی‌پور، محمد شیری، قربان نجفی، سحر غمخوار، سانای امیرآبادی، فرهاد روشن و قاسم یوردخانی نقش‌آفرینی کردند.

فصل دوم سریال مستوران چند قسمت است؟

فصل دوم سریال مستوران در 38 قسمت 50 دقیقه‌ای، به کارگردانی سید علی هاشمی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیگران فصل دوم سریال مستوران چیست؟ آیا این بازیگرها به‌خوبی از عهده اجرای نقش‌شان برآمده‌اند؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام
    آخه فیلم به این قشنگی و عالی چرا باید در انتخاب بازیگر نقش توماج اینقد بد عمل کنید…
    اصلااا نمیتونه ایفای نقش کنه
    همین باعث شد خدااقل خانواده ی من و اطرافیان از این فیلم زده بشن
    و صدرصد برخی ها هستن ک نطرشون همینه

    اخه این همه بازیگر خوب داشتیم…چرا اینننننننننن

    پاسخ