;
coinex

مشخصات گلکسی تب اکتیو 5 فاش شد [+تصاویر]

گلکسی تب اکتیو 5 جدیدترین تبلت مقاوم سامسونگ با درجه استاندارد نظامی است که اکنون برخی از مشخصات فنی به همراه تصاویر آن، منتشر شده است.

سامسونگ هر سال حداقل یک گوشی هوشمند یا تبلت مقاوم را روانه بازار می‌کند. بیش از یک سال از عرضه یک تبلت مقاوم توسط این شرکت می‌گذرد و سامسونگ به زودی تبلت مقاوم جدیدی به نام گلکسی تب اکتیو 5 را روانه بازار خواهد کرد. تبلت آینده حضور خود را از طریق برخی گزارش‌ها در دو ماه گذشته و تصاویر و تصاویر آن نشان داد. اکنون مشخصات کامل به بیرون درز کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


گلکسی تب اکتیو 5 سامسونگ

طراحی و مشخصات کامل Galaxy Tab Active 5 توسط یکی از کاربران به نام MSPowerUser منتشر شده است. تصاویر نشان می‌دهد که این دستگاه دارای یک پوشش محافظ است. صفحه نمایش 8 اینچی LCD با وضوح 1920 در 1200 پیکسل و محافظ گوریلا گلس 5 است. همچنین دارای سه دکمه فیزیکی، استاندارد IP68 و طراحی مطابق با MIL-STD-810H است که برای استفاده در زمینه یا مصارف صنعتی عالی خواهد بود. این دستگاه همچنین با قلم S Pen همراه با استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب همراه خواهد بود. ابعاد این تبلت نیز 126.8 x 213.8 x 10.1 mm و وزن آن 433 گرم است.

Samsung Galaxy Tab Active 5 S Pen

بر اساس گزارش‌ها، این دستگاه دارای پردازنده 5 نانومتری Exynos 1380، رم 4/6 گیگابایتی، حافظه داخلی 64/128 گیگابایتی و اسلات کارت microSD (تا 1 ترابایت) است. اگر این گزارش صحیح باشد، گلکسی تب اکتیو 5 با اندروید 12 که اکنون بیش از دو سال از عمر آن می‌گذرد به بازار عرضه خواهد شد که کمی عجیب به نظر می‌رسد. این تبلت مقاوم سامسونگ در قسمت جلویی، دوربین 5 مگاپیکسلی دارد و در پشت، دوربین 13 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار، دیافراگم F1.9 و فیلمبرداری 4K 30 فریم بر ثانیه بر روی این تبلت وجود خواهد داشت.

گلکسی تب اکتیو 5، مانند بسیاری دیگر از گوشی‌ها و تبلت‌های مقاوم سامسونگ، دارای باتری قابل تعویض توسط کاربر (5050 میلی آمپر ساعت) است. از ویژگی‌های ارتباطی این دستگاه می‌توان به GPS، 5G، وای فای 6، بلوتوث 5.3، NFC، پورت USB 3.2 Gen 1 Type-C و جک هدفون اشاره کرد.

همچنین دارای یک اسکنر اثر انگشت است که در دکمه هوم خود تعبیه شده است. همچنین یک کلید فعال در یک طرف خود دارد. طبق گزارش‌ها، سامسونگ برای این تبلت ادعا می‌کند که مقاومت در برابر ضربه از ارتفاع تا ارتفاع 1.2 متری دارد. ما انتظار داریم که این تبلت در چند ماه آینده رسما معرفی شود، اما احتمالاً تنها در چند بازار در سراسر جهان عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد گلکسی تب اکتیو 5 سامسونگ چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر