coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

رندرهای آیفون 16 پرو و پرو مکس منتشر شد؛ طراحی تکراری و تغییرات جزئی!

افشاگری با پخش رندرهای آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس از طراحی سری بعدی آیفون‌ها پرده برداشت. خبری از تغییرات آنچنانی و طراحی متفاوت نیست.

همان‌طور که می‌دانید قرار است که گوشی‌های جدید اپل یعنی آیفون 16 پرو و آیفون 16 ​​پرو مکس در سپتامبر 2024 به بازار عرضه شوند. اما اکنون، به لطف MacRumors، تصاویری از این دو گوشی پیش از عرضه رسمی در فضای اینترنت پخش شده است. جای گفتن ندارد که باز هم مثل همیشه از زبان طراحی تکراری و آشنا استفاده شده، اما با این حال یک سری تغییرات جزئی به چشم می‌خورند که در ادامه آنها را بازگو می‌کنیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


رندرهای آیفون 16 پرو و پرو مکس

شاید بتوان گفت که آشکارترین تغییر در هر دو مدل، صفحه نمایش بزرگ‌تر نسبت به نسل قبلی است. انتظار می‌رود که اندازه نمایشگر آیفون 16 پرو به 6.27 اینچ برسد و از سوی دیگر آیفون 16 پرو مکس نیز از صفحه نمایش بزرگ و قابل توجهی با اندازه 6.85 اینچ برخوردار باشد. ناگفته نماند که با افزایش سایز صفحه نمایش، ابعاد این گوشی‌ها نیز به نسبت بزرگ‌تر خواهد شد.

رندرهای آیفون 16 پرو

در واقع ابعاد آیفون 16 پرو 149.6 در 71.45 در 8.25 میلی‌متر و وزن آن 194 گرم است و مدل پرو مکس با ابعاد 163 در 77.58 در 8.25 میلی‌متر و وزن 225 گرم وارد بازار خواهد شد.

تغییر بزرگ دیگری که نسبت به سری 15 آیفون اعمال شده، وجود یک دکمه جدید به نام دکمه Capture است. این دکمه در سمت راست قاب گوشی و زیر دکمه پاور قرار خواهد گرفت و دارای یک سنسور نیرو خواهد بود. انتظار می‌رود که این دکمه جدید منحصر به مدل‌های پرو آیفون باشد و به عنوان میانبر برای باز کردن برنامه دوربین عمل کند.

همچنین ممکن است که در بخش دوربین نیز شاهد یک سری ارتقا و پیشرفت باشیم. این امکان وجود دارد که هر دو مدل پرو به لنزهای فوق عریض 48 مگاپیکسلی مجهز شوند که نسبت به سنسورهای 12 مگاپیکسلی فعلی جهش قابل توجهی به حساب می‌آید. علاوه بر این، به احتمال زیاد مدل پرو به پرو مکس ملحق شده و به لنز تتراپریسم با زوم 5 برابر برای مشاهده اجسام و سوژه‌های دور از نزدیک‌ مجهز خواهد شد.

متاسفانه هنوز اطلاعاتی درباره مشخصات سخت افزاری و داخلی سری 16 آیفون در دست نیست اما احتمالا این سری از نسل بعدی تراشه‌های اپل یعنی تراشه A18 Bionic بهره خواهد برد.

در نظر داشته باشید که تمام این اطلاعات در حد شایعه هستند و در نهایت ممکن است که طراحی و مشخصات آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس با این گفته‌ها متفاوت باشد. با این حال، این افشاگری‌ها، ما را به آنچه که اپل برای مدل‌های پرچمدار آینده خود در نظر دارد، نزدیک‌تر می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره رندرهای آیفون 16 پرو و پرو مکس چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر