;
coinex

عینک هوشمند AirVision M1 ایسوس برای رقابت با Apple Vision Pro وارد صحنه می‌شود

عینک هوشمند AirVision M1 ایسوس یکی دیگر از چندین محصولات و نوآوری‌هایی است که این شرکت تایوانی در نمایشگاه CES 2024 به نمایش گذاشته است.

ایسوس در جریان رویداد CES 2024 محصولات جدیدی را عرضه کرد، اما AirVision M1 یک معرفی برجسته بود. این یک جفت عینک است که دارای صفحه‌نمایش پوشیدنی است که می‌تواند محتوا را به کاربر نمایش دهد. نام و عملکرد نیز کاملاً شبیه به Apple Vision Pro است و حتی می‌تواند یک رقیب جدید باشد. پس بیایید نگاهی بیندازیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


عینک هوشمند AirVision M1 ایسوس

این پوشیدنی جدید دارای نمایشگری است که می‌تواند محتوای اشتراک‌گذاری شده از طریق رایانه یا تلفن هوشمند را نشان دهد. دارای یک پنل میکرو OLED با وضوح Full HD (1080p) و میدان دید عمودی 57 درجه است. به عبارت دیگر، کاربران یک صفحه نمایش بزرگ را می‌بینند که درست در مقابل چشمان آنها قرار دارد. پوشیدنی AirVision M1 با بلندگوهای داخلی عرضه می‌شود و از اتصال سیمی DisplayPort برای انتقال محتوا به صفحه نمایش عینک استفاده می‌کند.

ASUS AirVision M1

یک تاچ پد نیز در شقیقه سمت چپ تعبیه شده است که به شما امکان می‌دهد تنظیمات صفحه نمایش را انجام دهید. کاربران همچنین می‌توانند صفحه‌های منتخب را در یک مکان خاص روی صفحه نمایش پین کنند. در حالی که به نظر می‌رسد این نام به Apple Vision Pro شباهت دارد، AirVision M1 هدست مناسبی نیست. در عوض، این یک عینک بزرگ است که ممکن است دو برابر عینک معمولی باشد. به این معنی که احتمالاً قصد ندارید آنها را خارج از عملکرد آنها بپوشید.

ایسوس هنوز جزئیات قیمت یا در دسترس بودن پوشیدنی AirVision M1 را فاش نکرده است. احتمالاً به اندازه Apple Vision Pro گران نیست، اما هنوز چند صد دلار قیمت خواهد داشت. این همه اطلاعاتی است که در حال حاضر داریم، بنابراین برای به‌روزرسانی‌های بیشتر باید منتظر بمانیم. این شرکت اخیراً در جریان نمایشگاه CES 2024 از لپ‌تاپ جدید Zenbook Dual Screen رونمایی کرد که پیشتر به آن پرداختیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد عینک هوشمند AirVision M1 ایسوس چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: Gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر