;
coinex

اولین گوشی تاشو سونی با نام Xperia F در راه است؟

پس از عرضه گوشی‌های تاشو سامسونگ، شرکت‌های زیادی مانند شیائومی، آنر، ویوو و … به تولید این دسته از گوشی‌ها روی آوردند. اکنون به نظر می‌رسد که اولین گوشی تاشو سونی نیز در راه است.

این روزها شایعاتی درباره ورود سونی به بازار گوشی‌های هوشمند تاشو شنیده می‌شود و بسیاری معتقدند که اولین گوشی این شرکت به سبک تاشو افقی خواهد بود. طبق گزارش‌های اخیر، نام این گوشی به احتمال زیاد Xperia F خواهد بود، با این حال هنوز چیزی به صورت رسمی اعلام نشده است. به تازگی مکالمه‌ای در Reddit از منابع داخلی سونی منتشر شده که به تاثیرپذیری تصمیم سونی درباره تولید گوشی تاشو از نظرات کاربران و خریداران اشاره می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اولین گوشی تاشو سونی به بازار می‌آید؟

به گفته یکی از منابع داخلی شرکت سونی، احتمال اینکه بیش از 70 درصد کاربران فعلی گوشی‌های هوشمند تاشو برای خرید بعدی به سمت گوشی‌های عادی بازگردند، بالا است. البته این دیدگاه به صورت رسمی توسط سونی تأیید نشده و از منابع معتبر و محکم برای پشتیبانی برخوردار نیست.

اولین گوشی تاشو سونی

اگرچه آینده گوشی‌های تاشو نامشخص است، اما همچنان کاربران زیادی وجود دارند که به این دستگاه‌ها علاقه نشان می‌دهند. به خصوص الان که گوشی‌های تاشو اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه در راه هستند، مسلما افراد زیادی به سوی این گوشی‌های منحصربه‌فرد جذب خواهند شد. پیش بینی می‌شود که در آینده، بازار گوشی‌های تاشو رشد داشته باشد، اما اینکه تا چه زمان، هنوز مشخص نیست.

البته اینکه گوشی‌های تاشو در سال‌های آینده با مشکلاتی در حفظ سهم بازار مواجه شوند، اجتناب ناپذیر است. علت آن هم در درجه اول به چرخه معمولی 3 تا 4 ساله تعویض گوشی‌های هوشمند بازمی‌گردد.

صرف نظر از تمام این گمانه زنی‌ها، گفته می‌شود که گوشی تاشو اکسپریا F دارای صفحه نمایش 7 اینچی 4K با نسبت تصویر 21:9 خواهد بود. متاسفانه در حال حاضر، اطلاعات موجود به همین مقدار خلاصه می‌شوند اما در آینده نزدیک جزئیات بیشتری درباره این گوشی به بیرون درز پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره اولین گوشی تاشو سونی چیست؟ آیا شاهد عرضه یک گوشی تاشو از برند سونی خواهیم بود؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر